Мнения на реални клиенти на Гранд хотел Варна, Гранд Хотел Варна

× Всички отзиви и мнения са предоставени от наши клиенти след престоя им в хотела!

Мариела (с приятели ) от 25 Август 2017 до 30 Август 2017

Лична оценка 5.00/5 + Покажи повече

· Това е най-прекрасния комплекс на северното Черноморие, а гранд- хотел Варна определено си струва петте звезди. Нямам никакви забележки, напротив само суперлативи мога да изкажа за всичко, което предлага хотела и за невероятния млад и отзивчив персонал, който работи там. Дано догодина пак да имам възможност да посетя хотела, ако пак пуснете оферта класик.

· Бих препоръчал хотела на приятели.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар".
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни.

Станимир (гост) от 15 Юни 2017 до 19 Юни 2017

Лична оценка 4.85/5 + Покажи повече

· Прекрасна база, чудесен персонал; голямо разнообразие на зеленчуци, плодове и десерти. Всичко беше чудесно!

· Не е от голямо значение, но все пак обърнете внимание на топла кухня.

· Бих препоръчал хотела на приятели.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар".
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни.

АНДРЕЙ (възрастна двойка ) от 30 Май 2017 до 06 Юни 2017

Лична оценка 4.92/5 + Покажи повече

· безспорно най-хубавата и уютна паркова обстановка с прекрасна!! растителност , активната аниматорска дейност и чудесно разположения лоби бар край басейна! оценяваме спортните съоръжения, фитнес залата, дъщерните хотели /били сме и в долфин марина/, прекрасния плаж и чудесната идея за барбекюто на плажа.

· слуховете за предстоящ дълъг ремонт, макар, че видимо е нужен, за да добие хотелът някогашния си блясък. неизбежното струпване на румънски туристи в почивните дни и тяхното не най-европейско поведение във всяко отношение. силната музика до късно в плажния лоби бар /след 21 ч би могла да бъде по-тиха/.

· Бих препоръчал хотела на приятели.

Добавен на 12 Юни 2017 В 06:59: от Екипът на Гранд хотел Варна

· Уважаеми Андрей, Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги. Радваме се, че нашите усилия са направили Вашия престой приятен и Ви благодарим за положителните коментари за парка, бара на басейна "Парти бийч", плажа и ресторант South Beach. Благодарим Ви и за критиките - уверяваме Ви, че удовлетвореността на нашите гости е наш основен приоритет и същите ще бъдат взети под внимание. Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел. С най добри пожелания, Отдел Маркетинг Комплекс Гранд Хотел Варна

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар".
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни.

ДИМИТЪР (семейства с малки деца ) от 28 Април 2017 до 01 Май 2017

Лична оценка 5.00/5 + Покажи повече

· Останахме много доволни от целия си престой в хотела.Персонала беше много вежлив .Басейните бяха чисти.Вътрешния басейн беше добре затоплен.Храната беше хубава,разнообразна,с много плодове. В хотела имаше и много румънци.От тях разбрахме ,че много харесват хотела и всяка година идват на почивка. Аниматорите се грижеха от сутрин до вечер за децата ,а за рождения ден на по голямата ни дъщеря ни изненадаха с песни и торта.

· няма

· Бих препоръчал хотела на приятели.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар".
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни.

Вержиния (с приятели ) от 22 Септември 2016 до 25 Септември 2016

Лична оценка 4.54/5 + Покажи повече

· Тази година храната беше много по-слаба, в сравнение с миналата година.

· Бих препоръчал хотела на приятели.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар".
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни.

ДИАНА (семейства с големи деца ) от 01 Август 2016 до 06 Август 2016

Лична оценка 4.00/5 + Покажи повече

· Парка около хотела е добре поддържан . Персонала е отзивчив .

· Храната е повече от ужасна. В никой от ресторантите няма свястно нещо за ядене.Няма разнообразие и като вкус всичко е отвратително.Самият хотел е стар и не е поправено нищо в стаите . Аниматорите - пълна скръб.Две вечери имаха програма и през останалото време нито ги видях , нито правеха нещо-викаха си странични гости уж да ни забавляват.

· Бих препоръчал хотела на приятели.

Добавен на 10 Август 2016 В 13:41: от Отзел Маркетинг

· Уважаема Диана, Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги. Благодарим Ви за положителната оценка по отношение на на парка и обслужването и отзивчивостта на персонала в Гранд Хотел Варна. Вашите критики по отношение на хранатаса препратени към отговорния мениджър и ще бъдат взети под внимание. Уверяваме Ви, че удовлетвореността на клиентите е наш основен приоритет. Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел. С най добри пожелания, Отдел Маркетинг Комплекс Гранд Хотел Варна

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар".
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни.

Мария (семейства с малки деца ) от 01 Юли 2016 до 07 Юли 2016

Лична оценка 4.54/5 + Покажи повече

· Анимацията е на високо ниво!

· Спад в качеството на храната в сравнение с миналата година и липсата на бар до басейна,който функционираше ,но далече от плажа и с малко персонал!

· Бих препоръчал хотела на приятели.

Добавен на 27 Юли 2016 В 11:38: от Екипът на Гранд хотел Варна

· Уважаема Мария, Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги. Благодарим Ви за положителната оценка по отношение на големината на стаята, чистота на общате площи, басейна, парка обслужването и отзивчивостта на персонала в Гранд Хотел Варна. Вашите критики по отношение на хранатаса препратени към отговорния мениджър и ще бъдат взети под внимание. Уверяваме Ви, че удовлетвореността на клиентите е наш основен приоритет. Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел. С най добри пожелания, Отдел Маркетинг Комплекс Гранд Хотел Варна

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар".
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни.

Петър (самостоятелен пътник) от 10 Юни 2016 до 19 Юни 2016

Лична оценка 3.69/5 + Покажи повече

· Просторен хотел, с добре поддържан парк-градина. Спокойна обстановка и вежлив персонал.

· Качеството и разнообразието на храната - не отговаря на категорията на хотела. Единственото хубаво нещо е многото плодове. Сериозно внимание трябва да се обърне на този проблем.

· Бих препоръчал хотела на приятели.

Добавен на 18 Юли 2016 В 00:31: от Петър

· Хотелът е за туристи, които могат да си позволят средно като ниво почивка за малко пари. Това да готвят зелен боб или просто боб и да пържат малотрайни колбаси не е за 5 звезден хотел. Гледам надолу и в други години предавате критиките на отговорните мениджъри, но явно няма такива. Поне аз за целия престой не видях.

Добавен на 21 Юни 2016 В 08:18: от Екипът на Гранд хотел Варна

· Уважаеми г-н Петър, Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас и ни помага в усилията ни да предложим един по-качествен продукт. Благодарим Ви за положителната оценка за персонала и парка на комплекса. Вашите критики по отношение на храната са препратени към отговорния мениджър и ще бъдат взети под внимание. Уверяваме Ви, че удовлетвореността на клиентите е наш основен приоритет. Ще се радваме да ни посетите отново, за да имаме възможност да Ви убедим в нашето желание да предлагаме на нашите гости все по-качествено обслужване и услуги. С най добри пожелания, Отдел Маркетинг Комплекс Гранд Хотел Варна

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар".
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни.

Андрей (възрастна двойка ) от 30 Май 2016 до 06 Юни 2016

Лична оценка 4.69/5 + Покажи повече

· ПРЕКРАСНИ ГРАДИНИ И ЧУДЕСНИ ЗАБАВЛЕНИЯ ЗА ДЕЦА.

· Бих препоръчал хотела на приятели.

Добавен на 13 Юни 2016 В 10:03: от Екипът на Гранд хотел Варна

· Уважаеми г-н Андрей, Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас и ни помага в усилията ни да предложим един по-качествен продукт. Радваме се, че нашите усилия са направили Вашия престой приятен. Вашите критики по отношение на храната са препратени към отговорния мениджър и ще бъдат взети под внимание. Уверяваме Ви, че удовлетвореността на клиентите е наш основен приоритет. Ще се радваме да ни посетите отново. С най добри пожелания, Отдел Маркетинг Комплекс Гранд Хотел Варна

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар".
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни.

Елена (възрастна двойка ) от 20 Май 2016 до 30 Май 2016

Лична оценка 4.69/5 + Покажи повече

· Добра инфраструктура, любезен персонал

· 1. Слаба подготовката на материалната базата на хотела за сезона – налагаше се да се ремонтират тоалетните казанчета, душ-батериите, телевизорите и т.н. 2. Няма надписи на ястията в ресторанта. 3. В хотела има много комари! 4. Слаба Интернет-връзка по стаите

· Бих препоръчал хотела на приятели.

Добавен на 13 Юни 2016 В 09:49: от Екипът на Гранд хотел Варна

· Уважаема г-жо Елена, Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас и ни помага в усилията ни да предложим един по-качествен продукт. Вашите критики са препратени към отговорния мениджър и ще бъдат взети под внимание. Обръщаме Ви внимание, че съгласно описанието на Ол Инклузив програмата за Лято 2016 безжична интернет връзка има само в общите части на хотела, не и по стаите. Уверяваме Ви, че удовлетвореността на клиентите е наш основен приоритет. Ще се радваме да ни посетите отново, за да имаме възможност да Ви убедим в нашето желание да предлагаме на нашите гости все по-качествено обслужване и услуги. С най добри пожелания, Отдел Маркетинг Комплекс Гранд Хотел Варна

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар".
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни.

Валя (възрастна двойка ) от 22 Май 2016 до 27 Май 2016

Лична оценка 4.69/5 + Покажи повече

· Parka, gledkata ot balkona, plodovete i selenchuzite v menuto.

· Бих препоръчал хотела на приятели.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар".
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни.

Гост (семейства с малки деца ) от 06 Май 2016 до 08 Май 2016

Лична оценка 4.92/5 + Покажи повече

· нямам никакви забележки

· Бих препоръчал хотела на приятели.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар".
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни.

Галя (възрастна двойка ) от 30 Август 2015 до 07 Септември 2015

Лична оценка 3.69/5 + Покажи повече

· Перфектно поддържан парк. Добро състояние и поддържане на общодостъпните обекти. Хубав морски залив, хубав плаж. Голямо разнообразие на плодове и салати. Поздравления за сладкаря.

· Хотелската част е за основен ремонт - мухъл в баните и на терасите с югоизточно и североизточно изложение, ужасни матраци, стари и захабени осветителни тела. отвратителни настилки в стаите и терасите. Непоносима миризма от канализацията в баните и особено сериозна от площадковата в комплекса Притеснително движението на асансьорите. Много, много шумна вентилация (бучи голяма част от комплекса) и вкарва миризмата от кухнята в стаите с югозападно изложение. Основните ястия са унищожени по безумен начин огромни количества хранителни продукти. Другите проблеми: с резервацията на ресторантите и със запазването на чадъри и шезлонги на плажа продължават.

· Не, Бих препоръчал хотела на приятели.

Добавен на 05 Октомври 2015 В 05:04: от Г

· Ако за вас беше важно мнението ми, нямаше да изпращате еднакъв отговор до всички, а щях да получа конкретен отговор. Не се прави така, отдел Маркетинг

Добавен на 15 Септември 2015 В 07:22: от Екипът на Гранд хотел Варна

· Уважаема Галя, Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас и ни помага в усилията ни да предложим един по-качествен продукт. Искрено съжаляваме, че престоя Ви в нашия хотел не е отговорил на Вашите очаквания. Вашите критики са препратени към отговорните мениджъри и ще бъдат взети под внимание. Уверяваме Ви, че удовлетвореността на клиентите е наш основен приоритет. Ще се радваме да ни посетите отново, за да имаме възможност да Ви убедим в нашето желание да предлагаме на нашите гости все по-качествено обслужване и услуги. С най добри пожелания, Отдел Маркетинг Комплекс Гранд Хотел Варна

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар".
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни.

Анелия (семейства с малки деца ) от 23 Август 2015 до 30 Август 2015

Лична оценка 3.69/5 + Покажи повече

· Харесва ми самата база и природа около хотела.Басейните и обстановката около тях.Наличието на много плодове.

· Отвратителна храна. Ужасно качество не само в ресторанта,но и на хот доци и бургери.Липса на места на плажа.Толкова сбити шезлонги и чадъри,че няма къде да се стъпне и въпреки всичко ходим в 07,30 за да си запазим места.Били сме гости на хотела пак чрез вашата фирма през 2010г.,но от тогава няма нищо общо. Винаги съм препоръчвала хотела от тогава,но след почивката през 2015г.не препоръчвам на никого да ходи там.Това беше най ужасния ол инклузив който сме посещавали. Това е.

· Не, Бих препоръчал хотела на приятели.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар".
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни.

Христина (възрастна двойка ) от 14 Август 2015 до 19 Август 2015

Лична оценка 4.31/5 + Покажи повече

· Прекрасна почивка.Много отзивчив и внимателен персонал.Добре организирана анимация,особено за децата.Хареса ми спокойствието в комплекса,красивия парк,чистотата около басейна и в общите помещения на хотела.Обслужването и чистотата в ресторанта също бяха на ниво.

· Останах неприятно изненадана,че 6 дни стаята ми не беше почистена нито веднъж-единствено се изхвърляше боклука.

· Бих препоръчал хотела на приятели.

Добавен на 31 Август 2015 В 09:22: от Екипът на Гранд хотел Варна

· Уважаема Христина, Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги. Благодарим Ви за положителната оценка по отношение на качеството на храната, ресторанта, обслужването и отзивчивостта на персонала в Гранд Хотел Варнар плажа и басейна. Вашите критики по отношение на почистването на стаята са препратени към отговорния мениджър и ще бъдат взети под внимание. Уверяваме Ви, че удовлетвореността на клиентите е наш основен приоритет. Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел. С най добри пожелания, Отдел Маркетинг Комплекс Гранд Хотел Варна

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар".
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни.