ОЦЕНКА: 4.45 / 5 от 922
Камелия (гост) от
18 Септември 2020 до 22 Септември 2020
· Уникално място със страхотен ландшафт , много зелено пространство , огромни розиви и бели хортензии и ухаещи лавадули. Рай за деца пълен със увеселителни градинки., Истинска почивка. Улеснения като Супермаркет и ресторанти в комплекса , Комбинацията между зеленина, разкошни и чисти басени, морето и прекрасния плаж, наргиле бара, нощните светлини и отзивчив персонал го правят незабравимо място. Благодарим Ви Гриин лайф за професионалното отношение. Догодина пак сме при Вас. . Посетихме го 4 пъри този сезин.
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Петя (семейства с големи деца ) от
02 Септември 2020 до 09 Септември 2020
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Антония (семейства с малки деца ) от
10 Септември 2020 до 13 Септември 2020
· Комплекса е с поддържани зелени площи, хубаво място за семейства с деца. Апартаментите са различни като обзавеждане.Много зависи къде ще те настанят, защото например при едно от посещенията ни за 9 нощувки, бяхме в апартамент с малък двукрилен гардероб.Ние сме 3-ма човека и това е крайно недостатъчно.Освен това няма комарници и е много некомфортно през нощта. Оказа се, че това е претенция от наша страна, че изискваме да има.
· След 4 посещения за общо 16 нощувки през сезон 2020, решихме в началото на месец септември да направим и 5-то за 3 нощувки. При резервацията изришно бях описала, че бих искала апартамента да е с комарници, защото вече имахме представа, какво е без, но уви.Иначе помещението беше чисто и приятно. Още при настаняването се започна с проблемите. Ден преди да отпътуваме се обадихме на рецепция, обяснихме, че имаме направена резервация и попитахме дали може да си платим допълнително 3 закуски за детето ни по време на престоя- отговора беше \"Да, разбира се\". Пристигаме и аз поисках да платя 3 закуски, при което ми казват \"Не може\", без да се опитат даже да бъдат по-любезни. Аз гледам и не разбирам, не намирам никаква логика, а те казват, че след като сме били направили резервацията през туроператор не можело. То поне да беше казване-добре, то си беше каране. Както и да е платихме закуските...Даже ни казаха, че сме имали много претенции, само че след няколко посещения, както и факта, че във силен сезон се плаща солидно, нормално е да имаш изисквания.Какво последва- 3 дни, една и съща закуска без промяна в асортимента, който слагат в кутийките за консумация в апартамента. Даже на втория ден- отново сблъсък.Взимаме закуската и отварям на детето, а тя вътре с развалени колбаси- миришещи,развалена краставица, хляба беше поне на няколко дни. Отиваме да попитаме защо е така, но отговор никакъв, даже не я подмениха или да направят нещо на момента.Както и да е детето си остана гладно при платена закуска 15лв на ден. Вечерта отиваме в единствения ресторант, детето иска да отиде на площадката, говорим за около 8,00-9,00 часа, но там тъмно като в рог, не пускат осветлението, никави занимания за деца. Мениджмънта на комплекса е изключително слаб. Много сме разочаровани от Грийн Лайф тази година. По-лошото е,че с всяка изминала година става все по-зле.Питам се аз как и по какъв начин да подкрепим българския туризъм - при нулево обслужване, високи цени и само проблеми по време на почивката.
· Не, Бих препоръчал хотела на приятели.
Елеонора (семейства с малки деца ) от
07 Септември 2020 до 12 Септември 2020
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Ирена (семейства с малки деца ) от
05 Септември 2020 до 12 Септември 2020
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Цанко (гост) от
01 Септември 2020 до 11 Септември 2020
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Маргарита (с приятели ) от
31 Август 2020 до 06 Септември 2020
· Посещавам комплекса от няколко години. Тази година даже 2 пъти, но за разлика от друг път, не останах доволна - нямаше достатъчно персонал, не се почистваше редовно, нямаше дезинфектанти или други средства за защита, персоналът (с изключение на рецепцията) не ползваше нито маски, нито шлемове, нито ръкавици или каквото и да било. Резервацията ни беше от м. Февруари, когато все още нямаше опасност и беше посочено, че изхранването ще е на шведска маса. Това не се случи, а от закуската се изхвърляше огромно количество храна, което смятам за недопустимо. За вечеря изборът на храна беше ограничен, а за хора с хранителни алергии...почти никакъв. Въпреки отправените препоръки към персонала, нямаше никакъв ефект. За сметка на това заплащането не беше по-ниско, нито пък имаше някакви компенсации.
· Не, Бих препоръчал хотела на приятели.
Мариана (гост) от
28 Август 2020 до 30 Август 2020
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Петко (семейства с малки деца ) от
30 Август 2020 до 06 Септември 2020
· Не, Бих препоръчал хотела на приятели.
Вяра (млада двойка ) от
02 Септември 2020 до 06 Септември 2020
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Анелия (семейства с малки деца ) от
24 Август 2020 до 31 Август 2020
· Изключително отношение на персонала, рецепция и ресторант, обслужването и организацията по време на вечеря, адмирации за главния готвач и екипа, невероятна вкусна кухня.
· Общите части и детският басейн изглеждат занемарени в сравнение с минали години.
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Красимир (гост) от
23 Август 2020 до 28 Август 2020
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Светослав (семейства с малки деца ) от
24 Август 2020 до 30 Август 2020
· Зеленината в комплекса.
· Закуската,много еднообразна.
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Любомир (възрастна двойка ) от
23 Август 2020 до 30 Август 2020
· Добро е за семейства с малки деца.
· Еднообразни закуски и вечери. Много слабо меню.
· Не, Бих препоръчал хотела на приятели.
Бойко (семейства с малки деца ) от
25 Август 2020 до 30 Август 2020
· Бих препоръчал хотела на приятели.