0700-1-5522 visit.BG

× Външни мнения и коментари за хотела. Препоръчваме Ви да се доверите на мненията на нашите клиенти, които със сигурност са били гости на хотела!

почивка в Поморие

Коментар на Д-р Веселка Стефанова от 08.09.2015 за престой 03.09.2015g - 9.09.2015 g

За разлика от предишните коментари,аз съм на противоположно мнение. Хотелът е много кокетен и добре изглеждащ.Персоналът си гледа работата,много любезни и отзивчиви са.Стаите се почистват редовно и всичко работи-климатик,хладилник ,осветление.Наистина е шумно вечер,но в кой курорт е тихо ,когато хората се веселят и развличат-не сме на палатка в планината ,нали!Храната беше вкусна и добре поднесена -браво а кухнята!А от всичко най- прекрасно беше морето,което тук в Поморие е навсякъде!Починахме отлично ,благодаря на всички!

Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Много съм разочарована!

Коментар на Вера от 16.08.2015 за престой 05-08-2015 - 07-08-2015

Бяхме отседнали в хотела с моя приятел за 2 дни и тъй като пристигнахме късно и бързахме за вечеря,защото на всичкото отгоре имах и рожден ден,не платихме престоя си при настаняване. Момчето на рецепцията каза,че не проблем това да стане и при напускане,но на следващата вечер една госпожа се почуди как да ни напомни,че не сме платили и ако сме тръгвали сутринта преди 08:00ч. нямало да има кой да ни вземе парите. Все едно сме някакви обитаци и ще избягаме без да платим.Платихме и като поисках някакав документ,удостоверяващ плащането,тя вместо да ми даде касова бележка ми написа ръчно един разходен касов ордер,все едно тя на мен ми е дала пари... Бях потресена! От там на другия ден като си тръгвахме от рецепцията нито "Довиждане", нито " Лек път" или нещо подобно,напротив... Със страшно арогантен тон рецепционистката попита къде бил ключът и защо не го връщаме. Въпросният ключ ние оставихме на вратата на стаята,тъй като отпред вече чакаше камериерка с прахосмукачка,в която едва не се спънахме на излизане,явно нямаха търпение да ни изгонят,а беше едва 11:00ч! Да не говоря,че закуската,почистването и другото обслужване беше под всякаква критика. В стаята нямаше хладилник,климатиците ги спират централно,а беше адска жега.... Страшно. Съотношение цена-качество на този така наречен "хотел" е трагично просто!!!

Нещо се обърка!

Хотелът не отговаря на големите си претенции

Коментар на Любомир Николов от 18.08.2014 за престой 15-08-2014 - 18-08-2014

Днес се върнах от тридневното си гостуване там. За дреболиите, които обаче са много важни, не ще говоря. Две сапунчета за три дни, почистване на стаята никакво, смяна на бельото, какво говорите, внимание от персонала на вечеря, като че ли сме невидими... Но ще кажа нещо друго. В събота в 20.15 минути наврях колата си в тесния паркинг на хотела, центърът беше претъпкан и нямаше къде да се паркира. Запуших колата на едни унгарци, които с общо четирите си возила бяха като че ли най-важни за собственика на хотела. Онези маджари така се разкрещяха, исках да си оставя ключа за автомобила на рецепцията,за да им помогна, ако рекат да запрашат нанякъде. Тогава се появи собственикът на хотела, и вместо да ги успокои, ме изгони от паркинга. " Махай се, където искаш паркирай", това бяха думите му. Там било и пешеходна пътека, така ми каза. А да си плати за няколко паркоместа пред собствения си хотел, изобщо не се е досетил. Не успя да ми развали почивката, но не препоръчвам на хора, уважаващи собственото си достойнство, да отседнат в хотел " Парадайс"-град Поморие!

Добавен на 06 Октомври 2014 В 20:08: от Maria Panayotova

· Г-не всички , които бяхме седнали да вечеряме в ресторанта Ви видяхме , че бяхте пиян когато се опитахте да влезете в паркинга и да паркирате. Така че едва ли собственика и унгарците са ви виновни, Трябваше от управата на хотела да извикат полиция , за да ви вземат проба с дрегер ! И да платите щетите на унгарската кола .Това си заслужавахте!

paradise

Коментар на Бонго от 21.08.2012 за престой 01.08.12 - 05.08.12

Хотелът е точно на центъра на града - на снимката не личи добре. Съответно има достатъчно шум. Разни повредени сифони и др. не са ремонтирани - стоят си така. В стаите има по 2-3 мъждукащи крушки, не знам ток ли икономисват... Все пак има и положителни страни - има място за спокойно паркиране наоколо и ресторанта се справя с готвенето. Обобщено - не е крайно зле, но реално е на границата м/у 2 и 3 звезди, а цената му е като 3 звезди и нагоре.

Добавен на 14 Ноември 2016 В 21:10: от Иво Софийски

· Относно коментара на г-н Николов познавам много добре хотела а също така и собственика г-н Велико Куцаров професионалист в работата си и човек достоен за уважение , който не би постъпил по начина който вие описвате, Г-н Николов за криво колело прав път няма.

Добавен на 18 Август 2014 В 18:21: от Лябомир Николов

· Хотелът е занемарен. собственикът ме изгони, когато преди два дни паркирах в тесния паркинг, негова грижа беше да има конфорт за гостите му-унгарци, едни нахални шумни идиоти!