0700-1-5522 visit.BG

Мнения на реални клиенти на Долфин Марина, Гранд Хотел Варна

× Всички отзиви и мнения са предоставени от наши клиенти след престоя им в хотела!

Димитър (семейства с малки деца ) от 21 Юли 2017 до 24 Юли 2017

Лична оценка 3.54/5 + Покажи повече

· Комплекса е добре замислен. Парка е много добре поддържан. В ресторанта има голямо разнообразие на плодове. Като цяло храната е вкусна. Гледката от стаята е красива.

· Не знам от къде да започна... Първо персонала не е достатъчно добре подготвен. Не е нормално в България да се налага да поръчваш на английски език. При настаняването имаше закъснение с повече от 1 час. Когато ни настаниха стаята не беше добре почистена. На първата сутрин ми се счупи леглото (оказа се, че е често срещан проблем), но нямаше кой да го поправи и дойде майстор на следващия ден. Стаите се нуждаят от истински ремонт. Надявам се през следващите години комплекса да си върне старото качество!

· Не, Бих препоръчал хотела на приятели.

Добавен на 26 Юли 2017 В 12:35: от Екипът на Долфин Марина

· Уважаеми Димитър, Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас и ни помага в усилията ни да предложим един по-качествен продукт. Искрено съжаляваме, че престоя Ви в нашия хотел не е отговорил на Вашите очаквания. Вашите критики са препратени към отговорния мениджър и ще бъдат взети под внимание. Уверяваме Ви, че удовлетвореността на клиентите е наш основен приоритет. Ще се радваме да ни посетите отново, за да имаме възможност да Ви убедим в нашето желание да предлагаме на нашите гости все по-качествено обслужване и услуги. С най добри пожелания, Отдел Маркетинг Комплекс Гранд Хотел Варна

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

ЛИЛИЯ (семейства с малки деца ) от 01 Юни 2017 до 07 Юни 2017

Лична оценка 3.85/5 + Покажи повече

· разнообразие на плодове

· бельото не се подменя

· Бих препоръчал хотела на приятели.

Добавен на 19 Юни 2017 В 07:07: от Екипът на Долфин Марина

· Уважаема Лилия, Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги. Благодарим Ви за положителната оценка по отношение големината и обзавеждането на стаята и разнообразието на плодове и на блок масата.Вашите критики по отношение на смяната на бельото са препратени към отговорния мениджър и сащите ще бъдат взети под внимание.. Уверяваме Ви, че удовлетвореността на клиентите е наш основен приоритет. Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел. С най добри пожелания, Отдел Маркетинг Комплекс Гранд Хотел Варна

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Диана (семейства с малки деца ) от 31 Май 2017 до 02 Юни 2017

Лична оценка 5.00/5 + Покажи повече

· Бих препоръчал хотела на приятели.

Добавен на 06 Юни 2017 В 06:59: от Екипът на Долфин Марина

· Скъпа Диана, Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги. Радваме се, че нашите усилия са направили Вашия престой приятен. Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел. С най добри пожелания, Отдел Маркетинг Комплекс Гранд Хотел Варна

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Биляна (семейства с малки деца ) от 22 Август 2016 до 28 Август 2016

Лична оценка 4.69/5 + Покажи повече

· Бих препоръчал хотела на приятели.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Росен (семейства с малки деца ) от 19 Август 2016 до 27 Август 2016

Лична оценка 4.92/5 + Покажи повече

· Бих препоръчал хотела на приятели.

Добавен на 31 Август 2016 В 06:46: от Отдел Маркетинг

· Уважаеми Росен, Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги. Радваме се, че нашите усилия са направили Вашия престой приятен. Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел. С най добри пожелания, Отдел Маркетинг Комплекс Гранд Хотел Варна

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

евгения (с приятели ) от 06 Август 2016 до 16 Август 2016

Лична оценка 3.08/5 + Покажи повече

· Категорично хотелът не отговаря на категория 4 звезди. Всичко е напълно овехтяло и неподдържано. В стаите няма хладилници, кърпите са били бял цвят преди много години. На баровете и в ресторантите няма нито кафява захар, нито мед, което е абсурдно за тази категория хотел. Част от персонала е абсолютно некомпетентен. На плажа шезлонгите са един върху друг, изпочупени са, няма възможност да се стъпи на празно място и няма шалтета.

· Не, Бих препоръчал хотела на приятели.

Добавен на 18 Август 2016 В 08:27: от Екипът на Долфин Марина

· Уважаема Евгения, Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас и ни помага в усилията ни да предложим един по-качествен продукт. Искрено съжаляваме, че престоя Ви в нашия хотел не е отговорил на Вашите очаквания. Вашите критики са препратени към отговорния мениджър и ще бъдат взети под внимание. Уверяваме Ви, че удовлетвореността на клиентите е наш основен приоритет. Ще се радваме да ни посетите отново, за да имаме възможност да Ви убедим в нашето желание да предлагаме на нашите гости все по-качествено обслужване и услуги. С най добри пожелания, Отдел Маркетинг Комплекс Гранд Хотел Варна

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Даниела (семейства с малки деца ) от 27 Юли 2016 до 03 Август 2016

Лична оценка 5.00/5 + Покажи повече

· Прекрасно място. Направихте почивката ни пълноценна. Благодаря

· Не ми допадна единствено, че ол инклузива се обслужва само от баровете на съответния хотел, а не на целия комплекс. Единствено това ми създаде някакво неудобство.

· Бих препоръчал хотела на приятели.

Добавен на 18 Август 2016 В 07:29: от Отдел Маркетинг

· Уважаема Даниела, Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги. Радваме се, че нашите усилия са направили Вашия престой приятен. Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел. С най добри пожелания, Отдел Маркетинг Комплекс Гранд Хотел Варна

Добавен на 18 Август 2016 В 07:17: от Отдел Маркетинг

· Уважаема Даниела, Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги. Радваме се, че нашите усилия са направили Вашия престой приятен. Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел. С най добри пожелания, Отдел Маркетинг Комплекс Гранд Хотел Варна

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

ЛИЛИЯ (семейства с малки деца ) от 01 Юни 2016 до 07 Юни 2016

Лична оценка 4.46/5 + Покажи повече

· голямо разнообразие на плодове

· за 6 нощувки не ни смениха спалното бельо нито веднъж.

· Бих препоръчал хотела на приятели.

Добавен на 13 Юни 2016 В 10:01: от Екипът на Долфин Марина

· Уважаема г-жо Лилия, Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас и ни помага в усилията ни да предложим един по-качествен продукт. Вашите критики са препратени към отговорния мениджър и ще бъдат взети под внимание. Уверяваме Ви, че удовлетвореността на клиентите е наш основен приоритет. Ще се радваме да ни посетите отново, за да имаме възможност да Ви убедим в нашето желание да предлагаме на нашите гости все по-качествено обслужване и услуги. С най добри пожелания, Отдел Маркетинг Комплекс Гранд Хотел Варна

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Силвия (семейства с малки деца ) от 01 Август 2015 до 11 Август 2015

Лична оценка 2.00/5 + Покажи повече

· Нищо не ми хареса.

· Хотела , обслужваето и т. н. под всякаква критика. Ако това е хотел четири звезди аз съм космонавт. Мухал в банята и коридорите. Когато пристигнах така бяха изчистили, че се наложи да повикам отново камериерките. Абе всичко започна с паркирането. Обиколих няколко пъти докато пиколото ми каза да спра на забранено място за да му е по лесно да свали багажа. Влязохме в стаята ( аз с двете си дъщери- едната на 3г. др. на 8 г.) и тъкмо започнах да оправям багажа , когато ми позвъниха от рецепция, че трябва да преместя колата. Зарязах децата и тичам- още 30мин. обикаляне докато намеря място за паркиране. Връщам се в стаята и какво да видя- няма хладилник, за хигената вече споменах, камериерката, която бяха изпратили, ми каза, че тези стай са без хладилник. Така два дни и се качих на рецепция и им казах , че така не може. След около два-три часа вече имах хладилник, който едва работеше. А да и сушка. На терасата. Да не говорим, че терасите въобще не ги чистеха. Тъй като всеки ден слагах табелата за почистване на стаята, накрая решиха да си я приберат. Когато им казах , че я няма казаха, че по погрешка са я прибрали. Върнаха я. На петия ден попитах на колко време сменят чаршафите, отговориха ми на 3-4 дни, а ние бяхме вече пети ден там. Смениха ги. Храната всеки ден беше една и съща. Напитките-отврат. Или не знаят как се дозират или ...... Персонала не знае как се прави нормално кафе. И вече не зная как да ви опиша и другите недостатъци. Никога вече няма да подложа себе си и децата на такова приключение. Отгоре на всичкото за толкова мн. пари. Не съм доволна и никога вече не бих посетила някой от хотелите към Гранд хотел Варна. А другия път когато си правя резервация към вашата агенция ще искам по подробен договор и описание . Моя грешка! Няма да я повторя!

· Не, Бих препоръчал хотела на приятели.

Добавен на 18 Август 2016 В 07:18: от Отдел Маркетинг

· Уважаема Силвия, Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас и ни помага в усилията ни да предложим един по-качествен продукт. Искрено съжаляваме, че престоя Ви в нашия хотел не е отговорил на Вашите очаквания. Вашите критики са препратени към отговорния мениджър и ще бъдат взети под внимание. Уверяваме Ви, че удовлетвореността на клиентите е наш основен приоритет. Ще се радваме да ни посетите отново, за да имаме възможност да Ви убедим в нашето желание да предлагаме на нашите гости все по-качествено обслужване и услуги. С най добри пожелания, Отдел Маркетинг Комплекс Гранд Хотел Варна

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Диана (семейства с малки деца ) Публикувано на 01 Септември 2014

Лична оценка 3.38/5 + Покажи повече

· Не ми харесво отношението на Руснаците и другите туристи където хвърлят кърпите по шезлонгите и мислят че всичко е тяхно и почти нямаше достъп от тях на плажа ние през цялото време сме стояли на басейна . Един ден сме били на плажа и едва си намерихме меясто и накрая щях да набия един руснак защото тръгна да изважда чадъра за да си го сложи до него за да му пази по дабра сянка но аз разбира се не му дадох да го вземе и след това викнах едно от момчетата където отговарят за плажа и той ми обясни че не може да се оправят с тях . Но аз мисля че може само да имат желание .

· Бих препоръчал хотела на приятели.

Добавен на 18 Август 2016 В 07:26: от Отдел Маркетинг

· Уважаема Диана, Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас и ни помага в усилията ни да предложим един по-качествен продукт. Вашите критики са препратени към отговорния мениджър и ще бъдат взети под внимание. Уверяваме Ви, че удовлетвореността на клиентите е наш основен приоритет. Ще се радваме да ни посетите отново, за да имаме възможност да Ви убедим в нашето желание да предлагаме на нашите гости все по-качествено обслужване и услуги. С най добри пожелания, Отдел Маркетинг Комплекс Гранд Хотел Варна

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Росен (семейства с малки деца ) Публикувано на 22 Август 2014

Лична оценка 4.62/5 + Покажи повече

· kuhnia,baseina i razvlekatelnite programi

· Hotela triabva da se obnovi.

· Бих препоръчал хотела на приятели.

Добавен на 18 Август 2016 В 07:25: от Отдел Маркетинг

· Уважаеми Росен, Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги. Радваме се, че нашите усилия са направили Вашия престой приятен. Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел. С най добри пожелания, Отдел Маркетинг Комплекс Гранд Хотел Варна

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Рая (семейства с големи деца ) Публикувано на 16 Юли 2014

Лична оценка 3.31/5 + Покажи повече

· Бих препоръчал хотела на приятели.

Добавен на 18 Август 2016 В 07:24: от Отдел Маркетинг

· Уважаема Рая, Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги. Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел. С най добри пожелания, Отдел Маркетинг Комплекс Гранд Хотел Варна

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Росен (семейства с малки деца ) Публикувано на 01 Август 2012

Лична оценка 4.46/5 + Покажи повече

· Zeleninata na kompleksa i chudesnata gledka kam moreto.

· Бих препоръчал хотела на приятели.

Добавен на 18 Август 2016 В 07:24: от Отдел Маркетинг

· Уважаеми Росен, Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги. Радваме се, че нашите усилия са направили Вашия престой приятен. Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел. С най добри пожелания, Отдел Маркетинг Комплекс Гранд Хотел Варна

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Радост (гост) Публикувано на 14 Юни 2012

Лична оценка 3.38/5 + Покажи повече

· Не, Бих препоръчал хотела на приятели.

Добавен на 18 Август 2016 В 07:23: от Отдел Маркетинг

· Уважаема Мирослава, Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас и ни помага в усилията ни да предложим един по-качествен продукт. Искрено съжаляваме, че престоя Ви в нашия хотел не е отговорил на Вашите очаквания. Вашите критики са препратени към отговорния мениджър и ще бъдат взети под внимание. Уверяваме Ви, че удовлетвореността на клиентите е наш основен приоритет. Ще се радваме да ни посетите отново, за да имаме възможност да Ви убедим в нашето желание да предлагаме на нашите гости все по-качествено обслужване и услуги. С най добри пожелания, Отдел Маркетинг Комплекс Гранд Хотел Варна

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Мирослава (семейства с малки деца ) Публикувано на 14 Юни 2012

Лична оценка 4.77/5 + Покажи повече

· Хотелът е страхотен! Миналата година бяхме в друг хотел на Константин и Елена и бяхме доста недоволни. Ние бяхме с NO NAME оферта и очаквах да ни настанят в някой от по-отдалечените хотели, а не на 1-ва линия, но извадихме късмет с този. Още с пристигането ни дадоха апартамент, което беше първата ни приятна изненада. Всичко беше много чисто, персоналът е усмихнат и любезен- особено момичетата на рецепция. Персоналът в ресторанта присъства приятно ненатрапчиво, а не като миналата година да се събират по 2-ма 3-ма и да си шушукат, гледайки гостите. Басейнът към хотела е страхотен с 5 водни пързалки и други интересни неща. Барманът там ни правеше страхотни \"шарени\" :0 ) коктейлчета. Дават и хавлии за басейн и плаж, което също е друг + за мен. Много е чисто-паркът е страхотен също. Има места за паркиране достатъчно. Аниматорите пък са много внимателни и към децата и към по-възрастните- направо те уморяват от различни игрички :) За децата е много забавно- страшно усмихнати са и изобщо атмосферата в целия комплекс е много ведра- казваха ни \"добро утро!\", усмихваха ни се и такива дребни неща, които са важни, за да му е приятно на човек. Определено бих го посетила отново, може би още веднъж тази година / ако има места/ :)

· Единственото, което не ни хареса много беше храната, но от половината неща, които според мен ставаха за ядене, все си намирахме по нещо за хапване. Така или иначе този проблем съществува май навсякъде с този all inclusive, без значение в колко звезден хотел си. За мен той е лоша, много лоша идея- по-добре е да има 3-5 менюта за обяд и за вечеря съответно и да си заявяваш какво ще ядеш днес- така хотелиерите ще могат да си калкулират по-добре разходите и да влагат по-качествени продукти. Но...това си е мое мнение...

· Бих препоръчал хотела на приятели.

Добавен на 18 Август 2016 В 07:22: от Отдел Маркетинг

· Уважаема Мирослава, Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги. Благодарим Ви за положителната оценка по отношение на басейна, парка, анимацията, обслужването и отзивчивостта на персонала в хотел Долфин Марина. Вашите критики по отношение на храната са препратени към отговорния мениджър и ще бъдат взети под внимание. Уверяваме Ви, че удовлетвореността на клиентите е наш основен приоритет. Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел. С най добри пожелания, Отдел Маркетинг Комплекс Гранд Хотел Варна

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни