Мнения на реални клиенти на Долфин Марина, Гранд Хотел Варна

× Всички отзиви и мнения са предоставени от наши клиенти след престоя им в хотела!

Димитър (семейства с малки деца ) от 21 Юли 2017 до 24 Юли 2017

Лична оценка 3.54/5 + Покажи повече

· Комплекса е добре замислен. Парка е много добре поддържан. В ресторанта има голямо разнообразие на плодове. Като цяло храната е вкусна. Гледката от стаята е красива.

· Не знам от къде да започна... Първо персонала не е достатъчно добре подготвен. Не е нормално в България да се налага да поръчваш на английски език. При настаняването имаше закъснение с повече от 1 час. Когато ни настаниха стаята не беше добре почистена. На първата сутрин ми се счупи леглото (оказа се, че е често срещан проблем), но нямаше кой да го поправи и дойде майстор на следващия ден. Стаите се нуждаят от истински ремонт. Надявам се през следващите години комплекса да си върне старото качество!

· Не, Бих препоръчал хотела на приятели.

Добавен на 26 Юли 2017 В 12:35: от Екипът на Долфин Марина

· Уважаеми Димитър, Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас и ни помага в усилията ни да предложим един по-качествен продукт. Искрено съжаляваме, че престоя Ви в нашия хотел не е отговорил на Вашите очаквания. Вашите критики са препратени към отговорния мениджър и ще бъдат взети под внимание. Уверяваме Ви, че удовлетвореността на клиентите е наш основен приоритет. Ще се радваме да ни посетите отново, за да имаме възможност да Ви убедим в нашето желание да предлагаме на нашите гости все по-качествено обслужване и услуги. С най добри пожелания, Отдел Маркетинг Комплекс Гранд Хотел Варна

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар".
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни.

ЛИЛИЯ (семейства с малки деца ) от 01 Юни 2017 до 07 Юни 2017

Лична оценка 3.85/5 + Покажи повече

· разнообразие на плодове

· бельото не се подменя

· Бих препоръчал хотела на приятели.

Добавен на 19 Юни 2017 В 07:07: от Екипът на Долфин Марина

· Уважаема Лилия, Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги. Благодарим Ви за положителната оценка по отношение големината и обзавеждането на стаята и разнообразието на плодове и на блок масата.Вашите критики по отношение на смяната на бельото са препратени към отговорния мениджър и сащите ще бъдат взети под внимание.. Уверяваме Ви, че удовлетвореността на клиентите е наш основен приоритет. Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел. С най добри пожелания, Отдел Маркетинг Комплекс Гранд Хотел Варна

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар".
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни.

Даниела (семейства с малки деца ) от 27 Юли 2016 до 03 Август 2016

Лична оценка 5.00/5 + Покажи повече

· Прекрасно място. Направихте почивката ни пълноценна. Благодаря

· Не ми допадна единствено, че ол инклузива се обслужва само от баровете на съответния хотел, а не на целия комплекс. Единствено това ми създаде някакво неудобство.

· Бих препоръчал хотела на приятели.

Добавен на 18 Август 2016 В 07:29: от Отдел Маркетинг

· Уважаема Даниела, Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги. Радваме се, че нашите усилия са направили Вашия престой приятен. Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел. С най добри пожелания, Отдел Маркетинг Комплекс Гранд Хотел Варна

Добавен на 18 Август 2016 В 07:17: от Отдел Маркетинг

· Уважаема Даниела, Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги. Радваме се, че нашите усилия са направили Вашия престой приятен. Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел. С най добри пожелания, Отдел Маркетинг Комплекс Гранд Хотел Варна

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар".
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни.

ЛИЛИЯ (семейства с малки деца ) от 01 Юни 2016 до 07 Юни 2016

Лична оценка 4.46/5 + Покажи повече

· голямо разнообразие на плодове

· за 6 нощувки не ни смениха спалното бельо нито веднъж.

· Бих препоръчал хотела на приятели.

Добавен на 13 Юни 2016 В 10:01: от Екипът на Долфин Марина

· Уважаема г-жо Лилия, Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас и ни помага в усилията ни да предложим един по-качествен продукт. Вашите критики са препратени към отговорния мениджър и ще бъдат взети под внимание. Уверяваме Ви, че удовлетвореността на клиентите е наш основен приоритет. Ще се радваме да ни посетите отново, за да имаме възможност да Ви убедим в нашето желание да предлагаме на нашите гости все по-качествено обслужване и услуги. С най добри пожелания, Отдел Маркетинг Комплекс Гранд Хотел Варна

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар".
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни.

Силвия (семейства с малки деца ) от 01 Август 2015 до 11 Август 2015

Лична оценка 2.00/5 + Покажи повече

· Нищо не ми хареса.

· Хотела , обслужваето и т. н. под всякаква критика. Ако това е хотел четири звезди аз съм космонавт. Мухал в банята и коридорите. Когато пристигнах така бяха изчистили, че се наложи да повикам отново камериерките. Абе всичко започна с паркирането. Обиколих няколко пъти докато пиколото ми каза да спра на забранено място за да му е по лесно да свали багажа. Влязохме в стаята ( аз с двете си дъщери- едната на 3г. др. на 8 г.) и тъкмо започнах да оправям багажа , когато ми позвъниха от рецепция, че трябва да преместя колата. Зарязах децата и тичам- още 30мин. обикаляне докато намеря място за паркиране. Връщам се в стаята и какво да видя- няма хладилник, за хигената вече споменах, камериерката, която бяха изпратили, ми каза, че тези стай са без хладилник. Така два дни и се качих на рецепция и им казах , че така не може. След около два-три часа вече имах хладилник, който едва работеше. А да и сушка. На терасата. Да не говорим, че терасите въобще не ги чистеха. Тъй като всеки ден слагах табелата за почистване на стаята, накрая решиха да си я приберат. Когато им казах , че я няма казаха, че по погрешка са я прибрали. Върнаха я. На петия ден попитах на колко време сменят чаршафите, отговориха ми на 3-4 дни, а ние бяхме вече пети ден там. Смениха ги. Храната всеки ден беше една и съща. Напитките-отврат. Или не знаят как се дозират или ...... Персонала не знае как се прави нормално кафе. И вече не зная как да ви опиша и другите недостатъци. Никога вече няма да подложа себе си и децата на такова приключение. Отгоре на всичкото за толкова мн. пари. Не съм доволна и никога вече не бих посетила някой от хотелите към Гранд хотел Варна. А другия път когато си правя резервация към вашата агенция ще искам по подробен договор и описание . Моя грешка! Няма да я повторя!

· Не, Бих препоръчал хотела на приятели.

Добавен на 18 Август 2016 В 07:18: от Отдел Маркетинг

· Уважаема Силвия, Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас и ни помага в усилията ни да предложим един по-качествен продукт. Искрено съжаляваме, че престоя Ви в нашия хотел не е отговорил на Вашите очаквания. Вашите критики са препратени към отговорния мениджър и ще бъдат взети под внимание. Уверяваме Ви, че удовлетвореността на клиентите е наш основен приоритет. Ще се радваме да ни посетите отново, за да имаме възможност да Ви убедим в нашето желание да предлагаме на нашите гости все по-качествено обслужване и услуги. С най добри пожелания, Отдел Маркетинг Комплекс Гранд Хотел Варна

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар".
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни.

Росен (семейства с малки деца ) Публикувано на 22 Август 2014

Лична оценка 4.62/5 + Покажи повече

· kuhnia,baseina i razvlekatelnite programi

· Hotela triabva da se obnovi.

· Бих препоръчал хотела на приятели.

Добавен на 18 Август 2016 В 07:25: от Отдел Маркетинг

· Уважаеми Росен, Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги. Радваме се, че нашите усилия са направили Вашия престой приятен. Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел. С най добри пожелания, Отдел Маркетинг Комплекс Гранд Хотел Варна

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар".
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни.

Росен (семейства с малки деца ) Публикувано на 01 Август 2012

Лична оценка 4.46/5 + Покажи повече

· Zeleninata na kompleksa i chudesnata gledka kam moreto.

· Бих препоръчал хотела на приятели.

Добавен на 18 Август 2016 В 07:24: от Отдел Маркетинг

· Уважаеми Росен, Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги. Радваме се, че нашите усилия са направили Вашия престой приятен. Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел. С най добри пожелания, Отдел Маркетинг Комплекс Гранд Хотел Варна

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар".
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни.

Мирослава (семейства с малки деца ) Публикувано на 14 Юни 2012

Лична оценка 4.77/5 + Покажи повече

· Хотелът е страхотен! Миналата година бяхме в друг хотел на Константин и Елена и бяхме доста недоволни. Ние бяхме с NO NAME оферта и очаквах да ни настанят в някой от по-отдалечените хотели, а не на 1-ва линия, но извадихме късмет с този. Още с пристигането ни дадоха апартамент, което беше първата ни приятна изненада. Всичко беше много чисто, персоналът е усмихнат и любезен- особено момичетата на рецепция. Персоналът в ресторанта присъства приятно ненатрапчиво, а не като миналата година да се събират по 2-ма 3-ма и да си шушукат, гледайки гостите. Басейнът към хотела е страхотен с 5 водни пързалки и други интересни неща. Барманът там ни правеше страхотни \"шарени\" :0 ) коктейлчета. Дават и хавлии за басейн и плаж, което също е друг + за мен. Много е чисто-паркът е страхотен също. Има места за паркиране достатъчно. Аниматорите пък са много внимателни и към децата и към по-възрастните- направо те уморяват от различни игрички :) За децата е много забавно- страшно усмихнати са и изобщо атмосферата в целия комплекс е много ведра- казваха ни \"добро утро!\", усмихваха ни се и такива дребни неща, които са важни, за да му е приятно на човек. Определено бих го посетила отново, може би още веднъж тази година / ако има места/ :)

· Единственото, което не ни хареса много беше храната, но от половината неща, които според мен ставаха за ядене, все си намирахме по нещо за хапване. Така или иначе този проблем съществува май навсякъде с този all inclusive, без значение в колко звезден хотел си. За мен той е лоша, много лоша идея- по-добре е да има 3-5 менюта за обяд и за вечеря съответно и да си заявяваш какво ще ядеш днес- така хотелиерите ще могат да си калкулират по-добре разходите и да влагат по-качествени продукти. Но...това си е мое мнение...

· Бих препоръчал хотела на приятели.

Добавен на 18 Август 2016 В 07:22: от Отдел Маркетинг

· Уважаема Мирослава, Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги. Благодарим Ви за положителната оценка по отношение на басейна, парка, анимацията, обслужването и отзивчивостта на персонала в хотел Долфин Марина. Вашите критики по отношение на храната са препратени към отговорния мениджър и ще бъдат взети под внимание. Уверяваме Ви, че удовлетвореността на клиентите е наш основен приоритет. Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел. С най добри пожелания, Отдел Маркетинг Комплекс Гранд Хотел Варна

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар".
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни.

Николай (семейства с малки деца ) Публикувано на 05 Юни 2012

Лична оценка 3.69/5 + Покажи повече

· хубава стая, прекрасна гледка, любезен персонал

· малък плаж, бедно разнообразие на храната, душове с ледена вода на басейна, липсващи душове на плажа , а също и тоалетна

· Бих препоръчал хотела на приятели.

Добавен на 18 Август 2016 В 07:20: от Отдел Маркетинг

· Уважаеми Николайи, Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги. Благодарим Ви за положителната оценка по отношение на стаята, обслужването и отзивчивостта на персонала в хотел Долфин Марина. Вашите критики по отношение на плажа и храната са препратени към отговорния мениджър и ще бъдат взети под внимание. Уверяваме Ви, че удовлетвореността на клиентите е наш основен приоритет. Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел. С най добри пожелания, Отдел Маркетинг Комплекс Гранд Хотел Варна

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар".
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни.

Георги (възрастна двойка ) Публикувано на 31 Май 2012

Лична оценка 4.77/5 + Покажи повече

· Прекрасен изглед към морето, много голяма стая (№305) с хубав балкон, добър готвач, отзивчив и любезен персонал, чудесна тераса на лоби бара и умението на барманите да ти направят денонощно хубава коктейл, дори с български алкохол.

· 1. Не особено адекватната реакция на управата на хотела спрямо двадесетината РУМЪНЦИ, които успяха да възмутят всички останали гости с арогантното си поведение, крясъци и невъобразим шум до късно през нощта. Една такава група румънски циганета, изпълзели от някой обор е в състояние да ти вгорчи хубавата почивка, когато няма кой да се справи с тях. 2. Липсата на скара в менюто и ниската категория на предлаганите колбаси на закуска.

· Бих препоръчал хотела на приятели.

Добавен на 18 Август 2016 В 07:28: от Отдел Маркетинг

· Уважаеми Георги, Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги. Благодарим Ви за положителната оценка по отношение на стаята, ресторанта, обслужването и отзивчивостта на персонала в хотел Долфин Марина. Вашите критики са препратени към отговорния мениджър и ще бъдат взети под внимание. Уверяваме Ви, че удовлетвореността на клиентите е наш основен приоритет. Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел. С най добри пожелания, Отдел Маркетинг Комплекс Гранд Хотел Варна

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар".
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни.

Анна (семейства с големи деца ) Публикувано на 30 Май 2012

Лична оценка 3.08/5 + Покажи повече

· Хареса ни единствено комплекса, парка и разположението на хотела.

· Определено не ни хареса подвеждащата информация за предлаганите екстри и обслужване в хотела по педложената оферта. Предлаганите вечери в а\'ла карт ресторантите на комплекса Гранд хотел Варна изобщо не съществуваха,а за нощен бюфет и сладоледена къща персонала не беше и чувал, камо ли да ги има. Кухнята беше абсолютно под нивото на 4 звезден хотел, както като асортимент на храните, така и като качество.

· Не, Бих препоръчал хотела на приятели.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар".
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни.

Гост (семейства с големи деца ) Публикувано на 09 Август 2011

Лична оценка 4.46/5 + Покажи повече

· Здравейте, не мога да дам оценка за този хотел, тъй като още първата вечер имаше проблеми със стаята ни, но управителката на хотела бе изключително любезна и на следващият ден в рамките на 30 минути след като споделихме проблема, бяхме преместени в хотел \" Рубин\", от престоя в който останахме доволи, и вече съм дала и своето мнение сайта.Бих почивала и друг път в този хотел, и също така се надявам и за в бъдеще да мога да се доверявам на предложенията ВИ.Желая ВИ успех

· оценките, които давам по- горе са за хотел \"РУБИН\"

· Бих препоръчал хотела на приятели.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар".
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни.

Любомир (гост) Публикувано на 29 Юли 2011

Лична оценка 3.77/5 + Покажи повече

· Компексът е много красив,спокоен и има забавления за децата.

· Много беден избор на храна а в ала карт ресторантите менюто е направо смешно.Морска ивица въобще няма пред хотела ,малко по нагоре има но е толкова малка ,че не може да побере туристите от комплекса.

· Не, Бих препоръчал хотела на приятели.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар".
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни.

Кирилка (семейства с големи деца ) Публикувано на 23 Юли 2011

Лична оценка 4.08/5 + Покажи повече

· Персонала е учтив, отзивчив както в повечето подобни оферти!

· хотела е подходящ за семейства с много малки деца, каквито и преобладаваха. Непрекъснато си съпроводен от детски писъци и плач. Кухнята е еднообразна съобразена с вкусовите качества на преобладаващите чуждестранни туристи, почти липсва българска такава!!!!!! Дневните дески игри ръководени от така наречени аниматори са едни и същи всеки ден, което бързо ти писва и започваш след 3 ден да скучаеш / детето ти/.

· Не, Бих препоръчал хотела на приятели.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар".
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни.

Драгомир (семейства с малки деца ) Публикувано на 12 Юли 2011

Лична оценка 3.31/5 + Покажи повече

· Няма определено звено което да бих казал че ми харесва. Всичко е много посредствено, като миризмата на моменти в хотела е направо гнусна.

· Никакво съответствие цени и категоризация със продукта които се предлага. Почивахме 5 семейства (18 човека), всички останаха неприятно изненадани. Социалната ни среда е от средна класа , като и петимата мъже сме работодатели, отзивите сред нашите приятели и служители са неласкави като не препоръчахме на никой да почива там.Ние загубихме определена сума и част от отпуската си, но комплекса загуби нас като клиенти и много бъдещи такива след нашите отзиви.

· Не, Бих препоръчал хотела на приятели.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар".
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни.