× Всички отзиви и мнения са предоставени от наши клиенти след престоя им в хотела!

Димитър (семейства с малки деца ) от 01 Септември 2016 до 08 Септември 2016

Лична оценка 4.54/5 + Покажи повече

· Съотношението цена качество е добро.Близко е до плажа и оживена улица с магазинчета.Персонала беше изключително отзивчив.Специални благодарности към Калоян(пиколото).Уникално момче,благодаря ти пич!Стаята ни се почистваше всеки божи ден за което благодарим на екипа!Храната в ресторанта беше вкусна и богата.Сладоледа много вкусен за олинклузив.Алкохола приличен.С удоволствие бихме почивали отново в хотела!Благодарим ви за прекразната почивка,до нови срещи!

· Тук ще бъда безкомпромисен!Не ми хареса лошият материал с който работи хотела,визирам 90% от гостите!!!Пристигнахме в Приморско със свити сърца от това което бяхме чели като коментари за мястото,но веднага след настаняването разбрах че проблемите идват от гостите,а не от екипа на хотела!Уважаеми гости ще ви задам няколко въпроса,на които не държа да ми отговаряте,а да си отговорите сами на вас!Когато сте си у дома колко дни ядете една и съща манджа,че храната в хотела ви се стори еднообразна?Колко често си печете скара?Колко често ядете морски дарове?Колко често си почиствате къщата основно?Всеки ден ли си сменяте чаршавите?Когато влезнете в магазина да пазарувате винаги ли сте първи на касата,или се налага да почакате малко?Когато ви падне храна от чинията веднага ли чистите или я газите цялото семейство?Когато детето ви си хвърли сладоледа на земята или изсипе сока кога си почиствате хола?Най-вероятно веднага,а не газите всичко по земята!Извинявам се ако съм засегнал някого,но това си е жестоката истина хора!Персонала нон стоп чистеше,но без резултат!Всички мърлят,плюят,хвърлят,няма как да е чисто.В ресторанта сте като обезумели,все едно храна не сте виждали от седмици,пълните чинийте с всичко което ви попадне и после не било вкусно.Е как да е вкусно,като в една чиния слагате десет манжи и то става помия,и куче няма да го яде!Сами си го правите уважаеми почиващи да ви е гадно,мръсно и безвкусно!Персонала правеше всичко възможно по силите си,но без резултат благодарение на всички гости на хотела! Сега малко и към екипа на Гранд Хотел Приморско.Проблема с паркирането е много голям.Аз лично извадих късмет че имаше свободно място в подземния гараж.Помислете по въпроса,има какво да се направи.В гаража видях много боклуци които могат да се почистят и да се освободят още места за паркиране!Не ми хареса чистотата на басейна и около него!В басейна беше пълно с морски пясък по дъното,а около него безумно мръсно,личеше си че не ви достигат хора които да почистват около басейна.Не видях и спасител,което е недопустимо,все пак е пълно с малки деца!Определено персонала в хотела ви е малко и не ви достигат хора!Това е от мен и моето семейство.

· Бих препоръчал хотела на приятели.

Добавен на 29 Ноември 2016 В 19:44: от Димитър

· Доста се посмях!!!Жалки сте хора!!!За 800-100 лева,цялото племе на море с ядене и пиене и пак кусури намирате!!!Отидете на "Елените"на Ветко в хотела,там е само четири звезди ама за пет дена оставяш два бона,и като те видят с джапанки от два лева и претенции за милиони и ти казват айде ресто!!!На този хотел проблема му е в клиентите,бедни жалки душици дето се мислят за големи тарикати че са хванали тънка оферта!!!За тия пари толкова и това ви е много!!!И нещо за последно,не съм оправител на хотела,а съм човек на когото децата му се нагледаха на свинщина и простотия,нагледах се на лакоми тъпаци дето само яденето ги интересува,нагледах се на свине,нагледах се на простотия,всяка вечер като ги заопъвате тия маси по педесе метра!!!!Евала,от селото можеш да излезнеш,ама селото от теб трудно!!!

Добавен на 13 Септември 2016 В 05:58: от Венци

· Имам чувството, че това мнение е от управителката на хотела. Тук не говорим за нашият дом.... тук говорим за почивка в хотел със звездни претенции, та нали сме гости, ако си бяхме в къщи нямаше да сме гости, а домакини .....та по въпросите, които е дал "клиента" - в къщи мога да ям една и съща манджа и една седмица, НО ние сме платили за хотел 5* all inclusive, а не за домашни манджи. Недупостимо е една и съща храна да присъства на блок масата всеки ден, особено на обяд и вечеря. Аз лично съм на скарата поне през ден и единственото нещо, което присъства на масата ми и се повтаря е салатата, - почистване и смяна на бельото .... ами в къщи поне два пъти в седмицата .... особено лятото. Ей, хора вземете прочетете изискванията за категоризиране на хотели .... особено с 5 звезди. Абсолютно всеки ден трябва да се сменят бельото и хавлиите в стаята, да не изброявам колко броя хавлии трябва да има в една 5 звездна стая. Почистването ...... разбира се не всеки ден, а 2 ПЪТИ в деня се почиства стаята на хотелите с 5 звезди ..... 2 ПЪТИ !!!!!!!! (виж закона за туризма). За каква седмица, за какви 5лв., - морски дарове - първо да уточня, какво значи морски дарове, та това са скъпите риби, скариди, раци, омари, октоподи, калмари и други, ..... ние, гостите, знаем и не очакваме да ги видим на шведската маса, но очакваме поне един път в седмицата да хапнем черноморска риба .... има толкова много. Ами да ни дадат по една въдица поне да си наловим, а не да ни тровят с Пангасиус (филе от бяла риба) Сега ще кажете, че цената е ниска, ами нали имат маркетингов отдел. Да си направят проучване и да си вдигнат цените, ама след толкова много негативни мнения се съмнявам, че въобще има някакъв маркетинг. П.П. Радвам се, че все повече хора започват да четат ревютата и да коментират това, което им харесва или не в един хотел. Все повече се отърсваме от стадния туризъм и имаме собствено мнение. Нека знаят "собствениците" на хотели, че все повече сме информирани и няма да допуснем да ни излъжат втори път.

Добавен на 11 Септември 2016 В 09:13: от Клиент на хотела

· Моля, не бъркайте това, което правите у дома с почивката. В къщи ако ядеш едно ястие няколко дни - няма да ти струва толкова, колкото е в хотела. Как другите хотели успяват да се справят - и е чисто, и от храната са доволни? Има си изисквания, които трябва да се спазват - и по отношение на гастрономията и по отношение на хигиената на помещенията. В къщи може да не си почистваш всеки ден, но и не ходиш всеки ден по пясък, който дори и да се опиташ да го почистиш преди да влезеш в хотела пак остава по теб.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар".
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни.