ОЦЕНКА: 4.59 / 5 от 421
Гост (млада двойка ) от
27 Октомври 2018 до 28 Октомври 2018
Гост (млада двойка ) от 27 Октомври 2018 до 28 Октомври 2018
· Редовни гости сме - 4-5 пъти годишно. Мнението отразява последното ни посещение от 27.10.2018, в което за разлика от предишните имаше куп недоразумения и издънки. 1. Рецепция - безумен чек ин, продължил 15 минути при положение, че бяхме само ние на рецепция. Искаха ни лични карти 5 пъти като след всеки казваха че всичко е наред, но се оказваше, че нещо софтуера дава съобщение... Голямо суетене падна, можеше да ни запишат данните на листче като им е крив софтуера и след това да си експериментират на спокойствие. 2. Храна - тук удариха дъното. В хотел с цена 200 лв на нощ и рум сървис такса 30% върху ресторантското меню се очаква ако не отличен, то приличен сървис.... Рум сървиса беше доставен бавно и в невзрачна табла, едва събираща поръчката, но пък доволно омазана с разлятата супа(телешко варено - 6.50 лв, половината разлято в таблата и попило в салфетките). Салата, 14 лв - трева, увяхнала, отдавна окосена без капка подправки. Естествено липсваше комплектен прибор в омазаната табла. Помолихме да ни донесат, 15 мин нищо... Като го донесе дамата настоятелно помоли да и върна омазаната табла и комплектния прибор на момента, явно са кът... Върнахме всичко, естествено на чек аут си го и платихме. Вечеря - основният ресторант не работеше в събота, горният ресторант беше само с резервации, за капак нагла рецепционистка ни препоръча настоятелно да ядем извън хотела (недопустимо за който и да е било нормален хотел). Делукс СПА-то, което ползвахме като гости в Делукс стая беше със съмнителна хигиена.
· Не, Бих препоръчал хотела на приятели.