× Всички отзиви и мнения са предоставени от наши клиенти след престоя им в хотела!

Тихомира (семейства с малки деца ) от 20 Юни 2017 до 27 Юни 2017

Лична оценка 4.69/5 + Покажи повече

· най-много тази година - аниматорите! на изключително професионално ниво - и като отношение към децата, и като сценарии за забавление на туристите. много разнообразна тематика. дано запазите същият тим (виктор, ели, дани и дидо) и догодина.

· само едно, както и манлата година - обслужването от камериерката на етажа. не смени спалното бельо нито веднъж, а кърпите само веднъж, но.. за сметка на това всичко останало беше на ниво.

· Бих препоръчал хотела на приятели.

Добавен на 13 Юли 2017 В 06:32: от Хотел Цезар Палас

· Екипът на хотел “Цезар Палас” Ви благодари за коментара! Високо ценим Вашето мнение, тъй като то би ни помогнало да подобрим качеството на предлаганите услуги. Общоприета практика в 4-звездните хотели е стаите да се почистват ежедневно, а спалното бельо на всеки 3 дни, при поискване и по-често. По отношение на хавлиите следваме еко политика – хвърлена на пода кърпа означава, че желаете тя да бъде подменена (информацията е поставена в банята). Трябвало е да сигнализирате на колегите на рецепция, че желаете стаята да бъде почистена щом нивото на хигиената не е оправдало очакванията Ви. Надяваме се, че това неудобство не е нарушило почивката Ви в „Цезар Палас“ и ще ни посетите отново.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар".
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни.