ОЦЕНКА: 4.40 / 5 от 51
Елица (семейства с малки деца ) от
04 Септември 2020 до 07 Септември 2020
· Хареса ни стаята- беше просторна и с хубаво разположение.
· Най-вече не ни хареса липсата на разнообразие в храната, имаше на всяко ядене едни и същи неща, общо 6 основни, един вид скара. Закуската беше абсолютно еднообразна - яйца. С тези дървета заобикалящи басейна, за целия ден имаше 2 часа слънце на детската част. За деца - никакви забавления. Никакво значение не дава фактът, че хотелът е на първа линия като няма нищо изнесено на плажа, за разлика от по-задния хотел, който имаше аквапарк, изнесен снек бар и шезлонги с чадъри на плажа.
· Не, Бих препоръчал хотела на приятели.
Димитър (с приятели ) от
30 Декември 2019 до 01 Януари 2020
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Донка (семейства с големи деца ) от
18 Юли 2019 до 21 Юли 2019
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Йорданка (семейства с големи деца ) от
08 Юли 2019 до 14 Юли 2019
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Гинка (с приятели ) от
29 Юни 2019 до 30 Юни 2019
· Условията, които поставих за по - висок етаж и стая - изглед - море, бяха удовлетворени! Изключително любезен и отзивчив персонал. Стаята и банята големи, просторни, чисти! Благодаря на Съни турс, отново надминахте очакванията ни с тази страхотна оферта, която ни направихте! И за в бъдеще ще се възползваме от Вашите услуги. Вие сте най - добрите!
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Добавен на 02 Юли 2019 В 13:34: от Екипът на Хотел Лилия
· Много се радваме, че сте останала удовлетворена от престоя си при нас и благодарим за добрата оценка!!!
Валентин (възрастна двойка ) от
21 Юли 2018 до 28 Юли 2018
· Както винаги Съни Турс са невероятни организатори!
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Десислава (млада двойка ) от
02 Юли 2018 до 08 Юли 2018
· Прекрасно местоположение на хотела, луксозна обстановка, перфектно обслужване. Изкарахме чудесно и с удоволствие бихме се върнали пак.
· Паркинга към хотела е срещу заплащане и то не-малко.
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Петър (семейства с големи деца ) от
25 Август 2017 до 30 Август 2017
· За 6 дни нито един път не ни смениха спалното бельо и хавлиите.Два месеца преди това ми звънят за да ми кажат че паркинга се плаща.Спирам пред хотела и пиколото вместо да ми каже welcome той ми разправя, че паркинга се плаща.Плащам 1500лв за 5 нощувки и 15 лв на ден за паркинг.Да не си мислите, че басейна на 8 етаж е FREE - 15лв за възрастен и 10лв за дете.Ние сме 2*15лв, дъщеря над 12 -15лв и малката - 10лв.Честито- 55лв.На плажа чака капитана ,чадър с 2 шезлонга 30лв.Това е положението. На външният им басейн ако се засиля ще го прескоча, от 6 часа хвърлени хавлии.Ако се успиш до 8 часа - free басейн утре.На всички, които ще ходят късмет на другите Слънчев бряг - по-евтино и забавно.
· Не, Бих препоръчал хотела на приятели.
Добавен на 19 Март 2018 В 11:26: от Маркетинг и продажби
· Здравейте, господин Колев. Благодарим Ви за отзивите. Спалното бельо се подменя на всеки 3 дни и не правим изключение за нито един гост. В случай на желание от Ваша страна е можело на място да се обърнете към дежурен администратор, който да разпореди смяна на спалното Ви бельо. Извиняваме се за причиненото неудобство! Цената на паркинга ни е описана в официалния ни сайт: www.hotellilia.com . По-голяма част от хотелите в к.к. Златни пясъци притежават платен паркинг, поради високата пренаселеност на курорта през летните месеци. Съжаляваме, че не сте били предупреден в деня на резервиране за наличието на такса-паркинг, но за съжаление не винаги хотелът е длъжен да уведомява гостите - в случая изпращащата Ви агенция е трябвало да Ви уведоми още при резервиране. Наличието на такса на басейна на покрива също е описана в хотелския ни сайт, от години басейнът на покрива е платен, тъй като е драстично по-малък, но таксата е 10 лв./ възрастен и 5 лв. / дете, а не цитираните от Вас цени. Съжаляваме също така , че размерите на басейна в градината не са Ви устройвали. В края на август (по време на пребиваването Ви) хотелът е пълен и този факт е предпоставка за препъването му в началото на деня. С уважение
Иван (семейства с малки деца ) от
22 Юли 2017 до 30 Юли 2017
· Голяма стая и баня, вкусна храна, чистота на ниво.
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Вера (семейства с малки деца ) от
24 Юни 2017 до 08 Юли 2017
· Ходя там от години, защото ми харесва местоположението на хотела и наличието на паркинг. Но тази година ме очакваше лоша изненада. Паркинга за гости на хотела е платен и струва 15 лева на ден, а когато правих февруари месец резервацията това не беше написано никъде. Храната винаги е била лоша, но тази година беше просто ужасна. Просто съм тотално разочарована и не смятам за напред да посещавам този хотел.
· Не, Бих препоръчал хотела на приятели.
Гост (семейства с малки деца ) от
29 Юни 2017 до 04 Юли 2017
· Не, Бих препоръчал хотела на приятели.
Нели (семейства с големи деца ) от
24 Юни 2017 до 01 Юли 2017
· Най-хубавото е местоположението на хотела.
· Не ми хареса, че паркинга вече се заплаща и никой не ни уведоми за това.
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Добавен на 03 Юли 2017 В 11:25: от Екипът на Хотел Лилия
· Здравейте, госпожо Попова! Благодарим Ви за оценката! Желаем да Ви информираме, че цената на паркинга ни е описана в официалния сайт на хотел "Лилия" : http://www.hotellilia.com/index.php?lang=bg&page=27. Също така тази информация присъства в профила на хотела в сайта на Съни Турс (както може сама да проверите). Услугите, които са включени във Вашия пакет са упоменати на ваучера Ви за настаняване. Услугата паркинг не е упомената, съответно тя е обект на допълнително заплащане. С уважение
Христо (семейства с малки деца ) от
19 Август 2016 до 24 Август 2016
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Камен (гост) от
01 Август 2016 до 06 Август 2016
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Христо (възрастна двойка ) от
08 Юли 2016 до 14 Юли 2016
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Добавен на 06 Януари 2020 В 10:35: от Ивелина Попова
· Благодарим за оценката Ви и до нови срещи:)