ОЦЕНКА: 4.51 / 5 от 211
таня (с приятели ) от
19 Юли 2025 до 28 Юли 2025
таня (с приятели ) от 19 Юли 2025 до 28 Юли 2025
· Като цяло всичко ми харесва, след като шеста година почивам на Дюни
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Мария (самостоятелен пътник) от
21 Юли 2025 до 26 Юли 2025
Мария (самостоятелен пътник) от 21 Юли 2025 до 26 Юли 2025
· Много сме доволни, всичко е на ниво! Най- вече програмата на аниматорите, бяха великолепни! Не знам в България по Черноморието да има по-добра програма и през деня и вечерта
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Веселин (семейства с големи деца ) от
20 Юли 2025 до 26 Юли 2025
Веселин (семейства с големи деца ) от 20 Юли 2025 до 26 Юли 2025
· плажа е много близо до хотела, наистина първа линия, ако си в Марината иначе е далеч. Добра организация вечер за забавления, Аква парка е хубав. Храната беше добре като цяло.
· Стаите не се просмукват, ежедневно при почистването, като цяло чистота не е да добро ниво. Душ слушалката пръска от всякъде. Изключително голямо неудобство е ваната в банята, поне да имаше и втори канал за да може да се къпеш нормално, а не всеки път да се влиза във ваната. В храната липсваще мезета. За първи път ни се случва на ол инклузив да няма мезета. Безалкохолните бяха толкова разредени, че трудно можеш да разбереш дали е сода, спрайт, същото важи и за соковете. Кафете не ставаше за нищо измита вода, както в автоматите така и на бара. Чистотата около басейна беше лоша, пясъци от всякъде от предния ден никой не мете. Има счупени и отлепени плочки от басейна на стъпалата към ресторанта, което е изключително опасно. Местата за миене на краката не са направени да се отича водата и става някакъв огромен гьол и газиш отвратителна работа. На ресторанта по време на храна отвън аспирациата на скарите не работи изобщо, целия външен ресторант е в пушеци, които влизат вътре в ресторанта и като влезеш вътре мириши на пушек и на моменти е задимено. Като цялото скрата от към месо не е ок, относно избора. Във входа от към ресторанта преди асансьора капи от тавана кондез явно от климатиците и стои една табела внимавай хлъзгаво и никой не прави нищо. Като цяло базата е занемарена не се подържа.
· Не, Бих препоръчал хотела на приятели.
Александра (млада двойка ) от
06 Юли 2025 до 11 Юли 2025
Александра (млада двойка ) от 06 Юли 2025 до 11 Юли 2025
· Абсолютен лукс,няма блъсканица въпреки налива от хора.Има за всеки по много от всичко,не е нужно да ставаш в 5 сутринта за да запазваш шезлонги или да си пръв когато отварят за дневните хранения.Всичко беше чудесно.
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Валери (семейства с малки деца ) от
06 Юли 2025 до 12 Юли 2025
Валери (семейства с малки деца ) от 06 Юли 2025 до 12 Юли 2025
· Можем да споделим, че повечето неща в хотела ни харесват. Това е второто ни посещение и мнението, ни е че това е точното място за почивка на семейства с деца.
· Не ни хареса, това че от миналата година комплекса, като цяло не се е подобрил с нищо. Както се казва "един пирон не е забит". Например миналата година имаше счупена пейка - все още е така, имаше наддигнати плочки около басейна - все още са така, и още доста дребни но дразнещи неща. Италиянския ресторант е пълна пародия. Има неща, като СПА центъра например, които може по друг начин да се представят пред гостите, а не ние да ходим и с лупа да ги издирваме. На рецепцията на хотела също на много въпроси ни отговориха след чудене и допитване до колеги.
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Надежда (семейства с малки деца ) от
01 Юли 2025 до 10 Юли 2025
Надежда (семейства с малки деца ) от 01 Юли 2025 до 10 Юли 2025
· Анимацията е супер, достатъчно шезлонги на басейните и плажа.
· Голяма част от персонала не говори български и английски. Имаше случаи, в които ресторантите бяха препълнени и имаше недостиг на храна.
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Анна (семейства с големи деца ) от
24 Юни 2025 до 29 Юни 2025
Анна (семейства с големи деца ) от 24 Юни 2025 до 29 Юни 2025
· Както винаги, обслужването от Съни Турс беше перфектно, за което им благодаря. Посещаваме комплекса за поредна година. Като цяло всичко беше добре - поддържани общи части, стаите и храната са прилични - има какво да се желае, градините и плажа са супер, анимацията е добра. Бих препоръчала хотела на приятели.
· Зарядната станция за електрически автомобили не работи. Климатиците в някои от стаите също не работиха. При оплакване от наша страна след два дни ги оправиха, за разлика от зарядната станция, която така и не проработи. Вечерта преди тръгването ни, дискотеката край басейна се превърна в чалготека. Беше потресаващо. Един час само чалга.
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Златко (гост) от
26 Юни 2025 до 01 Юли 2025
Златко (гост) от 26 Юни 2025 до 01 Юли 2025
· Добра програма - анимация.Прекраса даденост,зеленина простор.
· Обслужването както в хотела така и в ресторанта.За плажа да не говорим.Пясъчната ивица не се почиства -фасове,костилки и какво ли не.Шезлонгите пълна катастрофа,счупени заварявани скъсани.Усещането е че си посетил някакъв посредствен хотел,а не петзвезден.......с изключение на цената разбира се.
· Не, Бих препоръчал хотела на приятели.
Petya (семейства с малки деца ) от
25 Юни 2025 до 01 Юли 2025
Petya (семейства с малки деца ) от 25 Юни 2025 до 01 Юли 2025
· Изключително много сме доволни от целия комплекс. Хотела беше страхотен . Има достатъчно занимания за деца. Храната беше вкусна и разнообразна,нещо ако свърши веднага се зарежда ново. И персонала беше любезен.
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Tsveti (възрастна двойка ) от
21 Юни 2025 до 28 Юни 2025
Tsveti (възрастна двойка ) от 21 Юни 2025 до 28 Юни 2025
· Перфектно място за почивка!
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Бобан (семейства с малки деца ) от
22 Юни 2025 до 27 Юни 2025
Бобан (семейства с малки деца ) от 22 Юни 2025 до 27 Юни 2025
· Моята оценка за комплекса и услугата която предлага е положителна.
· Като човек който проявява огромна емпатия, и въпреки че съм на почивка проявявам огромно съчувствие към хората които работят на мястото където аз почивам. Персонала на комплекса видимо е недостатъчен и визуално си личи преуморен. Въпреки всичко никога нищо не липсваше. Направи ми впечатление че едни и същи хора са на работа в ресторантите от рано сутринта на закуска, на обяд и късно вечерта . Не знам какво им е заплащането, и не е моя работа да го коментирам но ако толкова много часове работа са условие на комплекса като работодател, комплекса има огромен минус от мен.
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Ваня (семейства с големи деца ) от
17 Юни 2025 до 24 Юни 2025
Ваня (семейства с големи деца ) от 17 Юни 2025 до 24 Юни 2025
· Хареса ми близостта до плажа. При пристигането ни бяхме обслужени бързо. Обслужването на рецепция беше много добро. Доволна съм от обслужването и храната в Италиански ресторант, с изключение на по- голямата част от сервитьорите, които не говорят български или английски.
· Бяхме настанени в 5 звездния Марина Роял Палас, нито една от сутрините нямаше почистени маси за закуска. Трябваше да чакаме между 15 и 30 минути, за да бъдем обслужени или да търсим сервитьор. Около половината от персонала не говореше нито български, нито английски език. От нас се очакваше да говорим руски?!? Несериозно и дори обидно е в собствената си страна да не можеш да използваш родният си език!!!Разнообразието на храна беше доста ограничено. Част от кухненски персонал зареждаше бен-маритата с ориз на вечеря и бъркани яйца на закуска с ръце и без ръкавици. Ситуацията с не добре измити чинии от миналата година в Белвил се повтори и тази година, но в Марина Роял Палас. На Pool бара работното време не се спазваше, а когато някой от гостите имаше дързостта да посети бара 30 минути след началото на работното време, биваше игнориран достатъчно дълго време, за да се насочи към Лоби бар. В деня на напускането ни на хотела картите ни за достъп до стаята бяха блокирани още в 9:00 ч. Качеството на обслужване, определено, не отговаряше на 5 звезден хотел.
· Бих препоръчал хотела на приятели.
ВЕНЕТА (група ) от
01 Септември 2024 до 07 Септември 2024
ВЕНЕТА (група ) от 01 Септември 2024 до 07 Септември 2024
· Харесахме много аниматорите , програмите и дейностите им, които бяха ежедневно развлечение за малки и големи.
· Парка и прилежащету части /подлези/ бяха малко занемарени. Визирам подлеза към хотел Пеликан.
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Цветанка (семейства с малки деца ) от
25 Август 2024 до 01 Септември 2024
Цветанка (семейства с малки деца ) от 25 Август 2024 до 01 Септември 2024
· Бяхме гости на хотел Марина Бийч - Дюни през периода 25.08-01.09.24 г. Хареса ни просторният плаж, чистите алеи, зеленината и аниматорския екип.
· Лоша хигиена в стаите - в края на първите два дни, след пристигането ни, слизахме на рецепция, за да молим да ни почистят стаята, да изхвърлят кошовете, защото сме с малко дете, което още е на памперси и да ни дадат чисти кърпи. Смениха ни чаршафите за 7-дни само 1 път, а хигиенните консумативи в банята останаха само тези, заредени при пристигането ни. Храната в ресторанта беше изклютитенто еднообразна, приготвена с много мазнина и не съответстваше на такава, която следва да се предлага в 5 звезден хотел. Преобладаваха полуфабрикатите. Масите в ресторанта не се почистваха, а само се отсервираха, в резултат на което бяха мазни и мръсни. Като цяло мога да кажа, че хотелът в никакъв случай не отгаваря на 5 звезди по отношение на качеството на услугите, които предлага.
· Не, Бих препоръчал хотела на приятели.
Добавен на 15 Май 2025 В 12:53: от Дюни Роял Ризорт - Управленски екип
· Благодаим Ви за обратната връзка и се извиняваме за неприятните ситуации които описахте. Ще се постараем да подобрим качеството на предлаганите от нас услуги ! С най-добри пожелания !
Траян (семейства с големи деца ) от
13 Август 2024 до 20 Август 2024
Траян (семейства с големи деца ) от 13 Август 2024 до 20 Август 2024
· Единствено бяхме доволни от отношението на камериерките, ентъртеймънт екипа, както и високият барман в бара на Марина Бийч, който си работи там от години. Местоположението на хотела много ни допада, близостта до плажната ивица, която е обширна и изобщо базата, със всичките разнообразни забавления и гледки.
· Умишлено давам отрицателна оценка за комплекса, за да се вземат мерки за подобряването му. Последно бяхме преди 3 години. Досега 5 пъти сме посещавали Дюни. Тази година положението е зле. Неработещ аспиратор в банята и липса на техническо лице, което да го поправи. Счупена вана, частично висящ откачен корниз. Също така доста от асансьорите не можеха да се ползват поради повреда. Част от персонала в ресторантите работи вяло, без мотивация и липса на някои хигиенни навици(говоря за тези дето подреждат храната). Половината от тях не знаят английски, та камо ли български. Някои от младите момичета на баровете работят също без да спазват хигиенни изисквания. Освен това платихме за 3-ма възрастни, а третият човек се наложи да спи на диван. Качеството на храната няма нищо общо с преди, по-зле е. В ресторантите чинийте, чашите и приборите половината бяха недоизмити, кърпите в банята ни също в лошо състояние. Освен това много от гостите на хотела бяха чужденци, с ниска култура и обноски, шумни, кресливи, нахални и децата им редовно пипаха с ръце палачинките и други храни. За капак по същото време имаше и много хора, които се оплакваха от вирус, кихаха, кашляха и масово употребяваха салфетките по масите за течащите им носове.
· Не, Бих препоръчал хотела на приятели.
Добавен на 15 Май 2025 В 12:25: от Дюни Роял Ризорт - Управленски екип
· Благодаим за обратната връзка като оценяваме обективността Ви. Работим по отстраняването на упоменаните от Вас проблеми и ще се постараем да подобрим качеството на предлаганите от нас услуги! С най-добри пожелания !
Добавен на 09 Юли 2025 В 07:49: от Екипът на Дюни Роял Резорт
· Здравейте, Анна. Благодарим Ви за обратната връзка. Съжаляваме, че почивката Ви не е преминала по най-добрият начин. Екипът ни ще работи за подобряване на продукта който предлагаме. С най-сърдечни пожелания.