ОЦЕНКА: 4.05 / 5 от 129
Калинка (гост) от
24 Август 2024 до 31 Август 2024
Калинка (гост) от 24 Август 2024 до 31 Август 2024
· Хареса ни местоположението, обслужването на персонала, мили и отзивчиви млади хора, бързо и точно отстраняване на дребни, възникнали проблеми. спокойствието в хотела.
· Ако човек търси какво да не му хареса - има, винаги ще се намери. Ние бяхме настроени положително. Няма да посочваме отрицателни неща. Това, което не ни хареса няма отношение към хотела. Свикнали сме да почиваме на различно място от това, но така се случи...
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Христина (семейства с малки деца ) от
14 Юли 2024 до 24 Юли 2024
Христина (семейства с малки деца ) от 14 Юли 2024 до 24 Юли 2024
· Много съм доволна от почивката си в хотел Шипка. Матраците бяха изключително удобни.
· Асансьорът беше много бавен.
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Рали (възрастна двойка ) от
28 Юни 2024 до 01 Юли 2024
Рали (възрастна двойка ) от 28 Юни 2024 до 01 Юли 2024
· Добре потдържан спа център.
· Хубав хотел но не потдържан относно чистотата.Храната под всякаква критика.
· Не, Бих препоръчал хотела на приятели.
Стефанка (с приятели ) от
05 Септември 2021 до 12 Септември 2021
Стефанка (с приятели ) от 05 Септември 2021 до 12 Септември 2021
· Храната беше много вкусна, но еднообразна
· Пускането, всяка вечер в лоби бара, само руска музика и то ужасно високо, беше изключително неприятно и изнервяшо
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Пламен (семейства с малки деца ) от
28 Август 2017 до 31 Август 2017
Пламен (семейства с малки деца ) от 28 Август 2017 до 31 Август 2017
· Храна, големи апартаменти, отзивчиви камериерки. (Хотел Шипка)
· Няма детска анимация, няма лобби бар, няма кулери с вода. (Хотел Шипка)
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Милен (семейства с малки деца ) от
14 Юли 2017 до 21 Юли 2017
Милен (семейства с малки деца ) от 14 Юли 2017 до 21 Юли 2017
· Персонала беше на отлично ниво.
· Нямаше аниматори и забавна програма вечер.
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Соня (семейства с малки деца ) от
03 Юли 2017 до 06 Юли 2017
Соня (семейства с малки деца ) от 03 Юли 2017 до 06 Юли 2017
· Локацията на хотела е добра. Персоналът е любезен и отзивчив, имайки предвид колко е натоварен (особено персонала в ресторанта). Хареса ми разнообразието на храната и това, че постоянно се зареждаше това, което се беше изчерпало. Още нещо по отношение на храната - не беше солена, което е много важно за хора със здравословни проблеми.
· Имаше дребни дразнещи детайли като: Счупен капак на кошчето в банята; Липсваше тапа за ваната; Нямаше сушилник на терасата
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Ани (семейства с малки деца ) от
20 Май 2017 до 24 Май 2017
Ани (семейства с малки деца ) от 20 Май 2017 до 24 Май 2017
· Много е чисто. Персонала е много отзивчив. Безплатен фитнес, сауна и джакузи.
· Първите дни храната беше разнообразна, но последните два дена като бяха останали само 5-6 стай нямаше разнообразие на храната. Но общо взето сме доволни.
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Анелия (семейства с големи деца ) от
22 Септември 2016 до 24 Септември 2016
Анелия (семейства с големи деца ) от 22 Септември 2016 до 24 Септември 2016
· Перфектната организация на Съни турс.
· Персоналът се държеше все едно са насила там. Никой нямаше бадж с име и длъжност. Дори дъщеря ми забеляза това. Няма униформи. Една госпожа, предполагам, че е нещо като управител на ресторанта, беше най-лошото нещо там. Пристигнахме преди 14 часа. Попитах на рецепция дали може да паркирам, тъй като имаме резервация, а ще дойдем след 14 за настаняването. Оказа се, че стаите са свободни и се настанихме. Решихме да разгледаме и отидохме до ресторанта. Там, въпреки гривните за all inclusive ни искаха ръчно написани карти, в които беше отбелязано датите на пристигане и напускане. Показахме ги и момичето ни пусна в ресторанта. Малко след това дойде въпросната госпожа, облечена в тоалет от строежа на хотела. С груб и злобен тон каза: \"Щом сте пристигнали днес, нямате право на обяд и затова като напускате хотела НЯМА ДА ЯДЕТЕ!\" Реших да не вдигам скандал и да не падам на нивото на това злобно същество, което не пропусна пред гостите в ресторанта да се развика на момичето, което ни пусна и на една миловидна старица, която извършваше огромното престъпление да изнесе плод от ресторанта. Само за сравнение - миналата година бяхме на почивка в Турция. Така се случи, че никъде нямаше забавяне и пристигнахме в хотела в 8 сутринта. Не само, че ни поздравиха за добре дошли, извиниха се, че стаите още не са готови, което беше естествено предвид ранния час, намериха помещение за багажа и няколко пъти ни поканиха да заповядаме за закуска и свободно да ползваме съоръженията хотела, докато се освободят стаите. А тук се държат сякаш си престъпник, че си дошъл в хотела, за да ги караш да работят!
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Добавен на 20 Юни 2017 В 07:48: от Нада Друби
· Здравейте Анелия, Първо искам да се извиня, че сте получили подобно отношение, което не е присъщо за наши служители. Но съм длъжна да обясня каква е политиката на настаняване: Тъй като напускането става до 12:00ч, Настаняването на гостите в стаите се случва след 14;00. Ако стаята е свободна и заредена преди този час- то госта е добре дошъл да се настани по-рано. В противен случай- имаме стая за багаж, както и безплатен паркин където да паркирате автомобила си. Във този промеждутък от време, сте добре дошли да се възползвате от услугите на хотела. При пристигане- гостите на хотела започват изхранване с вечеря и ако сте били на Ол инклузив- приключвате престоят си с обяд. Ако сте имали уговорка да започнете с обяд- то в деня на напускане ви се полага само закуска. Може би, това е било пропуснато да Ви се каже, което е наш пропуск, за което се извинявам. Да допълня, изнасянето на храна от ресторанта е практика, която не се толерира в повечето хотели по цял свят. Но не мога да се съглася, че персонала на хотела работи с нежелание и насила. Надявам се, да ни посетите отново за да видите промяната която желаете.
Люба (семейства с големи деца ) от
29 Април 2016 до 01 Май 2016
Люба (семейства с големи деца ) от 29 Април 2016 до 01 Май 2016
· местоположението на хотела, храната
· липса на сушилка(условия за сушене на бански/хавлии след плаж) в стаята, липса на вентилатор в банята и работещ сешоар
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Добавен на 26 Септември 2016 В 08:33: от Соня Георгиева
· Благодарим ви за добрите оценки за нашият хотел. Ще вземем в предвид забележките за да задоволим всички нужди на гостите ни за следващият туристически сезон.
Цветанка (с приятели ) Публикувано на
11 Май 2015
Цветанка (с приятели ) Публикувано на 11 Май 2015
· Страхотна кухня, отлично меню, приготвено от професионални готвачи. Обслужването в ресторанта беше на отлично ниво! Хотела е поддържан от персонала, стараеха се и бяха любезни
· Големият наплив от невъзпитани румънски туристи, които не се съобразяваха че има и други гости в хотела
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Добавен на 23 Юни 2015 В 09:11: от Нада Ел Друби, клиентски отдел
· Цветанка, благодаря ви за позитивните коментари. В хотел Шипка, се стараем обслужването на персонала да посреща и надминава очакванията на гостите. За съжаление, не зависи от нас, как някои от почиващите се сържат на територията на хотела. Можем единствено да се извиним, за причиненито неудобство. Надяваме се, това да не попречи на повторна визита от ваша страна.
Светла (семейства с големи деца ) Публикувано на
08 Май 2015
Светла (семейства с големи деца ) Публикувано на 08 Май 2015
· Изкарахме страхотни празници в хотел Шипка. Имахме резервация за двойна стая получихме апартамент с изглед море. Отношението на целият персонал към нас, басейните, вътрешен басейн добре отоплен, сауна и джакузи отлични. Храната невероятно вкусна хигиената на ниво не само в стаите но и в общите части. Благодаря на Съни Турс за чудесната почивка, очакваме следващата с нетърпение която е организирана отново от вас.
· Може би безалкохолните напитки. Има какво да се желае по отношение на качеството им. Като препоръка - може да се включат малко повече плодове в менюто и по - разнообразни десерти
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Емилия (семейства с големи деца ) Публикувано на
15 Април 2015
Емилия (семейства с големи деца ) Публикувано на 15 Април 2015
· Храната беше вкусна, но еднообразна! Управителките на ресторанта, както и бармана на лоби бара бяха много отзивчиви!
· Стаите са много тясни. За Великден беше много студено в хотела-в общите части и в самите стаи. Одеялата в стаите бяха стари с петна. Безалкохолните напитки бяха от най-долнопробните, а соковете от машина бяха само два вида, алкохола беше също ужасен-чист спирт (може би е редно да упоменат това в ALL INCLUSIVE менюто си). За 11 етажен хотел смятам, че ресторанта е доста малък да поеме толкова много гости на хотела. Смятам, че на обяд освен сладолед можеше да прибавят поне плодове. Имам още доста забележки, но ще ги спестя!
· Не, Бих препоръчал хотела на приятели.
Милена (семейства с малки деца ) Публикувано на
15 Април 2015
Милена (семейства с малки деца ) Публикувано на 15 Април 2015
· нищо не ми хареса.
· дългите опашки за храна и пиене.студени стаи,ресторант,басен.за тези пари нищо не е на ниво.не може да взимат парите на хората а да не дават нищо насреща.така не се забогатява като се правиш на тарикат.не може да се хранят на едно място три и четири хотела в един ресторант за един хотел за един час само.трябволо е най напред да си направят сметката за местата в ресторанта дали ще са достатъчни за хранене а след това да пускат хора и от другите хотели да се хранят.за храната която предлагаха беще една и съща за целия престои.само суха храна.
· Не, Бих препоръчал хотела на приятели.
Галина (с приятели ) Публикувано на
19 Септември 2014
Галина (с приятели ) Публикувано на 19 Септември 2014
· Добра локация, отличнакухня
· Арогантно и непрофесионално отношение на пеесонала.Малки стаи за трима възрастни с допълнително легло - походно легло с увиснали пружини до земята и матрак с 20 см по-къс. Никакво посрещане на рецепцията, не ни обясниха кое къде се намира, нито програмата на ол.инклузива. Шока беше когато в 19.30 на вечеря най спокойно ни обясниха че няма бира, защото сезона сезона бил на свършване и не е заредена- ако искаме да пием вино. Защо пускат оферти до 30.09 след като още на 12.09 не зареждат и предлагат каквото е останало. На бара на басейна си поръчахме мента със спрайт а бармана посочи хладилната витрина и каза \"спрайта е ето там, като ми платите .ще ви дам\" . Чудно какво предлагат на ол-инклузив? Преди нас се настаняваха младежи, на които са казали, че няма паркинг и са платили за колата за времето на престоя. Изключително непрофесионален персонал
· Не, Бих препоръчал хотела на приятели.
Добавен на 20 Юни 2017 В 06:47: от Нада Друби
· Здравейте Ани, Благодарим за хубавите думи. Персоналът на хотела се стреми да откликне на всички нужди на нашите гости и се радваме, че това се забелязва. Благодарим и за забележката, наистина е възможно да има по-малък асортимент в дниите с малка заетост, но при такива ситуации, гостите са добре дошли да изберат нещо а-ла-карт, което ше се сготви на момента за тях. Надяяваме се да ви посрещнем отново !