ОЦЕНКА: 4.05 / 5 от 122
Бейсим (семейства с малки деца ) от
26 Юни 2019 до 30 Юни 2019
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Милчо (самостоятелен пътник) от
16 Септември 2017 до 21 Септември 2017
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Гост (възрастна двойка ) от
30 Август 2017 до 03 Септември 2017
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Пламен (семейства с малки деца ) от
28 Август 2017 до 31 Август 2017
· Храна, големи апартаменти, отзивчиви камериерки. (Хотел Шипка)
· Няма детска анимация, няма лобби бар, няма кулери с вода. (Хотел Шипка)
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Милен (семейства с малки деца ) от
14 Юли 2017 до 21 Юли 2017
· Персонала беше на отлично ниво.
· Нямаше аниматори и забавна програма вечер.
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Полина (млада двойка ) от
03 Юли 2017 до 09 Юли 2017
· Бяхме чужденци в собствената си държава! Настанени бяхме в стая на етаж само с младежи от Германия.Няма никакви норми на поведение от тяхна страна...........ВЪЗМУТЕНА съм!
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Соня (семейства с малки деца ) от
03 Юли 2017 до 06 Юли 2017
· Локацията на хотела е добра. Персоналът е любезен и отзивчив, имайки предвид колко е натоварен (особено персонала в ресторанта). Хареса ми разнообразието на храната и това, че постоянно се зареждаше това, което се беше изчерпало. Още нещо по отношение на храната - не беше солена, което е много важно за хора със здравословни проблеми.
· Имаше дребни дразнещи детайли като: Счупен капак на кошчето в банята; Липсваше тапа за ваната; Нямаше сушилник на терасата
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Ани (семейства с малки деца ) от
20 Май 2017 до 24 Май 2017
· Много е чисто. Персонала е много отзивчив. Безплатен фитнес, сауна и джакузи.
· Първите дни храната беше разнообразна, но последните два дена като бяха останали само 5-6 стай нямаше разнообразие на храната. Но общо взето сме доволни.
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Анелия (семейства с големи деца ) от
22 Септември 2016 до 24 Септември 2016
· Перфектната организация на Съни турс.
· Персоналът се държеше все едно са насила там. Никой нямаше бадж с име и длъжност. Дори дъщеря ми забеляза това. Няма униформи. Една госпожа, предполагам, че е нещо като управител на ресторанта, беше най-лошото нещо там. Пристигнахме преди 14 часа. Попитах на рецепция дали може да паркирам, тъй като имаме резервация, а ще дойдем след 14 за настаняването. Оказа се, че стаите са свободни и се настанихме. Решихме да разгледаме и отидохме до ресторанта. Там, въпреки гривните за all inclusive ни искаха ръчно написани карти, в които беше отбелязано датите на пристигане и напускане. Показахме ги и момичето ни пусна в ресторанта. Малко след това дойде въпросната госпожа, облечена в тоалет от строежа на хотела. С груб и злобен тон каза: \"Щом сте пристигнали днес, нямате право на обяд и затова като напускате хотела НЯМА ДА ЯДЕТЕ!\" Реших да не вдигам скандал и да не падам на нивото на това злобно същество, което не пропусна пред гостите в ресторанта да се развика на момичето, което ни пусна и на една миловидна старица, която извършваше огромното престъпление да изнесе плод от ресторанта. Само за сравнение - миналата година бяхме на почивка в Турция. Така се случи, че никъде нямаше забавяне и пристигнахме в хотела в 8 сутринта. Не само, че ни поздравиха за добре дошли, извиниха се, че стаите още не са готови, което беше естествено предвид ранния час, намериха помещение за багажа и няколко пъти ни поканиха да заповядаме за закуска и свободно да ползваме съоръженията хотела, докато се освободят стаите. А тук се държат сякаш си престъпник, че си дошъл в хотела, за да ги караш да работят!
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Добавен на 20 Юни 2017 В 07:48: от Нада Друби
· Здравейте Анелия, Първо искам да се извиня, че сте получили подобно отношение, което не е присъщо за наши служители. Но съм длъжна да обясня каква е политиката на настаняване: Тъй като напускането става до 12:00ч, Настаняването на гостите в стаите се случва след 14;00. Ако стаята е свободна и заредена преди този час- то госта е добре дошъл да се настани по-рано. В противен случай- имаме стая за багаж, както и безплатен паркин където да паркирате автомобила си. Във този промеждутък от време, сте добре дошли да се възползвате от услугите на хотела. При пристигане- гостите на хотела започват изхранване с вечеря и ако сте били на Ол инклузив- приключвате престоят си с обяд. Ако сте имали уговорка да започнете с обяд- то в деня на напускане ви се полага само закуска. Може би, това е било пропуснато да Ви се каже, което е наш пропуск, за което се извинявам. Да допълня, изнасянето на храна от ресторанта е практика, която не се толерира в повечето хотели по цял свят. Но не мога да се съглася, че персонала на хотела работи с нежелание и насила. Надявам се, да ни посетите отново за да видите промяната която желаете.
Борис (възрастна двойка ) от
22 Септември 2016 до 25 Септември 2016
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Марио (семейства с големи деца ) от
22 Септември 2016 до 25 Септември 2016
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Милчо (самостоятелен пътник) от
16 Септември 2016 до 21 Септември 2016
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Добавен на 26 Септември 2016 В 08:38: от Соня Георгиева
· Благодарим ви че бяхте наши гости и се надяваме догодина да ви изненадаме приятно с подобряване на качеството на обслужване в нашият хотел.
Анета (семейства с големи деца ) от
06 Май 2016 до 08 Май 2016
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Добавен на 26 Септември 2016 В 08:36: от Соня Георгиева
· Благодарим ви за добрите оценки за нашият хотел и ви очакваме догодина ,като подобрим всички параметри свързани с нашата работа.
Люба (семейства с големи деца ) от
29 Април 2016 до 01 Май 2016
· местоположението на хотела, храната
· липса на сушилка(условия за сушене на бански/хавлии след плаж) в стаята, липса на вентилатор в банята и работещ сешоар
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Добавен на 26 Септември 2016 В 08:33: от Соня Георгиева
· Благодарим ви за добрите оценки за нашият хотел. Ще вземем в предвид забележките за да задоволим всички нужди на гостите ни за следващият туристически сезон.
Йоцо (гост) Публикувано на
01 Юли 2015
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Добавен на 26 Септември 2016 В 08:30: от Соня георгиева
· Благодаря ви за мнението свързано с нашият хотел и се надявам за догодина да подобрим обслужването.
Добавен на 20 Юни 2017 В 06:47: от Нада Друби
· Здравейте Ани, Благодарим за хубавите думи. Персоналът на хотела се стреми да откликне на всички нужди на нашите гости и се радваме, че това се забелязва. Благодарим и за забележката, наистина е възможно да има по-малък асортимент в дниите с малка заетост, но при такива ситуации, гостите са добре дошли да изберат нещо а-ла-карт, което ше се сготви на момента за тях. Надяяваме се да ви посрещнем отново !