За втори път посещаваме хотела (вижте другите мнения - там са миналогодишните ми впечатления). Този път останахме по-разочаровани. Започвам с хубавите неща - изненадващо тази година се намираха места на миниатюрния паркинг. Басейна продължава да е изключително чист, приятен и достъпен, независимо от това, че комплекса беше пълен. За съжаление стаята в която бяхме настанени беше мръсна - неизметена, пясък по пода, прах навсякъде, не открихме чаршаф или хавлия без лекета. Забележката, която направихме за проблема с хигиената на рецепция беше подмината без абсолютно никакви мерки да се вземат. Нямаше и с какво да си изметем сами, въпреки желанието ни. В стаята имаше някаква отворена дупка на отдушник, от която няколко пъти на ден излизаше дим и миризма на скара и готвено, явно от долните етажи. Стаята ни миришеше на кухня. От рецепция отново не направиха абсолютно нищо по въпроса, решихме си сами проблема с подръчни средства. Мисля, че не бихме дали трети шанс, защото нещата са се променили към по-лошо.
---
Коментар на Гост от 03.08.2015 за престой 27-07-2015 - 31-07-2015
Нямахме проблеми с настаняването, стана бързо и навреме, стаята беше чиста, спалното бельо и хавлиите - също, оборудването (телевизор, печка, климатик и бойлер) работеше нормално. Персонала на рецепция беше средно любезен, не са ни направили лошо впечатление. Камериерките бяха много мили. Басейните - прекрасни! Разполагат с достатъчно чадъри и шезлонги около тях, така че винаги имаше къде да се настаним. Плажът - на 2-3 минути пеша - малък, но много чист и поддържан. Като цяло тихо място без твърде много шум. Минусите - 12 лв на ден wi-fi (не използвах и не мога да кажа какво е било качеството). Във офертата пишеше, че е осигурен паркинг, при резервацията питахме дали това действително е така и ни увериха, че имат паркинг. В деня преди да пристигнем попитахме дали има нужда да правим резервация за паркинга (някои хотели изискват) - казаха че не. Оказа се, че паркинга е ЛЪЖА. Паркинг няма, има около 6-7 паркоместа на улицата над хотела (които са крайно недостатъчно) и всички останали гости трябва да се спасяват някакси, паркирайки сред тръните в близката ливада. Трети минус - оказа се, че в стаята ни има хлебарки. За щастие камериерките се намесиха адекватно и настояха да бъдем изведени в друга стая, за да може те да дезинфекцират, в новата стая всичко беше наред, така че допускам това да е инцидентен проблем. Бистрото, което играше роля на ресторант не ни допадна и не го пробвахме нито веднъж. Не казвам, че е лошо, просто не ни спечели доверието. Много вкусно се хранихме всичките дни в друго подобно заведение наблизо - Twist. Персонала там беше страшно гостоприемен.
Пълен ужас!!!
Коментар на Ася от 01.07.2015 за престой 28-06-2015 - 30-06-2015
За мое огромно съжаление, избирайки този хотел съсипах 3те си почивни дни! Ще започна с това, че бяхме 4 човека, резервирали 2 стаи с ваучери. Пристигнахме рано (към 10ч.), но това не беше проблем за нас, тъй като бяхме на ясно, че настаняването е от 14ч. Още в началото ни стана ясно, че момичето от рецепцията не е много на ясно какво трябва да прави с тези ваучери, но това не го коментирам. Изненадващото за нас беше, че с мобилният си телефон снима личните ни карти и от 2те страни(което според мен не е законно..). Но тук идва големият кошмар. В 13:30 отидохме до рецепцията да попитаме какво става дали случайно стаите са готови- отговорът беше- да, казаха ми да ви настаня ако се появите- до тук добре, качваме се в стаята и изненада тя не е готова! На въпроса "какво се случва, кога ще е оправено" отговорът беше "ами сега гладят чаршафите до 14ч. стайте ще са готови". Връщаме се в 14:20, но прословутите чаршафи все още се гладят... Изчакахме търпеливо още час и от рецепцията ни зарадваха, че до 30 минути видиш ли ще тръгне кола с кърпи от Несебър, които ще трябва да изчакаме. Е това беше капакът на всичко. Страшно не любезен персонал, които не може да даде адекватен отговор за случващото се, много слаба база като цяло на персонал и хотел. При почти празен хотел те само повтарят, че има много хора и за това става бавно. За времето, в което чакахме на рецепция да ни настанят се появиха поне още 3ма човека с оплаквания от сорта, че за една седмица спалното бельо не е сменяно нито веднъж. Седяхме, чакахме времето си минаваше, наглостта ставаше все по- голяма, което доведе до телефонен разговор между вече бясната ми майка и въпросната госпожичка от рецепция. Беше помолена да се свърже с управителя на хотела, който дори не си направи труда да се появи да говори лично с нас. Поискахме си парите обратно, за да сменим хотела, тъй като единия ден от почивката ни беше минал вече и бяхме уморени от пътя и искахме да се изкъпем и починем, но тъй като нямахме условията в стаите нямаше как да се настаним, но и на тази молба за парите ни беше казано, че няма как да стане стрябва да се свържем с фирмата, от която сме закупили ваучерите. Звъняхме там, човекът много се притесни за създлата се ситуация помоли не веднъж за извинение, което така и не чухме от персонала на хотела НИТО ВЕДНЪЖ!!!! И след 3 часово чакане за настаняване най- накрая кърпите пристигнаха, качихме се в стаите и установихме, че за тези 3 часа чакане не си бяха направили труда да пуснат дори една прахосмокачка в стаята, тъй като целият под беше в трохи, размазан шоколад, кафяв отпечатък от чаша в мивката (явно от кафе) и най- любимото ми на чисто новите ми чаршафи, чакани цял ден, ЧЕРНИИ КОСМИ :) Сапун, шампоан- неща, които явно не са от значение за тези хора, тъй като липсваха. По време на престоя ни когато и да видехме въпросната девойка от рецепцията винаги отместваше поглед от нас дори и да я поздравиш :) В крайна сметка когато си тръгвахме ни предопредиха, че трябва да си заплатим за напускане на стаите след 12 часа по 10 лева на час, но им казах в прав текст, че това няма как да се случи при положение, че чакахме до 17 часа да ни настанят и дори едно извинете не казаха. Когато слезнахме да дадем ключовете последва поредният скандал за въпросните 10 лева, като едва ли не не бяхме принудени да ги дадем. На рецепцията беше друго момиче, което се обади на управителя да му каже. За наша радост тя каза, че след малко управителката ще дойде... чакахме с нетърпение да я видим най- накрая! И какво гледаме през вратата влиза госпожицата, която ни настаняваше и се правеше, че говори с управителя по телефона. Чудехме се как да реагираме на този цирк вече- да се смеем ли, да плачем ли. Веднага почна заядливо да си иска парите, но и казахме че няма да види и стотинка от нас и просто си тръгнахме! Какъв е изводът от всичко това- СТРАШНО нелюбезен персона, нагъл и арогантен, без никакви скрупули и чувство за вина, хора, който не знаят как да се държат с хора при подобни ситуации. Хигиена- нулева, сигурно и до днес не са занесли в стаята поръчаната тоалетна хартия :)) А да не говорим, че няма най- минимални хигиенни условия в тоалетната при рецепцията- нито сапун нито тоалетна хартия, сложена единствено една кърпа, която не се знае от колко (години) стой там!! Със сигурност няма да повторя тази грешка да се върна отново там и да рискувам да съсипя пак почивката си, както моята така и на хората с мен!! Не бих препоръчала този кошмар и на най- големият си враг! :) А на вас момичета бих ви препоръчала да завършите едно висше в сферата на туризма, защото хотел като вашия с такова обслужване трябва да бъде моментално затворен! И разбира се да подобрите комуникацията и обноските си!! :)) Единствено мога да похваля персонала и кухнята на Бистрото, много любезни и винаги точни!! :)
Добавен на 24 Август 2015 В 13:52: от Бранимира
· Здравейте. Въпреки, че се бях настроила много негативно за нашата почивка, се оказа, че не беше толкова зле. Пристигнахме по - рано около 13:00 часа, но от рецепцията ни казаха, че стаята е свободна и ни настаниха. Момичето на рецепцията беше много любезно до последния ни ден там. Стаите бяха сравнително чисти, минаваха да почистват всеки ден/ незадоволително бих казала/. Личеше си, че хотела е много неподдържан - странна миризма на хлор по коридорите, недостатъчно шезлонги и най - вече чадъри на басейна. Барчето на басейна работеше само първия ден и след това го затвориха. Иначе басейна беше чист, а плажа много близо - буквално на 200 метра. Ресторанта на хотела не ни вдъхна особено доверие и не го посетихме, а и чухме от други гости, че не са доволни от храната. Като цяло си изкарахме добре - и на по - лоши места сме били, но не бих се върнала в този хотел.
Добавен на 31 Юли 2015 В 11:10: от Ина
· Днес е 31.07.2015г. и положението е абсолятно същото. Персоналът си евсетака нагъл, сърдит, некомпетентен, нилюбезен и всичко отрицателно каквото Ви идва наум. Прехвърляха си отговорността от една на друга докато ни настаниха ... след това от стая в стая и накрая се озовахме в дъното на хотела в "апартамент" с гледка към поляната отсреща ... мирише ужасно, нямаше нито тоалетна хартия, а камо ли сапун и другите санитарни принадлежности ... след като направих поредната забележка все пак се появиха три сапунчета и половин руло тоалетна хартия ... обикновено почиваме в апарткомплекси, но при такива условия досега не сме попадали ... ще бъдем тук още два дни, но едва ли ще влезе камериерка да пусне поне една прахосмукачка ... какво да Ви споделя още - единственото положително нещо засега тук е басейнът; барът работи; има много усмихнат и любезен младеж, който сигурно единствен в комплекса си върши работата; водата е много топла и най-вече чиста. Морето наистина е на 100 метра надолу по пътя. Само, че свободната зона е 10 метра. Цената на чадър и два шезлонга е 21 лв. на ден. Това е от мен. Засега. С две думи: неходете там, ако искате една спокойна почивка без излишни нерви и напрежение. Хубав и усмихнат ден! И неправете моята грешка - първо четете коментарите, и после плащайте резервациите.
Добавен на 28 Юли 2015 В 14:28: от Ася
· Здравей, Бранимира! Надявам се да не е късно включването ми. Относно почистването- нямаше никакво подобрение, всичко си седеше както в началото с трохи, прах и мръсотия където се сетиш. Що се късае до басейна лично ние не го посетихме предпочетохме да ходим на плаж, който не се намира далеч от хотела. Хубавото е, че има както платен така и свободен за използване плаж. Имаше барче при басейна, което така и не заработи в нито един от дните, въпреки че навсякъде в описанията на хотела го споменават. Аз лично не бих отишла отново там, бях длъжна да споделя как мина моята "почивка", тъй като останах страшно разочарована и заявих лично на персонала, че ще се погрижа където мога да споделя впечатлението си от там. Моят съвет е да си намериш друг хотел, но все пак решението е твое, туко виж има някакви промени в целия този хаус на Роял Палм... Надявам се да съм била полезна, ако решиш да отидеш там ще се радвам да споделиш как е минало! Приятна почивка и успех!
Добавен на 09 Юли 2015 В 08:27: от Бранимира
· Здравей, След като прочетох твоя коментар меко казано се притесних, понеже и аз купих ваучери за почивка през август месец в този комплекс. Започвам да се чудя дали да не се обадя да попитам дали мога да отменя резервацията. В крайна сметка дойдоха ли да ви изчистят стаята? Басейна в хотела чист ли е? Плажа близо ли е? Извинявай за многото въпроси, но серизоно се замислям какво да правя.
мнение
Коментар на Веси от 01.09.2014 за престой 30-08-2014 - 03-09-2014
Хотелът е хубав за почивка с малки деца, стаите са просторни и удобни има топла вода без проблем. Храната е с лошо качество и е като едновремешен стол. Голям минус е това, че няма безплатен интернет за почиващите. Може да ползвате такъв срещу скромната такса от 24 лв. за 3 дни, и то за едно устройство (компютър или телефон), което е направо абсурд!
роял палм
Коментар на biser от 16.07.2014 за престой 09-07-2014 - 14-07-2014
хотела става, храната е с много ниско качество, много малко количество! Не плащайте храната!
Коментар за хотела
Коментар на Антония от 11.08.2013 за престой 05.08.2013 - 10.08.2013
Няма табели и указания къде се намира хотела. На въпроса "Как се ориентират гостите", отговориха, че ако не видиш хотела от пътя, няма шанс да го намериш. Всичко в хотела е пред разруха. Вратата на терасата се заключи и не можеше да се отвори. Поне хората от поддръжката бяха любезни и бързо отстраниха повредата. Кърпите ги сменят на 4 дни. На рецепция бяха много нелюбезни и некооперативни. За напускане на хотела, ни отне 20 мин, за да отиде някой да провери дали всичко е наред.
Втори път в хотела - този път разочаровани
Коментар на Гост от 02.08.2016 за престой 25-07-2016 - 26-07-2016