× Външни мнения и коментари за хотела. Препоръчваме Ви да се доверите на мненията на нашите клиенти, които със сигурност са били гости на хотела!

Препоръчвам!

Коментар на Neli Kraycheva от 10.10.2021 за престой 02-10-2021 - 04-10-2021

Едно прекрасно място за да се погрижим, за тялото и душата! Отзивчив и мил персонал в съчетание с добра кухня, препоръчвам!

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Рецензия

Коментар на Лидия Грозданова от 04.09.2021 за престой 01-09-2021 - 03-09-2021

Хотелът е прекрасен, хубави басейни, любезен персонал. Стаите не се чистят, изхвърля се само коша. В спа центъра масажистите не знаят как се прави масаж на гръб, не знаят дори как да го изпукат. Могат единствено да те намажат с масло и до там. Имах час за медицински масаж , а не получих нищо. Имам проблеми с гърба , момичето заяви че не знае как се прави. Крайно разочарована съм. 50 лв за олио на тялото. Не препоръчвам!

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Може и по-добре

Коментар на Лазарова от 01.07.2018 за престой 23-06-2018 - 30-06-2018

Вътре в стаите условията са далеч от 5-те звезди. Матраците са стари, мокет, мебели.... Малка паркова зона. СПА, ресторант и общите части са много приятни. Персонала е на ниво!

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Типично по български

Коментар на Пламен от 06.08.2017 за престой 03-08-2017 - 08-08-2017

Хотелът като цяло не е лош, но със сигурност не отговаря на 5 звезди. Интернет фактически няма, на рецепцията са доста нелюбезни и всички робуват на 150-килограмовите руснаци и немци. Допълнителна екстра е задължително да станете в 6 ч., т.к. ако сте решили да отидете на басейна в 6.30 всички шезлонги са "резерве" с накичени от наглите руснаци кърпи и шалове.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Хубава работа ама българска.

Коментар на Дончев от 12.02.2016 за престой 31-01-2016 - 02-02-2016

Хотелът е построен със замисъл и много пари. Колко хотела имат надлез над пътното платно по който стигаш до палжа на Поморие? Този хотел го има. Има и други хубави неща. Спа зоната е хубава и просторна. Солен басейн и куп други глезотии ОК. Това което не пасва на очакванията срещу платената цена е ресторана на хотела. Липсва добър шеф в кухнята. На фона на лъчезарния персонал, почистване на стаите, смяна на консумативи и бельо и разглезен от процедурите в спа центъра за финал получаваш вечеря в стил бригадирски стол, като изключим цената за нея, която е малко ту мач. Общото впечатление е по-скоро положително, но защо нещо елементарно разваля цялата хубост незнам.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

пет звезди по български 2

Коментар на ivan georgiev от 07.11.2015 за престой 07.11.2015 - 09-11-2015

...... неволите ми в петзвездния"Гранд...." продължават..... след направена резервация в механата за вечеря, при влизането ни си припомних далечната 84та година, когато бях в казармата. Цигареният дим не просто насищаше въздуха и бе трудно дасе диша, а трябваше да се взираш продължително време за да прогледнеш в мъглата. Естествено знакът забранено пушенето, голям колкото пътен знак красеше вратата. Наздраве за родните хотелиери и ресторантьори. Да живее и пребъде родният туризъм.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Лошо обслужване

Коментар на Ада от 08.08.2015 за престой 02-08-2015 - 07-08-2015

Посрещат на рецепция вместо с "Добре дошли!" с пълен списък на глобите - за изгубена карта, за изгубена хавлия, за счупена чаша. Почистват стаите през пръсти. В Спа центъра има отделна рецепция, на която са особено нелюбезни, графикът им за ползване на процедурите се проваля от сутринта и настава хаос. Шезлонгите около басейните са недостатъчни. В ресторанта сервитьорите говорят на ти с клиентите, обслужването е тромаво. На тръгване в сметката ни беше начислен преглед от лекар, който иначе уж беше включен в пакетната цена. За пет дни видяхме всичко, което може да развали доброто впечатление от иначе претенциозен хотел. Единственият служител, който правеше добро впечатление с работата си, е Николина - рехабилитаторка от луга-лечението.

Добавен на 26 Август 2015 В 13:35: от Дидка

· И на изпращане също, вместо с ЗАПОВЯДАЙТЕ ОТНОВО - с глоби!

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Нямам думи.....

Коментар на Ники от 18.08.2014 за престой 15-08-2014 - 17-08-2014

Хотела е страхотен, но е попаднал в неподходящи ръце. Излязохме да вечеряме в градината, вечерята беше страхотна, но за съжаление гарнирана с нашествие на комари....явно и те бяха поканени на вечерята...направо ни изядоха...но, ОК за 5-звезден хотел атракция - комари:) При напускане на стаята ни съобщиха, че сме нанесли щета - съпругата ми си боядисва косата и е оцапала калъфката и кърпата....е наложи се да си платим за нанесената щета...не ме разбирайте погрешно-не става въпрос за платената от мен сума, но все си мисля че в един 5-звезден хотел не би трябвало да се постъпва по този начин, но както се оказа сме нанесли непоправима щета.......

Добавен на 08 Октомври 2014 В 21:33: от Lili

· Haha po4ti kato "5-zvezden romans" po BG

Добавен на 18 Август 2014 В 19:24: от Alexandra

· Съгласна съм с господина. Преди време и на мен ми се случи същото - боята имам в предвид, с комари слава Богу не се срещнах -

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Не ви препоръчвам този хотел

Коментар на Ива от 29.12.2013 за престой 26-12-2013 - 29-12-2013

Съжалявам за избора на този хотел, макар че бяхме за кратко в него. Хората от персонала са неучтиви, скъпят се на информация, позволяват си реплики, които са несъвместими с доброто възпитание. Храната е под всякаква критика като качество и разнообразие. Получих фактура и касова бележка за услугите след настояване от моя страна (като че ли не е задължително да ми ги издадат) и странното обяснение, че има проблем с издаването й, защото сме предплатили част от цената. След като все пак получих документ, ми върнаха известна сума - погрешно удържана, но без намек за извинение. Жалко за добрите природни дадености, които са тъй зле експлоатирани. Единственото добро нещо в този хотел е спа зоната, която също би могла да бъде по-добре поддържана. В заключение ще кажа - изключително лошо съотношение между цена и качество.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

персонал

Коментар на Delyan от 17.08.2012 за престой 12.07.11 - 15.07.11

Персоналът е излключително надменен, всички се държат, като мутри тип 90-те, спа центърът ми хареса много, както и стаите, паркирането е пълна лудост, по някакви техни правила, абе ужасно обслужване като за 2-3 звезден хотел, не го препоръчвам за почивка, а само за 2-3 нощувки да се разгледа

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Обслужването!!

Коментар на ДБ от 17.05.2010 за престой май 2010 - май 2010

Хотелът е с много качествен СПА център, в истинския смисъл на думата, тъй като в последно време подобни определения се слагат на всеки хотел с гьол пред него, в който да се плицикаш. Стаите са най-просторните, които съм виждал, а интериора говори за добър дизайнерски професионализъм.

За съжаление думата професионализъм никак не приляга на на по-голямата част от персонала на хотела. Нищо чудно за родния туризъм, нали? Още на рецепция ни посрещнаха намръщени служителки, които с много усилие смотолевиха по едно „добър ден“. След като споменахме от коя фирма сме, последва едно студено „личните карти“. Думичките „моля“ и „благодаря“ не присъстваха в речника на тези иначе засукани девойки.
По отношение на звездите на хотела също има какво да се желае. При категоризация от 5 звезди би трябвало бельото в стаите да се сменя всеки ден и леглото, иначе затрупано от 7-8 възглавници, да се оправя също всеки ден. Използваните сапуни в банята също не се сменят всеки ден, добре че поне при кърпите не е така. Не че е болка за умиране и ми пречи, но след като държи на висок стандрарт, поне да го показва този стандарт.

Добавен на 18 Юни 2014 В 14:55: от Doicheva

· Да така е,при нашето посещение в хотела,който иначе е 5 звезден не получихме 5 звездно обслужване.Не е достатъчно някой да построи нещо скъпо по последна дума на технологии от всякакво естество,но и да има културно обслужване,усмихнати и приветливи служители.В края на краищата има хиляди хотели,и това което ще те накара да предпочетеш един и да се върнеш отново в него е доброто обслужване,а не цените,понеже ние така или иначе сме платили или сме знаели поне колко ще ни струва престоя в именно този хотел.На блок масите всичко свършваше за секунди,образуваха се огромни опашки,и когато най-накрая си вземеш храна винаги остава малко време до края на храненето и персонала обикаля сърдито и прави физиономии,с което те кара да се чувстваш жалък и унизен все едно храна не си виждал и се чудиш само как да ядеш,като че ли за това си дошъл.А за цените,вярно че са 5 звездни,но бива отвреме на време да има повече промоции и отстъпки,за да имаме стимул да се върнем,ей така да погъделичкате клиента-не само да го скубите.Не виждайте в клиента само парите-а и душата му,ние сме хора все пак,не пачки.............

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

и аз бях тук

Коментар на Иво от 12.02.2010 за престой 01.12.2009 - 10.01.2010

Спрете да се оплаквате!Всичко си има предимстмо-ще се приберете у дома и ще кажете на приятели,че бяхте на хотел 5* .Те ще Ви завиждат ,а Вие ще се кефите.

Добавен на 18 Юни 2014 В 14:59: от Дойчева

· Ами Вие си говорете така да Ви завиждат :(.Има хора, за които не е важно някой да им завижда,а е важно да си починат добре да се отпуснат след напрегнатите дни.И е важно да получат качествено обслужване и отношение,каква полза ще имам някой да ми завижда,ама че глупост..............

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Гранд хотел Поморие

Коментар на Мариана от 27.01.2010 за престой 07.01.2010 - 17.01.2010

Много приятно и луксозно място.Много добра база.Басейните са топли и чисти.Сауните и парната баня са прекрасни.Храната е много хубава,а стаите са големи.Имам забележки само към персонала-неучтив и оставаш с впечатлението че си натрапник ,а не гост на хотела.
Ако посетите този хотел ,по-добре не излизайте от комплекса.Плажът е много мръсен ,а улиците са кални от многото строежи наоколо.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Забележка

Коментар на Александра от 08.01.2009 за престой 30.12.2008 - 01.01.2009

Е това не беше честно,ама нали сме в България всичко е възможно.Досега писах мнение и то такова дълго,за да се замислят от хотел Поморие,върху забележките,но явно че така ще си останат нещата в тайна,за да не обидим хората от хотела виновни за нашата развалена Нова година.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

КРИТИКА!!!!!!!!

Коментар на Александра от 08.01.2009 за престой 30.12.2008 - 01.01.2009

Подобно на предното мнение и аз искам да се изкажа негативно за организацията в хотела.Хотела като обстановка е перфектен,но организацията в ресторанта с това хранене на блок маса беше ужасно и унизително.Оказа се,че когато отидохме да вечеряме няма маса къде да седнем и заедно със още около 10 души стояхме прави като статуи в средата на ресторанта,докато хората минаваха с чиниите си покрай нас и ни блъскаха.След като имаме резервация и плащаме еднаква цена със другите гости на хотела значи трябва да имаме и удоволствието да бъдем обслужени и настанени петзвездно на маса да вечеряме като хора,а не да чакаме като просяци и да гледаме как хората си хапват сладко.Според мен трябваше да има табелки по масите с номерата на стаите или по пакетите както сме записани ако сме повече от двама души.Това беше и на закуска и на вечеря през целия ни престой.Следващата ми забележка е относно официалната вечеря,това е 5 звезден хотел за бога,самото и име официална,не дава никакво право на "простотии",с каквито беше свързана вечерта.Масите бяха така наблъскани,а хората по тях като сардини в буркан без въздух.Не можеше да се диша в буквалния и преносния смисъл.Слушахме разговорите от съседните маси както и те нашите.Бяхме като едно голямо задружно семейство:))).Беше слабо казано смешно,като се има предвид звездите на хотела.По масите имаше ракия налята в...КАНИЧКИ,боже мой това не е петзвездно нито четеризвездно,а кръчмарско слабо казано.Извинявайте ама ние не разбрахме дали не пихме от ракията на собствениците тяхната домашна.Ами хора сложете ракията в бутилки,не е трудно да се намерят.Чашите за ракия бяха толкова малки,че лед не можеше да влезе а запушваше гърлото на чашката,и ние докато се разтопи се изпотихме от нерви.Ами сигурно така е по етикет подреждането на масата с чаши за петзвезден ресторант,но нали имаше канички,защо и чашите да не бяха по големи от тези,които ги раздават като ходим на прасе по някоя коледа,за по-голямо удобство:).Следващото е,че след 12 часа минералната вода се заплащаше и то по 9 лв.за голяма бутилка.Невероятно,колко вода можеше да изпият гостите на такъв скъп хотел,та да се заплаща водата,сигурно хотела щеше да фалира.За алкохолните напитки ,кафета и каквото и да е друго добре ще плащаме,но за водата ами направете жест смешно е.Нека да мине малко и от вас все пак.Така за пакета ,който заплатихме в офетрата пише прочете го и вие,на отделни редове пише,спа процедура,вана със солена вода,брънч,официална вечеря и т.н. вяско нещо е по редове,което ще рече че е отделно.Но не беше така при настаняването ни казаха да си изберем спа процедураи да запишем час.Избрахме си спа процедура записахме час исъщо записахме час и за солената вана,но се оказа че спа процедурата всъщност значело солена вана,ама що за глупост и подвеждаща информация за клиентите ви,вижте как е написано и ми кажете тогава перлената вана със солена вода върви ли със следващия ред в комплект,т.е. със подарък изненада?Защото във ваната не получих подарък изненада а само 3 капки от маслото за вана,което даже не миришеше и как да миришат 3 капки на толкова литри вода.Платихме си спа процедурите,няма проблем ние не сме дребнави хора а и всеки,който е дошъл да празнува на пет звезди.Но не е честно спрямо клиентите,това е обидно и изнервящо.Не ви прави чест и подаръка изненада при настаняване,е какъв беше той не го видяхме.Ако е този чорап,който ни остави чистачката в стаята със една бутилка вино,3 дребни сладки натрошени,даже не в кутийка 2 фъстъчета с обелката и 1 мандарина,това е излагация,ами поне дайте по едно чорапче на всеки от семейството,или да бяхте сложили по една малка вазичка от тези китайските по 2 лв.със една малка кутийка бонбони,каквито отиват на хотела ви,по един химикал,тефтер или нещо рекламно на вашия хотел.Думи нямам за тази простотия.Другото защо не е имало дядо Коледа със подаръци и програма за децата,казаха,че и те имали по едно чорапче с шоколад и мандаринка,ами сложете им по една плюшена играчка на едро са по 3 лв.средна големина а и колко деца са били не видяхме в ресторанта повече от 20 деца.И детската градина не работела вечерта на нова година а през деня до 5 часа,ама как до 5 ами нали спа центъра работеше до 8 трябваше да гледаме и деца на познати,за да могат и те като хора да се възползват от спа центъра.Чистачките поради многото хора в хотела не спогваха да изчистят и почти 3 дни седяхме с боклука в коша и без хартия.Момичетата,които бяха на спа рецепцията особено едно момиче с дълга руса коса прилича на рускиня,беше толкова нелюбезно,така казваше че няма часове,че те отвращаваше от всякакви спа процедури,без да ти дава възможност да попитате за друг час,за да не я ядосаш.Иначе момичетата на пецепцията бяха много готини и любезни и отзивчиви,както и част от сервитьорките и жените по процедурите.Те замазаха останалите негативни емоции.А да кажа само и за фризьора амо да нямаше часове и бяхме с прическа направи си сам,ами осигурете повече фризьорки,когато има осигурени стаи в които има жени.Слава богу че мъжете бяха с къси коси,че и яко те бяха като нас и тези часове нямаше да стигнат на жените с късмет,които се фризираха все пак.Кали е много готина като човек,земна и умна,но защо трябваше да ангажирате гостите на хотела със чалга,това е за долна кръчма.Хайде със здраве и ако има нещо адреса ми е написан.Отговорете ми.aleksandra_makedonska@abv.bg

Добавен на 25 Ноември 2014 В 20:37: от христо

· Какъв ужас как може управител на хотел да чете това и да не ввзеве никакви мерки

Добавен на 08 Октомври 2014 В 21:37: от Lili

· Za sajalenie dori v sobsrvenata si strana sme.....2-ro ka4estvo

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни