Външни коментари за Гранд хотел Поморие, Поморие

× Външни мнения и коментари за хотела. Препоръчваме Ви да се доверите на мненията на нашите клиенти, които със сигурност са били гости на хотела!

Отзив

Коментар на Милена Иванова от 05.02.2024 за престой 03-02-2024 - 04-02-2024

Като цяло, хотелът е добър, но не отговаря на посочените звезди! Нуждае се от ремонт, стаи, спа център. Температурата на водата в басейните, не отговаря на посочената, такава! Обслужването е добро, изключая, това на служителите от рецепция! Грубо! Храната е разнообразна и добре приготвена!

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Отзиви за престой в Гранд хотел Поморие

Коментар на Нуртен Куйджуклу от 26.11.2023 за престой 22-11-2023 - 24-11-2023

Хотела много ни допадна.Персонала е отзивчив и приветлив.Качествено обслужване,внимание и вкусна храна.Бихме желали да изкажем специални благодарности на целия персонал на хотела.С удоволствие ще го посетим пак.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Мнение Гранд хотел Поморие

Коментар на Искра Петкова от 13.10.2023 за престой 08-10-2023 - 12-10-2023

Хотелът е отличен.Супер закуски и вечери.СПА то е превъзходно,персонала е изключително любезен.Отново ще бъдем гости на хотела.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Препоръчвам!

Коментар на Neli Kraycheva от 10.10.2021 за престой 02-10-2021 - 04-10-2021

Едно прекрасно място за да се погрижим, за тялото и душата! Отзивчив и мил персонал в съчетание с добра кухня, препоръчвам!

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Рецензия

Коментар на Лидия Грозданова от 04.09.2021 за престой 01-09-2021 - 03-09-2021

Хотелът е прекрасен, хубави басейни, любезен персонал. Стаите не се чистят, изхвърля се само коша. В спа центъра масажистите не знаят как се прави масаж на гръб, не знаят дори как да го изпукат. Могат единствено да те намажат с масло и до там. Имах час за медицински масаж , а не получих нищо. Имам проблеми с гърба , момичето заяви че не знае как се прави. Крайно разочарована съм. 50 лв за олио на тялото. Не препоръчвам!

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Може и по-добре

Коментар на Лазарова от 01.07.2018 за престой 23-06-2018 - 30-06-2018

Вътре в стаите условията са далеч от 5-те звезди. Матраците са стари, мокет, мебели.... Малка паркова зона. СПА, ресторант и общите части са много приятни. Персонала е на ниво!

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Типично по български

Коментар на Пламен от 06.08.2017 за престой 03-08-2017 - 08-08-2017

Хотелът като цяло не е лош, но със сигурност не отговаря на 5 звезди. Интернет фактически няма, на рецепцията са доста нелюбезни и всички робуват на 150-килограмовите руснаци и немци. Допълнителна екстра е задължително да станете в 6 ч., т.к. ако сте решили да отидете на басейна в 6.30 всички шезлонги са "резерве" с накичени от наглите руснаци кърпи и шалове.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Хубава работа ама българска.

Коментар на Дончев от 12.02.2016 за престой 31-01-2016 - 02-02-2016

Хотелът е построен със замисъл и много пари. Колко хотела имат надлез над пътното платно по който стигаш до палжа на Поморие? Този хотел го има. Има и други хубави неща. Спа зоната е хубава и просторна. Солен басейн и куп други глезотии ОК. Това което не пасва на очакванията срещу платената цена е ресторана на хотела. Липсва добър шеф в кухнята. На фона на лъчезарния персонал, почистване на стаите, смяна на консумативи и бельо и разглезен от процедурите в спа центъра за финал получаваш вечеря в стил бригадирски стол, като изключим цената за нея, която е малко ту мач. Общото впечатление е по-скоро положително, но защо нещо елементарно разваля цялата хубост незнам.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

пет звезди по български 2

Коментар на ivan georgiev от 07.11.2015 за престой 07.11.2015 - 09-11-2015

...... неволите ми в петзвездния"Гранд...." продължават..... след направена резервация в механата за вечеря, при влизането ни си припомних далечната 84та година, когато бях в казармата. Цигареният дим не просто насищаше въздуха и бе трудно дасе диша, а трябваше да се взираш продължително време за да прогледнеш в мъглата. Естествено знакът забранено пушенето, голям колкото пътен знак красеше вратата. Наздраве за родните хотелиери и ресторантьори. Да живее и пребъде родният туризъм.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Лошо обслужване

Коментар на Ада от 08.08.2015 за престой 02-08-2015 - 07-08-2015

Посрещат на рецепция вместо с "Добре дошли!" с пълен списък на глобите - за изгубена карта, за изгубена хавлия, за счупена чаша. Почистват стаите през пръсти. В Спа центъра има отделна рецепция, на която са особено нелюбезни, графикът им за ползване на процедурите се проваля от сутринта и настава хаос. Шезлонгите около басейните са недостатъчни. В ресторанта сервитьорите говорят на ти с клиентите, обслужването е тромаво. На тръгване в сметката ни беше начислен преглед от лекар, който иначе уж беше включен в пакетната цена. За пет дни видяхме всичко, което може да развали доброто впечатление от иначе претенциозен хотел. Единственият служител, който правеше добро впечатление с работата си, е Николина - рехабилитаторка от луга-лечението.

Добавен на 26 Август 2015 В 13:35: от Дидка

· И на изпращане също, вместо с ЗАПОВЯДАЙТЕ ОТНОВО - с глоби!

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Нямам думи.....

Коментар на Ники от 18.08.2014 за престой 15-08-2014 - 17-08-2014

Хотела е страхотен, но е попаднал в неподходящи ръце. Излязохме да вечеряме в градината, вечерята беше страхотна, но за съжаление гарнирана с нашествие на комари....явно и те бяха поканени на вечерята...направо ни изядоха...но, ОК за 5-звезден хотел атракция - комари:) При напускане на стаята ни съобщиха, че сме нанесли щета - съпругата ми си боядисва косата и е оцапала калъфката и кърпата....е наложи се да си платим за нанесената щета...не ме разбирайте погрешно-не става въпрос за платената от мен сума, но все си мисля че в един 5-звезден хотел не би трябвало да се постъпва по този начин, но както се оказа сме нанесли непоправима щета.......

Добавен на 08 Октомври 2014 В 21:33: от Lili

· Haha po4ti kato "5-zvezden romans" po BG

Добавен на 18 Август 2014 В 19:24: от Alexandra

· Съгласна съм с господина. Преди време и на мен ми се случи същото - боята имам в предвид, с комари слава Богу не се срещнах -

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Не ви препоръчвам този хотел

Коментар на Ива от 29.12.2013 за престой 26-12-2013 - 29-12-2013

Съжалявам за избора на този хотел, макар че бяхме за кратко в него. Хората от персонала са неучтиви, скъпят се на информация, позволяват си реплики, които са несъвместими с доброто възпитание. Храната е под всякаква критика като качество и разнообразие. Получих фактура и касова бележка за услугите след настояване от моя страна (като че ли не е задължително да ми ги издадат) и странното обяснение, че има проблем с издаването й, защото сме предплатили част от цената. След като все пак получих документ, ми върнаха известна сума - погрешно удържана, но без намек за извинение. Жалко за добрите природни дадености, които са тъй зле експлоатирани. Единственото добро нещо в този хотел е спа зоната, която също би могла да бъде по-добре поддържана. В заключение ще кажа - изключително лошо съотношение между цена и качество.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

персонал

Коментар на Delyan от 17.08.2012 за престой 12.07.11 - 15.07.11

Персоналът е излключително надменен, всички се държат, като мутри тип 90-те, спа центърът ми хареса много, както и стаите, паркирането е пълна лудост, по някакви техни правила, абе ужасно обслужване като за 2-3 звезден хотел, не го препоръчвам за почивка, а само за 2-3 нощувки да се разгледа

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Обслужването!!

Коментар на ДБ от 17.05.2010 за престой май 2010 - май 2010

Хотелът е с много качествен СПА център, в истинския смисъл на думата, тъй като в последно време подобни определения се слагат на всеки хотел с гьол пред него, в който да се плицикаш. Стаите са най-просторните, които съм виждал, а интериора говори за добър дизайнерски професионализъм.

За съжаление думата професионализъм никак не приляга на на по-голямата част от персонала на хотела. Нищо чудно за родния туризъм, нали? Още на рецепция ни посрещнаха намръщени служителки, които с много усилие смотолевиха по едно „добър ден“. След като споменахме от коя фирма сме, последва едно студено „личните карти“. Думичките „моля“ и „благодаря“ не присъстваха в речника на тези иначе засукани девойки.
По отношение на звездите на хотела също има какво да се желае. При категоризация от 5 звезди би трябвало бельото в стаите да се сменя всеки ден и леглото, иначе затрупано от 7-8 възглавници, да се оправя също всеки ден. Използваните сапуни в банята също не се сменят всеки ден, добре че поне при кърпите не е така. Не че е болка за умиране и ми пречи, но след като държи на висок стандрарт, поне да го показва този стандарт.

Добавен на 18 Юни 2014 В 14:55: от Doicheva

· Да така е,при нашето посещение в хотела,който иначе е 5 звезден не получихме 5 звездно обслужване.Не е достатъчно някой да построи нещо скъпо по последна дума на технологии от всякакво естество,но и да има културно обслужване,усмихнати и приветливи служители.В края на краищата има хиляди хотели,и това което ще те накара да предпочетеш един и да се върнеш отново в него е доброто обслужване,а не цените,понеже ние така или иначе сме платили или сме знаели поне колко ще ни струва престоя в именно този хотел.На блок масите всичко свършваше за секунди,образуваха се огромни опашки,и когато най-накрая си вземеш храна винаги остава малко време до края на храненето и персонала обикаля сърдито и прави физиономии,с което те кара да се чувстваш жалък и унизен все едно храна не си виждал и се чудиш само как да ядеш,като че ли за това си дошъл.А за цените,вярно че са 5 звездни,но бива отвреме на време да има повече промоции и отстъпки,за да имаме стимул да се върнем,ей така да погъделичкате клиента-не само да го скубите.Не виждайте в клиента само парите-а и душата му,ние сме хора все пак,не пачки.............

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

и аз бях тук

Коментар на Иво от 12.02.2010 за престой 01.12.2009 - 10.01.2010

Спрете да се оплаквате!Всичко си има предимстмо-ще се приберете у дома и ще кажете на приятели,че бяхте на хотел 5* .Те ще Ви завиждат ,а Вие ще се кефите.

Добавен на 18 Юни 2014 В 14:59: от Дойчева

· Ами Вие си говорете така да Ви завиждат :(.Има хора, за които не е важно някой да им завижда,а е важно да си починат добре да се отпуснат след напрегнатите дни.И е важно да получат качествено обслужване и отношение,каква полза ще имам някой да ми завижда,ама че глупост..............

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни