ОЦЕНКА: 4.59 / 5 от 174
Като цяло, хотелът е добър, но не отговаря на посочените звезди! Нуждае се от ремонт, стаи, спа център. Температурата на водата в басейните, не отговаря на посочената, такава! Обслужването е добро, изключая, това на служителите от рецепция! Грубо! Храната е разнообразна и добре приготвена!
Отзиви за престой в Гранд хотел Поморие
Коментар на Нуртен Куйджуклу от 26.11.2023 за престой 22-11-2023 - 24-11-2023
Хотела много ни допадна.Персонала е отзивчив и приветлив.Качествено обслужване,внимание и вкусна храна.Бихме желали да изкажем специални благодарности на целия персонал на хотела.С удоволствие ще го посетим пак.
Мнение Гранд хотел Поморие
Коментар на Искра Петкова от 13.10.2023 за престой 08-10-2023 - 12-10-2023
Хотелът е отличен.Супер закуски и вечери.СПА то е превъзходно,персонала е изключително любезен.Отново ще бъдем гости на хотела.
Препоръчвам!
Коментар на Neli Kraycheva от 10.10.2021 за престой 02-10-2021 - 04-10-2021
Едно прекрасно място за да се погрижим, за тялото и душата! Отзивчив и мил персонал в съчетание с добра кухня, препоръчвам!
Рецензия
Коментар на Лидия Грозданова от 04.09.2021 за престой 01-09-2021 - 03-09-2021
Хотелът е прекрасен, хубави басейни, любезен персонал. Стаите не се чистят, изхвърля се само коша. В спа центъра масажистите не знаят как се прави масаж на гръб, не знаят дори как да го изпукат. Могат единствено да те намажат с масло и до там. Имах час за медицински масаж , а не получих нищо. Имам проблеми с гърба , момичето заяви че не знае как се прави. Крайно разочарована съм. 50 лв за олио на тялото. Не препоръчвам!
Може и по-добре
Коментар на Лазарова от 01.07.2018 за престой 23-06-2018 - 30-06-2018
Вътре в стаите условията са далеч от 5-те звезди. Матраците са стари, мокет, мебели.... Малка паркова зона. СПА, ресторант и общите части са много приятни. Персонала е на ниво!
Типично по български
Коментар на Пламен от 06.08.2017 за престой 03-08-2017 - 08-08-2017
Хотелът като цяло не е лош, но със сигурност не отговаря на 5 звезди. Интернет фактически няма, на рецепцията са доста нелюбезни и всички робуват на 150-килограмовите руснаци и немци. Допълнителна екстра е задължително да станете в 6 ч., т.к. ако сте решили да отидете на басейна в 6.30 всички шезлонги са "резерве" с накичени от наглите руснаци кърпи и шалове.
Хубава работа ама българска.
Коментар на Дончев от 12.02.2016 за престой 31-01-2016 - 02-02-2016
Хотелът е построен със замисъл и много пари. Колко хотела имат надлез над пътното платно по който стигаш до палжа на Поморие? Този хотел го има. Има и други хубави неща. Спа зоната е хубава и просторна. Солен басейн и куп други глезотии ОК. Това което не пасва на очакванията срещу платената цена е ресторана на хотела. Липсва добър шеф в кухнята. На фона на лъчезарния персонал, почистване на стаите, смяна на консумативи и бельо и разглезен от процедурите в спа центъра за финал получаваш вечеря в стил бригадирски стол, като изключим цената за нея, която е малко ту мач. Общото впечатление е по-скоро положително, но защо нещо елементарно разваля цялата хубост незнам.
пет звезди по български 2
Коментар на ivan georgiev от 07.11.2015 за престой 07.11.2015 - 09-11-2015
...... неволите ми в петзвездния"Гранд...." продължават..... след направена резервация в механата за вечеря, при влизането ни си припомних далечната 84та година, когато бях в казармата. Цигареният дим не просто насищаше въздуха и бе трудно дасе диша, а трябваше да се взираш продължително време за да прогледнеш в мъглата. Естествено знакът забранено пушенето, голям колкото пътен знак красеше вратата. Наздраве за родните хотелиери и ресторантьори. Да живее и пребъде родният туризъм.
Лошо обслужване
Коментар на Ада от 08.08.2015 за престой 02-08-2015 - 07-08-2015
Посрещат на рецепция вместо с "Добре дошли!" с пълен списък на глобите - за изгубена карта, за изгубена хавлия, за счупена чаша. Почистват стаите през пръсти. В Спа центъра има отделна рецепция, на която са особено нелюбезни, графикът им за ползване на процедурите се проваля от сутринта и настава хаос. Шезлонгите около басейните са недостатъчни. В ресторанта сервитьорите говорят на ти с клиентите, обслужването е тромаво. На тръгване в сметката ни беше начислен преглед от лекар, който иначе уж беше включен в пакетната цена. За пет дни видяхме всичко, което може да развали доброто впечатление от иначе претенциозен хотел. Единственият служител, който правеше добро впечатление с работата си, е Николина - рехабилитаторка от луга-лечението.
Добавен на 26 Август 2015 В 13:35: от Дидка
· И на изпращане също, вместо с ЗАПОВЯДАЙТЕ ОТНОВО - с глоби!
Нямам думи.....
Коментар на Ники от 18.08.2014 за престой 15-08-2014 - 17-08-2014
Хотела е страхотен, но е попаднал в неподходящи ръце. Излязохме да вечеряме в градината, вечерята беше страхотна, но за съжаление гарнирана с нашествие на комари....явно и те бяха поканени на вечерята...направо ни изядоха...но, ОК за 5-звезден хотел атракция - комари:) При напускане на стаята ни съобщиха, че сме нанесли щета - съпругата ми си боядисва косата и е оцапала калъфката и кърпата....е наложи се да си платим за нанесената щета...не ме разбирайте погрешно-не става въпрос за платената от мен сума, но все си мисля че в един 5-звезден хотел не би трябвало да се постъпва по този начин, но както се оказа сме нанесли непоправима щета.......
Добавен на 08 Октомври 2014 В 21:33: от Lili
· Haha po4ti kato "5-zvezden romans" po BG
Добавен на 18 Август 2014 В 19:24: от Alexandra
· Съгласна съм с господина. Преди време и на мен ми се случи същото - боята имам в предвид, с комари слава Богу не се срещнах -
Не ви препоръчвам този хотел
Коментар на Ива от 29.12.2013 за престой 26-12-2013 - 29-12-2013
Съжалявам за избора на този хотел, макар че бяхме за кратко в него. Хората от персонала са неучтиви, скъпят се на информация, позволяват си реплики, които са несъвместими с доброто възпитание. Храната е под всякаква критика като качество и разнообразие. Получих фактура и касова бележка за услугите след настояване от моя страна (като че ли не е задължително да ми ги издадат) и странното обяснение, че има проблем с издаването й, защото сме предплатили част от цената. След като все пак получих документ, ми върнаха известна сума - погрешно удържана, но без намек за извинение. Жалко за добрите природни дадености, които са тъй зле експлоатирани. Единственото добро нещо в този хотел е спа зоната, която също би могла да бъде по-добре поддържана. В заключение ще кажа - изключително лошо съотношение между цена и качество.
персонал
Коментар на Delyan от 17.08.2012 за престой 12.07.11 - 15.07.11
Персоналът е излключително надменен, всички се държат, като мутри тип 90-те, спа центърът ми хареса много, както и стаите, паркирането е пълна лудост, по някакви техни правила, абе ужасно обслужване като за 2-3 звезден хотел, не го препоръчвам за почивка, а само за 2-3 нощувки да се разгледа
Обслужването!!
Коментар на ДБ от 17.05.2010 за престой май 2010 - май 2010
Хотелът е с много качествен СПА център, в истинския смисъл на думата, тъй като в последно време подобни определения се слагат на всеки хотел с гьол пред него, в който да се плицикаш. Стаите са най-просторните, които съм виждал, а интериора говори за добър дизайнерски професионализъм.
За съжаление думата професионализъм никак не приляга на на по-голямата част от персонала на хотела. Нищо чудно за родния туризъм, нали? Още на рецепция ни посрещнаха намръщени служителки, които с много усилие смотолевиха по едно „добър ден“. След като споменахме от коя фирма сме, последва едно студено „личните карти“. Думичките „моля“ и „благодаря“ не присъстваха в речника на тези иначе засукани девойки.
По отношение на звездите на хотела също има какво да се желае. При категоризация от 5 звезди би трябвало бельото в стаите да се сменя всеки ден и леглото, иначе затрупано от 7-8 възглавници, да се оправя също всеки ден. Използваните сапуни в банята също не се сменят всеки ден, добре че поне при кърпите не е така. Не че е болка за умиране и ми пречи, но след като държи на висок стандрарт, поне да го показва този стандарт.
Добавен на 18 Юни 2014 В 14:55: от Doicheva
· Да така е,при нашето посещение в хотела,който иначе е 5 звезден не получихме 5 звездно обслужване.Не е достатъчно някой да построи нещо скъпо по последна дума на технологии от всякакво естество,но и да има културно обслужване,усмихнати и приветливи служители.В края на краищата има хиляди хотели,и това което ще те накара да предпочетеш един и да се върнеш отново в него е доброто обслужване,а не цените,понеже ние така или иначе сме платили или сме знаели поне колко ще ни струва престоя в именно този хотел.На блок масите всичко свършваше за секунди,образуваха се огромни опашки,и когато най-накрая си вземеш храна винаги остава малко време до края на храненето и персонала обикаля сърдито и прави физиономии,с което те кара да се чувстваш жалък и унизен все едно храна не си виждал и се чудиш само как да ядеш,като че ли за това си дошъл.А за цените,вярно че са 5 звездни,но бива отвреме на време да има повече промоции и отстъпки,за да имаме стимул да се върнем,ей така да погъделичкате клиента-не само да го скубите.Не виждайте в клиента само парите-а и душата му,ние сме хора все пак,не пачки.............
и аз бях тук
Коментар на Иво от 12.02.2010 за престой 01.12.2009 - 10.01.2010
Спрете да се оплаквате!Всичко си има предимстмо-ще се приберете у дома и ще кажете на приятели,че бяхте на хотел 5* .Те ще Ви завиждат ,а Вие ще се кефите.
Добавен на 18 Юни 2014 В 14:59: от Дойчева
· Ами Вие си говорете така да Ви завиждат :(.Има хора, за които не е важно някой да им завижда,а е важно да си починат добре да се отпуснат след напрегнатите дни.И е важно да получат качествено обслужване и отношение,каква полза ще имам някой да ми завижда,ама че глупост..............
Отзив
Коментар на Милена Иванова от 05.02.2024 за престой 03-02-2024 - 04-02-2024