ОЦЕНКА: 4.94 / 5 от 21
Здравейте,хотела е уникален ресторанта е супер по вкусна храна не съм яла никога обслужването в ресторанта е най доброто от всички безупречна чистота само посрещането от жената на рецепцията беше отвратително тази жена не е за тази работа груба и намръщена сутринта беше едно усмихнато момиче, което ме очарова.
Специални благодарности!
Коментар на ТАНЯ АТАНАСОВА от 28.06.2020 за престой 27-06-2020 - 27-06-2020
Здравейте! Казвам се Таня Атанасова и Ви пиша за да изкажа своите специални благодарности към екипа на СПА център Приморец, Бургас! Често с приятели сме гости на басейна и водим със себе малките си деца. Винаги сме посрещнати учтиво и любезно от персонала. Специално внимание децата получават от Вашия служител Али Хасан. Винаги усмихнат, сърдечен и позитивен,той наблюдава басейна и зоната около него.Така ние спокойно се наслаждаваме на почивката си! Целият СПА център е страхотен! Интериорът е невероятен,а релаксиращите масажи допринасят за нашия комфорт и приятен престой! Поздравявам Ви за всички усилия, които полагате за своите клиенти, поздравления и за невероятния екип от служители!
семейна почивка
Коментар на Атанасов от 21.08.2015 за престой 15-08-2015 - 20-08-2015
Всичко от посрещането, настаняването до края на престоя ни беше на ниво. Обслужването е перфектно, както и чистотата във всички помещения. Хотелът е със страхотно месторазположение. От всеки детайл на интериора лъха уют и съвършенство. Благодарим на целия персонал за приятната почивка!
Добавен на 23 Май 2017 В 08:13: от Екипът на Гранд Хотел и СПА Приморец
· Благодарим Ви за обратната връзка!
Добавен на 14 Септември 2015 В 13:01: от Десислава Мънева
· Здравейте, г-н Атанасов, Ние също Ви благодарим, че бяхте наши гости, както и за добрите отзиви, оставени от Вас. Ще Ви очакваме отново!
Семейство с малко дете
Коментар на Николина от 02.03.2015 за престой 27-02-2015 - 03-03-2015
Хотела е много хубав, чист и обзаведен с много вкус. Персонала е високо квалифициран. Заплащането на паркинга е леко дразнещо, но това явно е масова практика на всички хубави хотели.
Добавен на 23 Май 2017 В 08:14: от Екипът на Гранд Хотел и СПА Приморец
· Благодарим Ви за обратната връзка!
Мнение на гост
Коментар на Десислава Петрова от 12.09.2013 за престой 09.11.2012 - 10.11.2012
Прекрасен хотел с великолепни условия за релакс.Вкусна и добре поднесена храна.Усмихнат и любезен персонал. Като огромен минус на всичко хубаво казано дотук бих изтъкнала платения паркинг.Като гост на хотел от такъв ранг ми се струва нередно да плащам паркинг 15 лева на ден.Меко казано това дразни.Бихте могли да ги вмекнете някаде другаде.
Добавен на 23 Май 2017 В 08:14: от Екипът на Гранд Хотел и СПА Приморец
· Благодарим Ви за обратната връзка!
Престой
Коментар на Румяна Георгиева от 19.04.2022 за престой 16-04-2022 - 18-04-2022