ОЦЕНКА: 4.45 / 5 от 1027
Всичко беше перфектно! Голяма и чиста стая със страхотна гледка към един от многото басейни! Любезен и усмихнат персонал! Огромен обособен паркинг, за да няма коли в комплекса! Страхотни поддържани градини и алеи! Плажът е чудесен и едни от най-хубавите бийч барове са наблизо! Препоръчвам!
Мнение за Грийн Лайф Созопол
Коментар на Катя Костова от 11.09.2020 за престой 04-09-2020 - 07-09-2020
От 5-6 години посещаваме Грийн Лайф Бийч ризорт, като той е наше любимо място на българското Черноморие заради прекрасния плаж Каваците, заради самия комплекс, и най-вече заради Аполония. Тази година бяхме настанени в апартамент, който беше меко казано неподдържан и непочистен. Още с влизането в партерното помещение лъха на мухъл. Кухненският бокс е с твърде остаряло и изпочупено оборудване и посуда. Плочките и мокетът навсякъде са захабени. Банята е със семпло, захабено оборудване и също непочистена. Няма закачалка и огледало в коридора. Столовете на тераската са мухлясали и не може да се седне на тях. Интернет или няма въобще или е много слаб. Паркирането вътре и около комплекса на практика е невъзможно. Бяхме заявили желание за настаняване на по-предна линия, в близост до плажа, което разбира се не беше изпълнено. При напускане, на рецепция ми беше казано, че се предвижда подновяване на повечето помещения за следващия сезон, както и изграждане на нов паркинг, което звучи обнадеждаващо и бихме посетили комплекса отново, разбира се, ако получим уверение, че ще бъдем в помещение след ремонт.
GLBR
Коментар на Иванова от 23.08.2018 за престой 16-07-2018 - 26-07-2018
+ Зелени общи части , хубав, охраняем плаж, зони за спорт, красива архитектура. - слаб wi-fi, ниска хигиена около басейните, стаите не се почистват добре, камериерките гледат "да минат метър". Храната на блок маса от година на година става с по-ниско качество, салатите не винаги са пресни. Това прави лошо впечатление. По-добре да има по-малко избор, но да е с качествени, пресни продукти. Обедното меню в ресторанта "Ла тераса" също не ми хареса.Месата и рибите са от замразените, . не отива на нивото,за което се претендира. Хубаво е да се предвиди обособено място за разходка на кучета, има много собственици с дом. любимци, а навсякъде са сложени табели- "забранено за кучета". НЕ СЕ ПРЪСКА ЗА КОМАРИ И КЪРЛЕЖИ.
За Грийн Лайф Созопол
Коментар на Цанев от 26.07.2018 за престой 07-07-2018 - 13-07-2018
Положително - разположение, храна, отношение на персонала, поддържане на парка, подходящо за деца. Отрицателно - безплатния Wi Fi на практика неизползваем - изключително ниска скорост и прекъсване през няколко минути. При запитване изпратен техник, който каза, че точно при мен няма възможност за интернет, имало повреда. - малък бойлер и не стига за повече от един бърз душ. - полузапушени сифони. - базово обзавеждане, например в коридора няма нищо, поне закачалка и нещо за обувки.
Ваканция
Коментар на Грозденка Манева от 04.08.2016 за престой 29-07-2016 - 03-08-2016
Прекрасно място за почивка. Любезен и отзивчив персонал на рецепцията и в ресторантите. Вкусна и разнообразна храна. Чиста плажна ивица. Бих посетила комлекса отново.Препоръчвам го.
Почивка в много добър комплекс
Коментар на Детелина Димова от 11.07.2016 за престой 30-06-2016 - 07-07-2016
Прекрасно място с много зелени площи. Отлични условия за семейства с малки деца. Разнообразна и вкусна храна. Изключително възпитан екип на рецепция и в ресторант. Атрактивни аниматори, забележката ми е че на детските партита пускаха предимно руски песни. Голям недостатък на комплекса е лошата организация с почистване на стаите, камериерките не спазват режима за почивка и от 14 до 16 ч. и обезпокояват туристите. Като цяло трябва да се помисли с решаване на проблема с прекаленото вдигане на шум от 14 до 16 ч. Изключителна детска площадка с разнообразни забавления за малките.Голям минус присъствието на комари на детската площадка.
Прекрасно място за почивка с деца
Коментар на Венета Тунева от 04.07.2016 за престой 29-06-2016 - 02-07-2016
За първи път посещаваме комплекса и сме очаровани! Харесаха ни прекрасните зелени площи (Green life е наистина зелен), поддържаните цветя и храсти на територията на целия комплекс, чистите и много на брой басейни, любезните и усмихнати хора, които ни посрещаха навсякъде, хубавата храна, вниманието към малките посетители (анимация, детски столчета в ресторантите, площадка за игра, детски атракциони), разкошния плаж (по наше мнение, един от най-добрите на българското Черноморие). Имаме дребни забележки: прах по някои от мебелите в стаите, недостатъчно добра връзка с Интернет, липса на мрежи против насекоми по вратите (има доста комари), амортизирани люлки за най-малките на площадката за игра (липсваше надлъжната преграда, която минава между крачетата на децата, в резултат на което те просто се изхлузваха от люлките), липса на климатизация в детския кът, зареждането с консумативи (шампоан и балсам) еднократно в началото на престоя, а не всеки ден (все пак, къпем се ежедневно, а не само веднъж за целия си престой), платените шезлонги и чадъри на плажа (15 лева за комплект от чадър, масичка и два шезлонга с дюшечета; 20 лева през уикенда!) и липсата на опция да платиш за половин ден, платените напитки на вечеря (бяхме на база НВ). Това, разбира се, са дреболии, но ако ги нямаше, би било прекрасно! Като заключение мога да кажа, че с удоволствие бих почивала там отново с цялото си семейство. Благодарни сме на екипа на хотела за чудесната ваканция и на Съни турс за нейното организиране!
super
Коментар на NEVELINA от 04.09.2015 за престой 01-09-2015 - 06-09-2015
mnogo gotin kompleks
мнение за Грийн Лайф Бийч Ризорт
Коментар на Деница Василева от 26.08.2015 за престой 15-08-2015 - 18-08-2015
+ Тихо, спокойно, много зелени площи, хубави басейни. Храната към пакета е добра. - много тясно студио, много ниска хигиена , особено в банята. Помещенията за настаняване са много неподдържани и с много лошо и ниско качество на почистване. Леглата не се оправяха всеки ден от камериерките, почистването беше само смяна на кошчета и забърсване на пода. - малък телевизор - анимацията е изцяло на руски език
Като цяло ОК
Коментар на завърнала се днес от 21.08.2015 за престой 17-08-2015 - 21-08-2015
Като цяло комплексът е хубав . Бяхме настанени в тихо студио в сградата на рецепцията.Паркирахме без проблем.Храната беше достатъчно, наистина малко еднообразна, особено на закуска, но пък винаги може да се избере нещо хубаво. Мил персонал.Само че липсата дори на вода по време на вечеря е доста дразнеща, предвид високата цена.Чадър и два шезлонга на плажа -24лв. -безумие.И много руснаци. По принцип нямам нищо против, но се чувствах все едно бях на почивка в Русия -всички надписи са на руски, анимацията също.БГ туристите бяха малко.
Green Lile Kavatsi
Коментар на Митев от 20.08.2015 за престой 25-07-2015 - 31-07-2015
Прекарахме чудесна почивка, бяхме в апартамент за трима възсрастни и едно дете. Бяха осигурили за детето кошара. Кухненският бокс бе оборудван напълно, имаше всичко необходимо, голям хладилник, чисто и поддържано. Всеки ден ни сменяха кърпите, за спалното бельо за престоя може би два пъти. Всяка сутрин поливаха тревата и миеха пътеките между отделните сгради. Персонала е любезен, басейните са чисти и поддържани, не са претъпкани с хора, а за детето, което е на 1год и 3 мес. бе идеално, имаше басейни подходящи за него. Закуската е на блок маса и е доста разнообразна, една и съща всяка сутрин, но пък имаше голямо разнообразие. Вечерята всяка вечер е различна, и е ужансно вкусна, има меню за всеки вкус, дори имахме българска вечер, която бе невероятна. Управителката на ресторанта е много мила и любезна, откликва на всяка молба, внимателна и учтива. Комплименти и за управителя на комплекса. Случи се един малък инцидент, бабата падна по стълбите и си поряза ръката. Управителя бе така любезен да предостъпи личният си автомобил и друг служител на хотела я закара в бърза помощ в Созопол. Големи благодарности! Със сигурност отново ще посетим комплекса. Относно интернета, да наистина е слаб, но отново откликнаха и направиха така, че за целия ни престой не сме имали никакъв проблем с бързината и качеството на връзката. Благодаря, че направихте престоя ни прекрасен!
Не бих посетила комплекса отново
Коментар на Sharsi от 16.08.2015 за престой 10-08-2015 - 15-08-2015
Комплекса е подходящ за тиха и спокойна почивка в случай, че сте само със семейството си. Ние бяхме няколко приятелски семейства и това ни създаде проблеми, когато искахме да се съберем някъде за питие след вечеря. В комплекса има вечерен час (22.00) и събирането на групички по пейките е нежелателно. Охраната, която иначе се отнася любезно, минава и апелира към разваляне на компанията. Други проблеми: - студиата, които са на първият етаж са влажни и миришат на мухъл. Спането вечер в подобно помещение е нездравословно. - в някои от студиата матраците са неудобни, с изпъкнали пружини. - каналите в баните миришат, вентилационната система е слаба, липсват завеси и водата се разнася из цялото студио и това допълнително увеличава влажността. (Завеси бяха сложени само на два от апартаментите по среда на престоят ни.) - казанчето в тоалетната течеше при пускане на вода. - счупени или липсващи сушилници, което отново е свързано с простиране в помещенията. - раздути врати, паяжини и повърхностно почистен под. - руснаци почти са превзели комплекса и всичко се съобразява с тях. Няма детски канали на български или английски език. - паркирането е проблемно, хубавите места се пазят за техни хора, като излизат с номера, че са служебни. Ние бяхме паркирали на едно такова парко място три дни и никой не ни потърси да го освободим при условие, че на колата ни беше оповестен телефон по изискване на комплекса. Още при първото ни излизане се постави конус и местото бе обявено за служебно. - чадърите и шезлонгите на плажа са платени, но по-неприятното е, че задължително трябва да си вземеш пълният комплект - чадър и 2 шезлонга - 24 лв. Иначе персоналът се постара да бъде любезен, храната като качество също беше сравнително добра, водата на морето е чиста. Проблемът е в поддръжката на базата.
въпрос
Коментар на гост от 19.05.2015 за престой 01-07-2014 - 08-07-2014
Бяхме гости 2013 и 2014 година и втората година храната беше много по-добра, организацията по почистване също. Чухме слухове, че след края на сезона управителят на комплекса е сменен и сме притеснени дали и това лято 2015 г. качеството ще е същото или ще бъде влошено?
Добавен на 23 Юли 2015 В 11:59: от Бисер Петков, Комплексен Управител
· Здравейте скъпи гости, радвам се сте с хубави спомени от Green Life resorts! Слуховете са нещо което се разпространява с невероятна скорост, затова желая да Ви дам информация от първа ръка. Аз съм Комплексен Управител от 2014 и все още съм такъв в 2015. Качеството на услугата която предлагаме се стремим да бъде на най-високо ниво и мога да Ви уверя че в 2015 услугата ни е по-добра от 2014. Очакваме Ви за Вашата ваканция, Весело лято, Бисер Петков, Комплексен Управител
Отзиви
Коментар на Илиана Атанасова от 27.08.2014 за престой 25-08-2014 - 31-08-2014
В момента почиваме в комплекс Green Life Rezort sozopol, и искам да иКажа възхищението со от това място. Всичко е страхотно - обстановката , чистотата , зеленината , обслужването. Храната в ресторанта е отлична , всеки ден е разнообразна и вкусна , комплекса е изключително голям , но същевременно тих и спокоен, идеален е за малки деца , басеините с много чисти , в близост е до плажната ивица , всичко е перфетно!!! Определено догодина отново ще почиваме тук , горещо го препоръчвам !
Великолепен Рай
Коментар на Татяна Стойкова от 22.07.2014 за престой 13-07-2014 - 20-07-2014
Очаровани сме от почивката ни в комплекса.Любезен, мил и учтив персонал отнасящ се с невероятно внимание към гостите,превъзходна и разнообразна кухня. Идеално място за почивка ,прекрасен плаж. С удоволствие бихме почивали отново.
Страхотен комплекс за лятна почивка
Коментар на Стефан Ставрев от 06.10.2021 за престой 22-08-2021 - 29-08-2021