ОЦЕНКА: 4.70 / 5 от 140
Много съм доволна и очарована от хотела. Прекрасна храна, изключителна хигиена, мил персонал. Изключително внимателни бяха Стела Недкова, Сесил Мустафа и Вероника Йорданова. Дами, прекрасни сте. Препоръчвам хотела! Няма да съжалявате!
Мнение
Коментар на Nataliq Маджарск от 05.09.2020 за престой 23-08-2020 - 02-09-2020
Страхотен хотел ,чудесна локация,супер чистота ,храната не ми хареса за тази цена очаквах повече иначе пържените картофи бяха супер,супер стаи модерно обзаведени.
Перфектен хотел
Коментар на Вили от 29.05.2017 за престой 24-05-2017 - 28-05-2017
Посещаваме хотел Вистамар за втори път.Бяхме резервирали двойна стая море.Останахме много приятно изненадани,когато ни настаниха в апартамент на последния етаж с огромна тераса и със страхотна гледка море.Поздравления за целия персонал на хотела.Изключителни професионалисти.По десетобалната система оценка десет плюс.Със сигурност ще се върнем отново.
Добавен на 30 Май 2017 В 05:14: от Светла Вангелова
· Здравейте, Вили, благодарим за топлите думи и високата оценка! Винаги се радваме, когато гостите на Грифид Вистамар се връщат отново при нас и винаги се стремим да задоволяваме техните желания и потребности. До нови срещи и сърдечни поздрави: Екипът на Грифид хотели
Мнение за Грифид Вистамар
Коментар на Албена Петрова от 19.11.2016 за престой 13-08-2016 - 20-08-2016
Благодаря на г-жа Светла Вангелова за отговора. Както вече писах резервацията направих м.януари. януари и тъй като съм българка,която живее и работи в България,резервацията направих чрез български туроператор. Тогава не знаех,че толерирате чуждите туроператори и българите запълваме нишите в туристическия бизнес,като сме настанявани там,където на чужденците не им харесва.Вече ще резервирам чрез техните туроператори,ще ми е по евтино и ще се ползвам с техните привилегии. Каквото и да се пише вече няма значение!Успех на всички българи,почиващи в България и във Вашия хотел!
Мнение за Грифид Вистамар
Коментар на Албена Петрова от 26.08.2016 за престой 13-08-2016 - 21.08-2016
Отличен хотел,храна,анимация,почистване!Има идеално разположение,близо до центъра,а далече от шума. Винаги имаше места на плажа ,независимо от на хвърляните хавлии от ранни зори по шезлонгите. Не съм доволна единствено от настаняването. Резервация направих м.януари чрез Съни Турс.В графата за допълни изисквания бях посочила стая море и висок етаж.Изгледа море се заплаща и "допълнителното изискване"беше удовлетворено.За висок етаж се оказа много трудно ,независимо,че от 8 месеца се знае за кои дати става въпрос. Предлагам : 1.Да се заплаща и етажа както гледката море,ако това би мотивирало служителите при разпределяне на стаите. 2.Да се премахне графа "допълнителни изисквания! 3.Ако това беше в друга държава биха сменили стаята веднага при възможност,а не да те уверяват ,че етажа е добър и няма възможност да удовлетворят желанието. Вероятно за четящите мненията това ще се види дребнаво,но за цената,която се плаща и това,че все пак сме българи в България и цяла година чакаш тези 7 дни си е малко разочароващо. Колкото до паркинга вече навсякъде се плаща.20 лева,но си спокоен за автомобила си.Благодарности за служителите ,които обслужват паркинга! Благодарности на екипа , който готвеше вкусната храна,на баровете за студените напитки,на анимацията,която забавляваше,но не се натрапваше!
Добавен на 27 Декември 2016 В 09:26: от Вили Крамолинска
· Здравейте, Ние сме българи почивахме в края на май 2016,хотела беше зает изцяло от чужденци и въпреки това бяха удовлетворени изискванията ни за висок етаж за което сме изключително благодарни.
Добавен на 13 Септември 2016 В 06:28: от Светла Вангелова
· Здравейте, Албена, благодарим Ви за изразеното мнение и позитивните отзиви относно хотела и услугите, които предлага. Искрено вярваме, че сте си починали добре в атмосфера на дружелюбно отношение на персонала към гостите и грижа за тях. Съжаляваме да научим, че сте разочаровани от невъзможността ни да изпълним Вашето желание за стая на висок етаж, но във висок сезон хотелът е резервиран напълно. Работим с чуждестранни туроператори, които предлагат по каталог стаи висок етаж, което не винаги прави възможно изпълняване на желанието на наши туристи за настаняване в такива стаи по всяко време. В Грифид хотели държим на задоволството на гостите, държим те да се чувстват добре и изпълняваме техните желания при възможност. Уверяваме Ви, че ако имаше такава при Вашето настаняване, бихме го направили с удоволствие и за Вас. Най-сърдечно Ви каним да ни посетите отново и да се насладите на отдих на брега на морето в приятелска атмосфера. Поздрави: Екипът на Грифид хотели
ОТЛИЧЕН ХОТЕЛ
Коментар на МИРОСЛАВ ПЕТКОВ от 07.05.2013 за престой 01.05.13 - 04.05.13
ВИСТАМАР И МЕТРОПОЛ ДЕЙСТВИТЕЛНО СА НА ПЪРВА ЛИНИЯ БОЛЕРО НА ВТОРА АРАБЕЛА НА ТРЕТА . ОТНОСНО ВИСТАМАР ОТЛИЧНО ОБСЛУЖВАНЕ КАЧЕСТВЕНА ХРАНА И НАПИТКИ ДОБРО ОБЗАВЕЖДАНЕ И НАЙ ВЕЧЕ ОТЛИЧНОТО МУ РАЗПОЛОЖЕНИЕ НЕПОСРЕДСТВЕНО ПРЕД ПЛАЖНАТА ИВИЦА. ПО ОТНОШЕНИЕ НА ПАРКИНГА МОЖЕ ДА СЕ ИЗПОЛЗВА ТОЗИ НА РИВИЕРА В НАЧАЛОТО НА ЗЛАТНИТЕ СРЕЩУ 5ЛВ НА ДЕН . ЕДИНСТВЕНИЯ МИНУС ЗА ХОТЕЛИТЕ ГРИФИД СА ЛИПСАТА НА УКАЗАТЕЛНИ ТАБЕЛИ ЗА МЕСТОНАХОЖДЕНИЕТО ИМ ПОНЕ АЗ ТАКИВА НЕ ВИДЯХ .
masajite na plaja dosajdat
Коментар на maria от 26.06.2012 за престой 100612 - 170612
hotela e prekrasen hranata super samo na plaja nqma mqsto mnogo mnogo 4adari i 6azlongi i ot masajite na plaja mnogo dosajdat tezi momi4eta.
Доволна съм
Коментар на Катрин Генинпанева от 01.07.2021 за престой 28-06-2021 - 30-06-2021