Външни коментари за Марина Гранд Бийч, Златни пясъци

× Външни мнения и коментари за хотела. Препоръчваме Ви да се доверите на мненията на нашите клиенти, които със сигурност са били гости на хотела!

Море

Коментар на Ваня от 17.04.2016 за престой 27-07-2015 - 31-07-2015

Нискокачествена и много еднообразна храна.....липса на чадъри на плажа-недопустимо за 5 звезден хотел

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Всичко беше страхотно

Коментар на Ваня от 16.08.2015 за престой 27-07-2015 - 31-07-2015

Доволни останахме от престоя.......Отлична хигиена в стаята.Много работна камериерка.Не ни хареса ,че на плажа няма осигурени чадъри и шезлонги

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Услугите в хотела

Коментар на Татана от 02.08.2011 за престой 21.07.2011 - 30.07.2011

До всички, които са решили да почиват в този хотел - не се лъжете, хотелът не си заслужава нито парите, нито вниманието, което ще му отделите. Хигиената в ресторанта е под всякяква критика - мръсни вилици и ножове със засъхнала от предишния ден храна, чинии с намазано с картофено пюре дъно от вчерашната вечеря и т.н.. Ако беше само инцидентно попадане на това, можеше да се преглътне, но това, за което ви предупреждавам, е ежедневие. Мерките за тяхната, а не за вашата сигурност са толкова сериозни, че започвате да се чувствате малко като в казарма - нямате право да носите никаква храна и напитки никъде, т. е. няма да пиете кафе на балкона, докато се наслаждавате на изгледа, няма да носите нищо на плажа, няма да си вземете един плод, който да изядете около басейна преди да е отворил снек-барът, а за хавлиите, които ще ви дадат, ще платите депозит по 20 лв. за брой, за да не забравите да им ги върнете и т.н. Но най-абсурдното, с което за първи път се сблъскахме, е наем за мини бара в стаята - не можете да си държите вода или нещо друго, без да си плащате наем :). Банята е с обратен на канала наклон и след като се изкъпете, можете спокойно да продължите да се чувствате като на плажа, защото се разхождате във водата, която е останала и не се е оттекла. Климатикът е ужасно слаб и не върши никаква работа. Стените на стаите са толкова тънки, че в момента, в който съседите ви се събудят, вие също сте будни, защото всичко се чува, сякаш са във вашата стая. Сешоарът в банята на нашата стая беше със скъсан маркуч, а казанчето течеше неконтролируемо и си спираше, когато си поиска. Петзвездният хотел не предлага безплатен интернет, което не е някаква глезотия, която искате в стаята, а няма и зона за ползване на тъкъв. Храната не е някакво хай ниво, даже не е средно - долнокачествени сирена и колбаси, салати с домати, по които можете да откриете кал, никакво разнообразие откъм продукти и ястия, сравнявайки с други четиризвездни хотели /напр. "Риу Хелиос Бей" в Обзор и "Самоков" на Боровец/. Стаите са просторни и голяма част от тях са с превъзходна гледка, камериерката на нашата стая беше много отзивчива и работлива, аниматорите са много позитивни и не правят разлика между българи и чужденци, както се е случвало в други хотели, но това е всичко, което можете да получите за парите, които ще дадете. Съжалявам за негативизма, който лъха от коментара ми, но това е личното ми впечатление и дано да е било само лоша случайност. Успех на всички!

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

впе4атление от марина гранд бии4

Коментар на linda puxleva от 24.07.2010 за престой 17/07/2010 - 23/07/2010

много сме доволни от хотела..от персонала и аниматорите които се 3анимаваха с мал4оганите..храната е ра3нообра3на и вкусна...вси4ко бе6е SUPER

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни