ОЦЕНКА: 4.22 / 5 от 182
Искам да благодаря първо на учтивата служителка ,която прие резервацията.След това на целия екип от Перла Бийч Приморско.Много чисто, много вкусно, близо до морето със свободна зона.Бих препоръчала хотела и бих отишла отново. БЛАГОДАРЯ
Семейство с малко дете!
Коментар на Боряна от 09.09.2015 за престой 22-08-2015 - 01-09-2015
В хотела си заслужават само стайте, особено ако са гледка море! Много са хубави! До там спираме! Храната ужасна, толкова отвратителна. За първи път виждам свинско задушено приготвено не от свинско месо, а от шунка. Алкохола също е пълен ментак.Закуската всеки ден беше една и съща. Палачики само от вода и брашо, сладко няколко вида, различни но само по цвят. Всичките продукти незнзам от къде ги намират, пълни боклуци най- евтините на пазара. Нямаше нищо истинско. Бекона като жилирана каша, някакви салами сигорно ги правят в някой гараж в Приморско. Хигиената не е на ниво. Само десертите бяха хубави баклавички и толумбички. Динята и пъпеша нямаха вкус. Персонала иначе беше любезен. Анимацията за деца по добре да я махнат.То така или иначе е гола вода.На етаж е по една камериерка която естествено неможе да се справя и минава като лисица с опашка. Ние много обичаме Приморско и ходим често там. Взехме този хотел на ол инклузив заради детето, но той така или иначе нищо не ядеше там. Последните дни закусвахме на вън, а половината от престоя дори и вечеряхме навън. Дано да си вземат бележка, защото хотела е на много хубаво място и не е лош като обстановка.
Добавен на 10 Септември 2015 В 15:10: от Боряна
· Забравих да споделя, че по стаите няма интернет!
Гадна Почивка
Коментар на Мария от 03.09.2015 за престой 21-08-2015 - 28-08-2015
Моля ВИ не ходете в този хотел всичко е ужасно.Храната е пълна пумия,алкахола е чист спирт,общо всичко е кръгла НУЛА.
Перла Бийч І
Коментар на Слави от 25.08.2014 за престой 16-08-2014 - 21-08-2014
Плюсовете са много малко- Сравнително добра храна и поносима стая. Минусите много ама много- Липсва паркинг за автомобили; басейните невероятно мръсни, чак плуват торбички и пластмасови чашки; няма достатъчно шезлонги а наличните са заети от поставени върху тях кърпи на наглите руснаци и поляци; Детска анимация има само за чуждите туристи, а българските деца можело само да я гледат като наблюдатели; в ресторанта те дебнат като в затвор- кая стая си записват те на някакви листи по 3 пъти наден и т.н.; за всяка бира, кафе, безалкохолно и др. те чекират чрез гривните и чакаш като на опашка за хляб; обсужването на персонала е много слабо;в пакета не са включени шезлонги и чадър на плажа. Молбата ми е Управителя на ХОТЕЛА да отиде на северното черноморие и да види как се правят пакетите ALL инклозив и какво включват в тях. Не бих и посетил този хотел и на половин цена.
Добавен на 19 Април 2015 В 20:31: от Тина
· Съгласна съм Слави! И моето семейство почивахме през началото на август 2014г. Ние не бяхме ALL инклозив, а само ВВ и бяхме третирани като хора втора ръка, нямаше нито един служител адекватен и учтив, управителката на ресторанта която ни дебнеше на закуска и направи забележка на сина ми, че си е сипал от сока (оцветена вода), а той е забранен за нас! Полагаше ни се една бедна витрина на която нямаше листче ALL инклозив. Не бих отишла и без пари втори път! Съсипаха ни почивката! За седем дена нищо не ни хареса в този хотел.
Добавен на 26 Август 2014 В 07:01: от соня
· Като чета коментарите Българите на са добре дошли в този хотел. Но най вероятно и чужденците ще прогонят от там с тази тяхна политика. Те не са по прости от нас.
несъответсвие цена-качество
Коментар на Таня Бочева от 30.07.2014 за престой 19-07-2014 - 29-07-2014
През 2013 г. почивахме с внучката си(4 годишна тогава) в хотел Перла бийч 1 и останахме много доволно. Поради това тази година решихме да почиваме пак там този път- 3 възрастни+внучката(вече на 5 години)+бебе(11 месеца). Догодина няма да направим това, защото: 1. В апартамента има климатик само в едната стая. Не плащам апартамент, за да спим всички в една стая.:)))) 2. Водата на 6-тия етаж спира в пиковите часове, когато консимацията е повишена. Няколко пъти стояхме с шампоан на главите и чакахме. 3. Почистването се съсои в смяна на кърпите и изхвърляне на боклука. За прахосмукачка трябва да се помолиш, а почистването на терасата е непознато като задължение на камериерката. 4. Детска анимация на български няма. Детски кът за българчета също няма. Т.е.-има дискриминация. 5. Барът на басейна и лоби-барът могат да се ползват ако имаш здрави нерви и ти се чака. Барманите са по 1 на смяна и колкото и бързо да работят не могат да насмогнат, Миналата година бяха по 2-ма на смяна и пак се образуваше опашка. 6. Приготвянето на кафе за all inclusive и за свободна консумация е на различни кафе-машини. Познайте кое е по-доброто кафе!!!!!:))))) Пак дискриминация. 7. Напитките са много разредени. Най-много личи при бирата. 8. Алкохолните напитки в ресторанта са повече от разредени. Освен това са абсолютно далеч от термина "ракия", или "водка" или за каквото там се предлага съответната напитка. 9. Храната е под всякаква критика. - Закуска: Сиренето на закуска е някакакъв заместител на сирене, а маслото е смес от маргарин с масло като преобладава маргарина. Кетчупът, майонезата и горчицата са разредени с вода в сътношение 1: много в полза на водата. Има изобилие от банички, кифлички и т.н., но всички са сухи и безвкусни. - обяд и вечеря: Примери- панирано пилешко със съсам, но сусам няма; варени картофи- винаги полусварени. С една дума- има избор, но всичко е безвкусно. Господа мениджери, припомнете си поговорката, че маймуни с трици не се ловят. Особено когато "маймуните" заплащат банани и портокали, а получават вместо това трици.
Добавен на 30 Юли 2014 В 19:54: от Иван
· Браво явно и вие сте се натъкнали на същите проблеми като мен там бях от 20 до 26 юли! Нека разберат хоратя за какво става въпрос и да не се лъжат от лъскавите реклами на лъжливите туроператори!
Ужастна почивка
Коментар на Иван Кръстев от 27.07.2014 за престой 20-07-2014 - 26-07-2014
Изобщо не сме доволни от престоя в хотела!В обявата за почивката подвеждат клиентите с лъжливи екстри които всъщност не съществуват! Например безплатен паркинг,детски кът и детски програми,шезлонги и чадъри на плажа.и др.За да бъда по точен с пристигането си се въртяхме 1час докато намерим къде да спрем колата си после на рецепцията казаха че нямат парко места и да си спираме където намерим!Жена ми пазеше място с бебето след като изчакахме др. кола да излезе.после пърсирах и не си местих колата през целия престой за да не си изгубя местото!Последваха и др. изненади нямат собствен плаж нито кърпи дават за плажа нито чадъри нито шезлонги на плажа!Ползва се обществения плаж който е под хотела и е много мизерен навява ми за комунизма просто се връщаш 40 г. назад!После базата на хотела не е нищо особено кото за прехвалени 5 звезди няма как да стане !Басейна пред хонела беше мизерен водата мътна и пълна с пречистващи химикали за бара да не говорим едно кафе не можеш да пиеш машините им бяха счупени всеки ден ги правеха но уви!Вътре стаите бяха просторни и удобникакто и фоаето и хран. блок но се вижда че хотела си е стар и е просто ремонтиран скоро време но парапетите не се бяха сетили да подменят бяха си синички железни като от преди 30 год.с евтити дървесини отгоре иначе бяха напрегнали на декорацията мраморни плочи и др.За персонала какво да ви кажа муден и неквалифициран значи чак на 3я ден дойдоха да ни почистат стаята иначе сменяха кошчетата всеки ден!Ходили сме къде ли не и навсякъде на олинклузив в България и Турция но такова чудо като тук не е имало!Хотела беше фрашкат с чужденци руснаци румънци и унгарци нямате си и представа как се държат арогантно към нас особено руснаците приличат на стадо разгонени бизони на бара и в ресторанта блъскат се за храна и не може да си вземеш нищо от тях все едно ще свърши храната!Значи всяка вечер имаше детски програми но само за русначета и др. чужденци нас българите не ни допускат там!Кажете ми как можете да обясните на детето си че не може да играе и то там!Извинявайте но ебати дискриминациятазатова ще ходим по Гърция и Турция защото там ни гледат както трябва пък тук нека си гледат братушките!Имаше липса на персонал на бара отвън на басейна и до бара на закуските.Бяха сложили само по един човек и не можеха да смогнат с поръчките пост. имаше опашки и неможеш да си вземеш нищо по 30 40 мин.дошъл съм на почивка а не да чакам по опашки !Да не говорим за тези смешни предобедни и слетобедни закуски тях ги правеше едно мудно момче и не смогваше но не си и даваше зор с едни смешни палачинки ги правеше по 10 15 мин и се чакаше с часове а русначетата бяха там непр. хаха!Не препоръчвам хотела и на най големите си врагове просто хотелиерите трябва да се замислят къде им куца и да поправят грешките си да не лъжат и да не подвеждат клиентите просто пари хвърлени на вятъра!
Страхотна почивка в Перла Бийч-1!!!
Коментар на Зорница Кръстева(две семейства с малки деца) от 24.07.2014 за престой 14-07-2014 - 21-07-2014
Първо да благодарим на Съни турс за перфектната организация! За трета поредна година оставаме с прекрасни впечатления от качественото и коректно обслужване!Хотела веше супер,стаите перфектни,кърпи се сменяваха абсолютно всеки ден,прсонала много вежлив,а за храната нямам думи!Пак бихме посетили хотела догодина!Плажа е близо,басейните са хубави...Благодарим за прекрасната почивка!
Добавен на 30 Юли 2014 В 09:12: от Таня Бочева
· Подкрепям изцяло мнението на Иван. Мениджмента или собствениците на хотела има много, много да се учат. Нищо в хотела не отговаря нито на 4-те му звезди, нито на цената, В общи линии останах с впечатление, че проблема е в собствениците. Но тяхна си работа. През 2013 г. бяхме пак в този хотел, но беше доста по-прилично. Догодина със сигурност няма да пробвам дали са подобрили обслужването. Със сигурност ще има и други като мен. Може би по стара българска традиция едва когато хотелът остане полупразен, нещата ще се подобрят.
Добавен на 29 Юли 2014 В 11:58: от Почиващи в хотела
· Този прекрасен коментар с многото хвалби е написан от някои хора от самия хотел. Собствениците на хотела трябва да видят в другите хотели как стоят нещата и как се обслужват гостите на хотелите. Стига сме се примирявали с подхвърлени "трохи" като така наречените екстри. Няма никакви екстри.
Добавен на 27 Юли 2014 В 19:34: от Иван
· Абе госпожо явно не сте ходили по други места да видите какви са хотелите там какво е обслужването и как се прави олинклузив!
много мръсен килим
Коментар на groover от 02.07.2014 за престой 28-06-2014 - 02-07-2014
като цяло 5 звезди не видях освен при ясна вечер но пак ми лепнаха един от дните на стъклото в банята .добре че шефа ми плаща всичко че да не ги навикам на рецепцията ама килима в стаята ми беше много не 5 звезден а по скоро страшно засечен.нямам паркинг за колата затова също се взема звезда нали . плажа изобщо не е към хотела и си плащаш всичко като арабин по 5 на чадър и ...... просто това никъде не са 5 звезди трябва да им ги вземат а не да лъжат хората .
Добавен на 27 Юли 2014 В 19:36: от иван
· Много точно го казахте абсолютно съм съгласен с вас и аз се опарих от тях преди няколко дена няма да се излъжа пак!
почивка
Коментар на сем. Йорданови от 10.09.2013 за престой 02092013 - 06092013
Здравейте, Много приятно си изкарахме почивката в този хотел. All Inclusive беше много добър. Пребогато меню. Персонала беше СУПЕР!!! СПЕЦИАЛНИ ПОЗДРАВЛЕНИЯ КЪМ МЕНИДЖЪРИТЕ НА ХОТЕЛА!! Направили сте нещо много добро и приятно от стара база. Поздравления. Единствените неща които не ми харесаха бяха незначителни, но се надявам и те да бъдат отсранени, а именн: 1. Не е приятно, че вратата към плажа се заключва в 21:00 часа и после трябва да се обикаля - не е болка за умиране, но не видях по никакъв начин това да подобрява сигурноста освен да създава неудобство и напразно разкарване на туристите които си правят късни (следвечерни) разходки. 2. Безалкохолните в някои барове бяха по разредени - не си заслужава! 3. Детската дискотека беше само половин час - прекалено малко дори и за деца. Това са моите дребни забележки, но иначе хотела е СУПЕР и и зобщо който иска да си изкара една приятна семейна почивка - ТОВА Е МЯСТОТО!!! Със сигурност ще дойдем пак.
Хотел Перла Бийч 1
Коментар на Aleksandar Aleksandrov от 31.07.2013 за престой 25.07. 2013 - 30.07. 2013
Хотелът е перфектен.Препоръчвам на всички не капризни българи да посетят този хотел.Всичко е на ниво.
Добавен на 30 Юли 2014 В 09:17: от Таня Бочева
· За некапризните българи (или каквито и да са) са хотелите с по-малко звезди и съответно по-ниски цени. Когато обаче съответсвието реклама-цена-качество е такава каквато е в хотел Перла бийч 1, претенциите на "капризните" клиенти се наричат с пълно основание рекламация. Но в България полза от рекламации няма. Все едно да се оплачиш на арменския поп. Затова- следващата почивка не в Перла бийч.
komentar
Коментар на Pervin Halilefendi от 17.09.2012 за престой 26.08.2012 - 31.08.2012
Храната беше много разнообразна,вкусна и в изобилие.Стаите са просторни,но чистотата не е на ниво.Сама помолих камериерката да пусне прахосмукачката и веднага ми удовлетвориха желанието,но за сметка на това не ни оставиха хавлии и разбира се при напускане ни попитаха за тях........... почувствах се отвратитело:(((((((((((((((
Добавен на 30 Юли 2014 В 09:23: от Таня Бочева
· За каква вкусна храна става въпрос? За сиренето, което в магазините е на щанда за заместители и не е с надпис "млечен продукт" ли? Или за тъй нареченото масло, което си мирише на маргарин? Нито това нито безвкусниата храна е по вина на готвачите. Нито това, че поднасят яйцата на очи от закуската и за обяд, но поляти със сос. Миналата година бях пак в този хотел и храната беше много по-добра. А разбрах, че готвачите са си същите.Мисля, че е от този, който им доставя продуктите и им дава разпореждания. Разбирай- собствениците.
Добавен на 27 Февруари 2013 В 07:18: от fidel
· hranata koiyato ostava se premiva i se puska na drugiya den.Tova sa ikonomiite na Gl. gotvach
искам малко информация
Коментар на ФИЛИП БЯЛКОВ от 04.07.2012 за престой 01.01.2012 - 01.01.2012
Здравейте, имам въпрос към тези от вас, които вече са били там :) Та въпроса ми е аз ли недовиждам или наистина в стаите и апартаментите няма климатик? Звучи ми ъпсурдно!
Добавен на 30 Юли 2014 В 09:26: от Таня Бочева
· Силно казано е, че във всяка стая има климатици. В апартамента има само един климатик в така наречения хол. За да се охлажда и спалнята трябва междинната врата да е отворена. Да, но аз не плащам апартамент, за да спим всички на практика в една стая. Ако вратата не е отворена- в спалнята е сауна.
Добавен на 31 Юли 2012 В 11:21: от Светлана
· Има климатици във всяка стая - индивидуални, а не климатична инсталация.
Перла Бийч 1
Коментар на Виктория Модева от 10.06.2012 за престой 02.06.12 - 09.06.12
За първи път от толкова години изкарахме една незабравима почивка, и то в България! Хотелът е перфектен за летуване с деца - чисто, уютно, с невероятно вкусна кухня и лъчезарен персонал,който те обгрижва като свой личен гост. Цялото ни семейство искаме да поднесем своите благодарности на Управителя на хотела и на всички момчета и момичета - на рецепцията, на бара, в ресторанта. Благодарим Ви за професионалното отношение, за слънчевото и приятелско излъчване,които бихме желали да споделим и следващата година,когато ще дойдем отново при Вас !!!
почивка
Коментар на Мария Мечкарова от 01.09.2011 за престой 26.08 2011 - 31.08 2011
страхотен хотел,перфектна организация. Яденето беше страхотно,всеки път различно и прясно и много вкусно.Бяхме двамата със съпруга ми и останахме очаровани.Специални поздрави за екипа в ресторанта и за камериерката на ет.3.Препоръчвам го на всеки който иска да си изкара една перфектна почивка.Ние със сигурност ще отиде пак там.
впечатления от Перла Бийч 1
Коментар на Анета от 25.08.2011 за престой 14.08.11 - 21.08.11
Просторни стаи, басейните са много хубави и чисти, обслужването в ресторанта е добро, а храната е разнообразна и има за всеки вкус по нещо.
Полужителен коментар
Коментар на Йорданка от 28.08.2018 за престой 17.08 - 22