ОЦЕНКА: 4.54 / 5 от 80
Хотелът е ориентиран към семейства с деца. Поддръжка и обслужване на на отлично ниво. Храната е също отлична по вкуса на моето семейство, добре приготвена. Няма нещо , което да не ни хареса. Персоналът е изключително вежлив и любезен и с радост ще се върнем там!
Прекрасно място за семеен отдих.
Коментар на Тодор Благьов от 08.07.2015 за престой 25-06-2015 - 04-07-2015
Бях в Хотела на почивка с двете внучета. Хотелът е нов и добре поддържан. Персоналът е много млад и добре обучен. Приятно е да видиш млади и усмихнати млади хора готови по всяко време да ти окажат съдействие. Специални благодарности на главния готвач и колектива в кухнята. По добри са от категорията на ресторанта. Дано собственика намери стимули да ги задържи за повече време, защото и други искат да имат добри готвачи. Препоръчвам го на приятели и на всички. Ще почивам пак в Пламена Палас догодина, ако внучетата ми дойдат на гости. Интернетът наистина е твърде слаб.
престоя ми в хотела
Коментар на Нели Илиева от 03.09.2013 за престой 24.08.2013 - 01.09.2013
Като цяло съм доволна от хотела, разположен е на тихо място в близост до северния плаж, персоналът е млад, усмихнат и отзивчив. Единствената ми забележка, която според мен никак не е маловажна е това че почти във всяка стая имаше семейства с малки деца, които вдигаха невъобразим шум и олелия и нямаше тишина и спокойствие. Не бих препоръчала хотела на хора които търсят това, а за семейства с деца е перфектен.
Хотел
Коментар на Виктор от 18.08.2013 за престой 10.08.2013 - 16.08.2013
Вероятно няма да публикувате и това, но аз ще го напиша- фитнес!!!!!!!! в мазето, миришещ на мухъл и с 2 уреда като лампите за икономия изгасват непрекъснато! Това е хотел с 4 звезди, невероятно, но факт!
Мнение за хотела
Коментар на Виктор от 18.08.2013 за престой 10.08.2013 - 16.08.2013
Преди 2 дни написах коментар, който така и не беше публикуван, защо....защото беше негативен ли?Ще го напиша отново, защото държа да изкажа мнението си и да не се подвеждат и други хора. Качеството на предлаганата закуска е възможно най-ниското и то на всички продукти. Това за хотел с 4 звезди и ресторант с 3 звезди е недопустимо. Безжичният интернет го няма дори и във фоайето. Стаите са чисти и просторни, камериерките ги почистват добре и редовно.
Пламена палас
Коментар на Виктор от 17.08.2013 за престой 10.08.2013 - 17.08.2013
Закуската е под всякаква критика, всички продукти са от възможно най-ниското качество, предлагано на пазара. Няма никакво разнообразие, а малкото предлагани неща не стават за консумация. Нередно е в хотел с такова качество да се предлагат подобни храни. Wi-fi на практика няма, дори и във фоайето на хотела, независимо че е обявено. Единственото хубаво е, че стаите са просторни и редовно почиствани. Разочаровани сме и не бихме посетили хотела отново.
много добър хотел пламена палас приморско
Коментар на Вергиния Цветкова от 06.08.2012 за престой 26.07.2012 - 04.08.2012
Бяхме на почивка в Приморско Пламена Палас с две деца (7 и 11 г.) и останахме много доволни от хотела - много добре поддържан, стаите са просторни, ежедневно се почистват, кърпите и спалното бельо се сменят редовно, абсолютно целия персонал е много учтив-усмихати, поздравяват всеки клиент, при проблем веднага се отзовават, рядко има така сплотен и приятен перосонал, басейна е чист (малко е малък, но нали сме на море, а не на басейн), закуската беше обилна, храната в ресторанта е отлична-няма нещо което да сме опитали и да не сме останали доволни, цените нормални, обедното меню е богато. Определено бих препоръчала хотела на всеки и се надявам догодина пак там да почиваме. Дано така да сме доволни и друг път.
Пламена палас Приморско
Коментар на bb от 12.07.2012 за престой 7.07 - 10.07.2012
Стаите в хотела са много просторни, банята също. Поддържа се достатъчно чисто! Персонала в ресторанта и пиколото са много услужливи и усмихнати. Избора на храна е малко скромен. Пътя до плажа е кратък, но за сметка на това няма тротоари и не е съвсем обезопасен за деца. Това естествено не е ангажимент на хотела, но все пак не ми допадна
текущи впечатления
Коментар на Диан Петров от 25.08.2010 за престой 24.08.2010 - 31.08.2010
По отношение на стая, обзавеждане и чистота нямам забележки.По отношение на твърдения за вкллючени екстри мога да отбележа, че не всичко е вярно от твърденията в рекламата на хотела, а именно: указано е, че има басейн без да се конкретизира, че става на въпрос за мини-басейнче с допълнителни две мини такива които са детски, но явно едното от тях се води за джакузи/посещавал съм много български и чуждестранни хотели с джакузи и мога да различа дали едно детско басейнче е такова/;за комуникациите единствената ми забележка е пътя и по-точно липсата на такъв в цялост около хотела; ресторанчето не може да побере капацитета на гостите в случай, че решат да се хранят по едно и също време; липсва задържителния за толкова звезден хотел външен бар / кръстен като плажен или по др.начин / и се налага ако искате да консумирате нещо извън т.нар.ол-инклузив да се съобразите с гладните гости на хотела и от възпитание да станете и освободите масата и др.За персонала изключая рецепция и пиколо личнотоо ми мнение е, че им е досадно да работят и съответно не са приветливи както следва да е в един станал наскоро 4* хотел/за справка собствениците и гостите на хотела могат да се обърнат за лични впечатления и справка към съседните държави, дори и в Турция, а да не говорим за Швейцария, Австрия или др.европейски държави /.
Прекрасен хотел
Коментар на ДБ от 03.08.2010 за престой юли 2010 - юли 2010
С подходящата оферта, хотелът предлага всички удобства, които може да поиска човек. Стаите са просторни и добре поддържани. Голяма част от тях имат прилична гледка към пясъчните дюни, морето и бившата резиденция на Тодор Живков (още един фактор, че морето там е най-добро). Проблеми с хигиената и водоснабдяването няма (едва ли има някой, който да не е оставал без топла вода или направо без такава по време на някоя отпуска). Всекидневно се почиства и при желание кърпите се сменят всеки ден. В случай, че се включите в „зелената кампания“ (която ви призовава да пестите природните ресурси и ако нямате неотложна потребност от смяна на кърпите, да не го правите), то кърпите ви се сменят и без да казвате на всеки 3 дни. Същото се случва и със спалното бельо. Персоналът винаги е усмихнат и не пропуска да ви поздрави, независимо дали става дума за пиколо, рецепция, сервитьор или камериерка. Количеството хора, които обслужваха беше съобразено с капацитета на хотела, а не както е в повечето случаи, да има по един сервитьор на цял ресторант, който да се чуди къде да се скрие от озверелите чакащи клиенти. Обслужването е на много високо ниво и мога смело да заявя, че редица 5 * хотели могат само да се учат от начина на управление на „Пламена Палас“. Кухнята е добра, а закуската обилна и разнообразна. Бързо се реагираше, когато нещо от шведската маса свършва. При възникнали въпроси (не, че е имало глобални такива) се реагираше веднага, без излишно мотане и мрънкане. Изобщо хотелът не случайно има спечелени награди за най-добър такъв и за цената си (особено ако хванете промоция) е прекрасен.
Впечатления от Пламена палас
Коментар на navyblue от 27.07.2010 за престой 30.06.10 - 03.07.10
Здравейте,
обслужването в хотела е на високо ниво, стаите са просторни, чисти и уютни - нашата стая изглеждаше дори по-добре от на снимките. Храната също е ок. Това, което най-ми хареса е, че се намира в спокоен район, далеч от шумотевицата на Приморско, близо е до плажа. Бих отседнала отново там :)
Обслужването на стаите
Коментар на пламена от 20.10.2008 за престой 13.08 - 16.08
Останах приятно изненадана от дизайна и обзавеждането на хотела,но само дотук.Щом влезохме в стаята се наложи да разместим едното легло и какво беше учудването ми като намерихме толкова боклук и некви забравени чорапи.Почистването на стаите е под всякаква критика,понеже бяхме за 4 нощувки си останахме със същите чаршафи,немаше кой да ги смени на третата, изобщо самото обслужване на стаите куца здраво.От всичко останало останах приятно изненадана.Бих го препоръчала на доста познати ако съм сигурна ,че обслужването ще е на малко по високо ниво.
хотел
Коментар на ina от 08.09.2008 за престой 09.08 - 16.08
Самият хотел е много хубав, но обслужването е под всякаква критика. По - смешна закуска не съм виждала, такава скромна шведска маса няма в нито един хотел, имаше само домати, краставици и сирене, тук таме някое парче варена наденица. На всичко отгоре има 5-6 4овека, които вардят да не откраднеш нещо от "отрупаната" шведска маса, не че има каво да вземеш. Ние бяхме голяма компания и постоянно ни дебнеха колко ядем, с нас имаше едно дете на 3 год. Една сутрин майка му му направи сандвич, от който то ядеше на масата и тичаше насам-натам, в момента в който то се отдалечи доиде жената на собственика и започна да ни крещи като на ученици (все едно сме на нейни разноски), как можело да правим сандвичи не сме ли разбрали, че всеки ядял колкото може и трябвало да се взема в чинията колкото ще изядеш!УЖАС, след като й обяснихме, че това е сандвича на детето и няма да го носим никъде, тя изчезна без дори да се извини!Всички ни зяпаха, тази ужасно ни изложи и след като си поискахме парите и казахме,че напускаме хотела, защото няма да търпим такова държание,собственика дойде да се извинява!Останахме, но не бихме отседнали пак там, защото имаше и други подобни случки, а има хотели където се държат много по-мило и любезно!
Обслужбането
Коментар на Ана Неделчева от 07.09.2008 за престой 29.07.2008 - 03.08.2008
Всичко беше повече от чудесно за нас и децата. Кухнята и чистотата са отлични. С удоволствие ще дойдем отново.
престоя
Коментар на Диана Петрова от 12.08.2008 за престой 09.07.2008 - 18.07.2008
Искам да кажа на целия персонал на хотела едно голямо БЛАГОДАРЯ! Много приятно сме изненадани от обстановката, от обслужването и от прекрасната храна.Вие ни накарахте да забравим всички странични ангажименти и да изкараме една прекрасна почивка.Също така искам да благодаря на камериерките от 4 етаж, те са прекрасни и чистотата в стаите ни бяха супер.
Превъзходен!
Коментар на Деляна Иванова от 06.08.2017 за престой 28-07-2017 - 04-08-2017