Външни коментари за Президиум Палас, Ловеч

× Външни мнения и коментари за хотела. Препоръчваме Ви да се доверите на мненията на нашите клиенти, които със сигурност са били гости на хотела!

ОПЛАКВАНЕ

Коментар на Ева Найденова от 23.07.2018 за престой 21-07-2018 - 22-07-2018

Здравейте, Бих желала да се оплача от отношението на персонала и обслужването! Липсата на всякакво желание да ме запазят като клиент изобщо не се показа! Държаха се неуважително и грубо! В петък (20.07.2018 г.) позвъних в ПРЕЗИДИУМ ПАЛАС на телефон 0894–406-890 към 1.30 часа. Попитах хотела разполага ли с апартамент за 21-ви и евентуално за 22-ри и каква е цената му? Отговорът, които получих беше разбира се имаме апартамент и цената ми е 250 лв. на нощ! Тъй като цената ми се стори височка за Ловеч попитах все пак този апартамент с каква големина е? Отговорът беше 2 отделни спални помещения, хол с кухненски бокс, балкон, 2 санитарни помещения – голям и просторен! Обясних, че щом има 2 спални за 4 човека е ок и принципно ме устройва! Казах, че малко по-късно ще се обадя да потвърдя резервацията, след като се консултирам. След десетина минути се обадих да потвърдя резервацията. На следващият ден в следобедните часове пристигнахме. Посрещна ни някаква дама на рецепцията, която видимо се притесни като ни видя 4 човека и каза, че трябвало да разпъват дивани за децата! Попитахме като има 2 спални какви дивани ще разпъват?!? Отговора беше, че апартамента с 2-те спални струвал 400 лв. И съответно почнах да си търся правата! Дамата, която беше там искаше да ми дава 2 единични стаи, в които да си настаня децата в едната, а ние със съпруга ми да сме в другата! Обясних й, че това няма как да стане! Другата оферта, която ми предложи беше да си вземем тоя апартамент за 250 лв. и да ни разпънат дивана за децата! И това не ни устройваше като вариант след като предварително бяха казали друго и ние се бяхме настроили! Поисках да говоря с дамата, която първоначално съм се уговаряла – нямало как! След като поисках да говоря и с управителя и повиших глас – пак ми се обясни, че няма как! Обаче бях изнервена и бясна и видимо се видя, че няма да оставя нещата така ме свързаха изведнъж с управителката, която била точно на смяна, когато аз съм правила резервацията! Говорих и с нея, но тя се опита да ми обясни, че аз не съм разбрала! И така след 30 минутно говорене по телефона, държейки се тя нагло и обяснявайки ми как нищо не може да направи аз просто приключих разговора и със семейството ми си тръгнахме! Не разбирам що за наглост е това? Ако предварително ми бяха казали 400 лв. на нощ нямаше да има проблем, обаче да ми казват 250 лв. и като пристигна да ме поставят пред свършен факт - не смятам, че е коректно! Освен това явно на този персонал изобщо не му пука дали ще има клиенти или не! Дали ще печели или не?!? Не разбирам какво щеше да им коства ако ни бяха дали въпросният апартамент за 250 лв.?!? Така или иначе от нас не получиха никакви пари! Ще се постараем никой от нашето обкръжение ако му се наложи да ходи до Ловеч да не ползва този хотел!

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

мнение

Коментар на Rosen от 31.08.2014 за престой 29.08.2014 - 31.08.2014

Този уж 4 звезден хотел е пълна трагедия.Започвам с пристигането при което на рецепцията ни посреща охранител и казва че рецепционистка няма.Това ме изуми .Продължаваме към стаите .Там ни посреща ненужно голяма стая с мърляво обзавеждане.Телевизорът е старичък като модел.За този хотел е необходим някакъв ЛСД телевизор пък макар и евтин.Банята е мърляво почистена душът се клати а като се къпеш вода пръска навсякъде.А бе трагедия но неприятните неща не свършват.На сутринта влизайки в ресторанта за закуска изненада-няма шведска маса заредена с храна.Пристига сервитьор носейки един лист на който фигурират 3 варианта за закуска но не забравяйте че хотела е с 4 звезди.Немислимо е това даже в 2 звезден хотел.Предлагам на управата на хотела след като не могат да покриват изискванията за 4 звезди да го упоменат в рекламите.Защото ако човек знае че хотела е с 1 звезда няма да се учудва на нищо и няма да бъде изненадан.Днес пък на рецепцията беше едно момиче което като римските статуи пред хотела беше безмълвна-нито добро утро нито довиждане..Това е действителноста за тови хотел. Росен

Добавен на 12 Май 2016 В 08:09: от хаха

· хАХХА Петьо и Росен са две и същи момчета които дори не са посещавали хотелът никога

Добавен на 23 Октомври 2014 В 06:58: от Петър

· Отвратително място за капак на всичко е свърталище на бездомни кучета, които постоянно шарат между масите на клиентите в кафенето. Този хотел и 1 звезда не заслужава.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни