ОЦЕНКА: 4.39 / 5 от 84
За втора година бяхме гости на хотела и нямаме никакви забележки. Всичко много ни хареса.
Не препоръчвам
Коментар на Дияна Танева от 08.08.2022 за престой 01-08-2022 - 01-08-2022
Изключително разочароващо преживяване. Служителите на рецепцията са некомпетентни-задаваш въпрос отговарят ти, че нещо ти е включено в закупения пакет, а като отидеш- те гонят, че не ти влиза в услугата. Отиваш пак за информация и отново получаваш различен отговор. Некомпететни и глупави. Понякога едно "извинете" струва много.По-нежелана не съм се чувствала през нито една от почивката си. Хигиената също не е на ниво. За 7 дни, веднъж ни посети камериерка, за да изхвърли кошчето и това беше. Нищо чудно, че хотелът е населен предимно с чужденци. Оказа се, че българи в български хотел са нежелани.
провалена почивка
Коментар на Албена Димитрова от 25.08.2021 за престой 17-08-2021 - 22-08-2021
За мен сте ТОП курорт и винаги съм препоръчвала и Албена и Приморско като най-хубавите места за почивка в България на приятели. Но НЕ и този път. Била съм в поне 8 Ваши хотела в комплекса (от 2 звезди - хотел "Оазис" до 5 звезди Парадайз Блу и Фламинго), но Този хотел Ралица Супериор не отговаря на 4 звезди. Служителите не знаят защо са там. Всъщност те са на работа.... Като за начало чаках часове да бъда настанена - от 13:20 до 16:00 .... Нямаше обяснение кое къде е /ресторант, лоби бар, басейни/ - само ми тикнаха един лист с разписание за хранене. В 14:20 се сетиха, че ще изтървем обяда и за 10 минути получихме негативно отношение в ресторанта и коментар, че ALL инклузива е приключил.... /дори и след като обяснихме защо идваме със закъснение.../ Стаите са чисти, но със старо обзавеждане и имат нужда от подновяване. Храна има - да се нахраниш. Но нищо, което да предполага 4 звезди. Не предлагайте на хората мекици за закуска, които са прегорели, а отвъртре степано и недоизпържено тесто...., баница без грам сиренце, бъркани яйца които още "треперят и мърдат" и т.н. Постоянно се чака за посуда /вилици, ножове и лъжици, купички .... Wi-Fi има само на рецепция, Ще спра до тук. "Бялата Лагуна" например също е 4 звезди и е прекрасно място. Обновете информацията в сайтовете си и бъдете коректни към Вашите клиенти какво ще получат реално.. Спорна работа!
Лято 2019
Коментар на Валя Видева от 29.08.2019 за престой 25-08-2019 - 28-08-2019
За поредна година почиваме с приятели в този хотел. Догодина отново ще сме там!!! Благодаря на Съни Турс за организацията! Албена си остана единствения семеен курорт, дано да си остане такъв.
Ралица Супериор
Коментар на Ваня Георгиева от 31.07.2018 за престой 15-07-2018 - 20-07-218
Страхотен хотел! Обслужване,чистота, обстановка ,храна, всичко беше на високо ниво!Може да се помисли в посока намаляване на цената на ден за паркинг !
Добавен на 05 Август 2018 В 23:41: от НЕЛИ
· В коя държава гостите на хотелите заплащат паркинг?
Прекрасно място
Коментар на Анета Байчева от 11.07.2018 за престой 26-06-2018 - 01-07-2018
Хотела е тих и спокоен. Всичко е ново и чисто. Персонала е усмихнат и любезен . Храната , разнообразна и вкусна. Пицата в ресторанта е вълшебна. Децата много харесаха аквапарка. Плажа не е толкова далече -10 мин. пеша. Ако искате чадър на първи ред , ще трабва да слезете малко по -рано -към 6 часа. Аниматорите имаха разнообразна програма. Другото лято ще го посетим отново.
Перфектно местенце
Коментар на Силвия Николова от 28.01.2017 за престой 04.07.2016 - 10.07.2016
Хотелът е страхотен; много сме доволни от всичко; храната - изключително разнообразна и невероятно вкусна; аниматорският екип е от 10-12 млади хора, усмихнати, енергични, големи сладури, които се справят страхотно и работят с удоволствие (специални поздрави на Веско и Петя!), всяка вечер има различна програма и е много забавно; персоналът в хотела без изключение: ресторанти, барове, администрация, кухня, почистване, басейни и пр. е на ниво; комплекс Ралица е просторен, с много въздух и чудесна природа, аквапаркът е близо и е забавление, най-вече за децата; плажът е далеч, но това не ни е липсвало, при условие че има такъв голям избор на басейни и възможности за забавления и спортни занимания; това лято пак ще почиваме там с голямо удоволствие!
Прекрасен хотел
Коментар на Редовен Клиент от 11.08.2015 за престой 25-07-2015 - 02-08-2015
Хотелът е най-доброто място в Албена за мен и нямам никакви забележки. Чудно ми е как има хора, които мрънкат от храната, интересно ми е каква им е базата за сравнение. Защото аз имам такава. Забележките са ми относно хигиената в тоалетните на р-т Рай, на Снек бара и на анимационния басейн. Отврат. Трябва да има повече персонал. Премахването на УОИ при същевременното увеличение на цените дразни доста. Време е Албена АД да помислят за отстъпки за редовните си клиенти, както и за редовно пръскане срещу комари.
Страхотен хотел
Коментар на Марияна от 26.04.2015 за престой 06-08-2014 - 13-08-2014
Хотелът е страхотен - чист, спокоен, храната е вкусна и разнообразна, персоналът е много учтив. За първи път на рецепция ме питаха как се чувствам всеки път, в който мина покрай тях - винаги много усмихнати и лъчезарни. Аниматорите са уникални - и като професионалисти, и като отношение - винаги могат да те разсмеят. Има три открити басейна - всеки с отделен басейн за децата, има и аквапарк, който все още е в процес на изграждане. Определено ще се върнем тази година - за повече дни.
Прекрасно място за семейна почивка
Коментар на Romeo Nikolov от 03.09.2014 за престой 24-08-2014 - 29-08-2014
Изкарахме прекрасна почивка. Стаята ни беше малко тясна за 2-ма възрастни и дете, но всичко останало беше много добре. Нямаше ги обичайните блъсканици за храна като в много други хотели, персонала, обслужването и храната бяха на супер добро ниво. Специални благодарности на екипът аниматори за добрата програма и усилията които полагаха за да забавляват гостите на хотела!!! Със сигурност пак ще го посетим.
Почивка в хотел "Ралица супериор"
Коментар на д-р Тосев от 28.10.2013 за престой 20.07.2013 - 27.07.2013
Хотела е просто страхотен (Ралица супериор). Обслужването е на ниво. Всеки ден ни сменяха кърпите. Не смятам, че се отнасят по-зле с нас българите, дори напротив. По време на престоя в целият хотел имаше само 5-6 стаи с българи и мога да ви кажа, че персонала дори се радваше, след като чуваше българска реч. Относно храната в ресторанта- просто страхотна. Тези с критиките явно са били в друг хотел. А обслужването на младите хора в ресторанта - винаги усмихнати и добронамерени. Единственото, което не ми хареса е запазването от чужденците с кърпи шезлонгите на басейна, но не е болка за умиране. Пак ще го посетим.
Ralica Superior
Коментар на Никола Попов от 28.06.2012 за престой 01.06.12 - 03.06.12
Стайте са безупречни ,храната в ресторанта също. Единствено не ми харесва ,че входа на хотела и цялото фоайе е буквално претрупано с дюшеши и други илиенски аксесоари !!!! Нима това е съвременен хотел или сме в Илиенци?! Няма ли никакъв контрол от страна на управляващата фирма??!
Добавен на 02 Юли 2013 В 20:04: от D.Kojuharova
· Sega pak e taka ,dori vratata ne se otvaria :( fasadata e zadrastena s naduvni artikuli.
Super nagla prodavachka ,yavno 6efka na kompleksa :)
Hotela e 4ist ,za koeto blagodarim na upravitelia na hotela kakto i na usmihnatiat personal
престои в ралица
Коментар на Julian Stefanov от 14.01.2011 за престой 20.06.10 - 30.06.10
4 г ходим в ралица и е супер
Втора година в комплекс Ралица
Коментар на Радост Петрова от 11.09.2010 за престой 16.08.2010 - 24.08.2010
Миналата година бяхме в Ралица, но тази решихме да сме в Ралица Супериор. За съжаление май отново се връщаме в годините,когато по хубавите курорти не искат българи.В никакъв случай не визирам персонала.Напротив ,те са внимателни и любезни с българите.Постоянно ни заговарят ,учтиви са и са истински професионалисти. Визирам резервациите.Когато започнаха ранните записвания/април и май/ на клиентския телефон на Албена АД ми отговаряха,че мога да резервирам само в Ралица, а в Супериор е само за чужденци !Стана ми доста обидно! Юни обаче за моя радост успях да резервирам.После в хотела питах защо не ни искат и ми беше отговорено,че чужди туроператори са сключили договори още октомври 2009г.Освен това разбрах,че дори и пакетите на чужденците са по-евтини.През цялото време докато бяхме идваха българи,които искаха да отседнат в хотела,но нямаше места.Моля българските туроператори да сключват договори с Албена АД ,за да не отстъпваме този хубав курорт на румънци,немци и кой ли не.
Сега относно почивката в хотел Ралица Супериор -сектор К .Беше много ,много хубаво. Чисто, спокойно .Хубава храна и напитки . За персонала вече казах.Радвам се ,че в бар Хавана на плажа вече е спокойно , а не като миналата година - лудница. За съжаление на плажа за поредна година чадърите и шезлонгите не достигат, а също и в автобусите до плажа на могат да поемат потока от летовници.
Накрая искам да кажа,че който избере Ралица Супериор ще е доволен и ще изкара една прекрасна почивка!
Хотел Ралица Супериор
Коментар на Ивелина Лазарова от 09.06.2010 за престой 07.06 - 10.06.2010
Прекарах четери незабравими дни в хотел \"Ралица Супериор\" - отлична организация на конференцията на Съюза на математиците в България, отлична обстановка, храната бе прекрасна, а анимационният екип бе очарователен.
Почивка в хотел Ралица Супериор
Коментар на Елена Пенцова от 08.08.2022 за престой 28-07-2022 - 03-08-2022