ОЦЕНКА: 4.14 / 5 от 63
Обръщам се към хората,които са решили да прекарат почивката си в този "прекрасен" хотел.Хигиената е на много ниско ниво,което не съответства на хотел дори и с две звезди.Информацията, която дават от рецепцията на хотела е некоректна.Местоположението на хотела е извън КК"Златни пясъци".
Понижено качество и обслужване. Определено 2 от 4те звезди трябв
Коментар на Иванова от 18.07.2015 за престой 04-07-2015 - 12-07-2015
За първи път посетих хотела през 2011. Тогава аз и семейството ми останахме доволни. Решихме и тази година да отидем отново. Определено този път се разочаровах. Хигиената беше под всякаква критика. Стаите доста занемарени, но баните чисти. Терасите също се нуждаеха от повече хигиена. Храната като цяла беше добра. Особено удобно е заведението на плажа. Аниматорите - не бяха на най-добро ниво...Нещото което ме ужаси и вбеси беше тематичната вечеря. Хора, не отивайте на тематична вечеря в Магнолия... Това е пълна подигравка с всичко българско и родно. Имахме късмет, че по време на нашия престой в хотела беше и собственика на хотела, шефа... За часове хигиената и обслужването се подобриха. Докога в България ще се работи само когато и шефа е на работа? Иначе... почивката ни беше добра!
впе4атления
Коментар на nevena nedeva от 01.09.2013 за престой 30.08.2013 - 1.09.2013
прекрасно място.разкошен парк,невероятно вкусна и разнообразна храна.комплименти на готва4ите и в двата хотела.4исти стаи и ново спално бельо и карпи.камериерката минаваше всеки ден.а за екипа,просто нямам думи да изразя колко отзв4иви и 4удесни хора са.благодаря ви.прекрасни сте.благодаря
коментар
Коментар на Снежана Андреева от 29.08.2013 за престой 02.08.2013 - 10.08.2013
Почивката на семейството ми беше приятна , особено по отношение на забавленията : адмирации за Нико и неговия екип. Храната е предимно с вкус на консерва , салатите и напитките бяха добри . Доволни сме от вниманието и обслужването на рецепцията и от камериерката.
престой в Магнолия 2
Коментар на iodema от 14.07.2013 за престой 01.07.2013 - 07.07.2013
В никакъв случай не бих препоръчала този хотел. Причините: стаите не се почистват, чаршафите не се сменят, кърпите - също. Дори след подаден сигнал от наша страна ни обвиниха, че лъжем и вместо да си вземат забележка те отново не ни почистваха стаята. Местата в ресторанта са адски недостатъчни - всеки път ни се налагаше да чакаме по 20-30 минути, за да се освободи маса. В Магнолия 2 няма ресторант и е нужно да се ходи в Магнолия 1. На всеки наш въпрос отговора на персонала беше "незнам".
Добавен на 01 Септември 2013 В 17:07: от недева
· незнам за магнолия 2,но в магнолия 1 не сме имали такива проблеми,а места в ресторанта имаше винали свободни и то много,хотелите бяха напално заетиресторанта е с пове4е от 400 места с терасата
Добавен на 01 Септември 2013 В 17:07: от недева
· незнам за магнолия 2,но в магнолия 1 не сме имали такива проблеми,а места в ресторанта имаше винали свободни и то много,хотелите бяха напално заетиресторанта е с пове4е от 400 места с терасата
Добавен на 01 Септември 2013 В 17:07: от недева
· незнам за магнолия 2,но в магнолия 1 не сме имали такива проблеми,а места в ресторанта имаше винали свободни и то много,хотелите бяха напално заетиресторанта е с пове4е от 400 места с терасата
mnenie za hotela
Коментар на Андрея от 20.09.2012 за престой 25.08.2012 - 31.08.2012
Здравейте, хотелът е силно занемарен, хигиената е занижена, по време на престоя така и не почистиха стаите, трябваше да помолим изрично да ни измият чашите. Банята и тоалетната са ужасно мръсни, личи си, че не са поддържани от години. Хавлиите са били някога бели, сега са жълти и скъсани, по чаршафите има петна с неясен произход. Гардеробите са прашни. Отношението на поддържащия персонал - сервитьори, камериерки - учтиви са, но за сметка на това т.нар. "мениджърка" на хотела е изключително груба и направо онемяваш, като я случаш как се отнася с теб като клиент. Храната е евтина и еднообразна. Бяхме с малко дете и след почивката в този хотел му откриха салмонела, така че си направете извод. Плажът е мръсен и не се почиства според мен. Като цяло хотелът отговаря на две звезди и не бих го препоръчала на никой.
хотел Магнолия 1
Коментар на Mariq от 11.09.2012 за престой 04.09.2012 - 09.09.2012
Здравейте на всички,които се колебаете дали да посетите Магнолия1 и четете(и аз минах по този път).Ще започна с това ,че ние сме тричленно семейство.Решихме да изкажем огромното си очарование от хотела.Такова нещо рядко се среща-такава приятна градина за разходка с растителност,катеричка минава няколко пъти покрай нас,изключително дружелюбните момичета в ресторанта,посрещането,храната...Изобще нямам думи.Не мога да разбера някои защо се превземат толкова -сламките от чадърите на плажа-ми нормално да са прегорели,паркинга на другите хотели къде е да ви питам(в "Метропол" Пловдив не ни разрепшиха да спрем пред хотела),като сте писали -тия етаж то все едно на кулата близнак-ще ви кажа ,че фоайето е на втория етаж,и стълбите са малко.Плажа е супер близо.Така,че малко са преувеличени някои приказки.За храната-ядохме най-разкошните и пресни петифюри,кошнички...Всичко беше 6.Искам накрая специално да поздравя аниматорския екип-Нико,Мила и Павел-страхотни сте.Синът ни беше категоричен ,че иска пак да Ви гостуваме.
Добавен на 23 Май 2013 В 07:31: от Николина
· Когато някой иска да направи нещо хубаво, с което да привлече повече клиенти, да го направи както трябва. Говоря да бара на плажа. Много хубава идея, прекрасна, но не така както е направена. С две думи всичко е "на полеви начала" Нито храната е разнообразна, нито плажа чист, нито чадърите са чадъри, нито тоалетната е тоалетна. Изобщо всичко е на много ниско ниво.
Добавен на 05 Февруари 2013 В 12:14: от Камелия
· Трябва да се поддържа по-голяма чистота на плажовата ивица, която е наета от хотела. Много твърди сламки, угарки и др. нечистотии. Тоалетната на барчето на плажа също трябва да се поддържа както трябва. Иначе какво да кажем за аниматорите. Те са НОМЕР 1
Добавен на 10 Октомври 2012 В 11:24: от Mariq
· не съм конкретизирала Вас с коментара си.Лично сме виждали сутрин как се чисти плажа.Дадох пример с х-л "Метропол" Пловдив,които ни накараха да не спираме на паркинга на хотела ,а да си търсим друго място.На Албена също няма-за това коментара ми е странен.Мисля ,че за етажите няма смисъл да се коментира.В крайна сметка е ясно -човек или е доволен или не.Пожелавам Ви догодина да си изкарате една разкошна почивка с вашето семейство.Успехи късмет :))))
Добавен на 25 Септември 2012 В 14:24: от Нела
· Без да се заяждам бих искала да Ви отговоря.
"Сламките" от чадърите на плажа са изключително опасни за малко дете, и да - нормално е да са прегорели и да падат, но не е нормално да не се почистват от частен плаж.
Много хотели съм посещавала, но където е офериран паркинг, никога не са ми предлагали да си намеря място на улицата "по-нагоре или по-надолу" както направиха от М1.
Четвъртият етаж не е както го описвате, понеже за да се стигне до въпросната секция се излиза от фоайето, преминава се целият парк и хотел по дължина и се влиза в последният възможен вход от нулево ниво. След което се изкачвате 4 етажа.
Близостта до плажа изобщо не съм коментирала. За мен също е добра, но това разбира се не зависи от сегашното управление на хотела.
И като цяло не смятам за превземка човек да очаква чисти и поддържани стаи, добро отношение и внимание за сумата която заплаща за 4 звезден хотел!
Почивката със семейството ни в хотела
Коментар на Мария Радева от 10.09.2012 за престой 29.08.2012 - 04.09.2012
За първа година почиваме в този хотел и останахме доволни. Още с пристигането си бяхме посрещнати много приветливо от рецепцията на Магнолии-2 и от управителката г-жа Албена Йорданова. По време на престоя ни целия персонала от хотела, от ресторанта, от барчетата, както и от бара на плажа ни обслужваха с нужното внимание и професионално. Всеки ден бяхме посрещани с "добро утро" или "добър ден". Въпреки поостарялата база на хотела се поддържаше чистота навсякъде. Поздравления за главния готвач и помощниците му за вкусната храна. Поздравления и за персонала по всички барчета, които ни обслужваха без резерви. Изказваме и специални поздравления за персонала на бара на плажа, които се стремяха винаги да бъдем обслужени както трябва, въпреки че доста от чужденците роптаеха неоснователно за някои неща. Единствено за бара на плажа може да се помисли за още един вид основно меню за обяд на мястото на някоя от гарнитурите. За басейните в комплекса може да се направи малко подобрение по тревните площи и площите за шезлонгите. За кабелната телевизия трябва да се пуснат повече канали, защото са изключително малко. За аниматорите какво да кажем: МНОГО ДОБРИ и ангажиращи всички летуващи и деца и възрастни. За разлика от някои хотели анимацията беше на на доста езици: български, руски, полски, македонски, румънски/съобразени с националностите на хората, които летуват в комплекса/. Пожелаваме на ръководството на комплекса и на целия персонал да бъдат все така отговорни към работата си, за да може почиващите да остават доволни и за напред.
Добавен на 23 Май 2013 В 07:09: от Радка
· И още нещо, което забравих да пиша. Ръководството да направи всичко възможно да си запази и за следващи години хората от екипа на аниматорите. Чудесни са! Поздравления за тях!
Добавен на 23 Май 2013 В 07:06: от Радка
· Абсолютно е права г-жа Велислава с коментара си. не може само поздрава от страна на определен персонал да бъде критерий за качеството на обслужване в хотела. Много още трябва да бъде направено за да може оценката да бъде адекватна на цената на престоя ни. Да се разнообрази храната, която действително е вкусна/но я представете си, че се смени готвача?-не се знае дали ще бъде вече вкусна/, да се включат в менюто повече закуски направени на място-не само бухтички и яйца, да се правят повече вечерни ястия, да се разнообрази обяда и на бара на плажа. За хигиената трябва още много да се работи в хотела, около басейна и особено на плажа. Имам чувството, че персонала има доброто желание да работи в полза на почиващите, но нещо куца в ръководството/вероятно липсата на парични средства не позволява в този хотел нещата да бъдат на нивото, което трябва да отговаря на цените, които плащаме.
Добавен на 16 Април 2013 В 16:11: от Велислава
· Т.нар "управителка" е главната рецепционистка, управителката е друга госпожа, която доста по-рядко се показва на клиентите. Безспорно персоналът е на ниво, много учтиви са навсякъде. И как иначе, като доплатихме за всяка услуга, за която можете да се сетите- за преместване от единия в другия хотел, за сейф, за кърпи (да не говорим, че и касова бележка изобщо не получихме). Да не говорим за хигиената, че беше под всякакво ниво, разни умрели буболечки, скъсани кърпи на петна, стари чаршафи, прах... Просто не смятам, че повече ще посетя този хотел!
Добавен на 08 Април 2013 В 21:28: от Росина
· С поздрав всеки ден като Добро утро и Добър ден не може да прикрие мизерията,захабените чаршафи и хавлии,непочистването от камериерките,мръсния плаж и т.н.
Добавен на 05 Февруари 2013 В 12:06: от Соня
· Всичко това, което е описано по-горе е вярно. Искам да допълня още нещо. Да се разнообрази хубавата храна, да има по-голям асортимент от вкусните ястия, които се предлагат. И още нещо: малко бедничък е асортимента на плодовете и да не бъдат нарязани бананите, защото потъмняват пък е не хигиенно.
Добавен на 20 Септември 2012 В 07:13: от Летуващи и останали доволни
· Съгласни сме с мнението, наистина трябва българските телевизионни канали да бъдат повече, както и спортните.Персонала е много учтив и отговорен към работата си. Готвачите са наистина на ниво, но още малко трябва да бъде по-разнообразна храната, особено сутрин и вечер. За супите нямаше крутони. ЕДНО ПРЕДЛОЖЕНИЕ: да се увеличи мястото за поставяне на храните, защото става голяма опашка и при салатите и при основните ястия. Според мен има такава възможност, ако рафтовете поне тези със салатите се сложат така, че от двете страни да се минава и да се обслужват хората. Пиците, които бяха почти основно меню, особено за децата, които ги обичат много да бъдат с повече материал в тях/не тестен разбира се/
Мнение на недоволен клиент
Коментар на Симеон Симеонов от 12.08.2012 за престой 06.08.2012 - 12.08.2012
Базата на хотела не отговаря на категория 4 звезди. Срещу високата цена не получаваш необходимото - няма да влизам в детайли относно състоянието на стаите. И не може срещу цената, която плащаме да няма безплатен шезлонг на плажа - щеше да е смешно, ако не беше трагично. Храната е вкусна, но е еднообразна, особено закуските. Персонала мисля, че е на ниво. Не бих препоръчал хотела на приятели. При напускане на хотеля ми бе отказана книгата за мнения.
Добавен на 23 Май 2013 В 07:15: от Николина
· Хладилниците в стаите са под всякаква критика. Не работят, или по-точно работят, но като печки. Те не охлаждат, а затоплят. От тях се излъчва само горещ въздух и като казахме на персонала ни отговориха, че това е положението-базата е остаряла и така работят. Ами господа управници, като Ви е остаряла базата актуализирайте си цените, които предлагате за почивката ни. Не пишете в сайтове за хотела само суперлативи, за да заблуждавате хората, които все още не са посещавали хотела Ви.
Добавен на 16 Април 2013 В 16:05: от Ани
· Защото нямат такава!
Истинска почивка
Коментар на Зарко от 30.07.2011 за престой 18.07 - 25.07
Препоръчвам хотела на всички!!!Изкарахме страхотно-ГОЛЕМИ БЛАГОДАРНОСТИ и на аниматорския екип-СТРАХОТНИ СТЕ!!!!Всичко беше наред.Радваме се,че никой от изброените по долу отрицателни коментари-не бяха вярни!!!Има си халати и ги сменят на всичкото отгоре:)))!!!!!Голям плюс е и all inclusive на плажа!!!!БЛАГОДАРИМ ВИ
Добавен на 23 Май 2013 В 07:22: от Николина
· Г-н Зарко, ако Вашият критерий за качество и обслужване е на по-ниско ниво, тогава препоръчвайте този хотел на хора без претенции за това какво и колко ще плащат, но не заблуждавайте хората, които се били и в други хотели и знаят какво е ALL inclusive и какво е чистота и сменяне на бельо. На всичко отгоре трябва да си искаш сам да ти зареждат банята със шампоанчета и сапунчета, което е абсолютно задължително да се прави всеки ден.
Съншайн Клуб Магнолия и Спа
Коментар на мария от 17.07.2011 за престой 25.06.2011 - 03.07.2011
Много останахме доволни от хотела, горещо го препоръчвам
Добавен на 27 Юли 2013 В 20:11: от мария
· Посетих го и през 2012 и през 2013
Поне за нас храната си е ОК
Анимацията - девойката луда по тях и не дава трета година да отидем другаде заради тях
Стаята ни е чистеха всеки ден
Кърпите 2013 бяха само чисто нови /за разлика от 2012, когато имаше поизкъсани и пожълтели/
Поне за нашето семейство цената с ранни записвания и минус 25% за период до 07.07 е супер приемлива, но от 99 лв на ден за топ сезон не бих дала
Добавен на 23 Май 2013 В 07:34: от Николина
· От какво сте останали доволни г-жа Мария? Като сте останали доволни през 2011г. защо пак не сте го посетили през 2012г.?
Хотел 4 звезди
Коментар на Велина от 24.08.2015 за престой 21-08-2015 - 28-08-2015