ОЦЕНКА: 4.51 / 5 от 62
Честит имен ден на Управителя на Еко Терма Вилидж с хотели Терма Еко Вилидж 5* и Терма Палас 5* Г- н Максим Секов!!! Пожелаваме му да е много здрав, щастлив и все толкова успешен в управлението на най- екзотичните и с висока класа 5 звездни хотели по Северното Черноморие! Вие сте най - добрите! НАЗДРАВЕ!
Therma Eco Willage
Коментар на Hasan Hasanov от 02.02.2022 за престой 31-01-2022 - 01-02-2022
Много красив хотел.Добро обслужване добър екип и много вкусна храна.Препоръчвам на всички които искат да си починат в Кранево;)
Добър хотел за лятна ваканция, но не и за СПА почивка
Коментар на Пламена Ангелова от 24.09.2018 за престой 22-09-2018 - 24-09-2018
Персоналът беше много любезен, особено рецепционистките, както и повечето хора в ресторанта. Чистотата в хотела е на ниво. Спа центърът не е голям, сауната работеше добре, в парната баня беше хладно през повечето време, а пара почти нямаше, обясниха ни, че трябва да държим вратата отворена (!!!), за да се задейства парата (за първи път съм в подобна парна баня) - реално е почти неизползваема. Солната стая е платена, което според мен е недопустимо за Ол инклузив. Във външното джакузи водата е топла и тама беше приятно. Джакузито работи по 15 минути на всеки час, нямаше копче, което да се ползва от гостите. От стаята сме доволни. Голямото разочарование за мен е храната в този хотел - не отговаря и на три звезди. Основно полуфабрикати, нискокачествени сирена и колбаси, десерти - само и единствено купешки, пакетирани бисквити. Такива неща у дома не купуваме и не консумираме, няма начин да се предлагат в хотел 5*, абсурдно е. Никакво разнообразие, едни и същи плата се вадят на закуска, обяд и вечеря дори. Ако са решили да предлагат нискобюджетно изхранване, трябва да ревизират цените, т.к. цените им от своя страна отговарят на 5-звезден хотел. Плодовете също бяха едни и същи три дена, как не се сетиха освен ябълки, грозде, нектарини и круши, да предложат диня например. Районът около басейна ми допадна, добре организирано е пространството. Водните пързалки също са с работно време - работят по 2 часа на ден - 1 час предиобед и 1 час следобед.
Терма Еко
Коментар на Мария от 24.07.2018 за престой 16-07-2018 - 23-07-2018
Прекрасен плаж ,плитко море подходящо за малки деца, прекрасен интериор на хотела и стаите ( Елза и Спайдермен), добри басейни за плуване при лоши атмосферни условия, усмихнат любезен персонал от млади хора . Храната не отговаря на 5 звезди (много полуфабрикати, еднообразно меню,беден избор- пилешко,свинско,риба и спагети ). Кафето и виното не стават,ако искате вкусно кафе трябва да си платите на лоби бара. Следобедната закуска в пицарията на басейна се състои от дребни сладки (пицата се заплаща), един вид плодове и сладолед само од 16 до 17 часа силно замразен ,хората чакаха половин час да се размрази поне малко и им оставаше само половин час за консумация след което се прибираше ,след това ако искаш сладолед трябва да си купиш от двата хладилника на територията на хотела. Няма бар на плажа включен в All inclusive, еднократно зареждане на вода за пиене в стаята , няма зареден мини бар, липсват тоалетни принадлежности(само шампоан,душ гел и сапун), спалното белъо не беше сменено за 7 дни престой, стаите не се почистват редовно, слаба анимация основно на руски език. Въпреки това със семейството си прекарахме страхотно,особено децата бяха въодушевени, бихме го посетили пак но се надявам да има подобрение (нивото не е за 5 звезди), лошо съотношение цена-качество.
Незабравим уикенд с децата
Коментар на Тодорка Петкова от 10.03.2018 за престой 09-03-2018 - 10-03-2018
Хотел с отлично обслужване, вкусна храна, страхотно СПА. Хотелелът е много топъл, безупречна чистота, водата на басейните чиста, топла. Стаите с уникално обзавеждане( на децата много им хареса, казаха: Искаме да живеем тук. Ние сме в Рая
За бога хора,Не почивайте в този комплекс!
Коментар на Кремена Савова от 28.12.2017 за престой 26-12-2017 - 29-12-2017
Почивката в Therma Eco Village Кранево ,ако изобщо може да се нарече така престоя ни в комплекса беше повече от ужасна,защото почивка в смисъла на тази дума липсваше.Като започнем от посрещането и чакането за настаняване в продължение поне час и видимо апатичното отношение на госпожите от рецепцията,които очевидно не знаеха за какво изобщо са там.Изнервени от появата на не малко хора дошли да почиват в комплекса и искащи да бъдат обслужени навреме и любезно,бяха принудени да чакат все още неподготвените им стаи,като и без това настаняването бе обявено от 14ч. а напускането на гостите преди това трябваше да стане до 12,00ч. Очевидно 2 ч. не са им достатъчни или персонала от камериерки е малък и неквалифициран,както установихме това по-късно.Изнервените госпожи на рецепцията с досада отпращаха хората да почакат още малко,докато стаята им стане готова.Случи се и така да не знаят,че дадена стая е с удължен престой и доста нервно звъннаха на гостите в нея да ги информират,че ще платят глоба за късно напускане,тъй като други хора за тази стая вече чакаха да бъдат настанени там.....Пълен хаос.Но това сякаш бе най-малкото,защото човек отива на хотел или комплекс от този тип ,за да е далеч от шума на града и да си почине и наслади на това някой да му слугува / нали за това си плаща солено / Е,и това не ни се получи.Това понятие ,, обедна почивка,, от 14 - 16 ч. на персонала в този хотел не им е понятно.Точно в този интервал от време всички от кухня до камериерки и общи работници се активизират и започва едно чукане,стъргане,търкаляне на добре натоварени колички по коридорите и за капак нахлуване и в стаите,докато гостите им си почиват,а може би правят и други доста по-интимни неща и със сигурност не са си поръчвали трети човек,било за сън,за карти или за друго.Да,безумие е,да платиш не малко пари ,за да почиваш на такова място / все пак хотела е 5 звезди / и докато си мислиш,че правиш това за което си си платил в стаята ти без да почука,а направо да си отключи и нахлуе шефката на камериерките да търси сив фотьойл в момента,който е не само неподходящ,но и абсолютно неприемлив.....И това не е всичко.След като се оплачеш на рецепция за безумието в този комплекс с което се сблъскваш едва ли не всеки ден от престоя ти/ да отбележа,че оплакванията не са само наши ,а и на други гости /,тези на които можеш да споделиш недоволството ти отминават оплакването ти с ирония и се правят,че ще решат проблема,като доста нелюбезно те отпращат да си ходиш в и без това шумната ти стая.Естествено в такива моменти и да искаш да говориш с управителя него все го няма или не отговаря на телефона си.Какво ли би станало,ако едни такива недоволни и доста изнервени от лошото отношение клиенти се оплачат в Агенцията за закрила на потребителите или за по-сигурно,че ще им обърнат внимание вземат ,че повикат някоя телевизия хубавичко да им срине реномето на 5 звезди,дето и 1 не заслужават заради лошо отношение . И без това телевизиите покрай празници няма какво толкова да излъчват и един такъв скандал ще им вдигне макар и за кратко рейтинга,но ще срине и надутия като балон рейтинг на този комплекс с руско участие ,който впрочем е направен с много пари,но е управляван от доста неквалифициран БЪЛГАРСКИ персонал събран явно от кол и въже,защото след поредната забележка към общия работник търкалящ в 15ч. препълнена количка по коридорите ,той най-безцеремонно си позволи да говори на ,,ти,, и да посегне /уж приятелски/ да успокой дама в халат излязла да им търси сметка за непрестанния шум....Пълно безхаберие и липса както на комуникация между мениджъри и персонал,така и фриволно поведение на камериерки и общи работници / напълно неприемливо нито на категорията на комплекса,нито на вида услуга / все пак не съм си платила ,за да си комуникирам с помощния персонал,нали /
бива
Коментар на николай от 27.12.2017 за престой 24-12-2017 - 27-12-2017
Посетихме го за Коледа. Хотела е добре направен , личи че са инвестирани много пари в него. Спа центъра е на ниво , жалко че водата в басейните им не е термална и се налага да я топлят поради което силно мирише на хлор. Мисля че не би трябвало да твърдят че е са ОЛинклузив в рекламите си. По правилния термин за тях е - с пълно изхранване , защото напитки в Олинклузива им извън часовете за хранене е доста трудно да бъдат консумирани. Лоби бара им си е платен , единстветото място където можеш да вземеш предплатената напитка е бара в дъното на ресторанта достъпа до който е силно затруднен , персонала зарежда за следващо хранене и те гледа като досадник ако се опиташ да си вземеш нещо. Имаше човек на входа на ресторанта които се опита да ми обясни че мога да влизам само в часовете за хранене ...... Ако изключим тази дребна неуредица , всичко друго е на ниво.......бих препоръчал хотела за посещаване.
Недоволни
Коментар на Нели от 03.09.2017 за престой 01-09-2017 - 03-09-2017
За жалост това е поредния хотел в България, който не отговаря на това, за което се представя. Лошо обслужване, част от персонала не говори български, даже и английски. Мръсни стаи и тераси, мухъл, неработещ хладилник, минибар липсва, няма халати, липсват хигиенни торби в банята, няма лента обозначаваща, че тоалетната е почистена, терасите и мебелите там изобщо не се чистят, едната вечер топлата вода изцяло спря в 23ч. Извършват се довършителни ремонтни дейности, без да се спазват часовете за почивка, допускат се работници в стаите, когато гостите ги няма. Храната е под всякаква критика, не отговаря и на 10% от това, което е описано в сайта. Работи само 1 ресторант. Имаше проблем и с климатиците. Всичко това за един уикенд в хотел 5 звезди, открит 2017г., нямам думи да изкажа разочарованието си! Не го препоръчвам на никой!
Имен ден - 13 август 2023 година
Коментар на Krasimira Stavreva от 13.08.2023 за престой 14-08-2023 - 14-08-2023