ОЦЕНКА: 4.82 / 5 от 146
Клиент съм на Хотела със семейството ми близо 15 години. Идвах като дете с родителите ми, а сега с жена ми. Обективно, хотела е запазил някой много позитивни черти, но има и очевиден спад в качеството на услугата. Позитивното: Храната в хотела и привлекателните за окото градини са запазени и до днес, което ме връща всяка година тук. Негативното: Очевиден проблем са безплатните места на плажа и паркинга. Не може при факта че пише че тези услуги влизат в пакета, да има 200 шезлонга и 200 места на паркинга, а 1000 гости. Хавлии се мятат на плажа в 6 сутринта и в 8 вече няма места. Колкото и надписи да слагат, масово се запазват шезлонги с хавлии и хората влизат в саморазправя ако ги преместиш, независимо от знаците. Друг проблем, беше ни казано на рецепция (както пише и в офертата) че могат да се използват всички басейни. Обаче, спасителя на Хелена Сендс демонстрира грубо поведение към гостите, ако са от другия хотел (Парк) и се къпят в басейна. За мен е недопустимо това и може би причината да не завърта тук догодина. Запазвам си прекрасните спомени от преди за величието на този хотел, но докато държат подобни хора на работа като този спасител, не бих се върнал тук.
Мнение
Коментар на Симона Йорданова от 10.08.2024 за престой 08-08-2024 - 08-08-2024
Бяхме от 8.08 до 12.08 , но не ми позволява да сложа датата 12.08. Персонала бяха чужденци и бяха страхотни, изключително дружелюбни.Включително и частта от персонала, които бяха българи. В хотела беше чисто. Храната беше вкусна. Единствения минус беше, че имаше много малко шезлонги към ол инклузива. Препоръчвам хотела с две ръце.
Прекрасна почивка!
Коментар на Албена Петрова от 01.08.2024 за престой 24-07-2024 - 30-07-2024
Отново почивахме в Хелена Парк. Това е мястото на което си почивам и се чувствам комфортно. Невероятен екип,с възпитание и усет за мярка. Без компромис за хигиена и качество на предлаганите услуги. Като препоръка - анимацията! За деца е подходяща,но за възрастни ... Мисля,че вместо усилия на аниматорите да усмихнат големи хора,би могло да се помисли за дискотека. Не е сложно! Времето след 22.00 ч. Музика и хората сами ще се забавляват. Такава "практика" има в други хотели, в съседния Мажестик също. Благодаря за приятната почивка на всички вас,които ми я осигурихте! Успешен сезон и хубаво лято!
Прекрасна почивка!
Коментар на Албена Петрова от 10.11.2023 за престой 24-08-2023 - 30-08-2023
Благодарим за прекрасната почивка в Хелена Парк! Невероятен хотел и професионален екип на всяко ниво! Благодарим и за любезното съдействие на Съни Турс,фирмата,която сбъдва мечти и реализира прекрасни почивки! 2024 г.сме отново в Хелена Парк м.юли и м.септември,и отново с фирма Съни Турс.
Здравейте !
Коментар на Теодора Атанасова от 08.08.2021 за престой 24-07-2021 - 29-07-2021
Хотел ,който държи на имиджа си ! Персонал -ризи ,панталони (маски),тези които не знаеха български , знаеха -Благодаря, Моля ,Заповядайте ,Добър вечер Чистота -изключителна Храна - най -високо качество ,алкохолът също . Невероятна градина ,статуи ,картини ,рекичка ,храстчета .Нямам никакви забележки . Продължавайте все така !
не бих препоръчала хотела
Коментар на ели от 08.11.2015 за престой 2.07 - 9.07.2015
Хотела, като обстановка и архитектура е супер, храната беше разнообразна и вкусна. Обслужването е на ниво, но не ми хареса запазването на места около басейна и плажа от хора , които не си ползват шезлонгите до обяд, ако преместиш кърпите и седнеш пристигат разярени руснаци, които започват да се карат, все пак съм на почивка , а не на състезание. А правилата на хотела били, че е забранено запазването на места. Чадърите около басейна не достигат. В 7.00 сутринта започва едно скърцане и бучене на асансьор.
Това не може да бъде петзвезден хотел.
Коментар на Станимира Манолова от 02.09.2011 за престой 29.08.2011 - 02.08.2011.
Хотелът не е лош, обаче: шезлонгите недостигат както на басейна, така и на плажа. Чужденците мятат по една хавлия рано-рано и ги няма до обяд, но не е редно да им махаш нещата, това е въпрос на управата на хотела. На бара до басейна хигиената е под всякаква критика - пепелниците препълнени, масите - непочистени. Интернетът се заплаща, аниматорите са повече от нелепи - по три пъти на ден танцуват на една и съща песен. Храната е на ниво, но персоналът говори на много висок глас с идеята, че никой не го разбира и сервитьорите са облечени като погребални агенти, а вечерята е на две смени, като си длъжен да уведомиш кога точно ще вечеряш, при положение че на закуска и обяд ресторантът е празен. На рецепцията се офлянкват при настаняването, като двама души обслужват ту теб, ту този до теб. Като цяло това не може да бъде петзвезден хотел.
Добавен на 28 Юли 2012 В 22:41: от Ivan
· Mnogo to4no kazano.
Добавен на 14 Октомври 2011 В 12:12: от karolna hadjieva
· hotelat e super ...za6toto rabotih tam.2 godini
Обективно мнение за Хотела
Коментар на Никола Колев от 27.08.2024 за престой 26-08-2024 - 26-08-2024