Външни коментари за Хотел Аджев хан, Сандански

× Външни мнения и коментари за хотела. Препоръчваме Ви да се доверите на мненията на нашите клиенти, които със сигурност са били гости на хотела!

Страхотно приживявяне

Коментар на Гергана от 20.06.2018 за престой 12-06-2018 - 13-06-2018

Стряхотно обслужване храната страхотна хотела е чист заслужава си

Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Страхотен комплекс

Коментар на Веско и Сузи Газинови от 26.03.2015 за престой 23-03-2015 - 25-03-2015

Искаме да изкажем благодарност на,персонала и на собственика г-н Аджев,за страхотният престой,който ни направиха при тях.Наистина се почувствахме спициялни на спициялно место,добри и вежливи във всяко отношение.Храната много добра.в огромни количества.Обслужването много добро правят те да се чувстваш Спициялен.Стаите са комфортни,чисти и топли,всичко е на много високо ниво,а за спа процедурите какво да кажа(изключителен прфисиоанализъм)трябва да се пробва за да се разбере и усети.Благодарим Ви,пак ще дойдем-Много успехи.

Много добро обслужване

Коментар на Светла Георгиева от 12.10.2014 за престой 20-09-2014 - 22-09-2014

Стаите са просторни и направени с вкус,но матраците са за подмяна.На доста годинки са щом се усещат пружинките.Нямат допълнителни одеяла и възглавници в стаите.Банята е хубава. Храната в ресторанта е несравнима и персонала е перфектен. С удоволствие бих отишла отново.Като цяло сме доволни и пак ще посетим хотела.

Нещо се обърка!

Любимият ми хотел в Сандански и региона

Коментар на Трифон Василев от 07.02.2014 за престой 01-02-2014 - 02-02-2014

Миналата седмица бяхме с приятелска компания в хотел Адже Хан. Очарован съм от перфектното обслужване от страна на целият персонал на хотела, прекрасната кухня в ресторанта, чудното мелнишко вино и добрите музиканти. Стаите са изключитлено уютното обзавадени и с перфектна чистота. Хотела предлага и много уютен спа центъра със страхотни масажи. В свободното си време се разходихме и до минерален басейн в региона, който ползвахем с отстъпка с ваучер от хотела. Благодарим на целият екип и до нови срещи!,

Нещо се обърка!

Супер изкарване на Коледа в Аджев хан!

Коментар на Александър от 19.01.2014 за престой 24-12-2013 - 25-12-2013

Здравейте, искам да изкажа своето позитивно мнение за хотел Аджев Хан! Бях там на Коледа със семейството и приятелите ми и останахме много доволни всички! Хотела се намира близо до града, направихме страхотна обиколка и на близките забележителности като Рупите, Роженския манастир и Мелник и си направихме страхотни снимки за Коледните празници. Престоят в хотела ни беше супер приятен, храната беше невероятна - между другото по- вкусни чушки с боб не бях хапвал до тогава! Кавърмата беше страхотна, питката беше супер - още повече че паричката се падна на мен! Стаите на всички бяха уютни, топли и чисти! Страхотно си починахме! Благодаря на целия персонал за страхотното изкарване на Коледните празници в хотела !

Страхотна Коледа в Аджев Хан

Коментар на Силвия от 19.01.2014 за престой 24-12-2013 - 26-12-2013

Здравейте, Не мога да се съглася с последния негативен коментар относно Коледата в Аджев Хан, по простата причина, че аз бях там с цялото ми семейство и още други близки мои приятели точно на Бъдни вечер и Коледа! С настаняването в стаите всички бяха доволни както от топлината в стаите (изобщо не е вярно, че е било студено, напротив) така и от добре хигиенизираните бани и тоалетни! Искам също така да кажа, че съм била вече доста пъти в този хотел, освен това съм празнувала там и Тим Билдинг, от който всички мои колеги бяха възхитени от хотела, механата и от превъзходното обслужване! За тези от Вас, които не сте ходили горещо препоръчвам да отидете в хотела, който се намира на няма и един километър от центъра на града, освен това около него няма никакви индустриални сгради??!! Има близка бензиностанция, автомивка и няколко магазина, след които влизате в самия център на Сандански?! Хотела разполага с превъзходна механа, където можете да се насладите на страхотни блюда, поднесени от усмихнат и позитивен персонал! На Бъдни вечер и Коледа менюто беше съставено само от традиционни и вкусни за празника ястия! Всички ние (компанията ни бе от 11 души) останахме много доволни от обслужването, храната и от престоя си в хотела. Закуската сутрин също беше много вкусна, освен това беше в три варианта, по избор на клиента - чудя се не е ли достатъчно да се избере един вариант за закуска, или може би на някои хора не им е достатъчно? Разбира се, че и на мен ми се е случвало да си забравя сешоара вкъщи, тогава рецепциониста на хотела ми даде сешоар, който ми свърши перфектна работа! Винаги, когато съм имала нужда от съдействие от страна на персонала на хотела, винаги всички са били много отзивчиви и любезни и са ми съдействали нуждите! За финал, но не на последно място искам да изкажа моите благодарности както на Управителя на хотела, така и на самия собственик за перфектното ни изкарване на Коледните празници!

Чудесен хотел - няма що!

Коментар на недоволен клиент от 26.12.2013 за престой декeРјРІСЂРё 2013 - декеР

Здравейте, Както всеки съвременен българин се доверих на интернет при планирането на поредната си почивка. И преди бяхме ходили в Сандански и много ни хареса, затова решихме и тази година да се насочим към градчето. Имаше много промоции за Коледа и се спряхме на тази на "Аджев хан", заради самия хотел и вечерята на Бъдни вечер. Пристигнахме в градчето и се насочихме към хотела. Беше ни казано по телефона, че хотелчето е извън града, но бяха пропуснали да спомената ужасяващата гледка наоколо и фактът, че хотелът е в индустриалната зона, където е доста мръсно и има само мрачни промишлени сгради. Както и да е. Казахме си : "Всяко зло за добро", може наистина хотелът да е много хубав вътре и обслужването да е изключително и да компенсира този недостатък. Да, да, ама не! Още щом влязохме в хотела ни лъхна леден полъх. Решихме, че е от времето, защото тази година е по-студено в Сандански. Качихме се в стаята и пипнахме парното - лед! Нищо, решихме пак да не се ядосваме. Все пак, макар и малки и студени, стаите изглеждаха някак уютно, с дървени ламперии и във възрожденски стил. Приготвихме се да слезем долу в "чудния" ресторант и да опитаме от вкусните гозби, когато майката природа се обади след дългото ни пътуване до Сандански и решихме да използваме покритата със специална лентичка "хигиенизирана" тоалетна. Ако хигиенизирането в "Аджев хан" включва нанасянето на странно миришещи кафяви петна по тоалетната чиния, то нашата беше от най-добре хигиенизираните! Нищо, случва се. Решихме и този път да преглътнем, въпреки че миризмата и гледката наистина не бяха от най-приятните. Изморени и изгладнели от пътя, слязохме в механата, или по-точно "фризера". Честно казано, дори и на Северния полюс навярно няма подобен ресторант. Гледаме и не вярваме на очите си - един сервитьор, готвачка и барман навлечени с палта като мечки-стръвници. Хората гледаха изтощено и с досада. Ами, да и аз цял ден да вися на студа, най-вероятно нямаше да съм никак щастлива. Пипаме радиаторите - лед, а сервитьорът се опитва да замаже положението: "Ами, то, парното е развалено, но ще го оправят до довечера." Нищо, решихме и този път да не се ядосваме. Казахме си: "Нали, пък, има ток и студена вода, все ще можем да хапнем." Поръчахме си боб и кашкавал пане, или поне така пишеше в менюто. Когато ни сервираха две воднисти чорби с леко запържен кашкавал-натюр, помислих, че ние нещо сме объркали в поръчката, но на сметката си пишеше ясно - боб и кашкавал пане. Нищо, навярно готвачът е нов. Случва се. Решихме и това да преглътнем. Качихме се в стаята и надухме климатика, защото парното-фантом все още беше в отпуска. Чакахме, чакахме и най-накрая на 5ия час, на 32 градуса, въздухът в стаята се поотвърна. И, то беше станало време за празничната вечеря на Бъдни вечер! Да, определено обстановката изглеждаше по-ведра. В механата имаше повече хора и се беше поспарило, та с два пуловера и палто, горе-долу се изтрайваше. Много манджи, много нещо. Половината не ставаха за ядене, като например туршията от псевдо-кисело зеле или компота-чай, но решихме да не бъдем твърде критични - все пак готвачите се бяха трудили на този студ и най-малкото заслужаваха уважение за това. Ааааа, да, имаше нов сервитьор и то без палто - за жалост! Разбирам, че водата е скъпа, къпането и прането на дрехи е усилие, но все пак за семеен хотел на годината, на Бъдни вечер, можеше да се постарае повече. Ризата му беше мръсно бяла, а панталонът доста омачкан и целият на петна. Прибрахме се в стаята и легнахме. На другата сутрин отиваме на закуска, чието описание по-добре да Ви спестя. Изглеждаше ужасно и на вкус нещата не бяха по-розови. Както и да е. Беше Коледа и решихме да преглътнем и това. Все пак толкова много неща бяхме преглътнали, но... Чашата в един момент преля. Минаваме през рецепцията да поискаме сешоар, за да си изсушим косите след баня (да, в стаите няма сешоар, колкото и да не е за вярване за хотел 3 *) и питаме новата рецепционистка за парното. Тя казва,че в хотела било "много топло" и че нямало проблем с парното. Ами, като няма проблем с парното, защото си беше включила електрически радиатор зад гърба? Вече наистина ни кипна и решихме да съкратим престоя си. Събрахме си багажа и слязохме на рецепцията, за да освободим стаята. Там видяхме, агентът от София, на когото бяхме платили капаро за почивката. Седи си той там, най-нагло с майка си и ни казва, че не сме били етични, защото освен нощувката и вечерята на Бъдни вечер, трябвало да си платим и останалите 2 нощувки от пакета. При което ние попитахме кой ще ни обезщети за понесените от нас неудобства. Гробна тишина! Та, агентът от София (между другото трябваше да се усъмня в него след като видях "офиса" му на Раковски - мизерна кибритена кутийка) и майка му се изнизаха през гаража на хотела и се метнаха на едно такси - ни лук яли, ни лук мирисали! Равносметката от всичко е следната. Мили хора, в Сандански има много малки приятни хотелчета в центъра на доста по-добри цени от "Аджев хан". Но, пък, ако искате да стоите на студено, мръсно място с ужасна храна и неприветлив персонал, заповядайте в "Аджев хан" - семеен хотел на годината!

Добавен на 22 Януари 2014 В 11:10: от Сашо Аджев

· Уважаеми приятели,клиенти и колеги.Авторките на тези така подробно написани лъжи се казват: Анастасия Христова и Маргарита Христова от София.Тези жени наистина бяха в хотел АджевХан за коледните празници.Посрещнахмеги и ги превозихме безплатно от автогарата до хотела,настанени бяха в хубава просторна стая с тереса №203.Наистина имаше забележка -само от тях ,че стаята е студена,посъветвахмеги да ползват климатика докато парното затопли.Отговорили, че те не ползват климатици!!??В същият ден в хотела имаше още 20 човека които се настаниха да празнуват Бъдни вечер и Коледа.От тях нямаше оплаквания и забележки през целият престой.Неадекватното държание на нашите клиентки направи впечатление на целият персонал ! Явно тези жени освен някои и други неща -бяха забравили някъде у дома и своите хапчета, също и ежедневният спомен от тяхното жилище се е пренесъл в нашият хотел!! Затова скъпи колеги внимавайте с тези клиенти -не ги настанявайте в хотелите си, че и за вас ще пишат неадекватни неща и лъжи!

Страхотен Уикенд!

Коментар на Desi от 14.06.2013 за престой 13.05.2013 - 16.05.2013

Този хотел е място,което трябва да бъде посетено от всеки насочил се към Сандански! Има уникана атмосфера,типична за района и по нищо не отстъпва на скъпите места. Персоналът е перфектен, а храната и стаята ни много добри. Благодарим на всички за чудесния престой!

отзиви за хотел Аджев хан

Коментар на Йошева от 11.03.2012 за престой 10.03.2012 - 11.03.2012

Посетихме хотела от10,03-11,03,2012 и сме много доволни от обслужването персонала е много любезен и отзивчив механата е прекрасна музиката разнообразна а певицата пее страхотно стаите са чисти и уютни БЛАГОДАРИМ ВИ че ни накарахте да прекараме един прекрасен уикент ЖЕЛАМ ВИ УСПЕХ ОТ ГРУПАТА ОТ СОФИЯ

Hotel ADGEV HAN

Коментар на Emil Sergiev от 27.02.2009 за престой 14.02 - 15.02

Posetixme Hotel Adjev Xan na Sveti Valentin i naexme edin ot Apartamentite im. Iskam da spodelja vuzxishtenieto si ot visokijat profesionalizum na personala i ot samijat hotel!
Sled kato bjax zakasnjal s rezervaciite i se obadix direktno na hotela prikazvax s mnogo prijatno momiche koeto mi suobshti, che mozem da naemem apartamenta v xotela i to prednijat den predi Sv. Valentin kogato vsichko v Sandanski i regiona beshe absolutno zaeto!
Vsichko beshe prosto perfektno i mnogo na nivo! Vurna mi vjarata v turizma i Bulgaria! Hotela e s chudesna arxitektura, oxranjaem parking, mnogo ljubezen personal i strashno vkusna kuxnja! Apartamenta beshe velikolepen s nai-goljamate spalnja kojato njakoga sum vizdal! Vsichko blesti ot chistota!
Blagodarja na sobstvenika i personala za prekrasnata atmosfera i chudesnata vecherja!
Preporuchvam go na vseki i s udovolstvie shte otidem pak!
Pozdravlenija!

хотел АДЖЕВ ХАН

Коментар на Генади от 13.06.2008 за престой 10.05.08 - 13.05.08

Стаите са просторни и направени с вкус. Банята е хубава но на душа липсва завеса или параван, което е доста неприятно защото след употреба всичко се залива с вода. Ресторанта и персонала е перфектен. Дори в града ресторанта е известен с най-вкусната кухня, но не е от евтините. Вечеря за трима, заедно с алкохола е 100 лв. Собственика е професионалист и е създал идеални условия за почивка и с удоволствие бих отишъл отново. Има и безплатен охраняем паркинг. Предлага се и автентично наливно мелнишко вино, което по моемо е без аналог.