Външни коментари за Хотел Албена, Хисаря

× Външни мнения и коментари за хотела. Препоръчваме Ви да се доверите на мненията на нашите клиенти, които със сигурност са били гости на хотела!

лошо обслужване

Коментар на Турист Албена от 26.05.2011 за престой 21.05.11 - 24.05.11

Този уикенд бяхме гости на хотела и останахме доста разочаровани от обслужването. Миналата година пак бяхме там за майските празници и бяхме много доволни от всичко, но тогава цената беше 65 лв за стая със закуска, а сега е 65 лв за стая със закуска и вечеря. Това явно води до икономии от персонал и консумативи, от което куца и обслужването. Базата като стаи и басейни е страхотна, нямам забележки в това отношение. Едното от нещата, което ни подразни най-много беше крайно нелюбезното отношение на рецепционистката, възрастна жена, която се държеше с нас все едно и спим в къщата и ядем яденето и и на всичко отгоре ползваме и басейна. На въпрос до колко часа вечер се ползва закритото джакузи, тя се развика, че не стига, че ползваме външния басейн, който по принцип го пълнят от 01 юни и тогава цената на стаята става 75 лв, а ние плащаме сано 65 лв, а искаме и въртешното джакузи да ползваме (което по принцип си е включено в цената). Останахме изумени и без думи. Подобно отношение не сме срещали никога досега в хотел. Освен това си поискахме касова бележка първия ден, каза, че апарата не бил приключен и трябвало колежката и да дойде да го приключи и да издаде бележка. До 4-тия ден колежка така и не се появи, а на 4-тия ден, когато приятелското ни семейство отново поиска бележка отговора беше същия. На всичко отгоре пред мен (явно не знаейки, че сме заедно) започна да ги плюе и обижда на висок тон – какви хора имало, как смеели касова бележка да си искат, как можело в последния ден да си уреждат финансовите взаимотношения и все в този смисъл. Явно, че укриват данъци, но чак толкова нагло отношение към клиента е нетърпимо. От друга страна беше супер любезна с външните хора, които ползваха басейна срещу 4 лв. Явно и ние трябваше да си го плащаме за да получим такова отношение. Другото нещо беше недостигът на сервитьори в ресторанта. Чакахме по 30-40 мин да ни вземат поръчката, още толкова да ни се донесе нещо, а ние бяхме с малки деца, които не могат да седят толкова време на едно място и цялото чакане беше доста изнервящо. От друга страна външни лица се обслужваха с доста по-бързи темпове. Миналата година, когато нямаше включена вечеря обслужването беше бързо и точно. Много е жалко, че впечатлението от подобна база се разваля с такова обслужване и ние определено няма да бъдем отново гости на хотела, поне докато не си промянат персонала и политиката на обслужване.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни