Този уикенд бяхме гости на хотела и останахме доста разочаровани от обслужването. Миналата година пак бяхме там за майските празници и бяхме много доволни от всичко, но тогава цената беше 65 лв за стая със закуска, а сега е 65 лв за стая със закуска и вечеря. Това явно води до икономии от персонал и консумативи, от което куца и обслужването. Базата като стаи и басейни е страхотна, нямам забележки в това отношение. Едното от нещата, което ни подразни най-много беше крайно нелюбезното отношение на рецепционистката, възрастна жена, която се държеше с нас все едно и спим в къщата и ядем яденето и и на всичко отгоре ползваме и басейна. На въпрос до колко часа вечер се ползва закритото джакузи, тя се развика, че не стига, че ползваме външния басейн, който по принцип го пълнят от 01 юни и тогава цената на стаята става 75 лв, а ние плащаме сано 65 лв, а искаме и въртешното джакузи да ползваме (което по принцип си е включено в цената). Останахме изумени и без думи. Подобно отношение не сме срещали никога досега в хотел. Освен това си поискахме касова бележка първия ден, каза, че апарата не бил приключен и трябвало колежката и да дойде да го приключи и да издаде бележка. До 4-тия ден колежка така и не се появи, а на 4-тия ден, когато приятелското ни семейство отново поиска бележка отговора беше същия. На всичко отгоре пред мен (явно не знаейки, че сме заедно) започна да ги плюе и обижда на висок тон – какви хора имало, как смеели касова бележка да си искат, как можело в последния ден да си уреждат финансовите взаимотношения и все в този смисъл. Явно, че укриват данъци, но чак толкова нагло отношение към клиента е нетърпимо. От друга страна беше супер любезна с външните хора, които ползваха басейна срещу 4 лв. Явно и ние трябваше да си го плащаме за да получим такова отношение. Другото нещо беше недостигът на сервитьори в ресторанта. Чакахме по 30-40 мин да ни вземат поръчката, още толкова да ни се донесе нещо, а ние бяхме с малки деца, които не могат да седят толкова време на едно място и цялото чакане беше доста изнервящо. От друга страна външни лица се обслужваха с доста по-бързи темпове. Миналата година, когато нямаше включена вечеря обслужването беше бързо и точно. Много е жалко, че впечатлението от подобна база се разваля с такова обслужване и ние определено няма да бъдем отново гости на хотела, поне докато не си промянат персонала и политиката на обслужване.
лошо обслужване
Коментар на Турист Албена от 26.05.2011 за престой 21.05.11 - 24.05.11