Външни коментари за Хотел Амбарица, Горна Оряховица

× Външни мнения и коментари за хотела. Препоръчваме Ви да се доверите на мненията на нашите клиенти, които със сигурност са били гости на хотела!

Да заплатиш 45 лева за единична стая и да не получиш топла вода,

Коментар на Йоана Младенова от 05.10.2016 за престой 03-10-2016 - 04-10-2016

От няколко години ползвам услугите на хотела. До сега условията са ми харесвали с изключение на включената закуска. За това когато ми се е налагало да ползвам услугите на хотела съм го предпочитала. До 03 Октомври 2016 година, когато влизайки в банята топлата вода изведнъж свърши и потече леден ад за мен - къпането за мен продължи с ледена вода. В рамките на престоя ми от една вечер в хотела, се смениха три жени на рецепцията, като на всяка трябваше да обясня казуса. Стигнах до разговор и с управителката, която дори ме обвини, че я изнудвам за пари, че ми била предложена друга стая. Аз отказах преместване в друга стая, защото вече нямах нужда от топла вода, креват си имаше и в първата. А аз просто исках да бъда компенсирана, след като съм заплатила услуга която не съм получила би трябвало да има отбив от цената. Така се прави по света. Ок. Явно не съм първата нито последната недоволна клиентка от студения душ който сме получили. На сутринта закуската която получих беше върха на сладоледа - кашкавал с мухал. Никога не съм харесвала предлаганите закуски в хотела затова и си поръчват от тази в която има масълце и конфитюрче. Сигурна работа, че поне ще хапнеш нещо, което не е развалено. Така, че мили хора ако не искате да си създаване негативни емоции не посещавайте хотела, за ваше добро е.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Непрофесионализъм

Коментар на К. Петрова от 08.06.2015 за престой 06-06-2015 - 07-06-2015

В хотела имахме нощувка и вечеря на 06.06.2015 г. и закуска на 07.06.2015 г. Сервитьорката, девойка на около двадесет години, беше сърдита, кисела и нелюбезна през цялото време. Държеше се грубо, неуважително и безцеремонно. Стоварваше чиниите с храната или ги мяташе на масата с някаква злоба, като че ли й бяхме виновни за нещо. Думичките "заповядайте" и "благодаря" отсъстваха от речника й. На закуска заяви, че барманът бил зает да ни прави сандвичите и затова нямало кой да ни направи кафе, макар че когато донесе сандвичите и чая, те бяха студени. Сервитьорката показа явен непрофесионализъм и липса на добро възпитание. Очевидно искаше да развали настроението ни, за да ни отмъсти, че трябаше да ни обслужва! Една от ученичките поиска да си поръча допълнително сандвич, на което барманът й заявил да седне на мястото си, защото имало достатъчно сандвичи! Само че сандвичите бяха под брой на дете и прекалено малки. Момичето беше шокирано от грубото отношение. Това, че тези млади хора не харесват работата си и я вършат насила и с омраза, нас не ни интересува! Ако не им харесва, могат да берат маслини, портокали, ягоди в някоя по-близка или по-далечна страна, където да се цупят, колкото си искат, ако някой там изобщо ги търпи! Гостите на хотела са тези, благодарение на които персоналът получава заплатете си! Професионализмът изисква персоналът да е вежлив и любезен! Едва ли ще отидем втори път в Горна Оряховица. Такива като тези двамата за съжаление обаче оформят представата за жителите на града и оттук нататък ще асоциирам горнооряховци с тях!

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Добро обслужване

Коментар на Милена Костова от 09.07.2014 за престой 04-07-2014 - 06-07-2014

Бяхме гости на хотела от петък до неделя .Комплименти за персонала на комплекса.Много отзивчиви и усмихнати хора,като започнем от рецепциониските,до сервитьорите в механата и пицарията.Допринесоха много за доброто ни прекарване през почивните дни.Ние бяхме настанени в апартамент,удобен,с климатик и топла вода.Единствената ми препоръка е да се ускори връзката с интернет.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Хотел Амбарица

Коментар на Яна йосифова от 01.07.2013 за престой 24.05.2013 - 26.05.2013

Останахме доволни. Всичко беше чудесно и на добри цени! Стаите са светли и просторни. Едната от вечерите вечеряхме в ресторанта, храната беше вкусна. Имаше жива музика и слава богу нямаше бясна чалга. Бяхме и в бара - обстановката наистина е много добра! От Спа центъра ползвахме джакузи и сауна. Пицарията не успяхме да посетим. Доволни сме от престоя си. Препоръчваме хотела!

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Условия в хотела

Коментар на Даниела Тумбева от 29.09.2012 за престой 29.09.12 - 30.09.12

Баня и тоалетна общи на не повече от 2кв.м.площ.Възможно най-малките мивки,които има на пазара.Проточен бойлер,от който едва тече топла,но не гореща вода.Каналите миришат.В стаята лоша миризма.В механата храна със съмнително качество,само един вид бяло вино,никакво червено.Изобщо НЕ препоръчвам

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Лошо

Коментар на Stanimira от 13.05.2012 за престой 11.05.2012 - 13.05.2012

Бях там от петък до неделя на семинар. Хранехме се в комплекса. Храната беше безвкусна, понякога загоряла и развалена! Хубавото е, че е в близост до супермаркети. Персоналът в хотела не е отзивчив. В коридорите е много мръсно и задушно. Не знам как са получили разрешение от пожарната. Стаите са малки, пода е теракота, няма килим, бойлера е проточен и ако няма налягане, няма и топла вода.

Добавен на 16 Февруари 2015 В 15:00: от Касабова

· В по-лош хотел не съм била до сега! Всичко в него е измама: 1. Не се лъжете, че ползването на SPA центъра е безплатно, безплатен е само басейна, останалото се плаща и то доста солено! 2. Не си мислете, че може да ползвате SPA центъра по всяко време! Трябва предварителна резервация за конкретен час. 3. Вътрешният басейн далеч не е с размерите от снимката, по скоро е детски с дълбочина 120см. Персоналът на прилежащите към хотела кафене, пицария и ресторант е най-некадърния, неучтив, необучен, намръщен и мразещ клиентите! Бяхме там за 14.02.2015г. със съпругът ми, попитахме момчето в пицарията къде е тоалетната, то ни насочи към кафето, от кафето ни препратиха към Еврофутбола, който беше затворен :) няма къде ръцете да си измиеш, а за друго да не говорим! Питат те по пет пъти какво точно си си поръчал, карат те да го посочиш в менюто и за капак ти носят десерта (със сладолед) преди всичко друго, защото станал пръв! Ако прочетете оферта, включваща жива музика - не се замечтавайте! Това е човека-оркестър. Той свири, пее и кара целият ресторант да се моли, само за да спре да пее! Ако ви се случи да не ви се забавлява, а да искате просто да поспите, молете се! Молете се да не Ви настанят в стая близо до ресторанта, понеже е с дървена дограма, бихте могли да си поспите, нооо чак след 1-2 часа, когато купонът свърши! Пак си помислете дали искате това!

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни