Външни коментари за Хотел Андалусия, Елените

× Външни мнения и коментари за хотела. Препоръчваме Ви да се доверите на мненията на нашите клиенти, които със сигурност са били гости на хотела!

Трагедия

Коментар на Давинчи от 04.08.2018 за престой 31-07-2018 - 04-08-2018

Изключително занимарен хотел,еднообразна храна ,дори вода няма от къде да пиеш.Никакво обслужване ,не стига че ти дават някви миризливи кюфтета а и се цупят.Не могат да стъпят на турците на малкия пръст смешници!!!

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Семейство с малко дете

Коментар на Стефан от 22.07.2018 за престой 02-07-2018 - 07-07-2018

Прекарахме си чудесно.Храната беше вкусна стаите уютни и добре почистени.Идеалното място за почивка с малко дете.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Незабравимо лято

Коментар на Екатерина Анастасова от 20.06.2018 за престой 11-06-2018 - 16-06-2018

Една наистина страхотна почивка на мене и на моето семейството ! Хотела е на самият бряг на морето,малък компактен с добро обслужване.С удоволствие бихме се върнали отново при Вас !

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Разочарована съм

Коментар на Ива от 04.09.2016 за престой 29-08-2016 - 06.08.2016

Не съм очарована,храната е еднаква под всякаква критика,стаите са мръсни,плажна ивица силно казано няма нищо общо с плаж,прилича на пътека,камани на всякъде.Няма интернета а уж има общо взето обикновен хотел за платената от нас сума не си заслужава и нищо общо с рекламата,която правят!Не бих повторила да почивам тук!

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

otvrat

Коментар на klient от 31.07.2015 за престой 27-07-2015 - 31-07-2015

Здравейте,аз съм на 15 години и нямам много опит с хотели но все пак имам някакво мнение... искам да кажа няколко думи ,не само за хотел Андалусия а цялостно за комплекса . Моето мнение е че никога не бих се върнал на това място и ето причините: Изключително лош персонал предимно от роми и турци които си правят каквото си поискат.. Изключително лоша хигиена относно камериерки( веднъж на 4 дни сменена хавлия за баня и нито един път сменено спално бельо) Храната не беше вкусна и всеки ден беше една и съща...в деня на настаняване трябваше да чакаме до 15:30 за да бъдем допуснати в стаите си..И за финал , никога повече няма да платя 130 лв на вечер за да бъда обслужван от такива непрофесионалисти.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Лицето на Българския туризъм - мнения и препоръки

Коментар на Евелина Тодоранова от 10.09.2014 за престой 01-09-2014 - 06-09-2014

Обект: Хотел “Андалусия Бийч” – категория четири звезди, комплекс “Роял клуб Виктория - Елените”, фирма “Виктория Груп АД” Период на ползване на базата: 01 – 06 септември 2014г. Локация: Отлична. Природа: Източна Стара планина, завършваща с нос Емине, където Балканът среща морето – КРАСОТА. Плаж: Добре поддържан, чист с удобни шезлонги. Забележка: Плажната ивица е сравнително тясна и не отговаря на капацитета на хотелите. Налага се сутрин рано почиващите да запазват шезлонги, тъй като местата към 10.00ч. се изчерпват. Препоръка: При планиране на застрояване в Черноморски комплекси, особено от затворен тип, предвидената леглова база трябва да е съобразена с размера на съответната плажна ивица и броя на шезлонгите, които могат да се разположат. Парк: Изключително красив, перфектно поддържан, чудесно подбрани и подредени растителни видове. Хотелска база: Отличен архитектурен и интериорен дизайн. Забележка: Външните тела на централната климатична система са разположени непосредствено до сградите на хотелите, денонощно генерират шум и вибрации, което смущава съня на почиващите и действа негативно върху нервната система. Препоръка: Необходимо е да се вземат мерки, относно шумоизолацията на външния климатичен блок. Стаи: Просторни, удобни, уютни. Забележка: 1. Спалното бельо е видимо остаряло и захабено и по изискване на категоризацията трябва да се сменя поне на три дни. 2. Хавлиите за баня също са стари и захабени и трябва да се сменят всеки ден. 3. Липсват някои консумативи като игленик, обувалка, препарат за почистване на обувки. Чехли за еднократна употреба, шапки за баня и други консумативи за еднократна употреба се смятат за екстри, но е препоръчително да са в наличност в хотел с четири звезди. 4. Почистването на стаите с прахосмукачка трябва да се извършва всеки ден. 5. Ваната в банята е видимо замърсена, също трябва да се почиства всеки ден със съответните дезинфекционни препарати. Заведения за хранене: Основен ресторант към хотела – прилича по-скоро на столова за бързо хранене, отколкото на четиризвезден ресторант. Забележка: Много лоша организация на хранене. 1. За храни и напитки се чака на дълга опашка. 2. Местата в ресторанта не достигат. Понякога се налага да се чака за свободна маса. 3. Менюто е еднообразно. 4. Изборът на ястия е ограничен. 5. Вентилацията в ресторанта е лоша, носи се миризма на пържен лук, помия и хлорна вар, която напомня на болнична столова. 6. Някои продукти не са с нужното качество, напр. Сиренето, което всъщност не е сирене, а някакъв продукт от палмово масло. Препоръка: Чрез туристическия сектор, пред чуждестранните гости би трябвало да се рекламира високото качество на популярните български хранителни продукти, с цел създаване на по-добър имидж на международния пазар. 7. За “А ла карт” ресторантите трябва да се чака на опашка за предварително записване, като наличието на свободни места не е гарантирано. Менюто се свежда до избор между три вида салати и три вида основни ястия, които са с ограничен грамаж. Персонал: Коректни и любезни служители. Веднага се отзовават на сигнали за нередности и в рамките на тяхната компетентност се стремят да ги отстранят. Препоръки: 1. Категоризацията на хотелите трябва да има срок на валидност, след който да се подновява процедурата за категоризиране. 2. Създаване на контролен орган /по възможност неподкупен/, който да осъществява проверки на туристическите обекти и да налага съответни санкции. 3. Създаване на критериална база, относно “Ол инклузив” обслужването.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Приветлив хотел

Коментар на Росица от 04.06.2014 за престой 01.06.2014 - 04.06.2014

Бяхме много добре посрещнати. Персонала беше много любезен и отзивчив. Храната всеки ден ставаше все по-разнообразна, като първи гости за сезона и за почти малко хора в ресторанта се приготвяха отлично. Стаите се почистваха всеки ден, кърпите също се сменяха редовно. Чудесни условия за море с деца-аниматорите са страхотни. Плажът е малък за капацитета на хотелите. Ще го посетим отново.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Андалусия Бийч

Коментар на Didiqna Ivanova от 23.07.2008 за престой 19.07 - 22.07

Здравейте, бяхме гости на хотел Андалусия бийч и всичко беше супер наистина е намереният рай. Само едно не ми хареса трябваше всяка сутрин да ставам в 6 часа за да запазя чадър и шезлонг на плажа и то на трета линия, а има възможност за поставяне на много такива.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни