0700-1-5522 visit.BG

× Външни мнения и коментари за хотела. Препоръчваме Ви да се доверите на мненията на нашите клиенти, които със сигурност са били гости на хотела!

Нощувка в хотел Аполис

Коментар на Илияна от 12.07.2018 за престой 07-07-2018 - 08-07-2018

Хотелът е с добра локация. Хигиената не беше на необходимото ниво, а една част от персонала - неприветлив.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Разочаровани сме

Коментар на Ивелина Балева от 22.07.2016 за престой 15-07-2016 - 21-07-2016

Хотела се намира на прекрасно и тихо място, приятно за почивка със семейството. Положителните отзиви свършват до тук. Изключително мръсни и неподдържани стаи, за шест дена един път се почиства. Детската площадка с пясъчника са пълни с котешки изпръжнения, които носят неприятна миризма, wi-hi можеш да хванеш само, когато си в коридора до стаята сигнала не достига, няма вода в пиковите часове и няма налягане по - горните етажи. Персоналът е неопитен и некомпетентен. Закуската за шест дена е една и съща, дори не предлагат сок за децата. И накрая, като за капак ти искат по шест лева на вечер за паркинг, който е към хотела. Не бих препоръчала този хотел на никого.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Препоръчвам хотела!

Коментар на Велина от 29.09.2015 за престой 15-09-2015 - 19-09-2015

Красива архитектура, добра локация, хубава обстановка, просторна стая с чудесен изглед към морето, тихо-нешумно място, подходящо за почивка, с чудесен и чист басейн. Закуската беше вкусна и разнообразна, поднесена в приятната обстановка на уютното ресторантче. До плажа се стига за 4-5 минути, а атрактивната улица със магазинчета и заведения ни отвежда за 10-15 минути до центъра, а от там-5 минути до Стария град. Почистването беше първите три дни, след това - с наше напомняне, но общо взето-всичко си беше наред. Който има големи претенции - да търси 4 и 5-звездни хотели. Освен това за м.Септември отстъпките могат да бъдат и по-големи от посочените в сайта, така че горещо препоръчвам Хотела за приятна и спокойна почивка! :)

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Хотел Аполис

Коментар на Манчев от 20.08.2012 за престой 08.2012 - 08.2012

Пълно разочарование. Стаята ни се чистеше през ден и то некачествено! Хавлиените кърпи се сменят през ден, а не както го изисква категоризацията- всеки ден! За 10 дни престой спалното бельо го смениха един път!!!! Това беше върхът. Даже след като помолихме /аз и жена ми/ да бъде изчистена стаята и смяна на чершафи- нищо подобно. В сайта им пише- мини бар и конфортна мебел- не се нилични. Топлата вода е налична през ден, а когато пълнят басейна- и студената спира. Телевизията- кабелна е да, но с налични 3 БГ програми!!! Ресторант - няма такъв - в помещението, което се води ресторант се сервира само закуската и кафе даже не правят, защото е развалена кафемашината. Да и на всичкото отгоре платен паркинг. Лошо обслужване, лоша хигиена, в никакъв случай, не бих го препоръчал! Не може да се плаща с карта- само брой, въпреки, че има пос- терминал и стикери за банкови карти, фактури също не се сторнират по техните думи, защото трябвало да се обадят предварително!!! На кого ли не е ясно!

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

впечатления!

Коментар на Spassov от 08.08.2011 за престой 01 08 11 - 11 08 11

Хотелът е под всякаква критика!!!!! При пристигането ме изненадаха с 5 лв. на ден за паркинг, който трябваше да е БЕЗПЛАТЕН!!!! За всеки Хотел с три звезди паркинга е задължителен според категоризацията!!!!!! На всичкото отгоре в офертата естествено не пише че паркинга е платен. Никъде по света в хотел с три звезди паркинг не се заплаща Господа хотелиери!!!! Организация в хотела липсва. Стаите са мръсни и не се чистят редовно.

Добавен на 28 Май 2013 В 10:24: от недев

· Абсолютно сам съгласен с гореизложеното.Още по голям шок обаче беше че на 50 метра от хотела има циганско гето. Кокошки коне прасета много мухи и гадни миризми. По цял по улицата пред хотела вървят каруци пълни с цигани.Абе голям ужас. Пари да ми дават повече там не отивам.

Добавен на 20 Август 2012 В 13:52: от Манчев

· Абсолютно вярно е и даже много по- зле!!! Няма топла вода, а като се пълни басейна - и студента спира!!!!

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

почивката ни

Коментар на Мария от 20.08.2009 за престой 09.08.2009 - 11.08.2009

Ако решите да прекарате почивката си в този хотел приемете съвета ми!!!
Когато ви попитат за колко дни сте повторете десет пъти и високо, за да не се окажете в един прекрасен ден, че не са ви разбрали за престоя и вече са продали стаята ви на други туристи!Платете си предварително престоя за по сигурно,че няма да останете без стая.Вземете си и повече хавлии защото няма да ви ги сменят и ще трябва да си ги перете.Много добре ви посрещат и предлагат когато ви настаняват, но след това се оказва, че няма интернет и, че не помните колко дена искате да останете.След четири дни ви казват, че престоя се плаща веднага, а не в деня на напускане.Мисля, че все пак сме българи и разбираме българския език.Много сме разочаровани от отношението което получихме.Поне да бяха казали извинете или нещо подобно.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни