0700-1-5522 visit.BG

Външни мнения и коментари за хотела. Препоръчваме Ви да се доверите на мненията на нашите клиенти, които със сигурност са били гости на хотела! ×

Пълен ужас

Коментар на Лидия Велчева от 03.01.2017 за престой 29.12.2016 - 2.1.2017

Хотел Арена Мар **** Златни Пясъци, за посрещането на новата година го избрахме, заради морето и заради топлия басейн и спа :) Първо, би трябвало щом е 4 звезди, поне за интернет в стаите да не се плаща и за хавлии за басейна (за които по 20 лв. депозит на хавлия, от които накрая ти удържат по 3 лв. такса - не е ли простотия, след като си платил близо 1000 лв. за 3 нощувки). На втория ден хотелът така се напълни с румънци, че чак нямаше място къде да седнем за хранене, да не говорим за невъобразимия шум и крясъци от тяхна страна. Топлият басейн и джакузи, след идването на съседите ни, станаха невъзможни за посещения, понеже нямаше място къде да влезеш там :( Учудиха ме леко приятно, че за НГ имаше маси с места за всички, и не беше вече тъпия ол инклузив, а имаше меню за всеки (което едва ли струва повече от 100 лв. и се съмнявам, че в един доста по-евтин хотел или ресторант, ще е по-хубаво). При напускане на хотела, можете да се досетите, че чакахме повече от час, за да си върнем ключа и хавлиите, за които трябваше да ни върнат депозита, след караница и скандал с рецепцията, благоволиха да ни уважат и да ни го върнат. Евала на управата на хотела, че са могли да привлекат толкова чужденци, но поне да се бяха съобразили с капацитета си, може би са препили по празниците и не са преброили добре с колко места разполагат и колко човека могат да поберат. Да са живи и здрави те и румънските им гости, аз повече няма да стъпя там. Имам и други забележки, но мисля, че това е предостатъчно.

Добавен на 12 July 2017 В 18:59: от Лидия Велчева

· Радвам се, че ви е харесало. Аз не бих си го причинила втори път. А за тъпи я олимпийски инклузив, била съм в чужбина на олимпийските инклузив и знам за какво говоря. За жалост, българските курорти и хотели не са Дора сливането за това и се водят главно от желанието за бърза печалба, а не да удовлетворят клиентите.

Добавен на 23 January 2017 В 13:46: от Тодорова

· Били сме в този хотел и мнението ми е много различно от вашето. Как очаквате хотелът да носи отговорност за това колко са шумни и неприятни другите гости. Избирайки голям хотел - винаги има вероятност да има някой, който не ни харесва. И какво значи "не беше вече тъпия ол инклузив" - вие не видяхте ли в офертата какво купувате, че сте недоволна от "тъпия ол инклузив". Аз като не искам ол инклузив, си избирам само нощувки или евентуално нощувка + закуска.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни