0700-1-5522 visit.BG

× Външни мнения и коментари за хотела. Препоръчваме Ви да се доверите на мненията на нашите клиенти, които със сигурност са били гости на хотела!

Пълен ужас

Коментар на Лидия Велчева от 03.01.2017 за престой 29.12.2016 - 2.1.2017

Хотел Арена Мар **** Златни Пясъци, за посрещането на новата година го избрахме, заради морето и заради топлия басейн и спа :) Първо, би трябвало щом е 4 звезди, поне за интернет в стаите да не се плаща и за хавлии за басейна (за които по 20 лв. депозит на хавлия, от които накрая ти удържат по 3 лв. такса - не е ли простотия, след като си платил близо 1000 лв. за 3 нощувки). На втория ден хотелът така се напълни с румънци, че чак нямаше място къде да седнем за хранене, да не говорим за невъобразимия шум и крясъци от тяхна страна. Топлият басейн и джакузи, след идването на съседите ни, станаха невъзможни за посещения, понеже нямаше място къде да влезеш там :( Учудиха ме леко приятно, че за НГ имаше маси с места за всички, и не беше вече тъпия ол инклузив, а имаше меню за всеки (което едва ли струва повече от 100 лв. и се съмнявам, че в един доста по-евтин хотел или ресторант, ще е по-хубаво). При напускане на хотела, можете да се досетите, че чакахме повече от час, за да си върнем ключа и хавлиите, за които трябваше да ни върнат депозита, след караница и скандал с рецепцията, благоволиха да ни уважат и да ни го върнат. Евала на управата на хотела, че са могли да привлекат толкова чужденци, но поне да се бяха съобразили с капацитета си, може би са препили по празниците и не са преброили добре с колко места разполагат и колко човека могат да поберат. Да са живи и здрави те и румънските им гости, аз повече няма да стъпя там. Имам и други забележки, но мисля, че това е предостатъчно.

Добавен на 12 Юли 2017 В 18:59: от Лидия Велчева

· Радвам се, че ви е харесало. Аз не бих си го причинила втори път. А за тъпи я олимпийски инклузив, била съм в чужбина на олимпийските инклузив и знам за какво говоря. За жалост, българските курорти и хотели не са Дора сливането за това и се водят главно от желанието за бърза печалба, а не да удовлетворят клиентите.

Добавен на 23 Януари 2017 В 13:46: от Тодорова

· Били сме в този хотел и мнението ми е много различно от вашето. Как очаквате хотелът да носи отговорност за това колко са шумни и неприятни другите гости. Избирайки голям хотел - винаги има вероятност да има някой, който не ни харесва. И какво значи "не беше вече тъпия ол инклузив" - вие не видяхте ли в офертата какво купувате, че сте недоволна от "тъпия ол инклузив". Аз като не искам ол инклузив, си избирам само нощувки или евентуално нощувка + закуска.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни