ОЦЕНКА: 4.45 / 5 от 72
Почивката ни в МПМ Арсена беше удивителна !!! Специални поздрави на барманите и сервитьорите в ресторанта , страхотни бяха !!! Обслужването беше на много високо ниво !!! Чистотата в стаите също беше на ниво !!! Прекрасен хотел,бих ме се върнали отново !!!
Прекрасен престой, страхотно изкарване
Коментар на Nina от 04.09.2019 за престой 01-08-2019 - 27-08-2019
Прекарахме чудесна почивка. Обслужването беше прекрасно. Храната, чистотата, всичко беше на ниво! Аниматорите са страхотни сладури. Мел, Сиси, Марио, Мария и Виктор забавляваха малки и големи. Браво! Препоръчвам този хотел, ще останете много доволни!
Хотел Арсена
Коментар на Таня Златева от 07.08.2019 за престой 22-07-2019 - 29-07-2019
Чудесна локация, прекрасен плаж - обширен и чист, разнообразна и вкусна храна, тихи, чисти и просторни стаи! Благодаря на целия персонал за прекрасната почивка и най - вече на аниматорите - Сиси, Мария, Марио, Мел и Виктор!
Благодарности
Коментар на Ирина Маркова от 09.06.2019 за престой 01-06-2019 - 08-06-2019
Всичко е супер. Специални благодарности на Красимира девойката от ресторанта, Иван бармана в ресторанта и Илия /пицарят/. Нещото, което не ми хареса няма достатъчно БГ телевизионни канала, а все пак сме в България. Обръща се много повече внимание на чуждестранните туристи /немци, руснаци, поляци и др./. Обслужващият персона не говори и не иска да говори на Български език. А аз не искам да говора на техните езици. Иначе си прекарах страхотно ще се върна отново там да почивам. Плаж, храна прекрасни. Препоръчва Ви го.
Доволни сме от престоя си в хотела
Коментар на Юлиана Димитрова от 18.06.2018 за престой 10-06-2018 - 15-06-2018
Много сме доволни от престоя в хотела.Всичко беше много хубаво, хубава храна ,обслужване и месторазположение.
Благодарности
Коментар на Ирина Маркова от 09.06.2018 за престой 02-06-2018 - 09-06-2018
Много Ви благодаря за доставеното ни удоволствие от престоя в хотела. Искрени благодарности за Диляна - от 3-та в дъното, Силвия, Искрен, Милен, Галин и целият екип на хотела. Престоят ни беше удоволствие за нас. Благодаря, че обслужването Ви е прекрасно отново и отново ще се върна при ВАС. Също благодаря и на Живка чудната /невидима/ фея, която се грижи за чистотата в нашите стай. Бъдете живи и здрави и успех.
МАЯ ОТ БЛАГОЕВГРАД
Коментар на МАЯ МИРКОВА от 18.08.2017 за престой 29.07.2017 - 01.08.2017
Много хубав хотел.Всичко беше на ниво.Добра локация.Много добра хигиена,перфектен ол инклузив.Добър мениджмънт.Браво,браво.Много се радвам,че и вече в Несебър има такъв хотел,който отговаря на нашите изисквания,защото е не простимо в такъв хубав курорт да няма хотел от по висока класа.Поддържайте всичко това на същото ниво за да се радвате на повече клиенти.Бих препоръчала хотела на приятели и ще се видим догодина отново.
Внимание- ДЪРВЕНИЦИ
Коментар на Милена Сотирова от 31.08.2016 за престой 29-08-2016 - 31-08-2016
Локация и гледка перфектни и с това всичко свършва.Храната и чистотата в столовата -защото това не може да се нарече ресторант.Мръсни и лепкави прибори и чаши,не добре изчистени стаи.Но най големия ми кошмар бяхаДЪРВЕНИЦИТЕ по ръбовете на матраците и подматрачните рамки.Не само живи дървеници ,но и цели колонии от техните яйца.Цялата бях нахапана от главата до петите.И за това платихме по 147лв.на вечер.Хора спестете си го и не стъпвайте никога в този така наречен хотел.
Не стъпвайте в хотел "Арсена"
Коментар на Нели Георгиева от 17.03.2016 за престой 15-08-2015 - 22-08-2015
Хотел "Арсена" е на хубаво място - на плажа и само толкова с приятните неща! За плажа на пясъка си плащаш, защото свободната зона е една пътечка пред стълбите за самия плаж, за кафе, вода, сладолед и др. на бара на плажа, който е към хотела също си плащаш, въпреки че си на база олинклузив. Ресторанта няма нищо общо с ресторант на хотел -мръсно, миришещо и не уютно място.Като влезеш вътре виждаш мръсни и скъсани покривки винаги с много трохи и петна, мръсни чаши и прибори. За храната да не говорим - всеки ден едно и също за закуска, кафето неопределена течност от машина, обяда и вечерята често със сурово /неопечено, жилаво и с перушина/ месо, а на следващия ден ядеш преработената в друга манджа останала храна от предишния. Не се лъжете с олинклузив, защото няма такова понятие за този хотел - всичко си плащаш. Обслужването е на отчайващо ниво. Аз съм студентка в чужбина в специалност "Хотелиерски мениджмънт", била съм в много страни, дори и по-бедни - в Азия, но в такава ситуация не съм попадала.Това е мястото на което не бих отишла втори път. Защо ли?
УЖАС! -Моля, не си проваляйте почивката !!!
Коментар на Петя Стоянова от 17.03.2016 за престой 15-08-2015 - 22-08-2015
Хотел "Арсена" е мястото, на което не бих отишла втори път. Защо ли? Първо за хотела: наехме голям апартамент за 4 човека. На практика се оказа, че са две стай с преходна врата, която не се отваря докрай, защото е подпряна от голям диван в другата стая. Климатика в помещенията изобщо не се усеща, защото е много слаб и задуха в стаята не се издържа. Част от прозорците бяха скрити от дебели, мръсни и прашни завеси, а като ги преместихме - ужас! Прозорците са толкова мръсни, че не се виждаше дори паркинга, а като заваля дъжд през нощта те протекоха и на сутринта половината мокет в стаята се оказа прогизнал. Стайте се почистват лошо, а балконите изобщо не се чистят. На целият етаж вратите са криви, скърцат и се отварят и затварят с трясък, от което се спи на пресекулки. На второ място ресторанта: Това място прилича на столова в стар завод. Мръсно, не уютно, лошо миришещо, с мръсни и скъсани покривки, с мръсни чаши и прибори. За храната да не говорим. Ние бяхме на база оллинклузив, но повярвайте ми всичко, което искахме през деня трябваше да си го платим, защото безалкохолните в бутилка, бирата в бутилка, кафето, коктейли и мн.др. не били към оллинклузива. Безалкохолните и бирата от автоматите са отвратителни- само газирана вода, а кафето гнусно-не знаеш какво пиеш. Храната в "столовата" е безвкусна, лошо поднесена /насипана и нахвърляна в тавите/, не знаеш кое какво е /няма табелки с надписи/ и всеки ден трябваше да ядем преработената храна от предишния ден. Плодовете са само един-два вида, еднообразни и с много лошо качество-почти развалени или неугледни и дребни. Персонала в ресторанта е абсолютно не обучен, общуват помежду си шумно и на някакъв странен диалект,подиграват се на висок глас на чужденците, а да им отговорят на въпрос - забрави, те не знаят чужд език. Когато споделих възмощението си от видяното управителя на ресторанта ми каза, че уловията в техния хотел са такива, не вижда нищо нередно, а като не ми харесва, това си е моя работа, въпреки, че са ми прибрали почти 2 000 лева за една седмица и са ми провалили почивката. Съвет: Не се причинявайте това!!!
НЕ СТЪПВАЙТЕ В АРСЕНА
Коментар на Младо Семейство от 31.08.2015 за престой 24-08-2015 - 30-08-2015
За първи и послден път стъпва моя крак в този измислен 4звезде хотел. ( аз му давам 1 звезда даже и тя му е много) Ресторанта и храната която сервират са отратителни, едни и същи неща само се преработват в рамките на няколко дена, за да не се изхвърля никаква храна, докато не замирише имаше дни когато миришеше на прокиснало вече преработвани храни, за да не се усеща се слагаше в големи количества подправки. Ужасссссссс!!!!! А за приборите в ресторанта да не говорим никаква ама никаква хигена, не може само да се изплакне една вилица или чаша и да има остатъци от храна по нея и да твъриш, че е чиста и да даваш на хората да ядат с това. Направо ме е гнус да го пиша. А и ако това е Оллинклузив здраве му кажи, каквото и да поискаш все няма или е свършило има в склада ще заредят. Десерти има само едни и същи сасухрени сладки които не струват според мен и 1лев кг. Безалкохолни Кола, Фанта ... дрън дрън глупости само лъжат хората, някакви разтворими концентрати с никакъв неопределен вкус само с цвят, а цвета на "кола" и "фанта" бяха свършили и само газирна вода пускаше и щяла седмица никой и не зареси да има от тези концентрати, за да може с газираната вода да стане някаква неопределена безалкохолна напитка, имаше само сок ябълка и вишна, нещо като степчената Боже Боже как не ги е срам тези хора да предлагат на хората толкова долнопробни неща не знам. А за алкохола не искам и да споменавам с какво качество е!!!!! Отношението на персонала е отвратително, надули са се като пуйки в буквалния смисал. Като поискаш нещо което си си го платил и по много преди това те гледат като, все едно си им взел заплата им, ама слезте малко на земята хора. Само с храната която сервират може и някой да има вече отровен!!!!!! НИКОГА НЕ БИХ СТЪПИЛ ПОЧВЕЧЕ ТАМ
Кошмар!!!
Коментар на Христина от 25.08.2015 за престой 17-08-2015 - 24-08-2015
За пръв път срещам такъв хотел!!!Престоя ни там беше просто един кошмар.Няма нищо за което можеш да се хванеш .На втория ден всички 7 човека и едно дете бяхме със стомашни оплаквания и това беше от храната.Платихме за ал инклузив не ядохме повече. Обслужване ли? Нямаше такова!!! Стаите мръсни и неподдържани!!! Рецепция,бар,ресторант ужасно мръсно!!! Кошмара свърши! Не си го причиняваите!!!
мнение за хотела
Коментар на радослав велков от 25.05.2015 за престой 22-05-2015 - 24-05-2015
Хотела е на страхотно място,много добре поддържан и с добро обслужване.Момчетата на пулбара са много отзивчиви .Макар и без особено голямо разнообразее,кухнята е много добра.Кафето е доста разредено,но това се среща в доста хотели.Стаите са много добре поддържани и се почистваха ежедневно.Плажната зона пред хотела е свободна за ползване. Но! Много негативно влияние оказва разминаването между предварително обявената оферта чрез туроператорите и тази ,която действа в хотела.Става въпрос за липсата на един обяд-започваш със следобедна закуска и завършваш със закуска за олинклузив оферта.Според служителите на рецепцията това води до постояни проблеми с клиентите.Някой от мениджмънта не си е свършил добре работата!?
Добавен на 05 Юли 2015 В 19:24: от desislava
· Moje li da vi popitam kak lipsa na obqd ne vi razbiram I poneje otivam s deca me interesyva.i dr.da popitam 6ezlong pla6ta li se I parking za kola I po kolko na den.i dovolni li ste ot qdeneto.blagodarq vi radoslav
Фарс
Коментар на Весела Атанасова от 28.07.2014 за престой 27-07-2014 - 31-07-2014
единственото добро нещо е локацията на хотела и хубавата гледка. Стаите са горе долу поносими.Но всичко останало е под всякаква критика. Хотелският мениджмънт е меко казано непрофесионален, както и отношението на персонала. Това е място където , " ако дойде шефа, трябва да не се разсърди", а това че има недоволни клиенти не ги интересува. При идването поисках да си взема кафе, на рецепцията ме предупредиха да побързам, че следобедната закуска свършва и после ще трябва да си го платя на бара на басейна. Тоест пиенето на кафе на база ол инклузив е само по време на закуска. А и то е с много ниско качество. Е, пихме срещу 3 лева на бара. На вечеря решихме да седнем навън на маса, след минута дойдоха и ни отпратиха оттам, защото " това била масата на шефа и на клиенти които са на свободна консумация. Ако искате да ползвате ол инклувив пакета, седнете вътре." Направо - смях в залата. Както и да е , вечерта искахме да постоим навън , на пул бара с питие в ръка, както смятам е нормално, да, ама не. Имата право да поръчвате до 21 часа. от там нататък, питиетата се плащат. На плажа плащаш за шезлонг и чадър, а бара на плажа също е платен. Така, че тук за "екстрите"трябва да се плаща. А какво е влючено е цената, която никак не е ниска! Да печелиш за сметка на неудобството на клиентите е отвратително и грозно. Толкова ли няма млади , кадърни хора, които да поемат мениджмънта на хотела и да су свършат работата, както трябва. Ако трябва да се калкулира по-висока цена на пакета ол инклузив, но да знаеш, че наистина всичко е включено и да нямаш неидобства. Е, ние ще плащаме, щом искаме да ние хубаво. Днес ще видим какво туроператора би могъл да направи за нас. Но не очаквам нищо хубаво, само една провалена и изнервена почивка. .... Така че, ако искате да си починете - не ходете там, моля ви. Пълен фарс е всичко, затова реших да не им го спестя.
На море през м. юни
Коментар на Радостина Иванова от 22.06.2014 за престой 10-06-2014 - 20-06-2014
Току що благодарих и чрез Фейсбук за прекрасната възможност да изкараме със съпруга ми десет чудесни дни, за изключителното внимание и отношение на целия персонал, перфектното обслужване и позитивно излъчване! Просторни стаи, страхотен изглед към морето, хигиена на ниво и вкусни ястия! Екипът на хотел "Арсена" направи престоя ни незабравим в това прекрасно българско градче! Пожелаваме успешни дни и занапред!
Перфектна почивка
Коментар на Йорданка Йорданова от 21.08.2020 за престой 06-08-2020 - 14-08-2020