ОЦЕНКА: 4.31 /
5
от
24
Mнения за
Хотел Белица
Прекрасна храна,чистота в стаите.Но басейна беше мръсен,не може да знаеш че имаш голяма група и да не изчистиш басейна.Много сме доволни от Готвача
Молба
Коментар на Кристияна Ангелова от 30.07.2021 за престой 31-07-2021 - 31-07-2021
Моля за актуална информация хубав ли е този хотел, предстои ни почивка там и се наплаших от тези кофти коментари...Три семейства ще сме с малки деца......
почивка
Коментар на николай господинов от 02.07.2020 за престой 22-06-2020 - 26-06-2020
отличен хотел,чистота навсякъде усмихнат персонал.благодарим на СЛАВИ,ХРИСТИЯН,КАМЕЛИЯи НИКИ от ПЛЕВЕН и всички които се грижиха за нас.,няма да забравим да благодарим и на техните управители СИЛВИЯ и МАРИЯ.жеста който ни направи г-жа КАТЯ СИМЕОНОВА,го оценяваме с достойство и отново ще посетим нейният хотел през август.ХОТЕЛ БЕЛИЦА-това е моят хотел вече,с благодарност НИКОЛАЙ ГОСПОДИНОВ.
Мнение на клиент
Коментар на Даниела от 22.07.2019 за престой 15-07-2019 - 20-07-2019
Хотела е добре поддържан стайте се почистват почти всеки ден,басейна и детската площадка са хубави,Но храната почти цяла седмица едно и също никакво разнообразие(бутчета,картофи,ориз)Гладен няма да останеш,но всичко беше безвкусно възможно най-евтиното.Най много ме ядоса това че обяда започваше от 12:30ч.и всички чакаха на вратата и ставаше голяма опашка.И персонала на регистратурата не говори български иначе бяха любезни всички.
коктейл в бара за свободна консумация
Коментар на Илинка Живкова от 08.07.2019 за престой 30-06-2019 - 07-07-2019
Здравейте, Поздравления за общия вид на хотела, поддържаните и чудесно оформени зелени пространства, стаите, басейна. Стигнах до бара зса свободна консумация до басейна. Исках мохито - Не правим госпожо, нямаме го в менюто - показва ми се менюто. Добре - избирам от менюто Сухо мартини.......барманът извиква свой колега, започва побутване, обсъждане.....- не искате ли нещо друго, госпожо........Не, искам сухо мартини.......Приготвя се някаква смес от алкохол и ми се поднася......Къде ми е маслинката?! - Нямаме, и в ресторанта няма ..........Ама как може да са ни дали меню без продукти ..........Уважаеми мениджъри на комплекса, това е несериозно и неуважително към клиентите. Персоналът на баровете не знае да прави коктейли....С много уважение и най-добри спомени от Приморско
Еднообразна и некачествена храна , ниско квалифициран персонал н
Коментар на Стефка Куямова и Виолета Добрев от 14.07.2016 за престой 11-07-2016 - 17-07-2016
Хотелът се отличава с комфортни апартаменти, но с изключително еднообразна и ниско качествена храна. Персоналът в ресторанта се разхожда с джапанки и къси панталони и различни по цвят тениски като изобщо е трудно да установиш кой е гост и кой е обслужващ персонал. На забележката ми по тази точка управителката отговори, че това не е проблем и аз не мога да оценявам хотела. За лошата (възможно най евтините и лошокачествени продукти) и еднообразна храна Госпожа Катя Симеонова каза, че няма изисквания каква храна да бъде предлагана в един три звезден хотел . Мухите се разхождат необезпокоявани навсякъде по яденето, хладилни витрини няма, салатите и десертите и саламите и сирената са просто на масата три часа без хладилник, но и това не е проблем за управителката. Ако решите да помолите за едно рохко яйце значи проявавате просто капризи. Госпожа управителката каза ,че можем веднага да си потърсим друг хотел и да ни върнат парите. Извинения не чух а само констатация, че аз не мога да давам оценка за хотела и. Попитах я на кого е този хотел, отговор ми беше отказан.
Добавен на 15 Юли 2016 В 09:26: от Иван
· троловете вече и за хотелите ли им плащат да оплюват? :) Хотелът, както и храната са си ОК - стига сте мамили хората!!!
Добавен на 14 Юли 2016 В 15:48: от Петар Иванов
· Този коментар е пълен с лъжи
почивка
Коментар на N. KUNEVA от 11.09.2013 за престой 02.09.2013 - 09.09.2013
Благодарим на персонала за чудесните дни прекарани в хотел "Белица". Чистота, храна, обслужване, всичко беше на ниво.
Добавен на 13 Юли 2015 В 04:42: от Даниела
· Този коментар е фалшиви!
ПОЧИВКА В ХОТЕЛ "БЕЛИЦА"
Коментар на КУНЕВА от 11.09.2013 за престой 02.09.2013 - 09.09.2013
ПРЕКАРАХМЕ 8 ПРЕКРАСНИ СЕПТЕМВРИЙСКИ ДНИ В ХОТЕЛ "БЕЛИЦА". ЧУДЕСНИ УСЛОВИЯ ЗА ПОЧИВКА!ПЕРСОНАЛЪТ НА РЕЦЕПЦИЯТА, В РЕСТОРАНТА И НА ЕТАЖА БЕШЕ ВИНАГИ УСМИХНАТ, ПРИВЕТЛИВ, ГОТОВ ДА ОБСЛУЖИ ГОСТИТЕ НА ХОТЕЛА. ЧИСТОТАТА БЕШЕ НА НИВО. ХРАНАТА ДОСТАТЪЧНО РАЗНООБРАЗНА И ВКУСНА. БЛАГОДАРИМ НА ЦЕЛИЯ ПЕРСОНАЛ ЗА ПРИЯТНИЯ ПРЕСТОЙ В ХОТЕЛА.
Добавен на 13 Юли 2015 В 04:41: от Даниела
· Този коментар е фалшив!
Почивка 55+
Коментар на Силвана Въжарова от 12.09.2021 за престой 08-09-2021 - 11-09-2021