ОЦЕНКА: 4.57 / 5 от 46
Престоя ни беше кошмарен. В хотел с 4 *трябваше децата ми да спят на избушен и провиснал диван.След оплакване на рецепцията спах на походни легла.Това е настаняване в апартамент.Най-големия кошмар е ресторанта, полу-сурова храна неучтив персонал, липса или недостиг на прибори за риба.Изключително бедно меню.
Цената след резервация беше качена почти в два пъти!
Коментар на Светлана от 15.10.2016 за престой 15-10-2016 - 21-10-2016
За съжаление не сме успяли да настаним в хотела, щото след предварително ( за 1 месец) направена резервация решихме преди да тръгнем за там( растоянието до хотелът от нас е около 400 км) да се обадим на рецепция и да си уточним време за настаняване. И в процес на разговора открихме, че цената за нашия престой ще се увеличи от 575 лева на 870 лева. На въпрос защо? Отговорът беше заради грешка в сайта. Не се съгласихме на такава цена и се наложи да си резервираме в последния момент преди отпуска друг хотел! Не можем да си представим какво щеше да се случи ако бяхме тръгнали без предварително обаждане на рецепция. Съветвам на всички няма да вярвате на цените на сайта на хотел Белчин Гардън!
Най -Срахотната почивка
Коментар на Гергана Дакова от 18.09.2016 за престой 03-09-2016 - 06-09-2016
За 4дни бяхме на почивка цялото семейство на Белчин Гардън .Изживяхме една незабравима отпуска там.Всички бяхме много очаровани от обслужващия персонал- винаги имаше някой на близо при нужда ,но не натрапчиво .Само с поглед знаят от какво се нуждаеш.Обстановка ,храна ,персонал ,всичко е на срахотно ниво.При първа възможност отново бихме се върнали там за няколко дни.Внучката ми е на 3 години -и тя беше с нас ,и само пита ,,Кога ще ходим на Белчин?"Това е място , което не бих забравила!
Разо4аровани тоталнооооооооо
Коментар на Иван от 19.08.2014 за престой 09-08-2014 - 19-08-2014
Много сме разочаровани от кухнята направо толкова бавно искарване на продукция направо незнам кои е отговорник там или управителя ФМБ ли е незнаем но по добре да си подаде оставката и никога да не работи пове4е това.всичко беше студено грозно оформено безвкусно и недозготвено зимата бяхме ходили не беше така всичко си беше нормално,Незнам какво се е слу4ило но по думите на сервитйора са си трагнали цени готвачи от кухнята и всичко е трагнало надоло с главата зимата беше всичко перфектно а сега направо сме ужасен с моите приятели и колеги каква ниско стойностан храна ни сервираха незнам кои трябва да намери" цените готвачи" но просто казахме поне на наши 10-15 приятели които бяха решили да ходят вобще да не си правят труда просто незнам кои е отговорен но вземете мерки не си испускаите важните хора щом така се излагате после , А да неговорим че сервиза е под всякаква критика някакви лапета сервират незнам толкова ли са малки заплатите че неможете да намерите цени кадри но повярвайте затавате поне ние няма да доидем пове4е а и няма да ви препорачаме на наши приятели заради ресторанта , а да неговорим че намерихме един косам в едната салата на мои приятел и като казахме на единия сервитиор тои каза не сам на този район и ни подмина а когато казахме на нашия сервитиор тои каза еми случва се направо краино разочаровани сме
Добавен на 12 Септември 2015 В 13:12: от 123456
· Госпожо, първо се върнете в училище, за дасе научите да пишете и тогава давайте акъл.
Добавен на 25 Февруари 2015 В 17:33: от колега
· Колеги, спирайте неграмотно написани коментари !
komentara mi
Коментар на Ivana от 08.05.2014 за престой 01-05-2014 - 06-05-2014
Idealno! Beshe chudesno. Niamame nikakvi oplakvania. A spato e tolkova hubavo. Bravo na opravitelia,sobstvenika i na celia personal. Hranata ni ochudi polojitelno. Rimskata bania e super. Masaja sashto. Nai hubavia hotel!
Хотел Белчин
Коментар на Natalia от 05.03.2014 за престой 25-11-2013 - 28-11-2013
Хотелът е близко до София, чист, за съжаление не работеше Рим. баня, надявам се да е ремонтирана, изключително съм недоволна от Ресторанта, по СТО пъти напред-назад мина - така нар. явно Управител на Ресторанта, това е изключително неприятно за гостите на хотела непрекъснато някой да минава покрай чинията ти :-(. Персоналът в ресторанта е неотзивчив и всички са намръщени, съжалявам, че работите там.....аз не съм виновна затова, аз бях само гост в този хотел и ми направи много лошо впечатление !!!
Добавен на 28 Юли 2014 В 11:45: от румяна
· Собствениците да си намерят компетентни управители-Комплексен у-л и F&B и всичко ще бъде на ново.В противен случай,жалко за прекрасния обект1
Добавен на 17 Юни 2014 В 13:16: от Мирослав
· ОТ СЕЛСКИ ТАРИКАТИ КАКВО ОЧАКВАТЕ ТУРИЗЪМ НА ЕВРОПЕЙСКО НИВО ЛИ
Студени коридори
Коментар на Георги от 30.12.2013 за престой 28.12.2013 - 29.12.2013
Студените коридори, лоби бар и стаи развалиха доброто усещане.
Блок масата
Коментар на Емил Стоиянов от 04.12.2013 за престой 16,11,2013 - 17,11,2013
направо бях о4арован как вече украсяват блок масата си евала привлякохте вниманието ми и бих препора4ал хотела
ресторант, спа,
Коментар на 111111 от 04.11.2013 за престой 01-11-2013 - 02-11-2013
Близо до София, чисто и тихо. Ресторантът е една идея по-претенциозен през деня, отколкото се полага при положение, че е единствения избор, а има доста деца. Пръскат с някакъв ароматизатор в стаите и ресторанта -безумие, главата ме сцепи от тази миризма, проветрявах, но докрая на престоя ни не се отмириса - как е възможно, това са отрови, има ли още някой, който да не го е разбрал!?! Иначе - готвят вкусно, с първокачествени продукти, много сме доволни. Римската баня е чудесна, фитнеса не става, басейна е супер. Градината е страхотна, бих отишла пак определено, но като си спомня за натрапчивата миризма на аерозол се разколебавам.
Ресторант Белчин Гардън
Коментар на Моли от 02.11.2013 за престой 1.11.2013 - 2.11.2013
Все обще лош сервиз в ресторанта, бавно и персонала е не учтив
престой в хотела
Коментар на Александрина Стоименова от 17.10.2013 за престой 08.10.2013 - 11.10.2013
Изключително сме доволни от хигиената, дизайна на общите части и стаите. Персоналът е много любезен. Кухнята е изключително добра. Първоначално бяхме притеснени от негативните коментари за ресторанта, но останахме приятно изненадани както от обслужването, така и от кухнята.
обслужване и отношение към клиента
Коментар на dora borisova от 12.10.2013 за престой 08.10.2013 - 11.10.2013
в горепосочения период група от 30 колеги, работещи в туризма, пребивавахме в хотела и бяхме приятно изненадани от посрещането на рецепцията, изключително любезни, информативни и очарователни момичета. същото се отнася и за спа рецепция .добре поддържан,уютен и чист хотел. в ресторанта бяхме бързо и професионално обслужени от добри сервитьори и учудени от не добрите отзиви на другите гости. закуската перфектна . истинско райско кътче за почивка и релакс, с чудесни спа услуги. препоръчваме го на ценители.
почивка
Коментар на kevin от 06.11.2012 за престой 10.09.2012 - 16.092012
Клиенти на хотела не се сърдете на обслужващия персонал ,просто те са поставени да работият в ненормална среда и няма как да са вежливи и усмихнати с малките си заплати.Хотела е хубав но там се обслужват с предимство ВИП персоните проучете и ще разберете кой и затова куцат нещата .Кухнята не е добра защото напусна Главния готвач и слад май- юни нещата се задълбочиха към зле.Лош мениджмънт иначе прекрасно място
Добавен на 05 Ноември 2013 В 09:39: от karmel
· и коя е другата дестинация, че и аз да ида...
Добавен на 26 Ноември 2012 В 15:06: от kevin
· еми оплачете се на ръководството Мариана Добрева ,Кирил Добрев и Георги Първанов ако се свържете с тях де аз вече си имам дръга дестинация
Добавен на 21 Ноември 2012 В 18:37: от Стефани Попова
· Ама това ръководство не разбира ли че заради уморения вид на персонала ми разбива се уикенда, направо ме пълнят с негативна енергия, то всеки път има нови и нови хора, харесва ми единствено спа центъра, преди обичах да пея в караокето, разтоварвах се изключително, имаше едно любезно момиче вече не го засичам само тя умееше да ме накара да се чувствам като на почивка.
Хотел Белчин Гардън
Коментар на Kazarski от 20.08.2012 за престой 18.08.2012 - 19.08.2012
Разочарованието от обслужването в ресторанта на хотела е пълно.Не ми се беше случвало никъде по света на 4-ри човека поръчаните ястия да бъдат сервирани в интервал от един час между тях.Всички бяха приключили,когато се донесе основното ястие на четвъртия човек.Липса на всякаква култура на сервиране,в четиризвезден хотел масата се чисти като се тупа с една кърпичка и то,ако помолиш,не се помнят поръчките,безкрайно чакане и т.н.Когато платихме/давайки много повече пари/,като помолихме да приспадне надписаните десерти,салонния управител ни хвърли рестото възмутен и изчезна.Всичко това напомня на времената на Балкантурист,когато келнерите бяха въздесъщи. Отделно не може хотел с толкова звезди да няма асансьор,да работи от време на време интернета,температурата на водата не е тази която е обявена/обяснението липса на дебит/,на третия етаж не е достатъчно налягането в банята и т.н. Вложени са пари в хотела,но обслужването не е на ниво за такава категория хотел и не е въпрос на завишени критерии от клиентите,а въпрос на професионални неумения и мениджмънт!
обслужване
Коментар на Мариела от 05.08.2012 за престой 3 - 5
Посетих през уикенда хотела и останах безкрайно разочарована от обслужването в ресторанта. Ужасно намръщени, незаинтересовани , нелюбезни сервитьори, които по-никакъв начин не се интересуваха от клиентите . Абсолютно недопустимо е в хотел с толкова звезди да чакаш 1 час да седнеш да обядваш, когато успееш да го направиш започва чакането да ти донесе някой меню, след това чакаш някой да благоволи да ти вземе поръчката, но през това време ти обяснява, че са свършили някои неща ( като напр. пилешката супа) при положение, че това е хотел пълен с деца . След престой от 2 часа във въпросния ресторант, след като си си позволил да направиш забележка сервитьорите отказват да те обслужват и ти обясняват , че не си им в района и тях изобщо не ги интересува какво се случва . Получавате две полуживи кюфтета , ризото с гъби , който не е поръчан, ама карай, две салати и три бири ( следващите никой не пожела да ги донесе ) . Кухнята е под всякаква критика. Жалко, жалко - прекрасно място , страхотен хотел с огромни стаи - личи си , че е вложено много и е направено със страхотен вкус, но за съжаление "човешкият фактор" рано или късно ще им изиграе лоша шега. В крайна сметка , когато човек отива да си почине и си плаща за това не е редно персонала да го натоварва и изнервя допълнително.
Добавен на 20 Август 2012 В 07:59: от кацарски
· Напълно съм съгласен с написаното!
Ад в ресторанта
Коментар на Росица Василева от 30.12.2016 за престой 26-12-2016 - 29-12-2016