ОЦЕНКА: 4.33 / 5 от 25
Прекрасен хотел. Обслужване отлично чисто храната приготвена с много любов. Пперсонала на ниво. Препоръчвам .
Благодаря!
Коментар на Пламен Бозев от 03.04.2018 за престой 26-03-2018 - 30-03-2018
Дъщеря ми беше на зелено училище и остана много доволна и очарована от обстановката и гостоприемството на хотела. При тръгване си забравя златните обици. Благодарим на персонала , който намериха и върнаха обеците. Браво, че има все още добри и честни хора! Благодаря Ви !
Нямам думи
Коментар на Валентин от 03.08.2016 за престой 01-08-2016 - 07-08-2016
Бих написал много вулгарно мнение, но смятам да се въздържа. Плочките в банята са разположени така, че се образува локва. След като поискахме със съквартирантите моп, от рецепцията изпратиха камериерка, която само разнесе водата из цялата стая. От допълнителното легло липсваше дъска, заради която се лежи в много неудобна позиция. Моля за подобряване качеството на всеки един аспект.
Пълно разочарование
Коментар на Разочарована от 23.09.2015 за престой 18-09-2015 - 20-09-2015
Бях убедена, че негативните коментари са преувеличени, но след престоя ни в хотела с чиста съвест мога да потвърдя всичко това. Бяхме за септемврийските празници за три нощувки, като си тръгнахме след втората. В стаята ни никои не се появи да я изчисти или пък да изхвърли боклука, от банята миришеше на адска влага, килимите в детския кът са в безобразно състояние. Определено хотела е много далеч от тези четири звезди.
Добавен на 12 Август 2016 В 11:01: от Карастоянов
· Гледайки периода и аз мога да напиша вулгарно мнение по казаното по-горе предполагам от групата "нахални деца " който вгорчиха почивката ни с непрличното си поведение . Отностно хотела нямаме забележки, защото всичко беше на ниво и горките жени "камерерките" не можеха да смогват да изчистят . За възпитателие нямам :коментар" игарейки по цял ден карти и пиещи алкохол ...
Перфектно !
Коментар на Венета от 30.01.2015 за престой 03-01-2015 - 08-01-2015
Изненадана съм от крайните мнения тук , със семейството ми бях преди две седмици там и останахме безкрайно очаровани от добрата кухня , обслужването и усмихнатия персонал ! Никакви забележки към хигиената басейна или персонала, храна беше страхотна :)
Добавен на 23 Юни 2015 В 12:45: от ТРАГИЧЕН
· С една дума - ТРАГИЧЕН не си давайте парите там горчиво ще съжалявате !
Добавен на 05 Февруари 2015 В 15:42: от Павлов
· Аз също съм изненадан от коементарите по-долу в момента съм в Борика , хотела е чудесен , за студ въобще не може да става въпрос даже бих казал че е доста тиопличко извинявайте ама температура от 24 градуса в стаята и 27 в басейна мисля че е достатъчна. Всичко работи карат ни до пистите просто си е супер
Много лошо място
Коментар на С.Стефанов от 11.01.2015 за престой 26-12-2014 - 04-01-2015
Добра база-толкова. Обслужването е на много, много ниско ниво. Ако искате по 2 часа да чакате за вечерята си това е мястото, ако искате да ви вземат поръчките по 2-3 пъти отидете. За личната хигиена на персонала ме е гнус да си спомня... цепи дърва и с мръсни ръце идва да ти сервира, а черно-бялата котка яде по цяла нощ от чинийте, който стоят не прибрани до сутринта. И това е само началото...
Много добро отношение,гостоприемни,вежливи и дотук.Всичко остана
Коментар на начева от 28.10.2014 за престой 24-10-2014 - 26-10-2014
Здравейте.Бих искала да започна с положителен коментар.Чудесно място,страхотна природа,много гостоприемни,мили,вежливи,страхотна база,чистота в стаите и дотук.................... За тридневният ни престои водата в басейна не се затопли повече от 23-24 градуса. Температурата в стаята беше около 20 градуса,поискахме печка ,отговорът-нямат работеща.Хигиената на водата на джакузито НЯМА да коментирам,но за нея плачат за сериозни санкции.Водата в джакузито беше студена 31 градуса. Асансьорът не работеше и трите дни.Интернет също нямаше -нито в стаите,рядко в общите части. Към закуската НЕ се полага напитка- това ни беше казано първата сутрин, впоследствие се оказа,че се предлага.Персонала беше много учтив,но съвсем не на ниво за 4 звезден хотел.Самата закуска също не беше никак добра. Като цяло останахме разочаровани от нивото на хотела,изобщо не отговаря на категорията си. С удоволствие ще се върнем отново в Чепеларе,но ще опитаме в друг хотел.
Добавен на 04 Януари 2015 В 15:09: от 4-членно семейство ,гост на хотела
· Подкрепям напълно мненията по-горе . Пълно разочарование за нашия 4-дневен престой .Ресторанта е скъп и с хаотично движещи се "сервитьори", на които напълно им е непонятно как се обслужва и кое,къде стои в ресторанта-пълна анархия . Водата в басейна е доста студена,освен ако не я подготвяха за хвърляне на кръста за Йордановден....Мезонетите не са уютни и често нямаше топла вода в банята. Като цяло навсякъде трябва да се обърне внимание,безхаберно е управлението.Скъпа цена-лоша услуга,не бихме отседнали повече. Като за добър коментар ,бих посочила веьливостта на камериерките и момичетата от рецепция.
Добавен на 30 Декември 2014 В 16:33: от Гост на хотела
· Защо не вземат да го затворят този хотел и да си решат проблемите, които са толкова много, че не мога да ги изброя всичките. На всичкото отгоре са надули цените до небето, а качество никакво. Персонала е събран от кол и въже и няма никаква представа от туризъм. Видно е, че и собственика е доста далеч от това как се прави туризъм. Но то е така в нашата държава - сульо и пульо построиха хотели, а не разбират нищо от управлението им. Поне да си бяха назначили подходящите хора, ама са толкова алчни, че предпочитат да си прецакат бизнеса, но не и да плащат на професионалисти. Защото професионалният труд струва определена цена. Повече кракът ми няма да стъпи в това подобие на хотел!
Добавен на 30 Декември 2014 В 11:36: от ника
· Напълно съм съгласна с по-горните мнения като добавя, че няма поддръжка на абсолютно нищо, няма поддържащ персонал, текущият се опитва да направи нещо от мизерните условия на работа и с крайно недостатъчните налични средства, които са му предоставени, когато някой почива, няма кой да го замести и никой не охранява и не се грижи за джакузито, смяната на водата, басейна, парните бани, помпите са развалени, но няма кой да ги поправи и разбира се, това се спестява на гостите, за да може да се привличат клиенти. Целият хотел тече, няма сносна храна за персонала, ако въобще има такава, няма пари за въглища, затова се правят икономии на топлина, всички мръзнат, досега само оплаквания съм чувала, както аз лично също изобщо не съм впечатлена от този хотел и някои хора, които работят там.Била съм свидетел на лошо отношение от рецепция, дори по отношение на децата в този хотел, всичко е хаотично, скалъпено надве-натри. Чепеларе безпорно е красив град, свеж въздух, много красива гледка и е спокойно, но за качеството си на дадените му 4 звезди, аз бих му дала и 1 звезда.
Добавен на 14 Декември 2014 В 06:53: от М. Стоянова
· Прочетох мнението на госпожата и смея да твърдя, че това е самата истина - хотелът е доста занемарен и неподдържан, едва крета без туристи, а за качество на обслужване и дума да не става. Ще останете разочаровани и ще съжалявате за парите, които сте похарчили.
Мнение на клиент
Коментар на Албена Бъчварова от 26.10.2014 за престой 22-12-2012 - 26-12-2012
Изчетох всички коментари, тъй като не сме посещавали хотела през последните две години и съм изумена от двете крайни мнения - много доволни клиенти или крайно разочаровани. Ще опиша обстановката без да изказвам мнение - нека всеки сам си направи изводите. Само ще споделя, че семейството ми живеем в голяма къща с двор с морава и барбекю в столицата, посещавали сме доста страни в Европа и сме почивали в много хотели и в България - правя това уточнение, за да се знае, че сме свикнали с удобствата и очакваме да ги има там, където отсядаме. Хотел Борика е в края на градчето, чист въздух и си направо в гората над хотела. Спираш на паркинга и влизаш на рецепцията. Хотела е построен на склон и етажите са под нивото на рецепцията. Отсядали сме в Борика над 10 пъти в различни стаи или апартаменти. Всички имат тераси с хубав изглед. Помещенията са доста просторни, обзаведени елегантно, банята е луксозно изпълнение - звънец за помощ, телефон, вана, сешуар. Само ще спомена, че освен хавлии, имате халати и чехли за басейна. Басейна е много голям за кокетния хотел /почти всички басейни в зимните ни курорти са наполовина на този/ , има и детски басейн с много топла вода. Има сауна, парна баня, джакужи с TV в самото джакужи и възможност за пускане на различни режими с мехурчета и цветно осветление вътре в джакузито. Има бар над басейна. Основният ресторант е в самия хотел. Когато хората са по-малко е на меню, но обикновено на блок маса. Новият отделен ресторант е в отделна сграда - огромен, луксозен, обзаведен с камина. Винаги сме били през зимата и хотела даже е прекалено затоплен - носете си фанелки с къс ръкав. Топлата вода не свършва - прочетох такива коментари. Винаги сме били доволни от обслужването и персонала на хотела. Направили сме си резервация за тази Коледа. Очакваме да има и сняг, за да може да се възползваме максимално от почивката.
Добавен на 23 Юни 2015 В 12:39: от Станимир
· Или сте били в друг хотел, или изискванията са ви крайно ниски - друго обяснения няма за това да кажеш един + за този хотел освен локацията !
много добър хотел
Коментар на Желев от 13.06.2014 за престой 22-04-2014 - 25-04-2014
Хотелът е много добър, а цените са повече от прилични.Разположението на хотела е чудесно, в подножието на борова гора извън града.Басейнът е голям и поддържан.Персоналът е любезен и отзивчив.Препоръчвам да го посетите.
Добавен на 23 Юни 2015 В 12:40: от Валентин Стоянов
· Крайно мизерен хотел, с мизерни собственици без грам отношение към клиентите !
Добавен на 06 Юли 2014 В 13:55: от Иванов
· Подкрепям горепосоченото мнение, само искам да кажа че хотела не е извън града :)
мнение за хотела
Коментар на Валентина от 25.12.2013 за престой 12.10.13 - 14.10.13
Хотела е супер и персонала също(имаше едно момиче на рецепция Силвия тя е най-готиния човек там) беше хубаво благодарение на нея, ноооо управата на този хотел е под всякаква критика дано догодина като се върнем да са ги сменили иначе ние ще сменим хотела специални поздрави на Силвето от Валя -Варна :*
Добавен на 30 Януари 2014 В 16:10: от Христова
· Здравейте ние също бяхме гости на хотела, изкарахме много добре. Искам да споделя и моето мнение. Имаше молдовци нахални и нагли. Относно обслужването имам забележки единствено към закуската която може да се разнообразява с една идея. Момичетата на Рецепция са любезни, Нели е лицето на хотела от момента в който резервираме до момента в който си тръгваме тя е човека който се грижи за безпроблемния престой на гостите, отзовава се на всеки проблем. А Вие г-жо Иванова не Ви прави чест да обиждате така , на Великден сме пак в Борика .
Добавен на 22 Януари 2014 В 16:25: от Живков -София
· Мили дами съжалявам че се намесвам в спора ви,но и аз съм на мнението че въпросното момиче Силвия наистина си гледаше както трябва задълженията иииии специално нас ни посрешна със много ДОБЪР български език ....г-жо Иванова ние сме гости на хотел Борика и момичето което стои на рецепция ежедневно се казва Нели, а Силвия е от тези които се сменят ...
Добавен на 22 Януари 2014 В 11:06: от Иванова
· Невена мисля че не говорим за един и същи човек на Рецепция ежедневно седеше въпросното усмихнато момиче, а останалите се сменяха. Нека бъдем точни и няма засегнати, за Силвия си позволявам да изкажа мнение защото ни посрещна и освен '' Ъ... А..'' нямаше и тогава другото момиче започна да ни обяснява и отсрами колежката си.
Добавен на 21 Януари 2014 В 09:41: от Невена от София
· подкрепям Валентина ние бяхме там 7 дни и момичето беше единствената усмихната в този хотел (ако въобще говорим за една и съща) а Вие госпожо Иванова сте единствената тук с нисък интелект щом обиждате така
Добавен на 20 Януари 2014 В 09:19: от Иванова
· Извинявам се, че ще трябва да вляза в спор, но горе подписаната госпожа или нивото и на интелект го няма, не може да подкрепи, че Силвия от Рецепция била най-готината като тя не можеше да говори нормален български език. Добре, че винаги имаше човек до въпросната Силвия който да отсрамва неграмотността на въпросната служителка. Ние бяхме там за 7 дни, останахме доволни въпреки топлото време и липсата на сняг. Новогодишната вечеря беше доста богата, програмата повече от страхотна, дисководещият беше страхотен и направи наистина голям купон. Бяхме голяма компания от 35-40 човека. Персонала беше внимателен с изключение на горе посочената СЕЛЯНКА. Извинявам се за грубостта, но не може при цял 4 звезден комплекс някой да посочи точно тази невъзпитана неграмотна българка.
РАЙСКО МЯСТО
Коментар на Иван Панайтов от 20.10.2013 за престой 03.10.2013 - 06.10.2013
Здравейте, аз и семейството ми имахме възможността да прекараме 3 чудесни дни в хотел Борика. Млад и отзивчив персонал, хигиената е на високо ниво. Закуската беше и трите дни чудесна и доста богата, топлото отношение което получихме аз и семейството ми ще ни накара да се върнем отново. Хотела беше добре затоплен имайки в предвид лошото време което улучихме. Благодарим на Нели за вниманието което отправи към нас, също така поздравявам целия персонал на рецепция и специално Румяна която също се погрижи за хубавия ни престой.
хотел Борика, Чепеларе
Коментар на Димитрова от 06.09.2013 за престой 07.13 - 07.13
Искам да споделя пълното си разочарование от "четиризвездния" хотел Борика, в който имах неблагоразумието да реша да отседнем. Според мен категоризацията на хотела е тотално сбъркана, по-скоро прилича на туристическа спалня. Още с влизането в двора на хотела ни направи впечатление, че навсякъде е обрасло с бурени и трева, които не бяха окосени и беше доста мръсно и неподдържано. Стаята, в която ни настаниха, беше много бедно обзаведена, общо взето тъмна и неприветлива. В банята, освен течен сапун, нямаше никакъв друг консуматив, въпреки, че се изисква за 4 звезди, личеше, че е доста занемарено и запуснато. Лоби бара, ресторантът и барът в хотела не работят, явно се пести от персонал. Като цяло обстановката е тягостна, няма други гости и личи, че хотела не е от най-търсените. Отношението на рецепцията е "меко казано" безлично, т.е. такова липсва. Определено не ни хареса този хотел и затова на следващия ден с облекчение се преместихме в "Родопски дом", който е няколко нива над "Борика". Със сигурност няма да повторим повече.
Добавен на 23 Юни 2015 В 12:40: от ПОДКРЕПЯМ !
· ПОДКРЕПЯМ !
:)
Коментар на Василев от 26.07.2013 за престой 25.06.2013 - 28.06.2013
Здравейте ходя често в този хотел като минавам през Родопите, за 1 път ми прави впечатление че нещо липсва и това е Нели. Колегите и ми казаха че е на морето и пак ще се върне за сезона. Всичко си перфектно в хотела, само снега го няма. Зимата задължително сме там
Добавен на 20 Октомври 2013 В 09:41: от Атанасов
· Нели и целия и екип са супер, много е важно когато пристигнеш да те посрещнат така топло, радвам се че ще имам възможността пак да прекарам 7 дневна почивка там. Адмирации към управителката г-жа Вълканова.
Желая успешен сезон на целия хотелски комплекс.
Поздрави Атанасов - Варна
цена/качество
Коментар на Момчил от 09.06.2013 за престой 30.04.13 - 01.04.13
За първи път ми се случи в 4* хотел да пестят от топла вода. Водата се спираше през деня и се пускаше вечер. На закуска ти се полагат 2-ве филийки хляб(в зависимост от менюто,което си избереш, дори в някои от тях не се полага хляб) По отношение на басейна ми беше обяснено при настаняването,че същият ден е правена профилактика и затова водата е студена.Това се обясняваше на всеки гост на хотела пристигнал след това.Парната баня беше заключена с катинар. Ролките с тоалетна хартия стояха на земята, тъй като имаше машина за зареждане с хартия, която беше празна и на практика не е предвидено да се ползват ролки.Телефона в стаята не работеше.В сезона може би е по-добре, но никога повече не бих посетил този хотел.Отношението към гостите на хотела беше под всякаква критика, определено не си заслужава категорията
Добавен на 12 Септември 2013 В 18:36: от Д. Златева
· Искам да споделя мнението си за цитирания тук хотел Борика. Не бих се върнала там друг път. Прилича повече на туристическа спалня и е много далече от представата и очакването за 4 звезди. Още с влизането на паркинга правят изключително неприятно впечатление буренясалите "тревни" площи, които са обрасли, неподдържани и занемарени. Стаите в хотела са мрачни, бедно обзаведени, без всякакви удобства. Допълнителното легло е счупено и неудобно за спане. В банята няма никакви консумативи, освен долнопробен течен сапун. В стаята имаше само една чаша, при все че бяхме трима човека. Лоби барът, нощният бар и ресторанта в хотела не работеха. Явно беше, че се пести от персонал, но защо клиентите да бъдат ощетени? Нали плащаме, за да получим? Служителките на рецепцията също не бяха особено любезни. Отношението им беше безлично и отегчено. Личеше, че им липсва професионализъм и опит. С две думи обстановката в този хотел е тягостна, няма атмосфера, липсват забавления. Очевидно е, че хотелът не е от най-търсените, защото няма какво да предложи на посетителите и не отговаря на категорията си. На следващия ден с облекчение си тръгнахме и се преместихме в Родопски дом, който е няколко нива над хотел Борика и където за същите пари получихме качество, внимание и изключително топло отношение. Определено не препоръчвам хотел Борика!
Добавен на 28 Юли 2013 В 19:36: от Драгомир
· Напълно подкрепям и съм съгласен с мнението на Момчил. Това е хотел, който не заслужава и 2 звезди, та камо ли 4 - нулево ниво на обслужване. Никога повече не бих стъпил там, съжалявам за хвърлените на вятъра пари. А мениджърът явно спи. Много жалко за базата.
Хотел Борика
Коментар на Нели Борислаова от 18.02.2013 за престой 20.01.2013 - 27.01.2013
Искам да изкажа страхотните си впечетления от хотела . Нивото на обслужване е страхотно, персонала е супер, стаите са добре обзаведени а гледката която се разкрива от тях е уникална. Хотела е добре отоплен и е чисто. Басейна е супер, водата топла. Ресторанта е много добър,менюто е разнообразно . Бих препоръчала. С удоволствие бих посетила хотела отново
х.борика
Коментар на Донко Николов Коларов от 22.06.2020 за престой 15-06-2020 - 20-06-2020