ОЦЕНКА: 4.24 / 5 от 58
Дойдохме скептично настроени,четейки негативни коментари.Почивали сме на другите хотели първа линия., Можем да кажем,че всичко беше точно!Обслужване,чистота,изхранване,любезен персонал,Нови и достатъчно шезлонги....Абсолютно семейно място за почивка.Всички негативни писания са от конкуренция!Отново ще го посетим здраве и живот.
Проблеми в Албена
Коментар на Евгения Колданова от 30.07.2021 за престой 24-07-2021 - 29-07-2021
Разочарование и неудовлетвореност-това са двете думи, описващи почивката на 4 възрастни и 4 деца в хотел Гергана. Претъпкан плаж, борба за чадъри и шезлонги, резултат от допускане на външни клиенти, които не са платили за престой в хотела. Масово счупени шезлонги. Ресторантът също работи над капацитета си. Докарваха туристи от хотел Ралица!!! Храната е под всякаква критика-безвкусна, натрупана небрежно, зле приготвена. Като цяло липсва достатъчно персонал, оставаш с усещане за хаос. Жалко за прекрасния плаж и другите природни дадености.
Оценка
Коментар на Катерина Иванчева от 11.07.2021 за престой 02-07-2021 - 10-07-2021
Оказахме се в Гергана, защото прекрасния Мура не беше отворил....С една звезда плюс и очакванията бяха плюс, но уви не се получи точно така.Плажът е бижуто на това място и затова започвам с него НЕ СЕ почиства,ако не ви харесва го правите сами като нас.Ресторантът е под всякаква критика, директно за оплакване дори:масите са лепкави, девойчетата с количката изсипват остатъците от чиниите на съседните маси директно под носа ти, докато ти съответно все още се храниш,лелите ти метат в краката някаква невидима троха, докато на три крачки на земята лежи умряло врабче ,но за него явно трябва инструктаж.Храната е абсолютен беше бъркоч, всичко има един и същи вкус,дори на вид им се получава.Стаите са захабени,но чисти и камериерките се стараят много.Всъщност те са единствените от служителите в хотела,които явно знаеха какво и как да правят и бяха на мястото си.Надявам се да е полезен коментарът ми и то най-вече на мениджмънта на Албена, защото по този начин се унищожава уникално място, а с елементарни усилия би се постигнало много.Ние не сме от претенциозните туристи (все пак имахме резервация за тризвезден хотел),но останахме направо втрещени от неумелото и нехайно управление на хотела.Обобщение : имахме прекрасна почивка, която не се развали от тези подробности,но се надявам нещо да се направи ....Дали ще се върнем пак :) със сигурност,но в Гергана не.
Коментар за хотел Гергана
Коментар на Десислава Николова от 09.09.2020 за престой 24-08-2020 - 29-08-2020
Изобщо не бих препоръчала хотела на приятели, не съм доволна от обслужването и персонала, българите все едно бяхме хора втора ръка, обръщаха изключително внимание на чужденците, хотела беше пълен с румънци и унгарци тях ги боготворяха, докато нас все едно искаха да кажат вие си платете престоя и по-добре си ходете, никакво отношение, под всякаква критика, със сигурност ще посетя отново курорта, защото ми харесва, но в никакъв случай хотел "Гергана".
Качество
Коментар на Gergana от 17.07.2017 за престой 14-07-2017 - 19-07-2017
Чужденците се обслужват с приоритет пред българските туристи. Изключително нелюбезен персонал. Храната не е разнообразна и цената не отговаря на качеството на услугата. Не бихме посетили хотела отново!
Някой почивал ли е през 2017?
Коментар на Юли от 15.07.2017 за престой 01-07-2017 - 02-07-2017
Някой почивал ли е през 2017?
почивка в хотел Гергана
Коментар на Цветана Кулишева от 09.07.2015 за престой 01-06-2015 - 07-06-2015
През време на престоя ни в хотел Гергана сме много доволни от обслужващия персонал,служителите на рецепция,ресторанта с чудесната храна и барчетата.Уникалната природа и чудесния плаж допринесоха за отличната ни и спокойна почивка.Препоръчваме на наши близки да посетят това чудесно място за почивка, а ние със сигурност ще го посетим отново.
Добавен на 13 Април 2016 В 18:12: от Някой
· Тези хотели са за събаряне....Не го ли знаеш.Ама луди вече няма...Половин България се изнася вече в Турция и Гърция...
странен хотел
Коментар на краси от 05.09.2014 за престой 05-08-2014 - 12-08-2014
Единственото хубаво беше разнообразната скара по всяко време.Стаите са малки от типа 2 звезди.В комплекса има порядки от социализма.Ол Инклузив с вечеря на две смени от по 2 часа.?!? Персонала е надут и не поздравява.Позволява си да обижда и българи и чужденци за закъснение от 10минути от времето за вечеря. Камериерките пък работят най-усилено по времето на обедната почивка.
Добавен на 16 Август 2015 В 19:51: от Tania Yordanova
· Явно сте били в друг хотел,защото написаното е пълна лъжа!!!
Добавен на 08 Септември 2014 В 12:55: от Albena resort, Bulgaria
· Здравейте. Благодаря за отзива, но с цялото си уважение към вас, не мога да се съглася с написаното. Не може да твърдите, че стаите са от тип 2 звезди, при положение, че са със съвременно оборудване, плазмени телевизори и снабдени с удобства, отговарящи на категорията си. Учудва ме коментарът ви за държанието на персонала в ресторанта и ситуацията, която описвате. Бихте ли ми казали в коя стая сте били настанени и през кой период, за да знаем към коя камериерка да се обърнем. Благодаря.
С препоръки за нов избор на персонал!
Коментар на п.петкова от 05.09.2014 за престой 07-08-2014 - 13-09-2014
Лошо ,дори понякога арогантно поведения на персонала.Неудобство беше вечерята на две смени с предварително резервиране на маса ,което създаваше условия за конфликти и недоразумения между почиващи и персонал.При тази цена ,която сме платили не може да ми казват в колко часа да вечерям и на коя маса.Стаите малки,недобра хигиена.Камериерките работеха болни и разнасяха зараза/две се оплакаха ,че са с вирусна инфекция, но трябвало да работят/.С ръкавиците ,с които чистеха санитарния възел сменяха нови кърпи и оправеха леглата ни.Чистеха най- усилено по време на следобедната почивка.Изключително шумно от коли и колички обслужващи бара./стаята ни беше с изглед към паркинга/От 9 почиващи 8 си тръгнахме с вирусна инфекция/повръщане ,разстройство/. Храната не беше лоша. Няма да препоръчам хотела на познати и приятели,а ние няма да дойдем тук на почивка повече при същите условия !С препоръки за нов избор на персонал!
Добавен на 08 Септември 2014 В 14:06: от Ръководство к-с.. "Гергана"
· Уважаема г-жо. Петкова, вечерята на две смени се извършва с цел по-добра организация в ресторанта и удобство на Вас-Туристите. Всеки от персонала,който не се чувства добре се освобождава от работа своевременно!!! Бихте ли ни казали в коя стая сте били настанени и в кой период, за да видим коя камериерка ви е обслужвала и към кого да се обърнем. При подобни оплаквания, за арогантно поведение и неудобства, би трябвало да се обърнете към рецепцията на хотела, за да стигнат до когото трябва и да се вземат мерки и решения за отстраняването им. С цялото си уважение, не мога да се съглася,че камериерките разнасят зараза , като по цялото черноморие има подобен вирус.
Много зле
Коментар на Николай от 07.05.2014 за престой 01-05-2014 - 06-05-2014
Здравейте, бях в хотела по време на Гергьовденските почивки...под всякаква критика е всичко и най-вече управителя , които стои на рецепция!! Отвратително отношение и целият персонал като цяло е от соц. времето....Надявам се никога да не стъпвам пак там....
Добавен на 04 Септември 2014 В 13:07: от Краси
· Абсолютно вярно. Единственото хубаво беше разнообразната скара по всяко време. Иначе в ресторанта има наистина порядки от соца. Инклузив с вечеря на две смени.?!?Персонала е надут и не поздравява и си позволява да обижда и българи и чужденци за неспазване времето за вечеря. Камериерките пък работят най-усилено по времето на обедната почивка.
Добавен на 12 Юни 2014 В 05:01: от митака
· същото най-вероятно си пожелава и персонала...
Хотел Гергана
Коментар на Greta Mihaylova от 28.08.2013 за престой 20.07.2013 - 27.07.2013
Ние отправяме специални поздрави и благодарност към персонала на хотела, в частност към барманите на плувния басейн и аниматорите, които се погрижиха за нашето добро настроение! За втора година отсядаме в този хотел и смятаме, че за цената, която платихме получихме едно добро преживяване! Поздрави от нас: Цецо и Грета!
нашата почивка
Коментар на валентина христова от 18.08.2013 за престой 03.08 - 14.08.2013
Благодарим от все сърце, на всички служители от хотела и ресторанта за осигуреният ни конфорт по време на нашата двуседмична почивка в хотел Гергана -Албена. Както миналата така и тази година, тяхната любезност и отзивчивост ни помогнаха да забравим грижите и да се отдадем на пълен релакс . С уважение, Валентина Хтистова
Гергана
Коментар на Росен от 21.07.2013 за престой 7.2013 - 7.2013
Хиотела предлага много добър плаж и локация ,както и вечерите в лобито са добри .Пише човек с малко дете и всичко пречупвам през това да имам комфорт и спокойствие за цялото семейство.Всичко останало не си струва ,ако говорим за 4* и един куп пари които плащаме - стаите са мн малки ,мръсно е много ,всичко е много захабено и старо .Хотела е бил 4* като е отворил сега няма и 2 * да дам / държа да отбележа че съм човек обиколи половин Европа и почти цялото черноморие и имам доста база за сравнение и по никакъв начин не съм капризен/ Чистачките са мн зле не могат да смогнат с чистенето всеки ден идваше в 13.00 да чисти когато се прибираме от обяд и слагам детето да спи наложи се да ги гоня от стаята и да ги предупреждавам многократно ,а самото чистене е само пребърсвнане на пода в коридора и банята .Комарите от блатото на близо са адски и задължително трябва средства за мазане ,пръскане и т.н. Аниматорите бяха много зле - говореха изкл.малко на български - глезеха и се подмазваха на немци,поляци ,руснаци и скандинавци ,Българите бяхме втора ръка ,същото беше и отношението на баровете ,едва след като оставих по 5лв бакшиш на втората вечер започнаха да ми се усмихват и малко вежливост .Храната беше доста добра и разнообразна и това е факт ,казват че е заради многото чужденци ,но не знам , факт беше мн добра -риби,свонско ,пилешко синьо сирене и т.н.Като цяло няма да се върна в този хотел и не го препоръчвам за хора с малки деца ,всеки да си преценява .Половината група от 8 възрастни с 5 деца бяха с диария и повръщане на тръгване ,не знам и не мога да твърдя от какво е ,но това беше на финала на почивката и затвърди мнението ми .Дори си тръгнахме преди последната нощувка след вечерята ,не искахме да оставаме до сутринта.
Хотел Гергана, Албена
Коментар на Свилен Апостолов от 18.07.2013 за престой 01-06-2013 - 08-06-2013
Тази година почивахме в хотел "Гергана" в к.к. Албена в началото на юни. Бяхме настанени в уютен апартамент с чудесен морски изглед, персоналът и обслужването са на високо ниво. Всички бяха много отзивчиви, почистваше се редовно,храната беше отлична, прекарахме страхотно. Ще се върнем пак. Сем. Апостолови
гостуване в хотел Гергана
Коментар на Лиляна Иванова Ангелова от 27.05.2013 за престой 24.05.13 - 26.05.13
Едно незабравимо гостуване преживяване, за съжаление само три дни. Независимо, че времето не беше много хубаво, впечатленията ни са отлични. Бяхме група от 42 души и няма човек, който да не изрази задоволството си от престоя и желание да посетим хотела отново. Изключително приятна обстановка, много приятни хора и отлична кухня. Същата тази група е посетила хотела през 2004 година и всички решихме, че няма промяна по отношение на асортимента и качеството на храната, каквато промяна има почти във всички хотели. Напревения ремонт през 2008 година е дал още по вече на хотела, откъм уют и чар- особено на баровете - много добро впечатление прави оформлението на фоаето и новата тераса на лоби бара, която е над резервата Балтата. Като добавим и звуците на кукувичките, птичките и жабите, усещането е неповторимо. Мисля, че това е най доброто място за спокойна и приятна почивка на българското черноморие. Благодаря на хората, които направиха престоя ни незабравим. с благодарност, Л.Ангелова
Оценка
Коментар на Нели Иванова Иванова от 05.09.2021 за престой 28-08-2021 - 03-09-2021