0700-1-5522 visit.BG

× Външни мнения и коментари за хотела. Препоръчваме Ви да се доверите на мненията на нашите клиенти, които със сигурност са били гости на хотела!

Почиека

Коментар на Ваня Балева от 24.08.2020 за престой 23-08-2020 - 23-08-2020

Локацията на хотела - страхотна, басейна - чист, но много студен, стаята (апаетамент) - просторен и уютен, персонал-изключително непрофесионално отношение към клиентите на хотела, храна-изцяло ресторанта предлага полуфабрикати, очевидно останалото от обяда се преправяшев друга манджа и се сервираше за вечеря, никакъв избор, еднообразна храна.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

НЕ ходете в хотел Глобус

Коментар на Petya Gosheva от 19.08.2020 за престой 13-08-2020 - 18-08-2020

Хотела със сигурност не е 4 звезден. Стаята беше с мръсен мокет на петна, дръжката на вратата на банята ми остана в ръката, храната е вкусна, но за сметка на това еднообразна. Напитките са възможно най-ниско качество и от машина. Привидно сложени диспенсери за дезинфекция, всъщност Съни турс трябваше да се намеси, за да окомплектоват приборите за хранене, а не на ги държат в една обща купчина, върху която всеки може да се изкашля или изкиха. Организацията в ресторанта е под всякакъви критерии,заради въведените мерки за безопасност, 4-5 сервитьори отсервират масите, а на топлата витрина и салатения бар двама възрастни господина, който бяха изключително любезните и учтиви, сигурно Единствените в този хотел, се скъсваха от работа, а когато ресторант-мениджърката дойде уж да помогне на единия само му пречеше, сблъска се с него, а той дори й се извини, за нейното неадекватно поведение. Жив късмет си е ако намериш свободна маса за да се храниш, иначе чакаш някой да стане, за да седнеш ти. Според обявата хотела разполага с БЕЗПЛАТЕН паркинг, да ,ама не! 3/4 от паркинга е превърнат в частен 3лв на час. Останалата 1/4 е за гостите на принципа, който превари ,той завари. Места не се резервират, когато попитахме човека на бариерата, защо има място запазено със стол той каза, че се пази за управителя, Управителката обаче не си беше стиковала версията и каза че било с абонамент. Като я попитах защо ни лъжат, се направи че говори по телефона, казах й че е невъзпитано по средата на разговора с мен да води телефонен разговор, а тя заяви че й звъни генералния мениджър, тогава поисках да говоря с него, но тя рязко онемя и продължи да ме гледа без да издава звук. Стигаме де върха на сладоледа Имат Wi-Fi ,имат ама платен, всички летища ,в целия свят предлагат безплатен интернет, но в 4* хотел на слънчев бряг се плаща, поисках да си платя,заявиха ми,че не ме съветват да си плащам ,защото интернетът им бил много лош, тогава се запитах защо изобщо казват че имат интернет и защо тогава се плаща като не става?! Още веднъж искам да похваля двамата мъже на салатения бар и топлата витрина, и да посъветвам управата на хотела да си преразгледа мениджърите! Единственото вярно нещо е, че локацията е много добра!

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Простотия,мизерия и боклуци.

Коментар на А.М. от 05.03.2016 за престой 01-06-2014 - 01-12-2015

Ще ви кажа нещо, като цяло: не става въпрос за един или друг хотел в скапания Сл.бряг.,или конкретно за този хотел..,като цяло там /Сл.бряг/ е пълна мизерия,простотия,некачествени стоки и храни и пълно с боклуци на всякъде от различен вид и индивид. 2г. живеех в Несебър и се подлъгах да работя там,като съм обходил и видял как и какво преставлява болклучарския курорт,където нито хората,нито водата,храната,въздуха и морето/пълно с помий,поради липса на пречист.станция/,да не говорим,че ако завали дъжд,какво се случваа... няма канализация и отвод.канали, абе майката си трака.,хотелите са трагедия,а персонала само турци и цигани от селата..- каква култура искате тогава, чистота и професионализъм..те са сбирани на кило../на какви места-хотели., и с какви туземци работих - мани,мани.. излъгах се много,като си мисли,че Сл.бряг е като онова време,но УВИ.. Всичко разбрах за краткия си престой. Там няма професионалисти,коректност,отношение,етика и морал. Не си заслужава дори и за 2 дни да се отиде в този курорт на почивка,да им се начудя на скапаните /и то измекяри/ чужденци,какво правят там..Казвам ви там е долнопробно място от страна на всичко., а ако отидете на това място..значи и вие сте от тези чужденци в скобичките..Аз никога няма да стъпя там вече,камо ли да работя.. Ходете си на Средиземно или Бяло море.,там курортите са друга цивилизация. Има много.други места за чудо и приказ.. Турция, Гърция, Кипър, Испания, Монако, Италия, Португалия, Хърватска Дубай, Бали.. И накрая само да ви кажа,че за същите пари или с най-много да добавите 10-15% ще си изкарате прекрасна почивка на друго място,вместо да ги дадете за мизерия и пълно разочарование.. ВИЕ решавате ако сте умни...

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

mnenie- hotel globus

Коментар на albena от 23.08.2013 за престой 05.08.2013 - 12.08.2013

Занемарен хотел, много далеч от 4-те звезди! Неучтив персонал, ужасна храна, платени паркинг, чадър и шезлонг на басейна и интернет на лобито/ това не го споменават в офертата/, мръсни общи части. Единственото предимство е близостта до плажа. Не бих посетила никога повече този хотел и не бих го препоръчала на свои познати!

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

mnenie-hotel globus

Коментар на albena pencheva от 17.08.2013 за престой 05.08.13 - 12.08.13

Възмутена съм от пренебрежителното отношение на персонала към нас, сигурно защото сме българи! Забелязах, че към чужденците се отнасяха много по-вежливо. Жалко!!! Ще изгубят и малкото български туристи, които имат желание да посетят този" 4-звезден" хотел. Хигиената е на много ниско ниво, храната в ресторанта е отвратителна, чадъра на басейна се заплаща???/ това никъде досега не ми се беше случвало/, интернет има само във фоайето, пак срещу заплащане. Никога повече няма да отседна в този хотел - провалена почивка!!!

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

mnenie-hotel globus

Коментар на Албена Пенчева от 16.08.2013 за престой 05.08.13 - 12.08.13

Единствено предимство - близо до плажа и с това се приключва. Недостатъци - чадъра на басейна струва 5 лв. Това ми се случва за пръв път! Никакъв интернет - само на лоби-бара и то отново срещу заплащане! Бельото и кърпите за баня - зле изпрани. Персонал - нелюбезен. Пълно с евреи с нагло и просташко поведение! А храната в ресторанта - просто потресаваща - еднообразна, случвало се е да бъде и развалена, нащърбени чинии и чаши, персонал от ромски произход - не ресторант в "4-звезден хотел", а някаква столова от соца!!! Никаква климатизация в общите части, а в стаите - само шум от климатиците! НЕ ПОСЕЩАВАЙТЕ НИКОГА ХОТЕЛ ГЛОБУС - ЩЕ СИ ПРОВАЛИТЕ ПОЧИВКАТА!!!

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

po4ivka prez 2009

Коментар на NADEJDA SAKAROVA от 03.06.2010 за престой 26.07 - 31.07

Vazmutena sam ot obslujvaneto v xotela,na lobibara 4aka6 po polovin 4as da te obslujat servitiorkite daje ne te zabelqzvat, 5 dni bqx tam s deteto mi 10 pati molex na recepciq da ni opravqt kabelnata tv i nai-nakraq q opravixa v posledniq den ot prestoq ni i na kraq nali sme balgari otno6enieto kam nas ne be6e taka lubezno kakto kam 4ujdencite koito bqxa otsednali tam ,a tova mnogo me podrazni

Добавен на 16 Март 2016 В 22:20: от станка

· Всичко е супер освен ресторанта и спа центъра се върти протитуция под кушетките имаше изполвани презервативи

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни