0700-1-5522 visit.BG

× Външни мнения и коментари за хотела. Препоръчваме Ви да се доверите на мненията на нашите клиенти, които със сигурност са били гости на хотела!

смяна на датаите за почивка

Коментар на Георги от 17.08.2012 за престой 20,08 - 29,08

Неможе днес да ми казват че след два ди немога да ме настанят.Подиграват се със клиентите си.

Добавен на 12 Септември 2014 В 22:11: от Ангел

· Бяхме гости на хотела. На втората вечер към 9 часа слязохме в ресторанта да вечеряме. Попитахме една сервитьорка каде може да ни настани и тя ни каза - незнам, търсете си маса. Намерихме си маса с неотсервирана чиния с остатъци от храна в нея и седнахме. След малко идва втора сервитьорка -Елена- и ни вика: "Вие защо седнахте тука, масата е заета!" Казахме и че сме гости на хотела и че искаме да вечеряме, на което тя ни отговори че това нямало значение и да сме освободяли масата. Минава трети сервитьор - питаме го ще ни обслужи ли нормално някой. Да, казва, момент. Връща се Елена: "Преместете се тук" с такъв тон все едно сме и паркирали от три дни пред гаража. Преместихме се, бяхме обслужени от третия сервитьор. Консумирахме две салатити, едната "Извора", другата не я помня вече, голяма Бургас63, три коли половинки, две-три чаши бяло вино, език в масло, касапско мезе, две пърленки, крем карамел, пай и джак даниелс. Езикът беше отвратително пресолен - сякаш капакът на солницата беше паднал, докато са го солили. Върнахме го - смениха го. Касапското мезе уж трябваше да е врат - е такъв сух врат не може да има.Десертите бяха хубави и питиетата също. Питах хляба как е - филии, питки - отговориха ми - само пърленки. 20мин. по-късно видях как носят хляб на филии на друга маса. Пърленките пък за сметка на това бяха разкошни. Въпросната "заета" маса стоя почти два часа свободна. Сметката ни беше към 75лв. Оставихме 85 не за друго, а за урока, който ни дадоха - да не ходим на море повече в България, където отиваш да харчиш по 250-300лв. на ден, а се държат с теб все едно си последния сопол. Благодаря! Между другото освободихме хотела на следващия ден, един ден предварително - и там останаха едни 60лв. предплатени при настаняването, който нито сме си искали, нито ме интересуват. 110-та стая с тераса точно над отдушника на кухнята - разкош.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

до Дани

Коментар на Димитров от 10.11.2009 за престой 01.09.2009 - 15.09.2009

Съжаляваме за нещата които са ви направили лошо впечатление!
1. Вече не се продават плажни изделия.
2. Вече не наемаме не проверен и не квалифициран персонал.

Добавен на 20 Юни 2015 В 20:40: от Дарина Копчева

· Към днешна дата, персоналът Ви е под всякаква критика. Абсолютно несериозен персонал. Заваля дъжд и никой не се поинтересува, че на масата ни валеше. Чакахме час и половина да ни сервират питиетата, и още половин час да ни сервират вечерята! Всъщност ни сервираха салата със пърленка... очевидно в този ресторант салата се яде заедно с пърленка, а основно - без! Никакво внимание и уважение към клиента! Не бихме дошли повече. Този ресторант не следва да бъде един от стоте в България.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Обща визия и ресторант към хотела

Коментар на Дани Иванова от 29.07.2008 за престой 16.07.08 - 28.07.08

Вече 3-та година подред посещавам Кранево и ресторанта към хотелски к-кс "Извора". Като цяло впечатленията ми са много добри - това определено е едно от малкото изградени с вкус места. Навсякъде се вижда общата идея за комплеса да олицетвори спомените ни за традиционната стара българска къща, но същевременно с усещане за лукс. Всичко това наистина е страхотно, но с 2 забележки към собствениците, които иначе са вложили немалко средства:
1. Защо допуснахте в основата на хотела "циркаджийската" търговия с пояси, хавлии и щарени дрешки със съмнителен произход, с която така или иначе туристът се сблъсква на всяка крачка? Губите идентичност!
2. Проблемът ви с персонала /поне в ресторанта, защото само ттам имам впечатления/ е много голям! За да поддържате ниво, трябва да обучите професионално сервитьорите си и не на последно място - да имате реални изисквания към тях! Крайно време е момченца, които си търсят временна работа за 1 сезон да разбират, че могат да я получат поне срещу личен ангажимент и професионално отношение кам клиентите! В противен случай не само те, но и хотелът ще си остане за спомен само с направените снимките с рускини, но скоро и те ще спрат да идват тук.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни