× Външни мнения и коментари за хотела. Препоръчваме Ви да се доверите на мненията на нашите клиенти, които със сигурност са били гости на хотела!

Мнение

Коментар на Нелка Гюрова от 13.08.2020 за престой 04-08-2020 - 10-08-2020

Отличен хотел. Ресторанта е шест от шест. Разнообразна вкусна и много добре аранжирана храна. Персонала е зад стъклени прегради с маски. Всички са много бързи и любезни. Всяка маса се почиства перфектно с дезинфектант. Всички са много мили усмихнати и приветливи. Диспансери с дезинфектант има пред всеки асансьор пред ресторанта в лобито. Чисто е. Не се чудете а тръгвайте. Препоръчвам.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Басейн

Коментар на Бранимира от 14.07.2019 за престой 06-07-2019 - 13-07-2019

В хотел Мура има общо три басейна - два външни и едни вътрешни. Не съм доволна от това, че в Албена има минерална вода и въпреки това басейните са с температура с 28 градуса. Моето семейство не е калено и студената вода е забранена. Била съм във Велинград и там температурата е 33-37 градуса. Също така и там има минерални извори. Не ми хареса престоят, като се има предвид, че времето беше студено. То и годината не е подходяща за море.

Добавен на 15 Юли 2019 В 07:23: от Иван

· Вие на море ли сте отишли на санатариуми, за да се топите в басеини с минерална вода?

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Mura

Коментар на Aleksandra Mitova от 31.07.2017 за престой 18-06-2017 - 23-06-2017

Вкусна и разнообразна храна, чисто, любезен персонал. Само сменете фирмата концесионер на плажа. Догодина пак сме там :)

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Росица Енева

Коментар на Росица от 29.12.2016 за престой 29-05-2016 - 5-05-2016

Искам първо да благодаря на управителя на хотел Славуна - Климент Колев че ни посрещна така любезно. Искам да се оплача от наглото държание на Веселин спасителя на басейна, нищо друго ни го интересуваше освен това да си вземе парите от джакузито, също така и от Никола плажния роботник, същото нагло държание, и ми говореше на "Ма" за него също беше важно единствено само да си прибере парите от шалтетата. Плажа се подържа добре, макар да има водорасли по брега. Храната в ресторанта беше на ниво и персонала беше усмихнат. Бих се върнала!

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Мура

Коментар на Изабела от 22.12.2016 за престой 22-06-2016 - 01-07-2016

Искам да се оплача от Нелюбезната управителка на ресторанта г-жа Чернева и храната която беше на слабо ниво! Най доволна бях от плажа и от персонала на плажа които правеха всичко възможно да ни намерят място, след като Румънците си бяха запазели миста а нямаше никой на тях, винаги са усмихнати и позитивно настроени. Искам и да благодаря на Менижара Климент Колев за любезното отношение към нас!

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

недоволни от хотел "Мура

Коментар на Николов от 02.08.2015 за престой 20-07-2015 - 31-07-2015

Стаята, в която бяхме настанени беше изключително малка за семейство с 2 деца. Просто бяха добавили двуетажно легло в нормална двойна стая. При усливие, че при резервацията съм написал, че децата са ми на 2 години и половина, недоумявам как може да ми поставят двуетажно легло. Като попитах на рецепцията ми казаха, че няма друга свободна стая (а бях направил резервациатя 6 месеца преди почивката). Хигиената в стаята беше под всякаква критика. Чистеха почти всеки ден, но само открития под в стаята. Под леглата имаше пясък вероятно от началото на сезона. Отделно от това стаята се нуждае от ремонт - много стари и очукани мебели. Едното от децата ми започна до повръща още на 2-рия ден, а другото на 5-тия. С жена ми също изкарахме някакви по-леки форми на стомашни разтройства. Двата хотела "Мура" и "Славуна" са с общ ресторант и в пиковите часове ставаше голяма лудница за хранене. Незнайно защо междинните хранения бяха точно преди и след обяда. Правеха се някакви пици за които трябваше да се чака половин час минимум. В 16 часа вече нямаше нищо за хапване. Чадърите и шезлонгите на плажа също бяха недостаъчни (общи за 2-та хотела). Хората започваха да оставят хавлиите си по шезлонгите от 5.30 ч. сутринта. В 7 часа вече 80% бяха заети, а в 8 нямаше свободни. Реално местата се заемаха след 10 часа. Оплаках се на рецепцията, че това със запазването не е нормално, но те не направиха нищо по въпроса. До 6-тия ден аз просто махах някоя хавлия и се настанявахме, но ми писна да се карам с хората и последните дни също ходех да мятам хавлии... Местата за паркиране също бяха крайно недостатъчни. Навсякаде по тротоарите около хотелите бяха паркирани коли и хората се разхождаха по шосето сред коли, колела и всякакви други превозни средства. Вероятно след отлива на руснаци тази година, местата бяха запълнени от българи и румънци, които пътуват с колите си.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Мура

Коментар на Разочаровани! от 01.08.2015 за престой 27-07-2015 - 02-08-2015

Определено не бихме се върнали отново в този хотел! Още при настаняването не ни обърнаха никакво внимание и не ни обясниха особеностите в all inclusive-a, които научихме от приказки с хората към края на престоя си - например, че можеш да се възползваш и от междинните хранения на хотел Гергана, който е до Мура. Ресторантът предлага някакво разнообразие, но навалицата е адска, тъй като обслужва 2 хотела. Докато успееш да си вземеш храна, а после и място да си намериш, ще ти се отяде... Прибори и съдове - недоизмити и това не беше веднъж, а редовно лепнеха! Чашите постоянно свършваха, както и напитките в машините, налагаше се да се прави забележка, за да се сети някой. Не знам кой е управител тази година, но не мога да се съглася, че обслужвайки 2 хотела, ще сложиш 4 ванички със сладолед само на 1 място и ще си доволен, опашки се виеха постоянно и за пицата и за сладоледа. Кафето от машините е отврат и никой не ни беше казал, че можем да си взимаме и от лоби бара, също в цената!!! Чистенето на стаите е абсолютно импровизирано, замазване с парцала на пода и това е. В баните не се влиза, терасите също не се чистят. Чаршафи за 6 дни не ни смениха. В банята смърди на канал и водата по тръбите се чува винаги, когато съседът я пусне, яко романтика! Не намерихме и така рекламираното спокойствие, защото или някой ще ти вика по коридорите и ще тряска врати или в кафенето отдолу ще се надвикват, ще мине камионът с доставките по 5 пъти или автобусите с туристите, та няма шанс за някаква тишина. Ааа, ако случайно стане тихо, все някоя от чистачките ще се е разшътала в съседство и то в обедната почивка. Практиката да се резервират шезлонги на плажа си продължава с пълна сила, като наистина хората явно стават в 6ч. и мятат кърпите, защото ние в 8ч вече не намирахме места. Въпреки леко ремонтираните стаи, като цяло хотелът си издиша, има мухъл в баните, асансьорите са в окаяно състояние, не се стараят да привличат с някакви нови неща или атракции. Анимацията, ако въобще я има, е смешна. Мисля, че в "Гергана" им се работи малко повече, там купон има по цял ден, а в Мура забравят и музика да пуснат. Общо взето, най-прахосаните пари за море бяха тук! Не струва и половината като качество!

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Почивка в хотел "Мура"

Коментар на Наталия Симеонова от 10.09.2014 за престой 03-09-2014 - 08-09-2014

Здравейте! За втора поредна година почивах в хотел "Мура". Безкрайно благодаря за прекрасната почивка, която имах удоволствието да изкарам в този невероятен хотел. Още при пристигането ми в хотела на рецепцията ме посрещна чаровно, красиво момиче, изключително любезно и отзивчиво. Целият персонал на хотел "Мура" е много позитивен, учтив и старателен. Камериерката, която се грижеше за моята стая ежедневно почистваше, сменяше спалното бельо и кърпите. Ресторанта предлагаше разнообразна, вкусна и питателна храна. Голямо беше разнообразието от сладкиши, салати, плодове и сладолед. Приятна изненада беше за мен факта, че в хотела и на плажа имаше безплатен интернет. Друга приятна изненада за мен бяха новите чадъри на плажа с масичка към тях. Не бих пропуснала да отбележа и непрекъснатото внимание към гостите от страна на Управителката на хотел "Мура" Галя Никова - винаги приветлива, чаровна и усмихната. Не на последно място бих искала да изтъкна и факта, че хотела се намира на първа линия, на самия морски бряг. Незабравими за мен ще останат и дългите разходки по плажната ивица. С удоволствие отново бих почивала в хотел "Мура" и през следващият летен сезон.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Мура

Коментар на Семейство с дете от 26.08.2014 за престой 17-08-2014 - 24-08-2014

Хотел "Мура" беше третият в Албена, в който почивахме тази година. Бяхме там със 7 нощувки. На петия ден се наложи да помолим на рецепцията все пак да вземат да ни сменят чаршафите, защото и ние, както и други почиващи, минахме през кошмара с повръщането, температурата и разстройството. Почистването на стаята беше под всякаква критика. Камериерката - груба, нахална. Последния ден още в 11 часа нахълтва в стаята, без да почука, с думите: "Я да видим тези дали си тръгнаха?" и последващо с досада: "Още са тука". Въпросните изречения вървяха като паралелен разговор с друга камериерка, с която в коридора се провикваха доста дълго време, обсъждайки тяхна колежка. Нашата накрая дори я напсува. Много грозно беше. Те по принцип така си говореха на висок глас всеки ден. Терасата изобщо не се чистеше. В стаята пък постоянно се подмятаха по около 7 - 8 кърпи - чисти, мръсни, а ние бяхме само двама. В тоалетната миришеше на канал, а тръбите свиреха при всяко пускане на водата по етажите. Тя така и не поосвежи с някакъв по-силен препарат, въпреки че и за това помолихме. Храната в ресторанта не ни хареса. Никакво разнообразие, дори и в Компас готвеха по-различни неща, отколкото тук. Да не говорим за Амелия и Ралица Акваклуб, където бяхме преди това тази година. Можем да похвалим с това, че имаше избор на сладкиши. Анимацията - смешно аматьорска. Напитките от машините - толкова разредени, че не можеш да разбереш Миринда лимон ли пиеш или Тоник. Нямаше такова разреждане на бара в ресторанта, но той работи с обедите и вечерите. Хубавото на хотела е това, че е на плажа. Всичко е на ръка разстояние - море, басейни, бар. Персоналът, с изключение на нашата камериерка, беше любезен, отзивчив, реагираха на всичко, за което помолихме да се отремонтира или други дребни неща. При нас нямаше проблем с липсата на шезлонги. Дори и да си на последна линия, морето е близо и гледката е хубава.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Бактериална зараза

Коментар на Нели Атанасова от 16.08.2014 за престой 11-08-2014 - 14-08-2014

За първа година бяхме в хотела и за съжаление се оказа най-лошата ни почивка на море до момента. Голяма част от персоналът е любезен и отзивчив, но недостатъците са много. За паркинга е излишно да коментирам, това е проблем на повечето хотели. Започвам с чадъра и шезлонга там ред няма никакъв, ако искаш първа или втора линия си запазваш място още в шест часа. В късните часове няма шанс въобще за свободни такива. Ако случайно вали свободна маса в ресторанта няма дълго време. Проблемът идва от това, че плажа и ресторанта се ползва от два хотела едновременно... Но най-лошото има бактериална зараза в храната, изкарахме ужасни три дни в хотела, а след това три дни в болница. Кръвните изследвания показаха бактериална зараза, не беше никакъв летен вирус, а децата все още са зле. Децата повръщаха денонощно, чаршафите и кърпите са оскъдни и за да ти вземат изцапан от децата чаршаф, си длъжен преди това да го отпереш иначе те карат да си го плащаш... Предплатихме, което се оказа грешка, за пари да ни върнат и дума не стана, а касова бележка никой не ни издаде, но когато напусках хотела бях почти колабирала и нямах сили да си поискам такава. Да храната е вкусна, персоналът е любезен, но не бих стъпила там повече дори и безплатно!!!

Добавен на 22 Август 2014 В 14:08: от Галина Никова

· Уважаема г-жо Атанасова, Изказвам своето съжаление, че почивката Ви не е била приятна. От началото до края на престоя Ви в хотел „Мура”, персоналът Ви обгрижваше, за да се чувствате добре. Съжалявам , че децата Ви се разболяха, но това се случи на втория ден. Като всяко заведение за хранене, ние подлежим на проверки от здравната инпекция, последната от която беше в края на юли месец, и мога да Ви уверя, че няма бактериална зараза. Що се отнася до чаршафите, изцапани от децата, никой не Ви е взел пари за подмяната им. Сумата за Вашата почивка е била предплатена в агенция, от където имате издадена касова бележка. На рецепцията сте заплатили единствено такса паркинг в размер на 6лв., така че няма как да Ви върнем парите за почивката от рецепция. Броят на чадърите на плажа и басейна е достатъчен за всички гости. Проблемът идва от това, че всички туристи искат да са на първа линия. Забранено е запазването на чадъри с хавлии и навсякъде има поставени табели, както и сме уведомили персонала на плажа да следят за обстановката, но туристите невинаги се съобразяват с правилата, откъдето се получава ситуацията, която описвате. С уважение: Галина Никова Компл.упр-л „Мура-Славуна”

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Отново на ниво

Коментар на Теодор Милчелиев от 19.07.2014 за престой 09-07-2014 - 18-07-2014

Хотела отново се представи на ниво. Изобщо цялата "Албена" бе отново на ниво. Има много безплатни пързалки и люлки за децата. Всеки ден гледаш как нещо се прави по поддръжката на курорта, дали ще косят тревата, дали ще подрязват храстите, садят цветя или просто ще метат улиците, които пък ги миеха през ден (миришеше на сапун). В хотела имаше доста положителни промени. Например тази година анимацията беше супер, както за възрастни, така и за децата. В ресторанта също имаше положителни промени - има много повече плодове и сладкиши, освен това витрината със сладоледа винаги беше пълна и работи до 21:00 часа, заедно с външния бар (сладоледите са на Нестле тази година). Уцелихме и на културни туристи. Личеше си особенно в ресторанта, нямаше го това бутане хвърляне на храна, оставяне на мръсни маси. Може би и затова в ресторанта беше чисто. Едно от най-хубавите неща, е че са сменили чадърите пред хотела, чисто нови са и всички имат пепелници и масичка закрепени за чадъра. Това е супер удобно, освен това вече почти не се срещат фасове по пясъка, както и почти никакъв боклук. Имаше и още едно хубаво нещо на плажа - нямаше запазване на чадъри от предишния ден. Не знам на какво се дължи, но сутрин към 7:30 всички шезлонги са празни. Може би им събират кърпите преди 7:30 или просто наистина сме се паднали с културни туристи. Единстветото лошо нещо бяха доставките на ресторанта, вярно че толкова много храна и пиене трябва да се достави, но ще е добре доставките да се прекъсват от 14:00 до 16:00 както и да почват след 8:00. Ако толкова нямат време, да ги доставят до 20:00-21:00, но след обяд да има сигурна тишина. Не беше всеки ден, но може би през ден от 14:00 до 16:00 имаше доставки на нещо, което няма как да е тихо, я камиона ще трака много, я касетки, газови бутилки, големите бирени кенове и т.н. Вярно, че ресторанта работи до 14:30 и след това има свободен персонал, който да приеме доставката, но пък мен като турист това ми пречи и не ми харесва. Това обаче е въпрос на курорта, защото доставките им са еднакви за всички и просто трябва да се говори с доставчиците, да спазват общоприетите норми за почивка, както и да си назначат допълнителен персонал, който да оттговаря само за доставките. Просто предлагам решения. Независимо от недостатъка с шума от доставките, който си го има от преди, всичко друго бе по-добро от миналата година, а това с чадърите ни изненада много приятно. За последните 5 години от които посещаваме хотел Мура, тази е най-добра. Продължавайте все така с нововъведения, колкото и дребни да са, на редовния посетител прави добро впечатление.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

страхотна храна

Коментар на Надя Генкова от 20.06.2014 за престой 04-06-2014 - 08-06-2014

имах удоволствието да бъда в хотел Славуна за няколко дни през юни. Нищо не смущава приятния престой на клиентите - всички от персонала са любезни, вършат си работата съвестно и са "невидими" - т.е. по никакъв начин не нарушават спокойствието на гостите. Специално искам да отбележа две неша: грижата за поддържане на пространството окол хотелите и великолепната храна. По време на престоя ми реката излезе от коритото си и наводни част от комплекса. При първа възможност персоналът започна да чисти и мие алеите от навлечената кал, независимо от факта, че се очакваше още да вали дъжд. А храната беше ВЕЛИКОЛЕПНА - ВКУСНА, ПРЯСНО ПРИГОТВЕНА И ИЗУМИТЕЛНО РАЗНООБРАЗНА. Всеки ден поне 1/3 от предлаганите ястия и на закуска и на обяд и на вечеря бяха различни от предходния ден. Просто човек трудно може да су удържи да не опита да пробва от всичко, но ... няма такъв, който би успял да го направи . Великолепни майстори в кухнята! Благодаря за удоволствието от престоя! Пожелавам успешен сезон на комплекса, въпреки всички изненади от прирадата.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Румяна, Дарина и Румен

Коментар на Румяна, Дарина и Румен от 31.07.2013 за престой 05.07.2013 - 15.072013

С тъга напускаме Албена но с обещанието че пак ще се върнем в този райски кът на България - хотел "Мура". понякога не стигат думите за да благодариш на шепа хора , отдали се със сжоята безгранична любов, професионализъм и вярност към гостите на хотела. Това наистина е очевадно и все по-рядко стрещано. Неможе да не споменем за чаровните и обаятелни г-жа Галя Никова , Светослав Влаев,както и целия персонал на ресепсията,в ресторанта-грижовната г-жа Катрин Томова , удоволствието и спокойствието да си на плажа при всеотдайните Веско, Васко и Красчо-душевното богатство и красота на всички тези всеотдайни хора и човешката им чистотата ,която наистина е смайваща.Безкрайно и с дълбоко уважение Ви благодарят Румяна ,Дарина и Румен Провадалиеви.Бог да е с вас и нека ви пази!

Добавен на 20 Август 2013 В 22:04: от kiro

· коментара е от човек на хотела......

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

хотел Мура

Коментар на сем. Милчелиеви от 28.07.2013 за престой 02.07.2013 - 09.07.2013

За четвърта поредна година почиваме в хотел Мура. Обслужването в хотела е на много добро ниво. Персоналът е усмихнат и готов да помогне във всяка ситуация. Обслужването в ресторанта също е отлично. Храната е разнообразна и витрините се презареждат още преди да е свършила съответната храна. Момичетата и момчетата, които отсервират работят наистина професионално, никога по масите няма празни неотсервирани съдове. Управителите на ресторанта и хотелския комплекс са винаги усмихнати и любезни. Като цяло сме много доволни и бихме посетили хотелът отново.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

хотел Мура

Коментар на румен провадалиев от 26.07.2013 за престой 06:06:2013 - 16:06:2013

С тъга напускаме Албена, но с обещанието, че пак ще се върнем в този райски кът на България - хотел "МУРА". Понякога не стигат думите за да благодарим на шепа хора, отдали се със своята безгранична любов, професионализъм и вярност към гостите на хотела. Това наистина е невероятно и все по-рядко срещани. Не може да не споменем за чаровните и обаятелни г-жа Галя Никова, Светослав Влаев както и целия персонал на ресепцията, ресторанта - г-жа Катя Томова, удоволствието да си на плажа при всеотдаините Веско, Васко и Краси - душевната красота на тези хора и чистотата, коята наистина е смайваща. Безкрайно и с дълбоко уважение Ви Благодарим сем. Провадалиеви

Добавен на 20 Август 2013 В 22:05: от киро

· коментара е от човек на хотела

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни