Искам да изкажа колко несериозно подхожда този хотел към мен предполагам и не само. От месец и половина бях резервирал тяхно предложение за Св.Валентин за 12-14.02.2016. Гласях тази изненада от доста време за жена ми. За всеки случай реших да звънна на 12.02 до хотела щях да питам за паркоместа преди да тръгнем към тях. От другата страна ми се казва, че всичко е променено и тази оферта вече от доста време не е такава каквато е била. Най-бруталното беше, че официалната вечер беше преместена от 13.02 вечерта на 12.02 ( в дена на нашето пътуване ) и всичко това само за една нощувка, а не две както беше по оферта! Аз не мога да разбера за месец и половина един човек не вдигна телефона и да ме информира за всички тези неща. Супер некоректно ..... без коментар просто за отношението на този хотел. Брутално....и както се сещате в последния момент не само, че изненадата е пропаднала заради ТОЗИ хотел ами и нямам време за реакция!!! Много добре си помислете, ако видите оферта на този хотел. За мен този хотел не съществува вече както и за огромната част хора около мен ( бизнес и частни лица), който са разбрали и ще разберат допълнително.
ПРЕСТОЙ В ХОТЕЛ ПАРОС
Коментар на СНЕЖАНА И СТЕФАН ОТ ПЛОВДИВ от 18.01.2016 за престой 15-01-2016 - 18-01-2016
ВЪПРЕКИ СИЛНИЯТ ЯНУАРСКИ ДЪЖД И МРАЧНОТО НЕБЕ НАД ПОМОРИЕ, С УСМИВКИТЕ И ВЕДРОТО НАСТРОЕНИЕ НА ЗОЯ И ЦВЕТИ ОТ РЕЦЕПЦИЯТА,ВЕЧЕ ВСИЧКО СЕ ПРОМЕНЯ . ДАЖЕ И МОРЕТО,ПОГЛЕДНАТО ОТ СТАЯ 402 НЕ СЕ ВЪЛНУВА И НИ ПРИВЕТСТВА С ДОБРЕ ДОШЛИ В ХОТЕЛ ПАРОС".
Добавен на 11 Февруари 2016 В 15:18: от Зоя
· Благодаря Ви Снежана !
Некоректен хотел
Коментар на Мартин от 13.02.2016 за престой 12-02-2016 - 14-02-2016