ОЦЕНКА: 4.30 / 5 от 131
Хотела е реновиран, стаите са все още чисти и удобни особено за семейства с деца поради наличието на двуетажни легла. От страна на почистване има какво да се желае , при настаняването ни тоалетната въобще не беше почистена , персонала е не особено любезен а храната е с ниско качество.Анимация почти липсва и е на немски език.Басейна е малък , мръсен с извънредно студена и невъзможна за къпане вода.
Добавен на 12 Януари 2017 В 15:17: от Катрин
· Ама слагайте ги тези пълни членове, хотелЪТ, персоналЪТ,басейнЪТ!
престой
Коментар на анелия иванова от 19.06.2013 за престой 14/06/2013 - 16/06/2013
Много сме доволни - чисто, чудесно обзавеждане, страшно вкусна кухня, голямо изобилие и разнообразие на All incl, много любезен персонал, в ресторанта постоянно се отсервират свободните чаши и чинии. Единственият недостатък е басейнът, който не е подходящ за плуване.
ПОЧИВКА
Коментар на Димитър от 19.04.2013 за престой 07.25.2012 - 08.01.2012
С удоволствие бих повторил почивката си в този прекрасен хотел. Много добро обслужване на персонала дори и на момчетата от лоби бара, въпреки многото работа която внезапно настъпва след вечеря стараят се да обслужат всички. Много добро впечатление правят управителите, които ни посрещат всяка вечер входа на ресторанта. Добра храна и напитки отговарящи на цената.
почивка
Коментар на даниел кънев от 09.09.2012 за престой 7.9 2012 - 12.9.2012
Вече 2 дни сме в хотела и сме очаровани от топлото посрещане на персонала.Всичко е прекрасно и идеално, като започнеш от рецепцията, обслужващия персонал, стаята е прекрасна, храната е хубава и различна от останалите хотели , в които съм пребивавал.С удоволствие ще си искарам остатъка от почивката.Препоръчвам хотела на всички приятели и познати, защото не знаят какво изпускват.
престой в Сенди Бийч
Коментар на Емилия от 18.07.2012 за престой 01.7.2012 - 13.7.2012
Не бих повторила почивката си в този хотел. Бяхме свидетели на вътрешни конфликти между персонала, които се караха помежду си пред гостите, на кой какви са му задълженията. Истината е, че докато те се караха кой да почисти, ние настъпвахме разпилени боклуци. Така и не видяхме кой е управител на ресторанта или хотела. В други хотели винаги са ни се представяли и са се интересували как прекарваме. Убедена съм, че в Сенди Бийч липсва добър мениджър! А и комплекса като цяло (или поне в централната част) се е превърнал в копие на Слънчев бряг - изключително шумно до 4 часа сутрин.Все отнякъде гърми някаква музика. А децибелите на анимацията на различните хотели е определено над допустимите.
конференция
Коментар на даниел Кънчев Кънев от 28.05.2011 за престой 14 - 15.05
хотела е хубав,заслужава си.
Никога повече
Коментар на Галя от 11.10.2010 за престой 28.09 - 04.10
+ Невероятно добра анимация за децата.
Близостта до прекрасния плаж на Албена.
Въпреки, че е български, висококачествен алкохол.
Страхотна детска водна пързалка, стига водата в басейна да не беше ледена.
- Ужасно мръсни чинии, чаши, прибори в ресторанта, а и по баровете.
Малки, стари, амортизирани стаи. Няма да коментирам, че прозореца на тоалетната е към коридора, а липсва вентилатор.
Ужасен шум от съседния хотел Малибу. Пригответе се за дискотека в стаята си.
Лошо обслужване на рецепция + единствената тоаетна за лоби бара и басейна, от чиято миризма можеш да припаднеш.
Няма безплатен корт(плащаш 10лв. за ракети с топки) 1час за престо си и мини голф, както беше обявено.
Малък, неутопляем външен басейн със стара пречиствателна система.
Аз лично се почуствах ограбена. За сумата, която похарчихме, можехме да почиваме при много по-добри условия. Хотелите навътре в курорта са 100 пъти по-добри.
БЛАГОДАРИМ,\"ОРЛОВ\"!
Коментар на Христова от 05.09.2010 за престой 26.08.2010 - 02.09.2010
Впечатлени сме от високото качество на обслужване на рецепцията и в ресторанта на хотела,а също и от супер отбора на аниматорите...Благодарим ви,че с ваша помощ изкарахме една незабравима седмица в Албена...
хотел Орлов
Коментар на анонимен гост от 01.09.2010 за престой 17.07.2010 - 24.07.2010
Това е най-отвратителния хотел в който сме били в Албена.На по-лош откъм обзавеждане,хигиена и храна не сме попадали.Не го препоръчвам на никого.Чудно ми е как на някой изобщо може да хареса това,но явно за първи път са на хотел.
престоя
Коментар на BISTRA TOCHKOVA от 19.08.2010 за престой 010810 - 110810
Много сме доволни от престоя. Прекарахме чудесно! Всичко беше на ниво,най-вече аниматорите/въпреки ,че не бяхме с деца/.С удоволствие бихме почивали и догодина.Стаята се почистваше редовно,даже чаршафите ни ги смениха и последния ден преди да заминем.Храната беше в изобилие и хубава.Чашите можеше да се измиват по-добре и TV програма /българска/ беше много бедна-само 4 програми,но всичко останало ни хареса.
Коментар
Коментар на Стоянова от 06.08.2010 за престой 24.07.2010 - 31.07.2010
За пръв път почиваме със семейството ми All Inclusive и сме доволни от този вид почивка. Но май не избрахме правилния хотел. За 7 нощувки ни смениха бельото веднъж, станията ни не беше почисттена нито веднъж и буклука не се изхвърляше редовно. Храната в ресторанта беше хубава и разнообразна, но хигиената беше ужасна. Чиниите мазни, чашите незнам изобщо дали ги миеха. По тях редовно намирахме червило. И миризмата в ресторанта беше ужасна, навсякъде беше мазно и захабено. Изкарахме и коремния летен вирус, но това беше естествено, предвид лошата хигиена. Единственото което ни хареса бяха аниматорите. Те се стараеха истински да ни забавляват. Албена е страхотен курорт, но не и хотел Орлов. Моля обърнете внимание на хигиената в ресторанта. Все пак конкуренцията е голяма.
Хотел \"Орлов\" Албена
Коментар на Тея от 23.07.2010 за престой 15.07.2010 - 21.08,2010
Чудесен хотел с приятни и просторни стаи, разнообразна храна, хубава анимация и добра хигиена
отказал се от почивка в хотел \"Орлов\"
Коментар на Гергана от 19.07.2010 за престой 01.06.2010 - 19.07.2010
Искам да благодаря на всички които имат доблестта да пишат наблюдения за престоя си в хотела. Благодарение на тях се отказах да почивам в хотел \"Орлов\", в сайта много ми хареса, отправих запитване дали е възможно да има в стаята хладилник, и след 4 дни получих отговор в който се казваше, \"да но срещу допълнително заплащане\", няма лошо, но тона е отвратителен. Смятам , че е крайно време да се научат по нашето мило черноморие , че за да получиш трябва да дадеш. Вече разглеждам офертите за Турция, и смятам да се ориентирам натам. За 1000 лева за 1 седмица ще почивам със семейството си ,има страхотни оферти, господа сверете си часовниците, ако желаете разбира се !!!!
недоволство от хотела
Коментар на Cetin от 19.07.2010 за престой 07.07.2010 - 12.07.2010
Бях на почивка за 5 дни там.Не знам какво разбирате all inclusive но понеже сте си платили и ви дават само боклуци от които се разболяхме.Смрад навсякъде в салона.В стаите толкова мръсно мокет с косми и не разбираш кога е минала санитарка. В банята е мухлясало.Шум невероятен от съседния хотел.За първи път посетих Албена и не бих дошъл никога вече. не разбирам не се ли прави проверка от хеи да се види?Ужасно е.А от туроператорите ми казаха че това е най добрия хотел в Албена.Огледаите се какво се предлага в чужбина за тези пари и какво предлагате вие. Не бих ви преполъчал да ходите на почивка в хотел Орлов( а си мисля изобщо в Албена).
всичко
Коментар на нина николова от 19.07.2010 за престой 07.07.2010 - 12.07.2010
Много зле е всичко в хотела стаи с мокет пълен с косми баня с мухъл храна с много лошо качество от която повръщахме и с разстройство. Wi fi само в фоаето и то платен за 24 часа -12 лева.Плажа не е пред хотела а на 200 метра в лявои ако ти се пие вода вървиш обратно до бара на басейна.много специфична миризма се носи в салона от кухнята.за чаршафите забравете за смяна.Не бих почивала и не бих ви го препоръчала защото за 82 лева на ден на човек е пълна мизерия.Не знам как се дава тази храна все пак има и деца. Никаква хигиена.
sandy beach
Коментар на Ekaterina от 18.07.2013 за престой 04.07.2013 - 11.07.2013