0700-1-5522 visit.BG
Важна информация Научи повече тук.

Външни коментари за Хотел Съндей, Китен

× Външни мнения и коментари за хотела. Препоръчваме Ви да се доверите на мненията на нашите клиенти, които със сигурност са били гости на хотела!

почивайте в хотел Съндей

Коментар на наско и деси от 11.02.2018 за престой 2012РіРѕРґ - 2017РіРѕРґ

най-добрият хотел в Китен повярвайте ми 5 год. почиваме там

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Очаровани сме

Коментар на Мария Иванова от 10.09.2016 за престой 30-07-2016 - 07-08-2016

Уникално местенце....тишина, спокойствие ,добро обслужване,вкусна храна,красива гледка....С удоволствие бих го посетила пак!!!!

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Уникална почивка

Коментар на сем Димитрови от 17.07.2016 за престой 11-06-2016 - 17-07-2016

Бяхме гости на хотела от 11до17юли 2016. Останахме очаровани от вниманието и приятелски настроения персонал. Имахме включени закуска и вечеря много добра храна винаги сервирана на време. Стаята ни гледаше към море уникална гледка. Благодарим на целия екип на хотела за прекрасния ни престои. Поздрави от стая 105.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Заслужава си да се види.

Коментар на Екатерина от 12.07.2016 за престой 11-07-2016 - 12-07-2016

Много хубав хотел, приятно и много чисто.Храната и обслужването са на високо ниво. Близо е до центъра, но е в спокойна и тиха уличка.Бихме посетили хотела отново.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

няма да повторя

Коментар на Иванова от 10.08.2015 за престой 03-08-2015 - 08-08-2015

Бяхме гости на хотела първата седмица на Август 2015год. Двама възрастни с две деца. Безкрайно разочарована от всичко! Настанени бяхме според тях в семейна стая, в която няма въздух, а представяте ли си четирима души в нея - на изчакване, за да се разминеш. За ресторанта: персонала под всякаква критика, чакаш минимум половин час, за да ти сервират. Младежът (сервитьор) на деца прибори НЕ сервира, не знаел, че трябва и какво ли още не. Стаите се почистват само ако сигнализираш.

Добавен на 15 Юни 2016 В 13:59: от Иванов

· здравейте, Г-жо Иванова. Коментарърът който сте направили, изобщо не е уместен. Със сигурност при нас се допускат грешки както и на всякъде, но да се оплаквате, че сте били 4 човека във стая и ви е било тясно....решението за таи резервация е било изцяло ваше. Хотелът разполага и с апартаменти, естествено на по-висока цена. Защо ви сте избрали стая не мога да знам. Относно ресторанта- не знам ресторант където храната да излиза за по-малко от 30-на минути, това е необходимото за приготвянето на вкусна храна. Предполагам, че след като не сте се оплакали от самата храна като порцион и като вкусно всичко е било ок! за да бъде сервирана храната на 10 минута има два варианта, да се храните в заведение за бързо хранене или да ядете сандвич(на който също му трябва 10 мин време да се изпече). Със сигурност ако вашата храна е приготвена от обяд и вечерта ви я притоплим за да може да ви се сервира за 10 минута , тогава ще напишете колко лоша е храната в ресторанта. Ние се стараем да се чувствате специални, и храната Ви се готви на момента, а всичко това изисква технологично време - вие сама можете да прецените колко време ви отнема да сготвите за вашето 4 члехно семейство в къщи!!!! Също така стаите се почистват всеки ден когато ключа е оставен на рецепция, и ако вие не сте си оставяли ключа няма как да ви бъде почистена стаята. Със сигурност ако на вас ви се спи и сте решили този ден да спите до 12 часа и камериерката влезне във 10 часа няма да сте доволни от обслужването в хотела отново! Всичката тази информация е написана на рецепция, на листи във стаята ви, и ви е съобщена при настаняване! единственото за което трябва да сигнализирате е да ви се сменят чаршафите, но не по- често от 2 дена. хавлиите ви се сменят на 2 дена задължително. И ако всъщност е имало такива пропуски от страна на нашия персонала, би било редно да потърсите управител/собственик които са всеки ден на разположение за ваши препоръки или оплаквания. Целия екип се старае вашия престой да бъде хубав, и ако има някакви пропуски или забележки би трябвало да ги споделите по време на престоя си за да можем да се коригираме, а не във форумите след като си тръгнете. За нас са важни всички тези мнения и ние се стараем да се коригираме, но когато не сте ни информирали на момента за съжаление сте останали недоволни

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Коментар

Коментар на Снежана Вълчанова от 05.03.2014 за престой 06-07-2013 - 11.07.2013Рі.

Идете и вижте!Заслужава си! Красива гледка,чистота,уют,разкошна храна,страхотно отношение,.....невероятно! Събуждаш се и от спалнята очите те са погълнати от синьото море! Задължително пак се отидем . Смятам и приятели да вземем. Рекламирам го на много хора!!!!!!!!! но да не останем ние без стая! Хахаха

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Неприятен престой!

Коментар на Георги от 17.08.2013 за престой 8.2013 - 8.2013

Бяхме гости на хотела в началото на Август 2013г, и съм разочарован от условията и най - вече от ресторанта.Имахме платени закуска и вечеря но това което получихме за парите си беше подигравка.Чакаш по минимум 40-50мин за да те обслужат и да донесат храната а когато най-накрая ти я сервират тя е меко казано оскъдна.В стаята имаше мухъл и няма нищо общо със снимките. Не ви препоръчвам хотела!

Добавен на 12 Юли 2018 В 16:07: от собственник

· относно храната можете да прочетете отговора по-горе. накратко вкусна храна за 50-60 човека гости няма как да се приготви за по- малко от 30-50 мин. относно мухала, и сега 2018г. когато отговарям във Хотелът ни няма мухал, а как се появил по време на вашия престой не знам!!!!

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

ужасно обслужване в хотел Съндей

Коментар на Христина Генева от 04.09.2012 за престой 27.08.2012 - 31.08.2012

Почивахме в хотела през м.08.2012г. Въпреки направената резервация още през м.04.2012, при пристигането в хотела първоначално не откриха резервацията ни и не бяха подготвени да ни настанят.Стаята, в която бяхме настанени не беще почистена, а в банята имаше следи от многомесечни наслоявания от стар сапун и неизчистени фуги с мухъл. До края на петдневната ни почивка единствената санитарна дейност по стаята ни беше два пъти изхвърлянето на боклука от банята и поставянето на две нови рула тоалетна хартия. Обслужването в ресторанта беше изключително бавно, тъй като в резервацията ни имаше закуска и вечеря, сервитьорите обслужваха предимно тези, които директно заплащаха, а на нас въпреки предварително заявето меню , ни се налагаше да чакаме по 30-40 мин. С две думи - лоша хигиена и ниско качество на предлаганите услуги.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни