ОЦЕНКА: 4.11 / 5 от 109
БЛАГОДАРЯ ЗА ХУБАВАТА ПОЧИВКА НА СЕМЕЙСТВОТО НИ, ВСИЧКО БЕШЕ ПРЕКРАСНО, ТОЧНО И НИЩО НЕ ЛИПСВАШЕ, ПРЕПОРЪЧВАМ ГО НА ВСИЧКИ, ИМАМ ЛИ ВЪЗМОЖНОСТ ОТНОВО ЩЕ ГО ПОСЕТЯ
Бих препоръчал хотела на приятели.
Коментар на Иван Николов от 07.09.2022 за престой 28-08-2022 - 04-09-2022
Хотела е близо до плажа, храната е добра и разнообразна-поне 4 основни и 3 вида салати, има и плодове. Напитките също са добри, стаите се чистят редовно, персонала се старае. Основен проблем е липсата на паркинг до хотела, най-близкия платен такъв е на 300-400 м и на практика е по-далече от плажа. Но това е основен проблем на целия град Созопол. Забележка към Общината-безумни цени за почасово паркиране-3 лв/ч пристанище, 4 лв/ч стар град.
Недобро съотношение цена/качество
Коментар на Христина Стойнова от 28.07.2020 за престой 23-07-2020 - 27-07-2020
Близко до плаж Харманите и добра климатична инсталация, но храната беше много еднообразна и не се спазваха хигиенните изисквания, въпреки указанията за носене на маски. Освен това, по-голямата част от храната не беше покрита/отделена, което в комбинация от неносенето на маски от хората, ни възспираше от консумацията на продуктите. Няма паркинг.
Страхотен хотел
Коментар на Николай от 04.08.2019 за престой 30-06-2019 - 03-08-2019
Чистота,спокойствие и разнообразна храна,учтив персонал .Страхотен хотел!
Коментар на Симона от 04.08.2019 за престой 29-07-2019 - 03-08-2019
Страхотно хотелче!Супер обслужване!Хигиена на високо ниво!Разнообразна храна!Пак ще го посетя
Препоръчвам!
Коментар на Денислава К от 03.07.2019 за престой 29-06-2019 - 03-07-2019
Препоръчвам! Персоналът- отзивчиви, мили и винаги готови да ти услужат и помогнат. Храната беше прясна, вкусна и разнообразна- имаше за всеки по нещо. Хотелът е със страхотна локация- много близо до единия плаж и на 5-10 минутки пешеходно разстояние до Централния, както и до всички топ туристически локации в Созопол. Едновременно с това е спокойно и почивката ти не се нарушава от звученето на песни и инструментали. Единственото “зло” е малко остарялата материална база и интериорът в соц стил. Също така вентилационната система не беше както трябва и в стаите понамирисваше на готвено. :) Но ако изключим тези неща, всичко останало беше на високо ниво и нямахме никакви забележки. :)
Хотел Флагман Созопол
Коментар на Сашко Иванов Пеев от 16.08.2017 за престой 10-08-2017 - 15-08-207
Страхотен хотел. Бяхме настанени веднага след пристигането ни.Пътувахме с обществен транспорт.Колектива е млад и страхотен!Басейна е много добре поддържан!Открития ресторант е много уютен.Храната е много и е разнообразна.
мнение
Коментар на Тонев от 19.10.2016 за престой 24-08-2016 - 26-08-2016
Добре че бяхме само за две нощувки. Хора не се вързвайте и не си давайте парите за инклузива който предлага хотела.Храна никаква .Никакво разнообразие Основно пилешко.Първи ден пиле с картофи на фурна Втори ден преобразувано на пиле с ориз трети ден остатъците на пиле със сметана Най долнопробни кашкавал и салами Плодове диня и сливи Десерти едни и същи пасти пълна порнография Минаваме към стаите три в едно за първи път виждаме подобно чудо Душ кабина с размери 60 на 60 с издънен под при къпане не можеш да се обърнеш водата блика в стаята Екставагантна мивка точно до главата ти до спалнята чудо невиждано И още ред други екстри Не бихме препоръчали хотела на никой
Не си заслужава
Коментар на Деница Вълевска от 07.08.2016 за престой 31-07-2016 - 06-08-2016
Хотела е уютен и персонала е приятен. Почистването на стаите е перфектно. Но до тук за паркинг не може и дума да става, местата пред хотела бяха според мен само за определени клиенти на хотела. Така нареченият all inclusive беше под всякаква критика, всеки ден менюто доста оскъдно и зле приготвено и еднообразно. Обаче най-лошото е, че ако закъснеехме за вечерята към 7;30 храна нямаше или бе останало малко бланширан картоф и салата.
Истински релакс
Коментар на Славина от 27.07.2016 за престой 20-07-2016 - 25-07-2016
Спокоен хотел,хубава стая,голям балкон !Добра цена ,храната е от типична бг кухня,вкусна.Хигиената е на ниво.Има басейн,джакузи,.. персонала е любезен..времето е пресрасно...Добро местенце за релакс...само една препоръка към аспирацията и климатизацията в общите части ресторант ,рецепция!!!
Една прекрасна почивка
Коментар на Тони Христова Колева от 27.07.2016 за престой 05-07-2016 - 13-07-2016
Престоя ми беше кратък ,но изпълнен с положителни емоции!Малък но удобен хотел ,близо до плажа.Тук ни предоставиха възможност да избираме различни вариянти на изхранване.Споделих с управителката за мой здравословен проблем и нейната отзивчивост и компетентност ме впечатли.Запозна ме със състава на храните и техните термични обработки и аз знаех какво консумирам.Безкрайни благодарности на Вас и вашия екип!Ще Ви посетим отново през септември!
Качество и уют
Коментар на Албена Иванова от 27.07.2016 за престой 12-07-2016 - 19-07-2016
Искам да споделя мнението си за хотела,защото останах наистина много доволна от престоя си. Хотелът е уникален и предоставя удобство,което в много други хотели от по - висок клас няма.Обслужването е страхотно,а храната много вкусна и разнообразна.Персоналът е млад,усмихнат,дружелюбен и изпълнява задълженията си като по учебник.Била съм в много хотели ,но в нито един персоналът не беше толкова усмихнат и не предлагаше същото топло отношение към гостите.Не на последно място искам да изразя възхищението си към управителите на хотела,които всеки ден се изявяват като истински професионалисти,вършейки работата си.Незабравима почивка в уникален хотел. Очаквайте ме и следващата година!!!
Под всякаква критика
Коментар на Мария от 23.07.2016 за престой 17-07-2016 - 23-07-2016
Бих искала да изразя мнението си тук, за да бъда полезна на бъдещи гости на хотела. Започваме от там, че хотелът разполага с един управител, чието работно време е до 17.30ч. с обедна почивка, разбира се.Тои никога не присъства в ресторанта по време на закуска, обяд или вечеря.Персонала е млад, но изключително неподготвен, нагъл и мързелив.Храната, освен, че е еднообразна се преработва по няколко пъти.Тук искам да кажа, че за близо 20г.в сферата на ресторантьорството за пръв път видях пържено кюфте от кайма, което беше пълнено с преработеното панирано сирене от миналото хранене. Персонала чакаше винаги 5мин.след края на оповестения час за край на храненето и се настаняваше по масите.За тях работата приключваше, нищо че сядаха и клиенти на свободна консумация.Управителката пак липсваше, както винаги.Стаите са нормални.Чистят се.Единственото, което е бих казала нормално.Пълна некомпетентност, незаинтересованост и безхаберие.
Некоректно отношение
Коментар на Таня Димова от 13.07.2016 за престой 03-07-2016 - 08-07-2016
Имахме платена ранна резервация на 100% за all inclusive в една двойна стая и едно студио още през м. Януари. Когато отидохме в деня на резервацията ни казаха, че не са получавали такава резервация и вдигнаха ръце. Предложиха ни компромисен вариант в друг хотел за мансарден апартамент, който изобщо не отговаряше на условия необходими за 4 възрастни и 3 малки деца, нямаше и all inclusive. След като отказахме втория хотел, поискахме връщане на сумата. Сумата се възстановява до 7 работни дни?!? И какво правим, ако нямаме други пари при условие, че от Януари сме платили пълен ALL инклузив??!? Просто съм много разочарована от всичко и включително безразличното отношение към ситуация за която те са виновни, оставяйки ни един час да висим във фоаето с 3 деца, дублирайки резервацията ни с друга и без да се обадят да кажат, че има проблем с резервацията ни преди да сме пристигнали.
Еднообразна храна
Коментар на Ани от 09.07.2016 за престой 02-07-2016 - 07-07-2016
Храната е много еднообразна. това което си ял на обяд е преправено за вечерята. Едни и същи плодове постоянно. Кафето не е хубаво.
ПРЕКРАСЕН ХОТЕЛ И ПРЕКРАСНИ МЛАДИ ХОРА РАБОТЕЩИ В НЕГО
Коментар на ВАСИЛКА ТОМОВА от 29.07.2024 за престой 16-07-2024 - 22-07-2024