Външни коментари за Хотел Чиплаков, Китен

× Външни мнения и коментари за хотела. Препоръчваме Ви да се доверите на мненията на нашите клиенти, които със сигурност са били гости на хотела!

Кошмар

Коментар на iliqnka Воденичарова от 10.09.2020 за престой 05-09-2020 - 09-09-2020

Хотелът отговаря на една звезда. Лошо отношение. Забележки за включване на вентилатор в банята. А в същото време в стаята, на терасата и в банята беше пълно с мръсотия, прах, паяжини. Тоалетната чиния и четката към нея бяха толкова гнусни. Лампа на терасата няма, има само една в стаята, която свети едва. За тези пари - 50 лв двойна стая плащаш допълнително и паркинг на ден пет лева, няма закуска,дори сапун не ти оставят. Обзавеждане старо и износено в стаята. В банята дори поставка за сапун няма.От първия ден ни лъжеха, че има технически проблем с интернет в града, а просто хотела не си е платил интернета, защото в къщите наоколо имаше и техници не видяхме.В други дори по-евтини хотели съм била, но такова отношение и обслужване не съм виждала. Не бих повторила никога в този хотел. В сайта им пише, че има детска площадка към хотела, а тя всъщност е общинска. После се чудят защо българите ходим масово в Гърция на море. Там поне знаеш за какво плащаш и има отношение на ниво.

Добавен на 25 Август 2021 В 11:51: от Мария Киркова

· Страхотна реклама на хотела ,но няма нищо общо с действителността.Реклама 3 звезди,а всъщност 1.Ресторант няма,бар няма, WF няма.Закуска няма ,а пише в офертата.Паркинг пише 2 лв на ден,плащаш 5 лв на ден и е неохраняем.В банята като пуснеш водата в мивката ,ти излизат от сифона на пода пясък,вода и миризми с прочие екстри.На терасата няма лампа.Карат те да си изхвърляш боклука сам и ти правят забележка.Много е мил докато му платиш и после е груб.Кърпите не се сменят и има 1 чистачка за целия хотел.Не ходете в този хотел.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Негативен коментар за хотел Чиплакофф

Коментар на Костадин Атанасов от 13.08.2016 за престой 31-07-2016 - 09-08-2016

Некоректно отношение на собственика на хотела.Лъжите му започват още по телефона , за да те накара да дойдеш на място.Много отзивчив до момента в който ти вземе парите и след това започва да се кара с клиентите и да се държи така все едно всеки един му е длъжен.Лъже най нагло хората в очите и не спазва обещания който е дал.Просташки груб със всички.Предлага охраняем паркинг за клиентите, който нито се охранява, а на всичкото отгоре е и платен.Предлага Wi-Fi който не можеш да го намериш никъде освен ако не седнеш под рутера.Навсякъде в офертите пише, че има рум сървиз, но и това е измама.Персонала е под всякаква критика.Нагли и без никакво елементарно възпитание.Постоянни кавги и заяждания с гостите на хотела.За закуска и вечеря се чака по около 40 минути за да ти сервират.Закуската е предимно от кремвирши и кашкавал нарязан на толкова тънко, че не можеш да го вдигнеш от чинията.За вечеря преобладават евтини кебапчета и диня, която честно казано повечето пъти имаше по малко слуз по нея, което подсказва че е от най пресните.Относно стайте – доста мръсни още при самото настаняване.В цялата стая имаше само един контакт.Банята не е в особено добро състояние.Кранчета бяха леко развалени, а тавана боядисан върху мухала от миналата година.Хладилника отвратително мръсен, чак не ти се иска да слагаш нищо вътре.В стаята имаше две лампи една от който естествено не работеше. Ако уважавате себе си и семейството и искате да изкарате приятна почивка на морето не ходете в хотел Чиплакофф !!!

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

хотел чиплакоф

Коментар на ваня от 23.07.2016 за престой 01-07-2016 - 10-07-2016

Доста негативни мнения чета за хотел Чиплаков и искам да ги ОПРОВЕРГАЯ.С моето семейство от няколко години почиваме в хотела и сме натрупали доста негативни картинки за престоя на вероятно недоволните туристи на хотела. Неможе една закуска да спести обяда ,правят сандвичи по време на закуската за цялото семейство и обяда за плажа е готов.А като наближи часа за вечеря вече са пред ресторанта и чакат за да са първи ( защото ги е страх да не би да свърши храната и да останат гладни).За жалост това са туристите по черноморието. Много е лесно да се оплюе някой но първо трябва да се види как се е държал по време на престоя и тогава да пише.Искам да ВИ кажа че хотела е супер стаите са просторни ,тихи и е спокойно.А храната както и персонала са на ниво много сме доволни.Желая успех на сем Чиплакови и пак ще се видим

Добавен на 28 Юли 2016 В 16:36: от Потресена

· Няма как една закуска да спести обяда, при положение, че на всеки се дава порция, която по никакъв начин не е съобразена с предпочитанията или нуждите на клиента. Трудно ми е да си представя как двама възрастни и дете /момче/ на 9 години могат да се нахранят с 5 филии, 2 от които са от края на хляба.... Нито закуската, нито вечерята са на блок маса, както би трябвало да бъде според описанието, което са афиширали навсякъде собствениците на това подобие на хотел . Вечерята се състои от храни, напълно несъобразени с вероятността някой да има алергия или други здравословни проблеми. Няма избор на меню и на всичкото отгоре до обяд не ти се дава информация каква ще е вечерята, че поне човек да си направи преценка какво да обядва, за да не дублира ястието на "хотела". Персоналът е толкова на ниво, колкото баба ми е космонавт. Две неадекватни момиченца постоянно вдигат рамене и само повтарят " Незнам, незнам...." . Едното толкова ненаясно как се работи с туристи, че мести хората от едната маса на друга, защото била сервирала прибори за 4 човека, а сядащите са трима. Сякаш е много сложно да премести един комплект прибори на друго място. А как почистват масите от трохи.... Чудо! Няма кърпа, няма салфетка! С плавно движение на пръстите събаря трохите на земята, и така в очакване да седнат следващите клиенти! Много има за писане още против хотела, но ще стане твърде дълго! На ентусиастите, решили като мен да се доверят на стари коментари за хотела, желая приятна почивка! И последно - семейство, което няколко пъти е посещавало това място, беше потресено от промените, за които естествено никой не ги е предупредил.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Почивцица

Коментар на Тони Танева от 20.07.2014 за престой 12-07-2014 - 24-07-2014

За първи път посетихме Китен,но със сигурност това ще бъде морето което искаме.За хотела много чисто,учтив персонал и храната е винаги прясно сготвена.Със удоволствие догодина ще го посетим.Страхотна почивка си изкарахме.

Добавен на 15 Август 2014 В 09:42: от Sonq

· mnoogo e xybavo :)

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни