Iskarahme nova godina v hotela no........................ Parvo staite sa tolkova malki che i edin kufar nqma kade da ostavish. Podobieto na klimatik qvno duha samo studeno cqla godina......no dekemvri e nujen na toplo...ne raboti taka, pitahme za duhalka - nqmashe.. Oshte po interesno stana na 31 sledobed predi nova godina, kogato.........se okaza che nqma topla voda..super nqma kak da se izkapesh predi praznika. Pitahme za obqsnenie i to beshe........emi...emi...toi hotela se napalni......e bravo dobro ytro pri palen hotel trqbva poveche topla voda, no tova e vsledstvie ot nekadarnostta spored men na sobstvenika. Kato cqlo i sled toq cirk koito iskarahme nqma da se varna tam i prez liatoto, no edva li shte sam edinstveniq s podobno reshenie.
hotel upiter
Коментар на harmanlietsa от 19.01.2011 за престой 10.08.2010 - 22.08.2010
otnosno hotela,nie bqhme golqma kompaniq i sme mnogo dovolni ot vsicko,sobstvennika beshe mnogo lubezen kam vsicki gosti na hotela a personala bqha tolkova gostompiemni s nas ce 2011g.pak shte pocivame tam i sam siguren ce shte si izkarame super.
никога вече в хотел Юпитер гр.Балчик
Коментар на . от 19.09.2010 за престой 17.09.10 - 19.09.10
Самият хотел не е лош за градче като Балчик. Малък и спокоен, подходящ за хора, които нямат кой знай какви претенции. Но т.нар. \"Собственик\" (съжалявам, че не разбрах името му), и неговата вярна служителка на рецепцията са живият пример защо туризмът в България не е това, което може и трябва да бъде. Няма да изпадам в подробности по какъв начин аз и групата, с която бях, бяхме поставени на колене или да приемем това, което ни се предлага, или да напуснем. Разбира се без да получим обратно сумата, която бяхме платили 10-15 минути по-рано без да се издаде необходимият касов бон (същият беше издаден след като обявихме, че се отказваме от посочената вярна служителка - явно с цел да ни изнудват). В крайна сметка този господин изгуби 23-ма клиенти (предполагам не единствените), а ние въпреки лошото начало на пребиваването си в Балчик, изкарахме страхотни 3 дни.
ujasen hotel
Коментар на ewa от 16.08.2010 за престой 16.07.2010 - 27.07.2010
Аз също не съм доволна от от този хотел! Н е се сменя спалното бельо за 10 дневен престой, кърпите също. Храната е под всякаква критика! За толкова пари трябва повече!
хотел юпитер
Коментар на люси от 12.08.2010 за престой 10.08.2010 - 13.08.2010
не може хотел с три звезди да не смени кърпите три дена, а закуската сутрин да бъде или кифла с мармалад или мазна баничка, за 65 лева трябва да се постараят повече, не препоръчвам на никого този вид хотел. за обслужването- без коментар, а това че няма асансьор мисля, че просто е излишно да го вмъквам...
hotel Upiter
Коментар на Georgi Konstantinov от 15.01.2012 за престой 30.12.2011 - 01.01.2012