× Всички цени са изчислени със съответните отстъпки!

Резултат от вашето търсене за TROPITEL SAHL HASHESH 5*

    Полет от: гр.София
    Брой нощувки: 7
    Възрастни: 2
    Транспорт
Настаняване: Superior Sea View

× Моля изчакайте, в момента се актуализират полетите!

Настаняване: Club Deluxe

× Моля изчакайте, в момента се актуализират полетите!

Настаняване: Family Room

× Моля изчакайте, в момента се актуализират полетите!

Стаи

вана и душ

електрическа кана

ТВ: сателитна (има руски канал)

балкон или тераса

сешоар: в стаята, безплатно

почистване на стаите: ежедневно

смяна на спално бельо: ежедневно (при поискване)

телефон

климатик: централен

room service: платено (24 часа)

сейф: в стаята, безплатно

под: теракота

мини-бар

Плаж

има корали

собствен (на дълбочина до 200 метра)

понтон: има

Пясъчно-каменист

хавлии на плажа: безплатно

препоръчва се използването на специални обувки

на плажа чадъри, шезлонти: безплатно

Изхранване

HB

ELITE AI

TROPITEL ELITE AI - Хотелът си запазва правото да прави промени без предварително уведомление.

SAI

ULTRA ELITE ALL INCLUSIVE

AI

SOFT AI

Спорт

дайвинг платено

Джакузи (в басейна - безплатно, в Health Club - платено)

плажен волебол безплатно

тенис корт платено

билярд платено

парна баня платено

тенис ракети и топки под наем безплатно

дартс безплатно

водна гимнастика безплатно

сауна платено

аеробика безплатно

осветление на тенис корта платено

масаж платено

музика на живо безплатно

фитнес зала безплатно

боча безплатно

тенис на маса платено

водно поло безплатно

Допълнително

детегледачка по заявка, платено

игрална стая (до 12 години, деца от 0 до 4 години само в присъстието на родители)

детски басейн: с подгряване в зимния период

детска площадка

детска секция в басейна за възрастни (без потгряване)

 

За деца от 8 месеца до 3г.

детски креватчета: по заявка, безплатно

детски столчета в ресторанта: има

Важно

× Този сайт е рекламен, и е възможно да има допуснати грешки. Съгласно ЗТ за достоверна се счита информацията, предоставена в писмена форма от туроператора.

Как функционира всичко при резервации чрез Съни Турс?

  • Избирате си пакет за почивка или обект в който искате да отседнете.

  • Резервирате онлайн, по факс или с телефонно обаждане.

  • Получавате номер на Вашата заявка.

  • До няколко часа получавате оферта от нас.

  • При потвърждение от Ваша страна, получавате инструкции и линк с начините на плащане.

  • След заплащане на резервацията получавате документ потвърждаващ и гарантиращ Вашата резервация (ваучер), удостоверяващ 100% заплащане на почивката.

Какви документи ще получа след заплащане на резервация?

  • ФАКТУРА за платената сума.

  • ВАУЧЕР за туристическа услуга.

  • ДОГОВОР с клиент за туристически пакети и свързани туристически услуги.

  • СЕРТИФИКАТ от полицата за туристическа отговорност на туроператора.

Каква е сигурността?

  • ВАУЧЕР се издава единствено от лицензирани туроператори и е официален документ съгласно Закона за Туризма!

  • Предлаганата комбинация от туристически услуги представлява туристически пакет по смисъла на Директивата (ЕС) 2015/2302. Поради тази причина ще се ползвате от всички гарантирани в ЕС права, които се прилагат за туристически пакети. Съни Турс ще носи пълна отговорност за точното изпълнение на туристическия пакет като цяло.

  • В съответствие със законовите изисквания Съни Турс е предприело необходимите защитни мерки за възстановяване на Вашите плащания и ако в туристическия пакет е включен транспорт – за осигуряване на Вашето репатриране в случай на несъстоятелност. По-подробна информация за основните права по Директива (ЕС) 2015/2302 може да намерите на следния интернет адрес: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/BG/TXT/?uri=CELEX%3A32015L2302

Как мога да платя? *

  • Начини за плащане на резервация: с банков превод, с кредитна или дебитна карта, в брой на каса на EasyPay, чрез банкомат с B-Pay меню, чрез ePay по микросметка или в офис на Съни Турс.

  • * След потвърждението на Вашата заявка получавате линк с начините на плащане!
    На същия този линк може да проследите статуса на извършените от Вас плащания.

Работно време:

  • Понеделник - Петък (9:00 - 18:00 ч.)

  • Заявки направени извън работно време или по време на официални празници и неработни дни се обработват в първите часове на следващия работен ден!

Национален телефон: 0700 1 55 22

На цената на един градски разговор!