ОЦЕНКА: 4.38 / 5 от 189
Радослав (семейства с големи деца ) от
04 Юли 2015 до 11 Юли 2015
Радослав (семейства с големи деца ) от 04 Юли 2015 до 11 Юли 2015
· В този хотел идваме за втора поредна година заради аниматорския екип и Аквапарка най-вече. Относно забавленията организирани от целия екип на аниматорите си изкарахме пак страхотно, за което благодарим! Аквапарка е голям бонус. Храната в ресторанта беше достатъчна, когато и да отидем. Посетихме А ла карт ресторанта - Българската механа. Там храната беше много вкусна и персонала изключително отзивчив. Има диспенсер на входа на ресторанта с антибактериален препарат, което беше препоръка към комплекса от миналата година. Чистотата в ресторанта и общите площи е на ниво.
· За сравнение през 2014 г., когато имаше 24 часа ултра ол инклузив, сега хотела предлага само ол инклузив, т. е. до 23 ч. За съжаление нивото на обслужване е по-ниско, а цените са по-високи с около 10%. Почистването на стаите - повърхностно, зареждането с консумативи - еднократно, за 9 нощувки нито един път не ни беше измита мивката в банята. Все още няма сушилници на балконите и трябва кърпите да \"висят\" на парапета, което за един 4-звезден хотел е недопустимо. Не може гостите да си носят въжета и щипки. Вода има само в диспенсери с хартиени чаши за кафе, което създава неудобство. През 2014 г. гостите можеха да си взимат шишета от 1,5 л с вода от бара, също така на рецепцията имаше таблет за оставяне на обратна връзка, а сега дори и книга за оплаквания нямаше.
· Бих препоръчал хотела на приятели.