ОЦЕНКА: 4.59 / 5 от 175
Иванка (самостоятелен пътник) от
23 Септември 2024 до 30 Септември 2024
Иванка (самостоятелен пътник) от 23 Септември 2024 до 30 Септември 2024
· Много останах доволна като цяло от всичко в хотела!Хигиена,обслужване,храна,спа процедури физиотерапия.Големи благодарности,особенно на мед.персонал във физиотерапията!
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Атанас (възрастна двойка ) от
17 Септември 2023 до 22 Септември 2023
Атанас (възрастна двойка ) от 17 Септември 2023 до 22 Септември 2023
· Отличен спа център, уникално е преживяването в минералния солен басейн, близостта до морето и невероятните гледки от стаите
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Desislava (гост) от
16 Август 2023 до 21 Август 2023
Desislava (гост) от 16 Август 2023 до 21 Август 2023
· Всичко беше страхотно, останахме много доволни
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Албена (млада двойка ) от
25 Юли 2023 до 30 Юли 2023
Албена (млада двойка ) от 25 Юли 2023 до 30 Юли 2023
· Всичко ми хареса, но най-вече храната, страхотни готвачи!
· Паркинга е малък, повечето гости трябва да паркират на друг паркинг, осигурен от хотела.
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Галина (възрастна двойка ) от
26 Ноември 2022 до 27 Ноември 2022
Галина (възрастна двойка ) от 26 Ноември 2022 до 27 Ноември 2022
· Изключително любезен и отзивчив персонал, с усмивка и такт помагат на гостите при нужда. Отличен спа център, вкусна и разнообразна храна в ресторанта. Посетихме хотела извън активния сезон, но си заслужава.
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Таня (семейства с малки деца ) от
21 Юли 2022 до 24 Юли 2022
Таня (семейства с малки деца ) от 21 Юли 2022 до 24 Юли 2022
· Водата в басейните се пречиства без да се използват химикали и хлор, което е изключително голямо предимство. Водата във вътрешните басейни е топла и чиста. Спа зоната е на изключително високо ниво. Храната е разнообразна и много вкусна с отлично качество. Да се храниш в градината е много приятно. Стаите са просторни с големи тераси, мокет по пода и прекрасна гледка. Има директен достъп до градския плаж. Голям двор с поддържана растителност. Дори и при пълна заетост не се усещаше да е пренаселено. Пицата в ресторанта е уникална, правят и по избор на клиентите.
· Обслужването в ресторанта в обедните часове е много бавно. Като цяло персонала в ресторанта не приоритизира комфорта и удовлетвореността на гостите, а по-скоро създава хаос и напрежение с количките за отсервиране и при движението из ресторанта и градината. Базата е поостаряла, особено в коридорите и задната част на хотела, в апартамента миришеше неприятно на цигари и шкафа за хладилника беше с висяща разпадаща се вратичка.
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Ирена (семейства с големи деца ) от
28 Януари 2022 до 30 Януари 2022
Ирена (семейства с големи деца ) от 28 Януари 2022 до 30 Януари 2022
· Гледката, спокойствието на сезота
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Добавен на 07 Февруари 2022 В 12:49: от Екипът на Гранд Хотел Поморие
· Здравейте, Благодарим Ви за обратната връзка ! Радваме, се че сте останали доволни от Вашия престой в Гранд Хотел Поморие и сте се насладили на гледката от Вашата стая. Още повече се радваме, че бихте препоръчали хотела на приятели. Надяваме се да ни посетите отново. Поздрави
Десислава (семейства с малки деца ) от
06 Септември 2020 до 13 Септември 2020
Десислава (семейства с малки деца ) от 06 Септември 2020 до 13 Септември 2020
· .
· .
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Сашка (самостоятелен пътник) от
23 Август 2020 до 30 Август 2020
Сашка (самостоятелен пътник) от 23 Август 2020 до 30 Август 2020
· Като цяло хотелът е добър, с изключение на долната забележка.
· Хотелът е 5 звезди, а няма собствени чадъри и шезлонги на плажа. Моля, предупреждавайте гостите си, че при отворена балконска врата и комарник, в стаята влизат мушички-еднодневки, които са храна за паяци. Изумих се, когато първата вечер се прибрах от разходка и на тавана имаше два големи паяка. Наложи се да звъня на рецепция за да пратят човек да ги изпрахосмуче. Оказа се, че зад пердетата имаше още паяци, на балкона също.
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Светлана (семейства с големи деца ) от
24 Декември 2018 до 27 Декември 2018
Светлана (семейства с големи деца ) от 24 Декември 2018 до 27 Декември 2018
· Големи стаи в хотела, самия хотел. През зимата не се поддържа 5звезди.
· В ужасно състояние кабините за луго и кало лечение. Храната беше много семпла, да не говорим обслужване в ресторанта...
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Соня (самостоятелен пътник) от
04 Ноември 2018 до 07 Ноември 2018
Соня (самостоятелен пътник) от 04 Ноември 2018 до 07 Ноември 2018
· Всичко беше на ниво, прекрасен хотел и страхотно обслужване, прекрасни хора
· Нямам забележки.
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Сийка (самостоятелен пътник) от
10 Октомври 2018 до 13 Октомври 2018
Сийка (самостоятелен пътник) от 10 Октомври 2018 до 13 Октомври 2018
· Имам препоръка да обновят малко спа центъра. На Спа рецепция не знаеха дори какво е инфра червена сауна!!!! Препоръчвам да направят солна стая и инфра червена сауна - много полезни!!!
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Димо (семейства с големи деца ) от
03 Септември 2018 до 08 Септември 2018
Димо (семейства с големи деца ) от 03 Септември 2018 до 08 Септември 2018
· Наличието на библиотека
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Маноела (гост) от
24 Март 2018 до 31 Март 2018
Маноела (гост) от 24 Март 2018 до 31 Март 2018
· Местоположението на хотела
· Много моля за всички , които влизат във вътрешния басейн, спасителя да информира за вземане на душ и шапка за глава!
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Гост (млада двойка ) от
10 Февруари 2018 до 11 Февруари 2018
Гост (млада двойка ) от 10 Февруари 2018 до 11 Февруари 2018
· Много хубава СПА зона.
· Няма
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Добавен на 22 Август 2022 В 11:25: от Екипът на Гранд Хотел Поморие
· Здравейте, Благодарим Ви за обратната връзка и за отделеното време да напишете отзив за Вашия престой в Гранд Хотел Поморие ! Радваме се, че сте останали доволни от почивката Ви в нашия хотел, включително от чистотата на басейните, условията в спа центъра, градината, стаите и храната в ресторанта. Вашите бележки относно организацията по време на обяд и обслужването на обедното ни меню, вече са предоставени на Мениджъра на ресторанта за сведение и вземане на подходящи мерки. Надяваме се скоро да ни гостувате отново.