ОЦЕНКА: 4.53 / 5 от 38
Мариета (с приятели ) от
01 Март 2025 до 03 Март 2025
Мариета (с приятели ) от 01 Март 2025 до 03 Март 2025
· The service and the SPA
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Мариета (с приятели ) от
15 Юни 2024 до 17 Юни 2024
Мариета (с приятели ) от 15 Юни 2024 до 17 Юни 2024
· Great service and Spa Indoor swimmingpool
· we like everything and have visited many times
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Павел (млада двойка ) от
14 Август 2022 до 18 Август 2022
Павел (млада двойка ) от 14 Август 2022 до 18 Август 2022
· Просторни, големи и луксозни стаи с огромно и високо легло, хубава гледка (ако стаята гледа към морето, иначе гледа към голф игрището, което също не е зле, но въпрос на предпочитания), като цяло луксозен хотел.
· Далече е от плажа. Има шатъли, но не знам кой ги ползва. Ако сте без кола реално не е удобно. С оглед обстановката очаквахме повече от самия ресторант. Инклузивът си е долу-горе стандартен - предлагат сравнително различни неща, дори и на място приготвени, но качеството на продуктите не е на нивото, на което очаквате с оглед целия лукс. Персоналът е отзивчив, но всички са от остров Бали (2022 година, Август престой) и дори с английски език е трудно да се разберете.
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Виктория (семейства с големи деца ) от
18 Юли 2022 до 23 Юли 2022
Виктория (семейства с големи деца ) от 18 Юли 2022 до 23 Юли 2022
· Прекрасен плаж към хотела. Вкусна, качествена и красиво подредена храна на блок масата. Изключително талантлив певец-музикант с богат репертоар за вечерната програма. Огромни и много удобни легла в стаята, голяма баня и тераса. Почти целият персонал е от Азия -усмихнати, работливи хора с позитивно отношение.
· Голяма, с красиви природни дадености, но силно занемарена база. Обелена боя, ръжда, изгнили дъски, не добре окосени и оскъдно поливани тревни площи(дори и самото голф игрище), мръсни мокети, прахоляк под шезлонгите в СПА-центъра, черна плесен във всяка фуга на външния басейн, потресаващо! Хигиената навсякъде, освен в ресторанта(там всичко беше безупречно чисто) и в стаята беше на много ниско ниво. Общо взето, предимно на камериерите и управителят на ресторанта дължим приятната си и релаксираща почивка.
· Не, Бих препоръчал хотела на приятели.
Мариан (семейства с малки деца ) от
01 Януари 2020 до 05 Януари 2020
Мариан (семейства с малки деца ) от 01 Януари 2020 до 05 Януари 2020
· Големината на помещенията и СПА центъра.
· Не се предлага минерална вода само 2 бутилки по 500 мл. все пак са 5 звезди , а и няма магазин за да се закупи.Лош мениджмънт и липса на изпълнителски кадри.Стаята ни бе почистена за 4 дни само веднъж и то по наше настояване, същото се получи и със смяната на бельото. Изхранванията не са по три часа времетраене както се полага за 5 звезди.В СПА центъра въобще не видях човек да се грижи за хигиената. Липсва също диспенсър за вода.
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Пенка (млада двойка ) от
12 Декември 2019 до 15 Декември 2019
Пенка (млада двойка ) от 12 Декември 2019 до 15 Декември 2019
· Хората от персонала са много усмихнати и ведри
· В парната баня парата беше много слаба
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Марияна (с приятели ) от
08 Февруари 2019 до 09 Февруари 2019
Марияна (с приятели ) от 08 Февруари 2019 до 09 Февруари 2019
· Very nice! Всичко много ни хареса Много сме доволни обслужване, кухня и т.н. Благодаря Ви за отзивчивоста! С уважение: Шишкова P.S Съгласна съм за предложения ви ваучер например 15, 16, февруари за лайтхаус хотел
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Гост (семейства с малки деца ) от
17 Август 2016 до 20 Август 2016
Гост (семейства с малки деца ) от 17 Август 2016 до 20 Август 2016
· Стаите са чудесни
· Закупилите All Inclusive пакети са принудени от персонала да се чувстват като хора втора ръка. Почти всичко им е отказвано, дори елементарни неща. Имайки предвид високата цена на този пакет, е наистина много непонятно и неприятно. Жалко за хубавата база, но след подобно отношение не бихме препоръчали хотела. Има много по-добри опции и то на по-изгодна цена.
· Не, Бих препоръчал хотела на приятели.
Станислава (семейства с малки деца ) от
31 Юли 2016 до 05 Август 2016
Станислава (семейства с малки деца ) от 31 Юли 2016 до 05 Август 2016
· Хотела е с добра архитектура, големи стаи и бани, удобни матраци. Съоръженията в Спа зоната и външния басейн са добри. Много красива природа и панорамни гледки.
· Изключително лош Wi Fi, както в стаите, така и в общите части. По време на престоя нямаше никаква анимация за деца. Програмата за възрастни е слаба. Няма тоалетна в района на външния басейн, вътрешния басейна и спа зоната. Тоалетна има само във фоаето на хотела и всеки път, когато трябва да я посетиш трябва да си обличаш дрехите (заради забрана да се влиза там по плажно облекло, което е разбираемо) и да изминаваш големи разстояния. Морският плаж е много далеч. Организирания от хотела транспорт е само три пъти дневно. Ако имаш кола е най-добре да се ходи с нея и то през с. Топола (разстоянието е 10 км). Прекия път от 6 км, е по стръмен, тесен и с много завои път. Паркингът се заплаща - 5 лв. Плажът е мръсен. Тоалетната е в лошо състояние и е мръсна. Програмата All Inclusive+ която предлага хотела не ми хареса - храната е безвкусна, макар и ефектно изглеждаща, плодовете не са свежи, често пъти нагнили, а нарязаните завехнали в краищата, салатите престояли. Фреша на закуска ти го носят, само ако изрично си го поискаш и то на втория път. Първия път те насочват към сока от машините. Бирата и виното са много лошо качество. Заведението на плажа започва да работи в чак в 10,00 часа, макар че на рецепцията и в сайта на хотела се твърди че започва в 8,30 часа. Там към ол инклузива има само напитки до 17,00. Имайки в предвид отдалечеността му от хотела, и невъзможността да се прибереш за обяд, можело е да се помисли поне за сандвичи и пици за обяд. На различните обекти от комплекса правилата са различни за гостите с ол инклузив и това също много дразни. Нужно е да се уеднаквят правилата. Никога не си на точното място и в нужното време за да получиш това, за което си платил, и съответно си го плащаш отново. Не съм сигурна дали бих посетила хотела отново, но съм категорична, че няма да е с ол инклузив. Много противоречива и объркваща информация. На много от въпросите персонала не знае отговорите. От ръководството са наложени някакви измислени правила, които дразнят. Например - детето иска сок от банан, и ми се казва, че той не е включен към All Inclusive, и че трябва да си вземем сок от ябълка или портокал. Ако искаме банан трябва да го платим. Напълно ненужно, обидно и затормозяващо уточнение, тъй като всички сокове са на една и съща марка. По време на престоя имахме нужда от медицинска помощ - няма медицинско лице или пункт. Персонала видимо е пренатоварен и изтощен, но полага старание да откликне на нуждите на гостите. В повечето случаи обаче някакви наложени рамки и правила го ограничават. В заключение изключително лошо управление на едно иначе райско място. Жалко! При един правилен подход и най-вече отношение към гостите това може да е едно много добро място за релакс.
· Не, Бих препоръчал хотела на приятели.
Цветан (с приятели ) от
19 Юли 2015 до 24 Юли 2015
Цветан (с приятели ) от 19 Юли 2015 до 24 Юли 2015
· Чудесно място за почивка и релакс. Благодарности към хотела за приятния престой. Благодарности и поздравления за предоставената оферта от Съни Турс ООД. Коректни както винаги!
· Много трудно осъществима връзка с Wi Fi и ниска скорост на интернета в общите части на хотела.
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Гост (семейства с големи деца ) от
19 Юли 2015 до 24 Юли 2015
Гост (семейства с големи деца ) от 19 Юли 2015 до 24 Юли 2015
· само храната в ресторанта е хубава, но не и напитките. От визит за пореден път бяха изключително коректни.
· Разположението на хотела е ужасно. Може би за голф е добро, но за почивка - не. На плажа липсват шезлонги и има разправии. Обслужването навсякъде е отвратително. Персоналът е крайно нелюбезен и високомерен. Задължително е да бъде обучен!!!!! Това говори за лош мениджмънт. Морето е много далеч, вижда се някъде си в далечината. шатъла е с крайно неудобни часове и е така направено, че в последната минута на обяд. Тогава обаче персонала започва да прибира всичко и се чувстваш като натрапник. Стаите с уж изглед голф са всъщност изглед паркинг и път и е изключително шумно. Шатъла пътува 15 минути и е по изключително стръмен частен и опасен път. Освен това трябва да отидеш по-рано и да висиш да чакаш, за да си сигурен, че ще се качиш и няма да чакаш следващия микробус. Това е най-лошата ни почивка досега...
· Не, Бих препоръчал хотела на приятели.
Николай (семейства с големи деца ) от
11 Юли 2015 до 16 Юли 2015
Николай (семейства с големи деца ) от 11 Юли 2015 до 16 Юли 2015
· Изключително отзивчив и добронамерен персонал. Наистина европейско качество на услугите.
· Плажът е малко отделечен, но със собствен транспорт не си зависим от организирания шатъл.
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Гост (семейства с малки деца ) Публикувано на
04 Юли 2015
Гост (семейства с малки деца ) Публикувано на 04 Юли 2015
· Базата, ресторантът и обслужващия персонал в ресторанта бяха отлични.
· Не ми хареса обслужването на рецепция и 300 лв депозит при пристигане, независимо, че почивката беше предплатена на 100%. Тотална липса на информация за всичко, а ако зададеш въпрос обикновено отговаряха: \"Елате след два часа, за да ви отговоря\". Не ми хареса също, че при положение, че хотела беше почти празен, ни настаниха на висок етаж, а изрично във ваучера бях написала, че държа на по-нисък етаж. Отне им три дена да ни преместят...почти в края на престоя!
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Гост (млада двойка ) Публикувано на
26 Юни 2015
Гост (млада двойка ) Публикувано на 26 Юни 2015
· Спокойствие, тишина, чист въздух, прекрасна гледка; чудесно поддържани зелени площи; качествена и добре приготвена храна.
· При настаняване се изисква депозит от 300 лв.; любезни, но крайно неадекватни служители на рецепцията.
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Красимир (млада двойка ) Публикувано на
18 Ноември 2014
Красимир (млада двойка ) Публикувано на 18 Ноември 2014
· Изключително професионалното отношение на целия персонал! В това отношение обслужването в този хотел си заслужава всяка частица от категоризацията. За разлика от доста други хотели у нас и най-вече от един новоткрит през това лято петзвезден хотел в този район на Черноморието ни.
· Парната баня не работеше, въпреки усилията на персонала да замажат този проблем. Изглежда ми несериозно при класата и нивото на всичко останало в хотела, липсата на един температурен датчик в парната баня да остави нотка на разочарование от прекрасната почивка.
· Бих препоръчал хотела на приятели.