ОЦЕНКА: 4.52 / 5 от 103
Прекрасен хотел.Чисти и красиви стаи.Обслужване и храна на ниво.Много добро СПА.Останахме много доволни.Планираме нова почивка,оново тук!
Препоръчвам го
Коментар на Томи от 05.12.2018 за престой 02-12-2018 - 05-12-2018
Супер СПА нов център чистотата е на ниво любезен персонал добра кухня тишината която търсим за перфектен релакс ....единствената ми критика е че повече от стаите се нуждаят от ЕЛЕМЕНТАРНО освежаване???говорим за 5звезди не трябва да има компромиси на нито едно ниво на комфорт в предлаганата услуга!!!
Семейство с малко дете
Коментар на Илко Илиев от 20.07.2018 за престой 14-07-2018 - 20-07-2018
Изключително добър хотел , който посещаваме от години. Качеството на хотела не се променя във времето, което е важно за нас , за да не се изненадваме неприятно с малкото ни дете. На карт менюто може да се разчита, че дори и с едноседмичен престой ще има различни неща. Обслужването е винаги много добро- усмихнати , поздравяващи хора с личащо благоразположение към теб. Чистотата в стаите и по- важно за нас в басеините е на най доброто ниво , което сме срещали , а ние сме обикаляли доста. Изключително сме доволни от престоя.
Мнение
Коментар на Диди от 08.01.2018 за престой 01-01-2018 - 07-01-2018
Хотелът е добре поддържан, чисти стаи, добър и вежлив персонал. Относно храната има още какво да се желае. Относно спа-зоната също има какво още да се желае, много е скучно. Масажистът е много добър. Може би не бихме повторили.
Страхотен хотел!
Коментар на Изабела от 16.08.2017 за престой 10-08-2017 - 11-08-2017
Изключително доволни сме от престоя и обслужването. Имах рожден ден и като комплимент ни бяха оставили бутилка вино и картичка в стаята - много приятна изненада! Това се случи в рамките на два часа от взимането на личните ми данни, докато бяхме извън хотела - внимание и грижа за удовлетвореността на гостите! Много чист и функционален хотел! Препоръчвам! :)
Благодарност от престоя ни в комплекса
Коментар на Николай Колев от 09.03.2017 за престой 07-03-2017 - 09-03-2017
Интелигентни идеи в професионално изпълнение ще намерите навсякъде из комплекса. Заслужава си 5-те звезди. САП зоната е отлична, чиста и добре обслужвана от компетентен персонал. Същото се отнася и за кухнята. Посетете го, няма да съжалявате.
Обикновен хотел
Коментар на Тихомир от 29.07.2016 за престой 24-07-2016 - 30-07-2016
Това не е хотел от категория 5*, това е 3* хотел под прикритие. Не е комфортно ако сте с бебета. Трудно се минава с количка през вратите ,ужасно бавни асансьори,до спа центъра с количка е абсурдно да се стигне,да не говорим до външния басейн. Стаите са с много слабо осветление , гледката е умопомрачителна ,в единия случай ако сте на 1-2 етаж гледате покрива на спа центъра , ако сте от другата страна гледате покрива на ресторанта. "Фитнес центъра" е някаква подигравка. Басейните са със студена вода. Ресторанта е скъп . Паркинга е с малко парко места и вечерно . И е пълно с простовати гости.
Добавен на 08 Октомври 2019 В 07:32: от Мария
· Интересно какво ще правите в СПА центъра с бебешка количка.Явно в хотелът наистина се допускат "простовати" и несъобразителни хора, но затова пък с големи претенции.
Гранд Хотел Велинград - Обслужване на ниво!
Коментар на Lyubomira P. от 22.02.2016 за престой 20-02-2016 - 22-02-2016
Когато в края на престоя гостите са доволни и спокойни - тогава може да се съди и за мястото! Смея да кажа - хотел с отлична база, поддържани и чисти басейни, спа-зона и стаи. Адмирации за бърза и адекватна реакция при разрешаване на недоразумение - високо оценихме професионализма Ви в създалата се ситуация! Останахме много доволни от почивката си и ще посетим хотела отново.
Внимание
Коментар на George от 10.09.2015 за престой 09-09-2015 - 10-09-2015
Базата и услугите на хотела не отговарят на 5 звезди. Ако очаквате качествена база и услуги ще останете разочаровани. Избягвайте престоя в хотела, когато има оферти с ваучери през сайтове за колективно пазаруване!!!
Добавен на 11 Декември 2015 В 10:40: от ерцепция
· Георги хотелът е с 3 звезди ,ако искате пет звезден,защо не посетихте такъв.Поздрави!
Прекрасен СПА - хотел!
Коментар на Михайлова от 22.04.2014 за престой 18-04-2014 - 21-04-2014
С удоволствие забелязах, че качеството на услугата в този хотел се е запазило. Първото ми посещение беше през лятото на 2013 г. Перфектна чистота в СПА - центъра, басейните и навсякъде в хотела. Храната е богата и разнообразна. Препоръчвам!
Най-добрия хотел
Коментар на Десислава Георгиева от 04.02.2014 за престой 14-11-2013 - 19-11-2013
С най-голямо удоволствие ще се върна в този хотел.Имаш тишина,спокойствие,комфорт,чистота,усмихнат и компетентен персонал,приятна атмосфера,отлична кухня и добро обслужване.И с този ''затворен цикъл'' не ти липсва нищо-имам напредвид;хотел,спа комплекс,ресторант,механа,пиано бар,фитнес-няма да ти доскучае.На всички,които пишат негативни коментари ще кажа;,ако няма с кого да се карате в къщи не си изписвайте негативите по интернет. Хора,посетете този хотел................
Гранд Хотел Велинград
Коментар на Силвия Георгиева от 20.03.2013 за престой 16.03.2013 - 18.03.2013
Хотелът - между 3,5 и 4 звезди и то в завишения български маниер за категоризиране. Стаите - доста бедно и евтино обзаведени, независимо, че стаята ни беше от категорията "делукс". И през двата дни основният аплик в стаята беше без крушка. Зареждането не отговаряше на пакета, закупен от нас. Не че сме за бутилката евтино вино, но въпросът е принципен. Спа център - добро ниво, но няма никакви изисквания към ползващите общите съоръжения: в басейна се влиза без шапка, в сауната без кърпа и т н. Въпреки изписаните правила няма лице, което да следи за изпълнението им. Храната: бедна закуска, доста неугледно подредена. Една сервитьорка изпълнява ролята и на готвач на шоу-кукинг и на пиколо и на сервитьор. Алакарт менюто се изпълнява с изключителни забавяния (65 минути изчакване за предястие), получихме ястие с различно съдържание от описаното в менюто, а друго ястие съдържаше месо със силно влошени качества (старо и вмирисано). При направени забележки двамата сервитьори вместо да се извинят влязоха в дискусия. Чест им прави, че все пак изключиха от сметката рекламираните ястия. Ние няма да повторим, изводите са за вас.
"качество" за 5*
Коментар на Перев от 24.10.2012 за престой 19.10.12 - 23.10.12
На този хотел звездите са му много ..... Неработещи аксесоари в банята, качеството и начинана приготвяне на храната са крайно незадоволителни, имах случай с изтекъл срок на годност и т.н.
мнение
Коментар на metodi от 29.08.2012 за престой 23/07/12 - 25/07/12
Посетихме този наистина 5 звезден хотел това лято и останахме много доволни.Само две забележки-водния масаж в големия вътрешен басейн не работи и най-вече не препоръчваме посещение на атракционно-битов ресторант ”Родопско село”.намиращ се в непосредствена близост и препоръчван от самия хотел-бавно,непрофесионално и некомпетентно обслужване,използват старо и ново меню с разлики в цените разбира се,поръчания"пресен"джолан дори не беше размразен достатъчно в микровълновата...това май стига
Гранд хотел Велинград
Коментар на Антон от 23.01.2011 за престой 21.01.11 - 23.01.11
Много добър СПА-хотел, всичко беше перфектно, заслужава си парите 100%.
мнение за гранд хотел велинград
Коментар на Миглена Алексиева от 06.01.2019 за престой 03-01-2019 - 05-01-2019