ОЦЕНКА: 4.31 / 5 от 64
Единствен плюс за този хотел е , че се намира в центъра на града! Решихме да се установим за 6 дни в този хотел ,като се надявахме всичко да е наред.На рецепцията още се разбра ,че попадаме на служители без особен опит в тази сфера-посрещането беше вяло,предразполагането,нула!За стаята-двойна стая с размери на корабна каюта!Обзавеждане-не функционално!Чистота-под всякаква критика! Мини-бара-смешна работа-и двата шоколада в него , бяха смачкани и преди да се втвърдят са били разтопени!Телевизора-абсолютно разстроен и трябваше да си губя времето за да инсталирам програми! Душ-кабината-плувахме!Басейна-трудно е да го откриеш!Фитнес зала-няма,но 3-4 уреда пред бракуване ,стояха като захвърлени в коридора!Ресторанта-с бедна закуска и с не професионална кухня!От всичкото нагоре,една вечер трябваше да освободим ресторанта за банкет , и отделно за 3 дни пристигна рейс с деца 4-5 клас,без никой да ни е предупредил за това.Все още у нас никой не те пита и не се съобразява с мнението ти , но иначе ти искат пари и в случая пари за " 4* Гранд хотел".... Ама вие знаете ли ,че съществувате благодарение на нас клиентите? Да продължа с историята- след наше оплакване ,че стаята не ни е почистена трети ден,веднага изпратиха камериерка,която се оправдаваше,че сака в прахосмукачката е препълнен и че нямат нов и затова така се получило...Нямам коментар! Научете се да работите ,а не само да вземате парите,ако искате да имате име и да не фалирате след време! Аз лично ,никога повече няма да посетя този гранд хотел и няма да го препоръчам на никой!
коментар за хотел Абир
Коментар на Снежана Буклей от 17.07.2011 за престой 25.04.2011 - 30.04.2011